Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: Odd Grenland - FFK (11. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Totalt 4 sider Alle

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 21 mai 09, 22:26
Endret: 24 mai 09, 17:56
Endret av: FFK1903

Vel, la oss legge en dårlig match til side og satse på seier mot Odd, skjer det skal jeg sykle til Skien for Odd er vanskelige å slå på hjemmebane med 4 - 3 - 3 og en Simen Brenne i form.

Tar vi ikke poeng er FFK for alvor med i bunnstriden, mens tar vi poeng så er vi med i toppen igjen.. Satser på dette laget:

Staw

Czwartek

Piiroja

Martinsen

Wallace

Kvisvik

Ramberg

Borges

Barsom

Gardar

Dominic

 

Grunnen til at jeg syns Gardar og Dominic skal starte på toppen er fordi jeg syns de gjorde en god kamp mot Brann, også får vi håpe at Grønhagen tar bort det elendige 4 - 4 - 1 - 1 spillet sitt og gjør taktiske bytter tidligere enn mot Brann.. Hva tror dere? Noe dere vil endre?

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 21 mai 09, 22:27

La meg slippe og se Dominic fra start en gang til. Håper Gardar og Everton starter på topp i denne kampen.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 21 mai 09, 22:31

Ønsker å se samme laget fra start, men unntak av at Piiroja selvfølgelig skal inn i laget igjen og dermed blir Gerrbrand plassert på benken.

Bentley fikk forøvrig rødt kort for Odd i dag og må dermed stå over mot oss.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 21 mai 09, 22:33

Opprinnelig postet av Tiger

La meg slippe og se Dominic fra start en gang til. Håper Gardar og Everton starter på topp i denne kampen.

Ja, la oss bytte på laget hver eneste jævla gang. Hvorfor kan vi ikke gi Gardar og Dominic muligheten til å spille seg gode sammen? Hvis vi skal endre på laget hver eneste kamp blir vi ihvertfall ikke bedre. Noe Abgar Barsom uttrykte rimelig tydelig overfor Radio Fredrikstad etter kampen også.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 21 mai 09, 22:34

Har vi noen gang tatt poeng borte mot Odd i Tippeligaen? Synes alltid vi sliter noe veldig der (inkl. cupkampen der vi røk ut på straffer).

Synes for øvrig Grönhagen bør kjøre inn en fast spisspar nå som skal få tid til å bygge relasjoner. Den ene av de to være Gardar Johannsson. Den andre bør bli enten Adiyiah eller Everton.

Midtbanen og forsvaret bør også kjøres inn med noenlunde faste konstellasjoner. Borges bør være det første navnet på blokka av midtbanespillere. Gashi, Kvisvik og Barsom bør være de tre andre. I forsvar satser vi på at Piiroja kommer inn og tetter igjen midtforsvaret igjen, spesielt på dødball er estlenderen av avgjørende betydning. Det er skremmende å se hvor avhengig vi er blitt av ham. På backene er jeg mer usikker. Askar/Czwartek er jevngode på høyresiden med hver sine styrker og svakheter, mens Wallace/Thomassen ditto på venstre.


Truger

Juniorspiller

Ble medlem: 14 feb 05
Innlegg: 92

Lagt til: 21 mai 09, 22:49
Endret: 21 mai 09, 22:49
Endret av: Truger

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Staw Czwartek Piiroja Martinsen Wallace Kvisvik Ramberg Borges, Barsom Gardar Dominic

Grunnen til at jeg syns Gardar og Dominic skal starte på toppen er fordi jeg syns de gjorde en god kamp mot Brann, også får vi håpe at Grønhagen tar bort det elendige 4 - 4 - 1 - 1 spillet sitt og gjør taktiske bytter tidligere enn mot Brann.. Hva tror dere? Noe dere vil endre?

Hva i alle dager skal du med Ramberg i midten nå? Han har vært nesten patetisk i hele år sammen med Wehrman. Borges og Gashi spilte godt nå mot Brann, ser ingen grunn til å bytte ut Gashi med Ramberg.

Er ellers helt enig, og hvis også slenge meg på diskusjonen rundt spisspar: La Gardar og Adiyah få sjansen!

---------------------------

FFK, Stjernen og Wolves ;)


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 21 mai 09, 22:51

tja,

Staw - PAC Piroja Martinsen Wallece - Barsom Gashi Borges Kvisvik - Everton Gardar.

Det tror jeg kan bli bra. Syns Askar er litt rufsete defensivt, men har noen gode offensive raid. Wallece er i grunn ubestridt på venstre i mine øyne...

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...

"Jeg er litt lei meg over at jeg ikke fikk være sammen med jentene inne i garderoben da de skreik av glede." Gro Hammerseng
- Da er vi to Gro...


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 21 mai 09, 22:58

Staw

Czwartek, Piiroja, Martinsen, Pereira

Askar, Borges, Gashi, Kvisvik

Everton/Dominic, Gardar

Håper de vraker Barsom etter den begredelige prestasjonen i dag, men det har jeg ingen tro på at Grönhagen kommer til å gjøre. Hvem av de to spissene som får være basert på innsatsen under treningene denne uka. Tror begge kan gjøre en god jobb.

