Husk meg
Brukernavn
Passord

Fotballbråk med Brigade RødHvit

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 7 2

hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 17 mai 09, 03:29
Endret: 17 mai 09, 03:31
Endret av: hedvalen

må bare avkrefte en ting ,, hvordan i alle dager har tv 2, og andre det fra at det var red beavers som sloss? hvilken grunnlag har de til å skrive at det var ishockey supportere blandt slosskjempene?  de fleste som kjenner noen fra beavers, å var på kampen så da at vi var sammen med plankehaugen i teltet ved stortinget ..........

 

å en ting Ziggy Stardust , det var et hjævlig dårlig kamuflert navn du hinta til.... å nei han var nok i teltet sammen med plankehaugen han å sammen med resten fra red beavers..  men jeg syns du skulle tatt deg bryet vært å stått frem med eget navn når du henger ut andre sitt.. spesielt når du henger ut folk på nada grunnlag...

 forøvrig så vet jeg faktisk like lite som alle andre om denne slosskampen...

 

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 17 mai 09, 03:45

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostlandssendingen/1.6612475

 

Noen som i det hele tatt har prøvd å sette seg litt inn i saken før man roper etter blod??

Denne artikkelen fra NRK sier vel litt om skyld/uskyld.. En servitør beskriver de to fraksjonene og opptrinnet på denne måten:

Fredrikstad fansen satt rolig å spiste og drakk øl på Oskar Braaten. Plutselig kommer Vålerenga fansen løpende og kaster stoler og bord og begynner å sloss, forteller en servitør på vertshuset."

Men kjenner jeg mange "skribentene" her inne rett, er nok dette hylekoret på langt nær over - klart vann på mølla må utnyttes :/

---------------------------

FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 17 mai 09, 07:00

Opprinnelig postet av Biscuitman88

Denne artikkelen fra NRK sier vel litt om skyld/uskyld.. En servitør beskriver de to fraksjonene og opptrinnet på denne måten:

Fredrikstad fansen satt rolig å spiste og drakk øl på Oskar Braaten. Plutselig kommer Vålerenga fansen løpende og kaster stoler og bord og begynner å sloss, forteller en servitør på vertshuset."

Det artiklen fra NRK sier noe om, er hvem som startet. For verden er ikke verre skrudd sammen enn at man kan la være å sloss. Det er faktisk mulig. Man kan springe. Man kan la vær å slå igjen. 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 17 mai 09, 07:37

Noen bekjente som reiste med VIF-bussen fra Særp forlate at de traff FFK-busser på vekta. En av VIF-supporterne pleier å være med Isko-boys. Men ikke denne gangen. Da Red Beavers-bussen kommer treffer han likesinnede som han prater koselig med. Inne i bussen sitter det en gjeng som ikke kommer ut og som de kaller Fredrikstad Fighting Club. Da bussen dara fra vekta er Isko-fyren på telefon til gutta i Oslo. Så dette var nok avtaltspill - som vanlig.

Veldig trist at vi nå har fått sånn søppel knytta opp til FFK. Hvis disse folka er så glad i å slåss. Kan de ikke kalle seg slåssklubb og møtes for å slåss uten å blande fotball opp i det?

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 17 mai 09, 10:43
Endret: 17 mai 09, 10:44
Endret av: stjernengutt

Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av Biscuitman88

 

Det artiklen fra NRK sier noe om, er hvem som startet. For verden er ikke verre skrudd sammen enn at man kan la være å sloss. Det er faktisk mulig. Man kan springe. Man kan la vær å slå igjen. 

Jeg deler noe av synet ditt på vold denial, men rent selvforsvar må være lov synes jeg.

Men utfra bildene på vg nett, så det ikke ut som selvforsvar da. Som en annen har påpekt, det så mere ut som en krangel i en barnehage. He he.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 17 mai 09, 11:47

Opprinnelig postet av Biscuitman88

kvekk kvekk...

 

At du ikke har lært?

 Du kan i grunn si hva du vil, men når alt kommer til alt kan man faktisk takke nei om man blir bedt opp til dans. Og det var vel egentlig hva dette så ut som.

