Husk meg
Brukernavn
Passord

Grönhagen stiller spørsmål ved seg selv

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 8 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 24 mai 09, 19:59
Endret: 24 mai 09, 20:05
Endret av: Holters

Etter kampen i dag var det en tydelig stresset Grönhagen som svarte for seg overfor TV 2.

- Vi blir preget av målene. Det føles som vi gir bort enkle mål, men samtidig presterer vi ikke mye fremover.

Deretter følger han opp med:

- Vi får begynne å valuere ens egen innsats, for laget er ikke mye bra om dagen.

Er det Grönahagens "2. sesong" vi ser for fult nå?

Mangler Grönhagen motivasjon?

Er han sliten etter sykdomsfraværet?

Eller har han rett og slett ikke tillit og respekt hos spillergruppen?

Fem tap på siste seks, og seks tap på siste åtte, er rett og slett elendig!

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 24 mai 09, 20:02

Jeg mener Grønis bør gå. Trur harmonien i spillergruppa mangler. Synd han ikke følger opp fjorårssesongen.

 

 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 24 mai 09, 20:03

Det la jeg også merke til. Hvis mannen mangler motivasjon er det på tide å finne på noe annet. Men slik jeg ser det er det spillerne det er noe galt med, og ikke treneren.

 


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 24 mai 09, 20:04

Opprinnelig postet av Plankekæll

Det la jeg også merke til. Hvis mannen mangler motivasjon er det på tide å finne på noe annet. Men slik jeg ser det er det spillerne det er noe galt med, og ikke treneren.

 

Kan det ha en sammenheng spør jeg da?

Jeg trur det har en stor sammenheng


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 24 mai 09, 20:06
Endret: 24 mai 09, 20:07
Endret av: Bob Page

Jo, men når han presterer å ta ut Borges og setter inn whermann når vi trenger offfansiv kraft da ??? Greit nok at whermann spiller crap for tiden ,men det må da Grønnis se ???

---------------------------

Adecco neste sesong ?
-------
Do join my mafia at http://apps.facebook.com/inthemafia/status_invite.php?from=709870754


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 24 mai 09, 20:08

Opprinnelig postet av Bob Page

Jo, men når han presterer å ta ut Borges og setter inn whermann når vi trenger offfansiv kraft da ??? Greit nok at whermann spiller crap for tiden ,men det må da Grønnis se ???

Årets mest TALENTLØSE BYTTE hvertfall. Ingen tvil. Er helt sjokkert over den der.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 24 mai 09, 20:12

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Bob Page

Jo, men når han presterer å ta ut Borges og setter inn whermann når vi trenger offfansiv kraft da ??? Greit nok at whermann spiller crap for tiden ,men det må da Grønnis se ???

Årets mest TALENTLØSE BYTTE hvertfall. Ingen tvil. Er helt sjokkert over den der.

Borges var tom. Hvem andre hadde vi på benken som kunne erstattet ham?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 24 mai 09, 20:15
Endret: 24 mai 09, 20:16
Endret av: Plankekæll

Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Bob Page

Jo, men når han presterer å ta ut Borges og setter inn whermann når vi trenger offfansiv kraft da ??? Greit nok at whermann spiller crap for tiden ,men det må da Grønnis se ???

Årets mest TALENTLØSE BYTTE hvertfall. Ingen tvil. Er helt sjokkert over den der.

Borges var tom. Hvem andre hadde vi på benken som kunne erstattet ham?

Hvis han var tom (noe jeg ikke tror på) er det et greit bytte. Men altfor defensivt.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 24 mai 09, 21:02

Opprinnelig postet av Plankekæll

Hvis han var tom (noe jeg ikke tror på) er det et greit bytte. Men altfor defensivt.

Tro kan du gjøre i kjerka Cool.. Vi lå under med 1-0 ved byttet. Mener du vi skulle kastet alle defensive tanker til h...te og kjørt på med fler offensive spillere? Vi slapp tross alt inn et mål etter et "alt for defensivt" bytte.Hvem skulle forresten vært satt på?

Det er greit å kritisere Grønhagen for både det ene og det andre, men det bør da ligge noe mer bak enn frustrasjon over tapte kamper. Ta ham på det faglige som trener, ta ham på bytter som er teite og ikke nødvendige, ta ham på manglende resultater, men prøv ikke å late som om det er her på forumet ekspertene sitter. Det er nemlig heeelt på trynet feil. Å være trener i TL er ikke noe managerspill på pc.... Og kritikken kommer jo etter at ting har gått galt. Kalles etterpåklokskap det.

Hele svaret var ikke bare til deg Plankekæll. Andre som føler seg truffet er velkommen til å svare... Ikke på nivået til Tyggis please Laughing


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 24 mai 09, 20:07

Det kan godt ha en sammenheng. Det har ikke jeg noe godt svar på. Men at han er en sær gubbe tror jeg så absolutt. Men hvor er faenskapen og vinnermentaliteten da? Man vil jo ikke vinne om dagen!!! Selvtilliten er hvertfall ikke tilstede.


stampede

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jun 04
Innlegg: 415

Lagt til: 24 mai 09, 20:07

Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av Plankekæll

Det la jeg også merke til. Hvis mannen mangler motivasjon er det på tide å finne på noe annet. Men slik jeg ser det er det spillerne det er noe galt med, og ikke treneren.

