Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kamp: Odd Grenland - FFK (11. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 24 mai 09, 22:49

TV2 mener at Whermann var ubenyttet inbytter i kampen ... <slå seg i hode-smilie> Desuten overhøvler Gashi dommeren... ikke klubbdirektøren. Kan hende han har sagt noe ettertid da....

---------------------------

Adecco neste sesong ?
-------
Do join my mafia at http://apps.facebook.com/inthemafia/status_invite.php?from=709870754


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 24 mai 09, 22:52

Opprinnelig postet av Bob Page

TV2 mener at Whermann var ubenyttet inbytter i kampen ... Desuten overhøvler Gashi dommeren... ikke klubbdirektøren. Kan hende han har sagt noe ettertid da....

TV2 rota med Wehrman, men Gashi var forbanna på direktøren også ja. Og det i samme intervju som han slakter dommeren. Du må høre på intervjuet, det gjorde ikke jeg med en gang.

Står om dette i tråden "Gashi slakter klubbdirektøren".


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 24 mai 09, 22:55

Opprinnelig postet av A.Scheie


Når det gjelder keeperdiskusjonen så er jeg ikke enig i HotDream sitt ressonnement.

Det er stor forskjell på å spille en meget god kamp og å være en meget god spiller. Steinar Sørlie var en likandes kar som stod enkelte meget gode kamper. Han vavr derimot langt ifra det som kan kalles en meget god keeper. Jeg vil faktisk hevde at Lasse Staw til tross for sin unge alder er en langt bedre keeper en Steinar Sørlie noen gang har vært.

 Uff, jeg blir så lei av å øse ting inn i hodet på folk. Les heller innlegget mitt, og kom med et svar på det istedet for å begynne å bla om noe annet når det gjelder keepere... Kodeordene er prestasjoner i enkeltkamper. Sammenligner ikke Staw med Sørli. Det er det du som gjør...

Ellers så er bastante påstander om ditt og datt mest vanlig blandt en viss aldersgruppe. Det har alltid vært sånn, også når jeg var i den alderen. Så kan jo du prøve å forklare meg hvorfor de samme folka ikke styrer både fotball og det som ellers er viktig rundt om i verden De har (og vi hadde) jo riktig svar på altLaughing 
Noen kalte tidligere sportsdirektør Tor Kristian Karlsen for en arrogant broiler som trodde han visste best... Han var vel over 30? Om han er det noen påstod, så  er det vel noen som har en vei å gå....?Laughing


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 24 mai 09, 22:56

Opprinnelig postet av Bob Page

TV2 mener at Whermann var ubenyttet inbytter i kampen ... Desuten overhøvler Gashi dommeren... ikke klubbdirektøren. Kan hende han har sagt noe ettertid da....

Hvis du leser denne tråden eller faktisk ser klippet i nyhetssaken du linker til, så vil du oppdage at han også angriper Henriksen mot slutten av intervjuet.

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 24 mai 09, 22:57
Endret: 24 mai 09, 23:04
Endret av: A.Scheie

Kanskje du skal bruke mindre øse?

Vi andre her er jo tydeligvis ikke i nærheten av ditt nivå. Ellers vil jeg si at retorikken din bare underbygger min påstand om at Janteloven står sterkt i dette landet.

Skjønner egentlig ikke hvorfor du trekker inn TKK her. Jeg fikk gleden av å bli litt kjent med hvordan han var som person og han fremstod ihvertfall ikke som noen brolier for meg. Faktisk både kunnskapsrik og hyggelig. Så kanskje du kan forklare for meg? Men liten øse...

---------------------------

God bedring, Dagfinn!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 24 mai 09, 23:04

Opprinnelig postet av plænken

Ok. Takk for svaret.  Personlig synes jeg vel egentlig at FFK burde vært på treningsfeltet i morgen. Ikke på en ergometersykkel.

Hvorfor det?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 24 mai 09, 23:05

Og vi skulle hatt straffen sa Bengt Sæternes

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 24 mai 09, 23:06

Evt Bengt Eriksen.

 


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 24 mai 09, 23:08

Opprinnelig postet av Plankekæll

Evt Bengt Eriksen.

 

Hahah.. Snakk om å være trøtt æ :P Mente selvfølgelig Bengt Eriksen ;)

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 24 mai 09, 23:09
Endret: 24 mai 09, 23:10
Endret av: FFK pra sempre

Nå må det i alle fall bli ett skikkelig oppvaskmøte mellom ledelse og spillere, og ledelsen må faktisk bestemme seg for hvem som skal bli. Denne uroen kan vi faktisk ikke leve med lenger.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 24 mai 09, 23:47

Hurra, hurra for Ardian Gashi!