 

Hva har skjedd med god gammel slossing? Da tok man for seg en ettter en, man løp ikke rundt i ring og sparket til den som sto nærmest... Det aller "morsomste" med denne videoen er jo at på tross av at dette virker som et avtalt møte, så ser det jo bare komisk ut. Eneste gangen det så skummelt ut var når en av "danserne" smalt hue i betongen, det kunne blitt stygt...

 

Nei, få ut navn og bilde i avisene, på lyktestolper osv. Få disse luringene bort før de ødelegger for uskyldige...

 

Ser jo av videoen at i alle fall en Russ ikke får ta turen i russetoget :-)

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...

"Jeg er litt lei meg over at jeg ikke fikk være sammen med jentene inne i garderoben da de skreik av glede." Gro Hammerseng
- Da er vi to Gro...


vedkasse

Knøttespiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 63

Lagt til: 17 mai 09, 12:20
Endret: 17 mai 09, 12:20
Endret av: vedkasse

Opprinnelig postet av KeJ
Du kan i grunn si hva du vil, men når alt kommer til alt kan man faktisk takke nei om man blir bedt opp til dans. Og det var vel egentlig hva dette så ut som.

Virker vel mer som om man ikke ble bedt om noen dans her, men tatt tak i og kastet ut på dansegulvet. Det er mye vanskeligere å "la være" da.

Og til dere som mener at det bare er pingleslossing og at om dere hadde brettet opp ermene så ville dere kunne gitt alle og enhver en god omgang juling; hvorfor i alle dager er det da et samfunnsproblem? Hvis det bare er pinglete lekeslossing skader det vel ingen?

Men men, ha en fin 17. mai folkens. Gleder meg til å spane gjennom tråden senere, den kommer til å bli legendarisk.

---------------------------

Frihet for Ultras
Mot den moderne fotball
Fuck NFF
Leve engasjementet!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 17 mai 09, 13:33

Om det som tidligere er nevnt er fakta, altså at slossingen er arrangert, ja da kan man faktisk si nei... Meeeeen det er vel kanskje ikke så viktig i den store sammenhengen.

At du ikke ser problemet sett fra samfunnets side, tja det får stå for egen regning. Men antar at du også, om du får øynene opp fra navlen, skjønner at slossing ikke hører hjemme noen steds. Og i disse tilfellene får det konsekvenser for klubbene, tilhengerne og uskyldige "tilskuere"... Men det er vel kanskje heller ikke så viktig så lenge man får kose seg litt med klasking og meningsløs sparking på likesinnede...

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...

"Jeg er litt lei meg over at jeg ikke fikk være sammen med jentene inne i garderoben da de skreik av glede." Gro Hammerseng
- Da er vi to Gro...


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 17 mai 09, 10:40

Opprinnelig postet av hedvalen

må bare avkrefte en ting ,, hvordan i alle dager har tv 2, og andre det fra at det var red beavers som sloss? hvilken grunnlag har de til å skrive at det var ishockey supportere blandt slosskjempene?  de fleste som kjenner noen fra beavers, å var på kampen så da at vi var sammen med plankehaugen i teltet ved stortinget ..........

 

å en ting Ziggy Stardust , det var et hjævlig dårlig kamuflert navn du hinta til.... å nei han var nok i teltet sammen med plankehaugen han å sammen med resten fra red beavers..  men jeg syns du skulle tatt deg bryet vært å stått frem med eget navn når du henger ut andre sitt.. spesielt når du henger ut folk på nada grunnlag...

 forøvrig så vet jeg faktisk like lite som alle andre om denne slosskampen...

 

 

110% enig med Hedvalen her. Går man ut med navn slik, uten til og med ha noen anelse om vedkommende var der, bør man i det minst være mann nok til å undertegne med eget navn.

Utifra vg`s bilder, så jeg ingen fra beavers der hvertfall.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 17 mai 09, 10:34

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Ingen vits å bruke tid på sånn dritt...for slike mennesker er søppel...velferdens kviser...

Skulle ikke forundre meg om R...r S........n var der...Frown

En frontfigur gjennom mange år når det gjelder lavsosialt avskum...