 

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 21 mai 09, 23:02

[/quote]

Hva i alle dager skal du med Ramberg i midten nå? Han har vært nesten patetisk i hele år sammen med Wehrman. Borges og Gashi spilte godt nå mot Brann, ser ingen grunn til å bytte ut Gashi med Ramberg.

Er ellers helt enig, og hvis også slenge meg på diskusjonen rundt spisspar: La Gardar og Adiyah få sjansen!

[/quote]

Ja det lurer jeg på også i etterkant av innlegget ;) Gashi sentralt vil jeg ha ;)

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 21 mai 09, 23:02

Er jo ikke mye trening dem får gjort den uka her. Restitusjonstrening i morgen og formasjonstrening allerede i overimorgen. Tror nok det blir Dominic og Gardar ut fra innsatsen i dag. Syns samspillet dem to i mellom var lovende og det bør videreutvikles. (Og Dominic som vi faktisk har på langtidskontrakt syns jeg burde få flere sjanser enn Everton som muligens forsvinner etter sesongen)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 21 mai 09, 23:05

Jeg ser ingen grunn til å vrake Barsom bare fordi han spilte en dårlig kamp i dag. Hvis vi skal holde på slik kommer det jo aldri til å bli noen kontinuitet i laget.

Barsom er en viktig spiller for laget, og han er kaptein. Han har vært skadet lenge og trenger kamptrening. La han nå få det!


Grasrota

Juniorspiller

Ble medlem: 13 aug 08
Innlegg: 80

Lagt til: 21 mai 09, 23:14

Et godt lag Holters. Men hva med å få spilt inn en tilnærmet fast startopptilling? Mener Barsom bør få anledningen igjen.

Hvem som skal spille med Gardar er det jammen vanskelig å mene noe om, men syns Adiyha overrasket positivt i dag!

---------------------------

dommær a' dommær!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 21 mai 09, 23:18

Ønsker dette laget:

keeper: Staw(har ikke spilt seg ut)

H.Back: PAC(raske og mer dullstyrke enn Askar)

Midtstopper: Martinsen og Piroija

V.Back Thomassen om ikke Wallace er klar

H.midtbane: Askar

Sentralt midtbane: Borges og Gashi

V.midtbane: Kvisvik

Angrep: Gardar og Everton(fordi han er bedre defensivt enn Dominic, og mer duellsterk)

 

I dag slipper vi inn 2 mål etter dødball, og skaper ikke farligheter selv. På tide å forbedre duellstyrken.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 21 mai 09, 23:18

Syns ikke Barsom har spilt seg ut av laget... Samme som idag, men med Raijo på plass bak.. blir seier det ;)

---------------------------

Jørn Moum, gleder seg over seriesølv 2008!
FFK, The Pride of Norway!

*14.05.08 - Bethina* :)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 21 mai 09, 23:25
Endret: 21 mai 09, 23:28
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av solano2
Jeg ser ingen grunn til å vrake Barsom bare fordi han spilte en dårlig kamp i dag. Hvis vi skal holde på slik kommer det jo aldri til å bli noen kontinuitet i laget.

Opprinnelig postet av Grasrota
Et godt lag Holters. Men hva med å få spilt inn en tilnærmet fast startopptilling? Mener Barsom bør få anledningen igjen.

Ser absolutt poengene deres, men Kvisvik er den spilleren på laget som er mest involvert i mål. Når han er i god form, slik han virker å være for tida, så fortjener han sjansen. Med en stasjonær Kvisvik på banen, som liker å få ballen rett i beina, så foretrekker jeg å ha Askar på høyre kant som en breddeholder med fart og gode innlegg.

Barsom trekker for mye inn i banen for min smak. I tillegg synes jeg han er bedre på venstre kant (selv om han er høyrebeint), men den rollen er forbeholdt Kvisvik. Når det er sagt, så har Barsom stort sett et høyt laveste nivå, en herlig innstilling, oppilder medspillerne og en god arbeidskapasitet.

Dette er jo uansett bare én endring fra dagens startellever (foruten at Piiroja skal inn igjen), og det er ikke akkurat drastisk for samspillet og kontinuiteten?

To endringer om Everton skal inn, men Dominic må gjerne få sjansen igjen. Synes han og Gardar viste positive tendenser i dag.

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


Truger

Juniorspiller

Ble medlem: 14 feb 05
Innlegg: 92

Lagt til: 21 mai 09, 23:28

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Hva i alle dager skal du med Ramberg i midten nå? Han har vært nesten patetisk i hele år sammen med Wehrman. Borges og Gashi spilte godt nå mot Brann, ser ingen grunn til å bytte ut Gashi med Ramberg.

Er ellers helt enig, og hvis også slenge meg på diskusjonen rundt spisspar: La Gardar og Adiyah få sjansen!

[/quote]

Ja det lurer jeg på også i etterkant av innlegget ;) Gashi sentralt vil jeg ha ;)

[/quote]

hehe Smile

---------------------------

FFK, Stjernen og Wolves ;)


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 21 mai 09, 23:30

Opprinnelig postet av Holters

Dette er jo uansett bare én endring fra dagens startellever (foruten at Piiroja skal inn igjen), og det er ikke akkurat drastisk for samspillet og kontinuiteten?

To endringer om Everton skal inn, men Dominic må gjerne få sjansen igjen. Synes han og Gardar viste positive tendenser i dag.