Spilte sin 50. obligatoriske kamp for FFK.

(46 serie, 4 cup)

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 25 mai 09, 07:06

Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av Plankekæll

FFK kommer aldri i verden til å benytte seg av opsjonen med Éverton, helt sjanseløst å spille 20 kamper og skåre 1 mål. Det er Fofana-nivå. Ja, han er flink til å holde på ballen, men totalt ufarlig foran mål. Ikke legger han målgivende heller. Ingenting ville gledet meg mer enn hvis han begynner å skåre, men jeg tror ikke han har det i seg. Ser liksom ingen Solskjær i den mannen. Fem millioner er en drøy pris for en som aldri skårer.

Det både tror og håper jeg du har rett i.

Edit: Han har 48 kamper i Brasil og Norge og ett mål! Spiss? Nei...

Flott at du begynner å bli litt enig med Holters og 1947modell. Jeg var inne på Everton og Grønis, men du ba oss ikke starte noen vendetta mot disse to. Nå er du jo enig vedr. Everton så snart følger du vel oss vedr. Grønis. Opplagt at disse bør bort.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 25 mai 09, 08:57

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av plænken

Ok. Takk for svaret.  Personlig synes jeg vel egentlig at FFK burde vært på treningsfeltet i morgen. Ikke på en ergometersykkel.

Hvorfor det?

Trenger du virkelig svar på det ? Så du kampen i går ? Syns du virkelig at det var verdensklasse over det de presterte ?

---------------------------

Adecco neste sesong ?
-------
Do join my mafia at http://apps.facebook.com/inthemafia/status_invite.php?from=709870754


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 25 mai 09, 09:10

Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av plænken

Ok. Takk for svaret.  Personlig synes jeg vel egentlig at FFK burde vært på treningsfeltet i morgen. Ikke på en ergometersykkel.

Hvorfor det?

Trenger du virkelig svar på det ? Så du kampen i går ? Syns du virkelig at det var verdensklasse over det de presterte ?

Så restitusjon etter en kamp er kun berettiget om man har vist verdensklasse?

Spilte FFk veldig dårlig i går? Etter 4 mål bakover mot Brann mener jeg det er fornuftig og riktig å ha fokus på det defensive borte mot Odd på kunstgress. 0-0 hadde absolutt vært et godkjent resultat. At resutatet ble som det gjorde mener jeg helt å fullt er dommerens ansvar og hverken FFK eller Odd sitt. Se hva Odd, som ligger på øvre halvdel av tabellen, presterer hjemme.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 25 mai 09, 09:28

Selvsagt ikke, men nå har ikke FFK prestert bra over tid, og da kan man ikke bare skylde på dommeravgjørelser. Det er jo null samhandling. Bare lemping av ball opp mot spissene. 0-0 er ikke vært godkjent resultat når man ligger i bånn av tabellen og står i fare for å rykke med, noe jeg er sikker på at vi gjør i år....

---------------------------

Adecco neste sesong ?
-------
Do join my mafia at http://apps.facebook.com/inthemafia/status_invite.php?from=709870754


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 25 mai 09, 09:38

Jeg så annen omgang i går, rakk ikke fram før på grunn av trafikkproblemer når vi kom fra familiebesøk i Stavanger, men det jeg så var etter mitt syn et FFK-lag som i øyeblikket må være tippeligaens klareste dumpekandidat.

Det finnes ikke noe skikkelig spillemønster, lang halvhøy ball opp til spillerne som må gå i duell med et godt midtstopperpar, og taper de fleste duellene. Forsøk på vingspill med Barsom ser helt hjelpeløst ut, spilleren som visstnok er like god på begge ben og kan gå begge veier, gjør som han alltid gjør, vender forutsigbart inn i banen, venter og ser, og så en dårlig pasning inn i midten.

Gashi, jobber bra, men elsker ballen, frakter og frakter, er han egentlig en lagspiller ? Og hvorfor lagets bestemann hittil i år, Ramberg ikke spiller er for meg en gåte. Ja, han har også sine svake kamper, men han er en fotballspiller, og i form og med selvtillitt så er han en av landets beste og mest kreative midtbanespillere. Gashi for mye credit fra publikum grunnet hard jobb og gjennvinning etc., men han scorer sjelden, og det er jo det han aller helst vil, der han frakter ball over halve banen og går seg fast, allt for ofte. Og Gashi, slutt å skylde på dommeren og klag på FFK-ledelsen, er du ikke profesjonell ? (Må legge til at jeg har sans for Gashi som person og spiller, men han slipper ballen altfor sjelden). Inn med Ramberg.