Forøvrig synes jeg det er litt dårlig gjort å skrive navn på denne måten hvis du ikke er sikker på at han var med. Er han bekreftet med, så blås ut navnet hans.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 17 mai 09, 18:00

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Ingen vits å bruke tid på sånn dritt...for slike mennesker er søppel...velferdens kviser...

Skulle ikke forundre meg om R...r S........n var der...Frown

En frontfigur gjennom mange år når det gjelder lavsosialt avskum...

 

Detter er direkte æreskrenkelse!!!

Han du sikter til var aldri i nærheten til det du referer til.

Du må komme med en offentlig beklagelse!

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 16 mai 09, 21:18

Opprinnelig postet av ffkmufc

Rart ingen fra BRH skriver i denna tråden... De veit jo hva som har skjedd. Kanskje oppklare det litt her, hvis de ikke var med på det...?

Først må de slippe ut fra kjelleren på politihuset i Oslo, og så må de komme seg hjem. Så det tar vel tid før de kommenterer denne tråden, OM de i det hele tatt gidder ta seg bryet.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5414

Lagt til: 16 mai 09, 21:32

...og de fra BRH som ikke var innblandet er nok ute og har det gøy (på en positiv måte). Er tross alt 16. mai i kveld

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Markus

Juniorspiller
Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 106

Lagt til: 16 mai 09, 21:38

Gjenkjente minst en garantert som BRH'er.. Håper den gruppa nåblir knust en gang for alle...


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 16 mai 09, 18:46

Jeg har lagt BRH i forsvar lenge nå, men nå er det nok.
Vet at ikke alle der var med idag, men de som valgte å dra fra BRH for å ødelegge både for seg selv og FFK kan bare ta seg en gigantisk uheva kanelbolle!

Forøvrig kan hele PH ta seg en bolle og, etter en flau oppvisning på tribunen, men det blir sikkert nok av i en annen tråd!

Drittdag

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 16 mai 09, 18:56
Endret: 16 mai 09, 19:08
Endret av: Knuty

Det var da som faen..!

Det blir vel bortforklaringer denne gangen også, men nå MÅ denne gjengen (uavhengig av om det er BRH, eller hvem det nå er) skjerpe seg. (Ja, jeg vet selvsagt det kun er et mindretall som ikke klarer å oppføre seg.)

Jeg håpet i det lengste at Fredrikstad skulle unngå casuals-problematikk. Nå har vi surra bort den muligheten, pga en gjeng drittunger. Flott!


Ramp

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 07
Innlegg: 161

Lagt til: 16 mai 09, 19:12
Endret: 16 mai 09, 19:18
Endret av: Ramp

Synes det er skuffende hvis det er BRH som har vært på ferde her. Det har vært mye positivt rundt dere i det siste guttær, lager bra liv på stadion, ikke noe bråk osv. også kommer det her...

edit: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=543301 her har det gått hardt for seg, for en jævla taper som kastet, kunne jo ha drept den stakkars ungen

---------------------------

-FFK
-Manchester United
-Stjernen


fanatic_so_what

Knøttespiller

Ble medlem: 26 aug 07
Innlegg: 44

Lagt til: 16 mai 09, 20:14

Opprinnelig postet av Ramp

edit: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=543301 her har det gått hardt for seg, for en jævla taper som kastet, kunne jo ha drept den stakkars ungen

Står jo her at Isko-gutta startet det hele. Selvforsvar sier jeg.

---------------------------

Respekterer ingen med mer enn 2 foruminnlegg om dagen!


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 16 mai 09, 22:29

Opprinnelig postet av fanatic_so_what

Opprinnelig postet av Ramp

edit: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=543301 her har det gått hardt for seg, for en jævla taper som kastet, kunne jo ha drept den stakkars ungen

Står jo her at Isko-gutta startet det hele. Selvforsvar sier jeg.

Ja det er vel en LITEN overdrivelse å ta den tonen.

Av og til så savner jeg gapestokken og steiningen   

Dette går virkelig ikke an

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 16 mai 09, 23:09

Merkelig at isko slaskene visste hvor at de taperne satt
Det er jo bare ett hundretalls uteserveringer i Oslo

Men jeg er ikke for denne gapestokken uansett, det er kun politi med påtalemyndighet som skal ha makt til å dømme folk.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 7 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340