1. Czwartek på høyreback

2. Askar på høyrekant

3. Piiroja som midtstopper

4. Everton som spiss

5. Wallace på venstreback


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 21 mai 09, 23:33

Opprinnelig postet av Holters

Staw

Czwartek, Piiroja, Martinsen, Pereira

Askar, Borges, Gashi, Kvisvik

Everton/Dominic, Gardar

 

Jeg er enig i dette laget. Barsom tar mange rare valg med ball og bidrar ikke alltid til det FFK forsøker på spillmessig, men det skal sies at han har en fin innstilling.

Jeg synes vi må satse på de som skal bli værende i klubben enstund. Personlig synes jeg Everton har et mye større potensialet enn Adiya, men hvordan er situasjonen til FFK vedrørende spillerkjøp? Jeg tror ikke de har råd til ham nemlig, og da kan vi tjene mer på å samspille Adiya og Gardar i stedet (måtte han få ny kontrakt). Jeg har en følelse av at Barsom ikke undertegner ny kontrakt, mens vi akkurat har handlet inn Amin Askar, da synes jeg det er naturlig å bruke ham der han er best.

Det eneste som er synd er at det ikke er plass til Thomassen, men forhåpentligvis blir Wallace solgt for en god slump penger som klubben trenger.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 21 mai 09, 23:44
Endret: 21 mai 09, 23:51
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av solano2

1. Czwartek på høyreback

2. Askar på høyrekant

3. Piiroja som midtstopper

4. Everton som spiss

5. Wallace på venstreback

hehe, greit nok, jeg ser den. Wink

Men Wallace og Piiroja ser jeg ikke på som "endringer" i en startellever vi ønsker å kjøre inn. De er soleklare førstevalg som kommer tilbake. Begge hører hjemme i startelleveren. Sikkert de to første spillerne Grønis setter ned på papiret når de er skadefrie.

Askar spilte i dag.

Dermed blir de(n ene) to endringene jeg snakket om eventuelt Czwartek og/eller Everton inn.

Jeg tenker også litt som Shadar over her: Altså at vi bør satse på de som vi vet (eller som det er sannsynlig) kommer til å bli her utover denne sesongen. Vi er i et generasjonsskifte, vi ser ut til å gå mot en svak sesong, og da bør vi bruke denne mellomsesongen på å spille inn de som har fremtid i klubben.

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 21 mai 09, 23:50
Endret: 21 mai 09, 23:52
Endret av: FFK pra sempre

Usikker på å bytte Gashi med Ramberg. Selv om jeg synes Ramberg har vært god i flere kamper.
Virker som Gashi hadde godt av litt benking.
Og vi trenger en terrier mot Odds sterke midbane.

Generasjonsskifte, vidt meg bekjent var det aldri planen?
Tvert i mot, det var vel hva mye av hva kampen med TKK i vinter handlet om.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 21 mai 09, 23:50

Opprinnelig postet av Costanza

Har vi noen gang tatt poeng borte mot Odd i Tippeligaen? Synes alltid vi sliter noe veldig der (inkl. cupkampen der vi røk ut på straffer).

Husker ihvertfall 3-3 kampen, hvor Steinar Sørlie spilte en stor rolle :) Og det var ikke av den mest positive slaget

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 21 mai 09, 23:51

Staw

Czwartek - Piioja - Martinsen - Thommasen

Askar - Gashi - Borges - Kvisvik

Tegstrøm - Gardar

 

Perreia er vel fortsatt ute med skade? La Odd ha ballen, kjør opp med lange baller på Gardar. Håp på at vi vinner noen hodedueller på topp slik at vi får inn et flaksemål. Orker ikke nok en gang at vi skal styre spillet med omstendelige pasninger for deretter å se at motstanderen kontrer inn mål på oss.

Er så sinnsykt pessimistisk nå. Tror uansett lagoppstilling at FFK kommer til å slite noe veldig til søndag. La oss håpe på et mirakel


Grasrota

Juniorspiller

Ble medlem: 13 aug 08
Innlegg: 80

Lagt til: 21 mai 09, 23:57

Litt flisespikking da. Solanoto. Sier seg jo sjøl at Piroja og Perreira skal på plass.

Om Askar skal spille ving, bekk eller benk denne sesongen avhenger vel av om PAC og Barsom kommer seg opp på nivå. Var vel ikke tenkt å smette rett inn på laget da han ble kjøpt, men sånn det har blitt er han jo blant dem med flest minutter i år. Bra har han gjort det også!

I forhold til neste kamp og kontinuitet i laget, tror jeg at jeg ville valgt Askar/Barsom på ving igjen. Ser poenget med at Askar holder bredden bedre. Problemet er bare at Pac virka lovlig rusten ved forrige anleding. Så lenge kneet til Ophaug ikke har vokst sammen ennå, trengs Askar på den plassen.

Problemstillingen kan jo uansett bli kortvarig: Får/tar Barsom ny kontrakt? Fortsetter Borges som hittil er det vel bare spørsmål om tid før han er lagets kaptein uansett?