Everton er et kapittel for seg selv, han må vel dessverre synke inn i en tilstand av stadig dårligere selvtillitt. Ja- Han er fantastisk med sin teknikk men løper ikke allt ut i sanden ?  1 scoring på 20 kamper og 0 assist ? Og jeg ble en smule forbannet når han ga opp og ventet på straffe i går, slik ville aldri Gardar ha gjort, han ville sloss to the bitter end og kanskje scoret også, og hvis ikke, så hadde han fått straffe.  Jeg skjønner egentlig dommeren godt når han lar vær å blåse, når Everton blir helt passiv når Svindal legger armen på skulderen hans og holder litt igjen.

Askar imponerer meg, han har tatt tippeliganivået veldig godt, men har fortsatt mye å gå på, men det kommer.

Nå må FFK ta samling i bånn, slutte å furte over feil dommeravgjørelser og straffer man ikke får. Tabellen lyver ikke.

Hilsen en som møter opp på alle kampene, men som ikke har noe særlig greie på fotball, har aldri spilt selv.

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 25 mai 09, 09:54

det er bare å begynne å brette opp ermet og jobbe som psyko j#vler mot start

FRA START TIL STOPP (heeeehe)

---------------------------

jaddajadda


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 25 mai 09, 10:27

Opprinnelig postet av Holters

Hurra, hurra for Ardian Gashi!

Spilte sin 50. obligatoriske kamp for FFK.

(46 serie, 4 cup)

Jøss! Tida går. Syns ikke det er lenge sida jeg satt på "puben" i Selbu og så den første kampen hans (vi fikk lov å se på fotball så sant det ikke kom noen som skulle se på trav...).

---------------------------

Hater hat!


marevan

Knøttespiller

Ble medlem: 20 mai 07
Innlegg: 61

Lagt til: 26 mai 09, 13:13

Opprinnelig postet av Willy Renè

Jeg skjønner egentlig dommeren godt når han lar vær å blåse, når Everton blir helt passiv når Svindal legger armen på skulderen hans og holder litt igjen.

Selv om du aldri har spilt selv, så kan jeg foreslå følgende tanke-ekspriment, evt få med deg en medhjelper.

Få en til å dra deg i høyre skulder med venstre hånd bakfra, og samtidig holde deg i høyre håndledd og dra nedover, slik at du får en morsom banan-bøy bakover med ryggen og litt på skeive. Forsøk deretter å spurte fremover, samt plassere en fotball forbi en utrusende keeper.

(for de som tittet nøye på tvbildene, var det ikke bare en håndspåleggelse på skulderen til Everton, det var også godt tak i håndleddet, noe som linjedommer burde sett!)

For å svare litt på min egen utfordring, mennesket, fysiologisk sett, løper/går ved å "falle fremmover", og så sette neste bein frem for neste steg. Man kan simpelt hen ikke løpe fremover, når man er bakoverlent.....

---------------------------

"..spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd.."
-- Ivar Hoff


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 26 mai 09, 13:29

Opprinnelig postet av marevan

Opprinnelig postet av Willy Renè

Jeg skjønner egentlig dommeren godt når han lar vær å blåse, når Everton blir helt passiv når Svindal legger armen på skulderen hans og holder litt igjen.

Selv om du aldri har spilt selv, så kan jeg foreslå følgende tanke-ekspriment, evt få med deg en medhjelper.

Få en til å dra deg i høyre skulder med venstre hånd bakfra, og samtidig holde deg i høyre håndledd og dra nedover, slik at du får en morsom banan-bøy bakover med ryggen og litt på skeive. Forsøk deretter å spurte fremover, samt plassere en fotball forbi en utrusende keeper.

(for de som tittet nøye på tvbildene, var det ikke bare en håndspåleggelse på skulderen til Everton, det var også godt tak i håndleddet, noe som linjedommer burde sett!)

For å svare litt på min egen utfordring, mennesket, fysiologisk sett, løper/går ved å "falle fremmover", og så sette neste bein frem for neste steg. Man kan simpelt hen ikke løpe fremover, når man er bakoverlent.....

Du har nok rett, men jeg og mange andre synes Everton ga seg litt lett?

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f