Husk meg
Brukernavn
Passord

Grönhagen stiller spørsmål ved seg selv

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 7 7

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 27 mai 09, 09:20

hehehe.. Tror gutta i ffksupporter har mye mye mer innsideinfo enn oss utenforstående...

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 27 mai 09, 10:21

Opprinnelig postet av Husgutt

hehehe.. Tror gutta i ffksupporter har mye mye mer innsideinfo enn oss utenforstående...

Akkurat det er det vel liten tvil om. Vi andre må nesten snappe opp et rykte her og en påstand der, mens Holters mfl har stadig kontakt med sentrale figurer klubben.

At schpa84 går seg fast i diskusjonene med Holters kan jo selvsagt være frustrerende for henne, men sikkert utrolig festlig for han. Jeg har ennå tilgode å se en helt på jordet useriøs diskusjon med Holters innblandet, og det er jammen godt gjort.

Men men, folk får gjøre som de vil. Jeg synes hvertfall personlig det er fryktelig givende å diskutere med kunnskapsrike personer fordi man da kanskje lærer endel selv også. Smile

Når det er sagt så synes jeg schpa84 i det siste har hatt mye positivt å komme med her inne, mens jeg var litt mer skeptisk før. Fortsett sånn!


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 27 mai 09, 11:53
Endret: 27 mai 09, 11:54
Endret av: Magnum

Opprinnelig postet av Husgutt

hehehe.. Tror gutta i ffksupporter har mye mye mer innsideinfo enn oss utenforstående...

Joda, det finnes naturligvis innsideinformasjon ute og går! Det er imidlertid også mye meninger, ord mot ord osv. - også i "innsideinformasjonen" - så det at Holters eller andre sitter med informasjon som ikke vi gjør, betyr ikke dermed at det ikke går an å argumentere mot meningene deres (eller meningene til kildene deres).

(Jeg sier ikke dermed - ikke i denne sammenhengen, i hvert fall - om jeg er enig eller uenig. Dette var bare en generell kommentar).

Opprinnelig postet av Plankekæll

Når det er sagt så synes jeg schpa84 i det siste har hatt mye positivt å komme med her inne, mens jeg var litt mer skeptisk før. Fortsett sånn!

Jeg skriver under på det!

---------------------------

Hater hat!


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 27 mai 09, 18:39

http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/00688/Pep_Guardiola_688453i.jpg

foreslår vi sender grønis på dør og får onkel terje til å ansette denna karen

 

Evt. noen lignende som har litt baller og vet hvordan ting skal gjøras! Om grønis forsvinner må iallefall klubben finne ut av hvilken fremtid de ønsker (spillestil, talentsatsning, kjøp, osv.) og ansette en trener ut i fra dette, og ikke bare en tønt som har et medienavn og lang erfaring med å få sparken.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 27 mai 09, 18:52

hehe.. Ja, akkurat. Spillestilen til Barcelona tror jeg hadde funka dårlig her på bergetTongue out

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 27 mai 09, 19:05

Opprinnelig postet av Husgutt

hehe.. Ja, akkurat. Spillestilen til Barcelona tror jeg hadde funka dårlig her på bergetTongue out

Neida. Levon Pachajan er jo omtrent på nivå med Lionel Messi, synes du ikke?Cool

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 28 mai 09, 01:27

Vi spiller jo akkurat som Barca. Den eneste forskjellen er jo at kortpasningene går bakover og bakover og bakover på banen...


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 31 mai 09, 19:12

Kansje dette hadde vært noe for FFK

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/1-divisjon/artikkel.php?artid=543963

 

---------------------------

Heia FFK


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 31 mai 09, 19:55

Fri og bevare meg vel. At Mjelde fikk ett seriegull med Brann var takket være en meget sterk spilerstall. Faktisk har Mjelde etter min mening gjort en dårlig jobb i Bergen, svakt ikke få mer ut det laget Brann hadde i hans trener tid.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 31 mai 09, 20:02

Hva med Jørn Andersen ?

Jeg er sikker på at han greier å bli profet i egen by.

Grønhagen er nok utgått ¨på dato, FFK trenger nytt blod.

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 31 mai 09, 20:29

Opprinnelig postet av Willy Renè

Hva med Jørn Andersen ?

Jeg er sikker på at han greier å bli profet i egen by.

Er du seriøs eller? Mannen har nettopp tatt laget sitt opp i Bundesliga jo!


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 31 mai 09, 20:33
Endret: 31 mai 09, 20:34
Endret av: schpa84

Hehe, tror neppe Jørn Andersen er interessert i å trene et tippeligalag, når han er trener for et lag som nettopp har rykket opp til Bundesliga.

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 31 mai 09, 20:45

Opprinnelig postet av solano2

Opprinnelig postet av Willy Renè

Hva med Jørn Andersen ?

Jeg er sikker på at han greier å bli profet i egen by.

Er du seriøs eller? Mannen har nettopp tatt laget sitt opp i Bundesliga jo!

Diverse intervjuer og reportasjer i senere tid gjør at man tenker: "Jørn vil tilbake jo"!

Og ulvene har nok større tenner i Tyskland enn her hjemme. Kort vei fra suksess til fiasko kan det være.

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 31 mai 09, 20:55

Ok, men har du i det hele tatt tenkt på økonomien i dette? Han tjener nok mye bedre i Bundesliga, og dessuten er den ligaen milelange klasser bedre enn tippeligaen. Fredrikstad hadde nok ikke hatt råd til å tilby han en kontrakt med sin stramme økonomi.

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 31 mai 09, 21:44

Opprinnelig postet av schpa84

Ok, men har du i det hele tatt tenkt på økonomien i dette? Han tjener nok mye bedre i Bundesliga, og dessuten er den ligaen milelange klasser bedre enn tippeligaen. Fredrikstad hadde nok ikke hatt råd til å tilby han en kontrakt med sin stramme økonomi.

Det vet man aldri, personlige ønsker går ofte foran økonomi. Og det Jørn helt sikkert vet er at det nok er mer høk over høk i Tyskland enn her hjemme. Og det finnes folk i nærheten av FFK-systemet som har god økonomi, deres ønsker teller kanskje også noe. Vi vanlige dødelige kan jo håpe på noen almisser på FFK´s vegne.

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 31 mai 09, 21:52

Jørn har nok et ønske om en dag å komme hjem til fredrikstad. Men han vil nok oppnå med i tyskland først. Så om et par år skal man ikke se bort fra at Jørn er trener i FFK Wink


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 31 mai 09, 21:59

Man skal ikke se bort ifra at han vil avslutte trenerkarrieren her, men tror det er ren ønsketenkning at han blir trener for FFKLaughing Prøv å være litt realistiske.

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 7 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f