---------------------------

dommær a' dommær!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 mai 09, 00:03

Dommer       Roy Helge Olsen, KRISTIANSAND S
Assistentdommer 1     Geir Åge Holen, OSLO
Assistentdommer 2     Magnus Lundberg, Åsmarka
4. dommer     Stig Unhammer, OSLO
Dommerveileder     Per Arne Larsgård, SANDEFJORD

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 22 mai 09, 00:34
Endret: 22 mai 09, 00:41
Endret av: ari_lg

Mitt lag:


Staw

Askar, Piiroja, Martinsen, Wallace(el Thomassen)

Barsom, Borges, Gashi, Kvisvik

Everton, Gardar

 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 mai 09, 00:39

Wallace spiller ikke sa treneren til fredrikstad blad eller om det var til FFk sin hjemme side ;)

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 22 mai 09, 01:44

Bare lurer, var det noen spesiell grunn til at PAC ikke spilte i dag ?

---------------------------

Få igang angreps-spillet, ellers blir det Adecco neste sesong....
-------
Do join my mafia at http://apps.facebook.com/inthemafia/status_invite.php?from=709870754


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 mai 09, 06:16

Wallace blir muligens klar cupenkampen mot Drøbak/Frogn.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 mai 09, 06:25
Endret: 22 mai 09, 06:29
Endret av: Patrioten

For håpe at vi kan være like effektive som vi var mot Viking, hvor vi hadde noen fåtall sjanser og vant kampen.

Så vi trenger tydeligvis ikke haugevis av mål for å score.

Etter Vikingkampen har vi ikke gjort annet enn produsere sjanser etter sjanser, men sliter med å sette dem.

Er vi egentlig uheldig når det gjentar seg mot Stabæk, Aalesund, Vålerenga og Brann, uheldig er vel man vel i noen kamper, ikke i flere som disse, det vitner vel heller om vi er for dårlige til å omsette sjansene

Kanskje vi bør endre spillestillen å spille mer defensivt?


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 22 mai 09, 08:41

Opprinnelig postet av Patrioten

For håpe at vi kan være like effektive som vi var mot Viking, hvor vi hadde noen fåtall sjanser og vant kampen.

Så vi trenger tydeligvis ikke haugevis av mål for å score.

Etter Vikingkampen har vi ikke gjort annet enn produsere sjanser etter sjanser, men sliter med å sette dem.

Er vi egentlig uheldig når det gjentar seg mot Stabæk, Aalesund, Vålerenga og Brann, uheldig er vel man vel i noen kamper, ikke i flere som disse, det vitner vel heller om vi er for dårlige til å omsette sjansene

Kanskje vi bør endre spillestillen å spille mer defensivt?

 

Nei, fysjamei.. Gå for all del ikke tilbake til 4-4-1-1, det var døden. Mener virkelig at det er bedre å presse hele kampen, tape på at forsvaret ikke er tett, enn å ligge bakpå for å putte et mål eller to (eller fire) på like mange sjanser (jmf. Stabæk, Aalesund, VIF, Brann). Havner heller på nedre halvdel etter å ha spillt underholdende, istedet for midt på treet...

Dessuten vil detta snu snart. Forsvaret vil bli pottetett og Everton vil golle som bara det. Vi spiller jo med god karma!


ommb

Juniorspiller

Ble medlem: 29 jul 08
Innlegg: 135

Lagt til: 22 mai 09, 10:45

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Vel, la oss legge en dårlig match til side og satse på seier mot Odd, skjer det skal jeg sykle til Skien

Å så deilig det hadde vært med en borteseier her! Blir jo en liten bonus ved siden av seiern når du sykler bort dit...

Er forøvrig enig med laget ditt her. Eneste er at jeg muligens heller mot Everton på topp. Når det er sagt så mener jeg ikke at Dominic spilte seg bort i går.


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 22 mai 09, 10:53

Opprinnelig postet av solano2

Opprinnelig postet av Tiger

La meg slippe og se Dominic fra start en gang til. Håper Gardar og Everton starter på topp i denne kampen.

Ja, la oss bytte på laget hver eneste jævla gang. Hvorfor kan vi ikke gi Gardar og Dominic muligheten til å spille seg gode sammen? Hvis vi skal endre på laget hver eneste kamp blir vi ihvertfall ikke bedre. Noe Abgar Barsom uttrykte rimelig tydelig overfor Radio Fredrikstad etter kampen også.

Nemlig, så hvorfor byttet han ut Everton til kampen igår? Når vi måtte gjøre mange andre bytter var det unødvendig med et bytte vi ikke måtte gjøre... Everton og Gardar fortjente en sjanse sammen. Everton er mye mer bevegelig enn Dominic og bør dermed få sjansen på søndag!


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 22 mai 09, 12:08

Her har jeg trua. Bentley ute med kort Laughing   

Kovacs vs RaioTongue out

Odd er et lag som normalt satser på hodestyrke.  Mot Piroja i storform er det direkte håpløst.'

Håper forøvrig på samme lag som mot Brann med unntak av Piroja inn og muligens en litt mer defansiv backtype. (vi må få stoppet innleggene da vinner vi) Dominic og Gardar sammarbeidet meget bra. Dominic var overalt. Med litt mer erfaring vil det bli artig.

Vi er for tida det laget i Norge som har det beste pasningspillet når man roer litt ned. ( contringspillet er ikke så bra)

Vi triller ball i evighetene og med en god kvisvik på banen så ble det en del sjanser av det.

Borges blir bedre og bedre og han gjør god nytte for seg med trygge passninger og ro på midten

Jeg er opptimist.    Uflakskvoten MÅ snart være brukt opp.