 

Kan det ha en sammenheng spør jeg da?

Jeg trur det har en stor sammenheng

Har nok en sammenheng ja, det var jo ikke noe spesielt bedre når Tom Freddy Aune vikarierte.

---------------------------

If I want your opinion I'll remove the duct tape!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 24 mai 09, 20:10

Aune fikk seier i Stavanger. Og humøret på trening var mye bedre. Han er mye bedre likt av spillerene


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 24 mai 09, 20:14

Opprinnelig postet av ffkmufc

Aune fikk seier i Stavanger. Og humøret på trening var mye bedre. Han er mye bedre likt av spillerene

Slik jeg kjenner Tom Freddy som person er han en likandes kar. Jeg har også hatt han som "trener" på idrettslinja for hundre år siden, og selv om Tom Freddy da var under 30 var han veldig, veldig bra som trener. Veldig flink og tydelig. I tillegg er han flink med yngre spillere. Jeg vil se mer av jr-spillerne våre som Lala og Rafn.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 24 mai 09, 20:16

Det vil ikke jeg. Alt for tidlig for døm med TL spill...

Men Rafn er ett kjempetalent, han er god nok for 2 div. Men i TL må vi bruke døm som er gode nok..


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 24 mai 09, 20:26
Endret: 24 mai 09, 20:27
Endret av: jambo

Vi får se Holters om korstoget ditt mot Grønis snart blir fullendt. Ingen tvil om at mannen mangler mye av den gløden vi såg i han ifjor. Kanskje tok fighten med Karlsen for mye krefter, og kanskje brente han for mange broer?

Men at han tar ut Broges skjønner jeg i ærlighetens navn ingenting av. Virket helt på trynet.

Og så tar han ut Barsom og erstatter han med Thomassen, greit nok, men så flytter han jaggu meg Askar frem på vingen. Hva er det for noe??? Han har jo stålkontroll på Gulsvik hele kampen. Ikke nok med at vi får ett posisjonsbytte, men dette gir jo 2 spillere i nye posisjoner, noe som lett kan ødelegge flyten. Om Askar eller Thomassen spiller back eller ving er så og si 50/50 og da blir det HELT på trynet å gjøre de byttene Grønis gjorde.

 

Er det slik at Grønis takler motgang SÆRDELES dårlig? Er det derfor han bare holder i en sesong i de klubbene han har vært i?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 24 mai 09, 20:32
Endret: 24 mai 09, 20:36
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av jambo

Er det slik at Grønis takler motgang SÆRDELES dårlig? Er det derfor han bare holder i en sesong i de klubbene han har vært i?

Ryktene skal i hvert fall ha det til at han er dyktig i media osv. i medgang, men når motgangen kommer, og han faktisk blir stilt krtiske, faglige og utdypende spørsmål om sine disposisjoner, innsats og valg, så takler Grönhagen det særdeles dårlig. Dermed klarer han ikke å gi gode, begrunnede svar for sine valg. Det blir spennende å se hvordan han kommer til å fremstå dersom motgangen fortsetter. La oss håpe vi slipper å få oppleve det. Og la oss håpe at rykter er og forblir rykter.

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 24 mai 09, 20:37

Opprinnelig postet av Holters

Det blir spennende å se hvordan hnm kommer til å fremstå dersom motgangen fortsetter. La oss håpe vi slipper å få oppleve det.

Det virker iblant som om noen (hentyder ikke nødvendigvis til deg, Holters) faktisk ønsker at Grönhagen skal gå på ræva, spesielt etter kommersen i vinter.

---------------------------

Hater hat!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 24 mai 09, 20:41

Opprinnelig postet av Magnum

 

Det virker iblant som om noen (hentyder ikke nødvendigvis til deg, Holters) faktisk ønsker at Grönhagen skal gå på ræva, spesielt etter kommersen i vinter.

 

Det har jeg lagt merke til også....

---------------------------

Adecco neste sesong ?
-------
Do join my mafia at http://apps.facebook.com/inthemafia/status_invite.php?from=709870754


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 24 mai 09, 20:15

Opprinnelig postet av ffkmufc

Aune fikk seier i Stavanger. Og humøret på trening var mye bedre. Han er mye bedre likt av spillerene

Helt riktig det, vet flere spillere som ikke er fornøyd med kvaliteten på trening, også spillere som er under kontrakt som gjerne ser ny trener, eventuellt ny klubb. Det jeg ser er at det mangler totalt motivasjon, samt totalt mangel på sammhandling. Ekisterer ikke et mønster på verken spill, eller lagutak..


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 24 mai 09, 20:15
Endret: 24 mai 09, 20:16
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av ffkmufc

Aune fikk seier i Stavanger. Og humøret på trening var mye bedre. Han er mye bedre likt av spillerene

Ingen tvil om at humøret på treningene var bedre og at spillerne hadde langt mer entusiasme i den perioden Aune var midlertidig trener.

Aune har stort sett alltid vært godt likt både som juniortrener og nå som assistent. Spørsmålet er om han er tøff nok til å bli hovedtrener. Tør han å ta de tøffe avgjørelsene, eller vil han lide av beslutningsvegring?

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 8 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f