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


jarleb

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 06
Innlegg: 90

Lagt til: 23 mai 09, 14:09

Tipper vi får se dette laget fra start i morgen:

Staw

Askar, Piiroja, Martinsen, Thommasen

Barsom, Borges, Gashi, Kvisvik

Dominic, Gardar

 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 mai 09, 16:23

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Vel, la oss legge en dårlig match til side og satse på seier mot Odd, skjer det skal jeg sykle til Skien..

jeg skal kontakte FFK eller Fb jeg om vi vinner og sørge for at du skal få sykle ;)

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


morradi

Juniorspiller
Ble medlem: 13 aug 06
Innlegg: 148

Lagt til: 23 mai 09, 20:54

Ønsker samme midtbane og angrep som sist, men Pål Andre inn på backen.

Han har rutine, og det kan være kjekt når vi så hvor mange enkle forsvarsfeil vi gjorde forrige kamp. Tror også han er bedre på defensive dødballer enn Askar. Hva tror dere?


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 23 mai 09, 21:42

Håper de passer på bakre stolpe på corner. der var de elendige sist. Pål er vel muligens på den. det var ikke askar.

---------------------------

Heia FFK


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 23 mai 09, 22:08

Askar hadde ikke skyld i noen av baklengsmålene på corner. Der var det Gerrbrand, Thomassen, Barsom og Staw som feilet. I det hele tatt syns jeg oppsettet så veldig gæærnt ut ift. hvem som dekka hvem, men dette er kun småting som de forhåpentligvis klarer å rette på til neste kamp.


morradi

Juniorspiller
Ble medlem: 13 aug 06
Innlegg: 148

Lagt til: 23 mai 09, 22:27

Neida, jeg er klar over at Askar ikke hadde skyld i baklengsmålene. Men det betyr ikke at Pål Andres rutine ikke kan bli verdifull i markeringsspillet, hehe.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 23 mai 09, 23:26

Tror heller savnet av Piiroja var en stor grunn til det elendige forsvarsspillet mot Brann. Det er ikke det at jeg mener PAC ikke hadde gjort en god jobb på høyrebacken, men Askar tilfører laget masse energi og føler også han kan bidra mer offensivt på grunn av farten og evnen til å komme til gode innlegg.

Håper virkelig ikke vi mister Piiroja. Gjør vi det tror jeg vi vil slite utrolig defensivt.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 23 mai 09, 23:29

Opprinnelig postet av tgtgtgtg

Vi er for tida det laget i Norge som har det beste pasningspillet når man roer litt ned. ( contringspillet er ikke så bra)

Vi triller ball i evighetene og med en god kvisvik på banen så ble det en del sjanser av det.

Borges blir bedre og bedre og han gjør god nytte for seg med trygge passninger og ro på midten

Jeg er opptimist.    Uflakskvoten MÅ snart være brukt opp.

Godt poeng. Til gjengjeld er vi vel blant de aller tammeste på kontringer. Men med det pasningspillet skal det ikke så mye til for at vi skaper mer og setter fler av sjansene. Så jeg er også optimist.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 23 mai 09, 23:33

Opprinnelig postet av morradi

Neida, jeg er klar over at Askar ikke hadde skyld i baklengsmålene. Men det betyr ikke at Pål Andres rutine ikke kan bli verdifull i markeringsspillet, hehe.

Et godt poeng. Dessuten har jeg lagt merke til at PAC har blitt mye flinkere til å passe på bak sin egen rygg på ballen mot bakre stolpe enn det han var tidligere.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 23 mai 09, 23:50
Endret: 23 mai 09, 23:51
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av tgtgtgtg
Vi er for tida det laget i Norge som har det beste pasningspillet når man roer litt ned. ( contringspillet er ikke så bra)

Vi ser til tider ut som Norgesmestere i five-a-side, men det stopper jaggu brått når vi nærmer oss sekstenmeteren. Masse ineffektivt småspill som det aldri blir noe ut av. Det er så mye av det at man nesten kan mistenke at FFK har trent for mye pasningsøvelser på liten bane fremfor å øve på offensivt samhandlingsmønster på full bane.

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 23 mai 09, 23:54
Endret: 24 mai 09, 00:01
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av morradi

Neida, jeg er klar over at Askar ikke hadde skyld i baklengsmålene. Men det betyr ikke at Pål Andres rutine ikke kan bli verdifull i markeringsspillet, hehe.

Markeringsspill har vel aldri vært Czwartek sin største styrke? Ikke er han spesielt duellsterk eller noen god hodespiller heller. Ophaug f.eks. er mye flinkere til å tidlig komme opp i hurtige kantspillere og gå i kroppen på dem. Czwartek nøler oftere mer, og i tillegg kan han være fæl på ball watching.

Opprinnelig postet av Supreme NTM
Tror heller savnet av Piiroja var en stor grunn til det elendige forsvarsspillet mot Brann. Det er ikke det at jeg mener PAC ikke hadde gjort en god jobb på høyrebacken, men Askar tilfører laget masse energi og føler også han kan bidra mer offensivt på grunn av farten og evnen til å komme til gode innlegg.

Enig i dette. Når det er sagt, så har jeg jo selv satt Czwartek inn på laget i "min startellever". Rett og slett fordi jeg har flyttet Askar frem til høyre kant og Barsom ut på benken. Det gjør neppe Grønis. ;)

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 24 mai 09, 00:21
Endret: 24 mai 09, 00:21
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av Holters

Enig i dette. Når det er sagt, så har jeg jo selv satt Czwartek inn på laget i "min startellever". Rett og slett fordi jeg har flyttet Askar frem til høyre kant og Barsom ut på benken. Det gjør neppe Grønis. ;)

Grunnen til at jeg ikke vil se han på høyrekanten er fordi jeg vil ha Abgar Barsom der. Selv om Barsom hadde en dårlig kamp sist, så er jeg overbevist om at savnet av han har vært med på den svake sesongåpninga vår. Det er jo også ganske forståelig at han ikke er i sin beste form siden han ikke har mange minutter på banen i år. Barsom er veldig god med ball, og selv om han ikke er noen Alanzinho akkurat er han utrolig god til å skjerme ballen og å finne gode og sikre pasningsløsninger. I tillegg så er han kapteinen vår, og man benker ikke kapteinen sin hvis ikke han svekker laget veldig (og ikke er skadet selvfølgelig).

 

Opprinnelig postet av Costanza

Har vi noen gang tatt poeng borte mot Odd i Tippeligaen? Synes alltid vi sliter noe veldig der (inkl. cupkampen der vi røk ut på straffer).

Surprised Husker du ikke vår versjon av Istanbul? 3-0 etter første omgang (med selvmål i tilleggstiden av Piiroja) etter at FFK hadde dominert omgangen, og så snudde vi det til 3-3 med et fantastisk mål av Brenne og straffesparket som ga oss 3-3. Det gjør hvertfall jeg. En av de beste kampene jeg har vært på. Husker det var folk på bortefeltet vårt som stakk etter første omgang for å ta seg en pils i sentrum av Skien i stedet, mens jeg sa vi kom til å ta en Istanbul. Er ikke ofte jeg treffer så bra med tippinga mi. Wink

 

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 24 mai 09, 09:48

Håper, tror og regner med at Barsom starter idag. En spiller som prøver og alltid vil ha ball trenger vi på bortebane i Skien. Regner med at Grønhagen tar ut ett slagkraftig lag jeg er fornøyd med på forhånd. Så får heller alle etterpåkloke (FM manager spillende) gaphalser kappe hode av Grønhagen etter kampen hvis det ender galt...


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 24 mai 09, 10:25

Bare lurer, var det en glipp av Karlsen å si nei til Simen Brenne i vinter ? Syns han har spilt godt hos Odd i våres...

-Har fått en ny vår

---------------------------

Få igang angreps-spillet, ellers blir det Adecco neste sesong....
-------
Do join my mafia at http://apps.facebook.com/inthemafia/status_invite.php?from=709870754


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 24 mai 09, 10:36

Opprinnelig postet av Bob Page

Bare lurer, var det en glipp av Karlsen å si nei til Simen Brenne i vinter ? Syns han har spilt godt hos Odd i våres...

-Har fått en ny vår

Grunnen til at han mislyktes i LSK kan være at de spiller 4-4-2, mens Odd spiller 4-3-3. En annen ting er at han er litt "stjernespilleren" i Odd, så man legger i større grad opp spillet for at han skal fungere best mulig. I LSK skulle han fylle en definert rolle som passet laget mer enn det passet Brenne.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 mai 09, 10:36

syns gashi er bedre da, men det er min mening

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 24 mai 09, 11:08

Opprinnelig postet av Bob Page

Bare lurer, var det en glipp av Karlsen å si nei til Simen Brenne i vinter ? Syns han har spilt godt hos Odd i våres...

-Har fått en ny vår

 Først og fremst gjorde Brenne en feil selv ved å velge Lillestrøm fremfor FFK.... Skulle mer enn gjerne sett Brenne i FFK drakt, men da hadde vi nok ikke hatt Borges..


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 24 mai 09, 11:12

Jeg mener det er klasseforskjell mellom Simen og Ardian. Simen er en mye bedre spiller. Han passer godt som indreløper i 4-3-3 og som sentral midtbane i 4-4-2, da helst med en defensiv ryddegutt bak seg. Løpskapasiteten er enorm, hvertfall ikke noe dårligere enn Gashi. I tillegg sutrer og klager han ikke i nærheten så mye som Gashi. Og ja, han er mer kreativ og mer målfarlig. Han legger vel også fler målgivende pasninger.

Men han var dyr i vinter, og sikkert ennå dyrere nå. FFK har ikke råd, dessverre. Drakt nr 7 blir jo snart ledig...


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 24 mai 09, 11:29

Jeg mener det var riktig å ikke hente Simen Brenne. Han er en veldig god spiller, javisst, men jeg syns det er mye bedre å satse på Borges. Sikkert en del billigere også.

Likevel har jeg sansen for Simen Brenne. Han passet ikke inn i Lillestrøm, men jeg har trua på ham i Odd! Bare ikke mot oss... ;)


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 24 mai 09, 12:52

Er det noen som har laget allerede ?


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 24 mai 09, 14:44

Opprinnelig postet av Plankekæll

Jeg mener det er klasseforskjell mellom Simen og Ardian. Simen er en mye bedre spiller.

Deg om det. Han ble stadig satt på benken den siste sesongen i FFK, og det med rette. En midtbane som er betydelig forsterket siden den gang.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 24 mai 09, 14:57

Ja, Simen ble satt på benken den siste sesongen i FFK. Ja, han spilte heller ikke bra en lang periode. Uansett var jeg uenig i at han ble plassert på benken. Men på det tidspunktet hadde vi en meget bra midtbane da også med Christian Berg som bankers defensiv midtbane, og Jonna og Hansi som indreløpere. Derfor ble Simen på et tidspunkt ranket som nr 3 av indreløperne. Problemet tidligere i sesongen da Christian Berg ikke spilte var at midtbanen besto av Simen, Jonna og Hansi, noe som blir for offensiv. Da spilte vi med Jonna og Hansi som sentrale og Simen som hengende spiss/offensiv midtbane. Det funket dårlig.

Når han i tillegg blir plassert som kant blir det jo håpløst. Simen skal spille innover i banen, med mye ballkontakt. En kantspiller i 4-3-3 blir liggende veldig høyt i banen, blir lite involvert. Og siden han heller ikke har noen stor fart, blir det en ganske håpløs posisjon på banen for han.

Jeg har sagt det før, og sier det igjen, Simen hadde passet perfekt i "Gashi-rollen" på dagens mannskap. Gjerne med Borges bak seg på midtbanen.

Du har rett i at midtbanen er forsterket siden Simen spilte her, men det betyr alldeles ikke at Simen hadde vært for dårlig for vårt lag. Simen Brenne har langt flere gode kamper for FFK enn han har dårlige. Noen av kampene var han også helt outstanding, noe uttak til landslaget (dog etter han havnet i LSK) var et bevis på.

Den dagen han dro til LSK var en av dagene jeg har vært mest lei meg mtp FFK i nyere tid. Kan sammenlignes med da Ringberg og Risholt ble gitt bort. Nei, faktisk ennå verre.

Men for all del, du må gjerne mene at Gashi er bedre kanogvetalt. Deg om det. Wink


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 24 mai 09, 15:03
Endret: 24 mai 09, 15:04
Endret av: Bedreviteren

Det virker som du er i godt selskap da, plankekæll. Da Åge Hareide vurderte Simen som bedre, og nå blir Simen dratt fram i landlagdiskusjonen igjen, hvis så skjer, så mener da Drillo det også... Simen på sitt beste er noe av det beste vi har hatt i klubben dem siste åra... Så får vi håpe Gashi er bedre enn Simen idag....


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 24 mai 09, 15:14

Kjempeenig med du Bedreviteren! Vi får håpe Gashi pessær på Simen i dag!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 24 mai 09, 15:45
Endret: 24 mai 09, 16:12
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Deg om det. Han ble stadig satt på benken den siste sesongen i FFK, og det med rette. En midtbane som er betydelig forsterket siden den gang.

Stadig satt på benken? Har du sjekket fakta? Det har jeg... Han spilte i 25 av 26 seriekamper den siste sesongen i FFK, kun én gang ble han byttet inn. To ganger ble han byttet ut. Det betyr at han spilte 90 minutter i 22 av 26 kamper og startet 24 av 26 seriekamper. Det er det vel kun en håndfull spillere som gjorde den sesongen vil jeg tro.

Med det Gashi har prestert det siste året, sammenlignet med det Brenne presterte den siste sesongen i FFK så hadde jeg byttet disse to gladelig. Brenne var stabil på et mye høyere nivå enn det Gashi har gjort. Brenne var også mye mer målfarlig og bidro dessuten med flere målgivende pasninger.

Brenne scoret syv mål den siste sesongen i FFK, Gashi har nå ni mål til nå i FFK. Fem mål i superhøsten hans i 2007, kun tre mål i fjor og står i år med kun ett mål! Brenne var lokal, mer målfarlig, stabil på et høyere nivå og jeg anser han som mer kreativ enn Gashi.

Edit: I følge VG hadde Simen Brenne åtte mål (som er riktig) og seks assist i sin siste sesong. Stemmer dette er det tall Gashi bare kan drømme langt etter.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 24 mai 09, 15:58

Simen Brenne i toppform mener jeg er langt bedre enn Ardian Gashi.

Brenne: Er målfarlig, med gode løp inn i motstandernes sekstenmeter. Er kreativ, med gode pasninger. Har et godt skuddbein. Løper faktisk ganske bra hjemover. På sitt beste var han helt outstanding for FFK. Var også veldig jevn i FFK, hadde få veldig dårlige kamper(og det var godt gjort på et FFK-lag som til tider underpresterte kraftig).

Gashi: Er god som førsteforsvarer, og en aggressiv liten mygg. Stort mer tror jeg ikke jeg kommer på.. Har aldri forstått meg på de som mener han har et godt skuddbein. Det er mange som har et langt bedre skuddbein enn Gashi i FFK! Også er det den tråklinga hans da.. Må vel uoffisielt være norgesmester i å ikke se opp når han har ballen i beina.

Gashi i god form er mer enn god nok for å være i FFKs startellever. Men jeg ville mye heller hatt Simen Brenne på laget!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 24 mai 09, 16:27

Godt å se at det er fler som har sett de samme kampene som meg.


Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06
Innlegg: 279

Lagt til: 24 mai 09, 16:31

Fytti helvete, kan ikke huske sist jeg var like engstelig for en FFK-kamp som jeg er i dag.  I fjor på denne tiden, var det vel egenlig kun glede jeg følte, men da var det liksom ikke akkurat i bunn vi lå heller.

Jaja, håper på Fredrikstad-seier i dag, men er ikke veldig optimist.  Utrolig viktig at vi tar poeng i dag!

Er det noen som har sett noen lagopstilling enda?

Jeg tipper at vi kommer til å starte med dette laget:

                                                         Lasse Staw

Amin Askar-------Vidar Martinsen--------Raio Piiroja-------Joachim Thomassen

Abgar Barsom----------Celso Borges--------Ardian Gashi---------Raymond Kvisvik

                        Dominic Adiyiah---------------Gardar Johansson

 

Kom igjen nå gutter!!!


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 24 mai 09, 16:50

Er vanskelig å tenke på FFK i dag egentlig når Newcastle spiller sin viktigste kamp på mange, mange år!


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 24 mai 09, 16:54

Opprinnelig postet av solano2

Er vanskelig å tenke på FFK i dag egentlig når Newcastle spiller sin viktigste kamp på mange, mange år!

Gir egentlig f..n i hele Newcastle, det er kun FFK som gjelder :)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 24 mai 09, 17:09
Endret: 24 mai 09, 17:13
Endret av: Holters

Fredrikstad FK (442):

Staw

Czwartek, Piiroja, Martinsen, Askar

Barsom, Borges, Gashi, Kvisvik

Gardar, Dominic

Thomassen (og Gerrbrand) har blitt vraket. Inn på laget kommer Czwartek og Piiroja.

Askar har blitt flyttet over til venstreback. Et litt merkelig grep, men det kan ligge flere grunner bak det valget. Thomassen hadde ikke sin beste kamp sist, og var også småsyk. Kanskje han har blitt dårligere? Askar har spilt mange kamper på venstreback i Moss, så det trenger ikke å være noe stort problem, selv om det ideelle er å ha en venstrebeint spiller på venstreback. Kanskje man ønsker en høyrebeint takler mot Valencia? Eller rett og slett mer fart?

Helt greit at Gardar og Dominic får en ny kamp på å videreutvikle de positive tendensene fra kampen mot Brann.

I dag må vi rett og slett vinne, selv om vi pleier å slite borte mot Odd Grenland. Taper vi i dag, så begynner det å lukte nedrykksstrid lang vei.

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 24 mai 09, 17:11
Endret: 24 mai 09, 17:12
Endret av: Lemmy

Askar spilte mest venstreback i Moss, så blir spennende å se ham der. Har faktisk en god følelse i dag! :-)


Goffa

Juniorspiller
Ble medlem: 21 aug 06
Innlegg: 214

Lagt til: 24 mai 09, 17:13

Gleder meg til kamp nå Smile Fikk dessverre ikke dra innover, men får vel se den på tv2sumo. Synes det er rart at Thomassen vrakes i Wallaces skadefravær!

---------------------------

Norgesmestere 2006!!


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 24 mai 09, 17:17
Endret: 24 mai 09, 17:19
Endret av: FFK pra sempre

Laget ifølge TV2, 4-4-1-1

staw

pac martinsen raio askar

barsom gashi borges kvisvik

dominic

Hvem har rett Holters?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 24 mai 09, 17:19

Nå står jo det bekreftede laget over her, men TV 2 mener at vi spiller med ti mann? ;-)

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 24 mai 09, 17:20

hehe jeg trodde jeg fikk med meg alle


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 24 mai 09, 17:21

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Laget ifølge TV2, 4-4-1-1

staw

pac martinsen raio askar

barsom gashi borges kvisvik

dominic

Hvem har rett Holters?

 

TV2 har garantert IKKE rett, med mindre vi velger å stille med kun 10 stk på banen.... Cool

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 24 mai 09, 17:24
Endret: 24 mai 09, 17:24
Endret av: FFK pra sempre

Ser nå at det var rulleteksten på tv som var feil ja, vi har som Holters sier Gardar med som sist i følge nettetEmbarassed


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 24 mai 09, 17:50

I følge TV2 skal vi spille 4 - 4 - 1 -1  mens Odd spiller 4 - 3 - 3

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 24 mai 09, 17:53
Endret: 24 mai 09, 17:55
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av FFKgutt1

I følge TV2 skal vi spille 4 - 4 - 1 -1  mens Odd spiller 4 - 3 - 3

Ja, ja, 4-4-1-1 eller 4-4-2 blir rimelig hipp-som-happ. Det kan fint argumenteres for at vi spilte 4-4-1-1 med Tarik på banen også, men det var ingen som snakket om 4-4-1-1 den gang. Tarik gikk ofte dypt for å hente ballen, jobbet i mellomrommet og/eller dekket pasningsrommet inn mot motstandernes defensive midtbaneanker. Det merksnodige var jo at Gardar gikk mer i bakrommet enn Tarik, men likevel snakket alle om bakromsspissen Tarik. :) Sistnevnte satte oftere fart bakfra og utfordet én-mot-én enn han gikk på Nannskogløp i bakrommet.

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 24 mai 09, 17:56

Garantert 4 4 2 siden Gardar og Dominic starter.

Spent nå..


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 24 mai 09, 17:56

Ja blir spennende å se åssen det går idag med Askar på venstreback Wink

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK



Flat Trådet Nøstet
Totalt 4 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f