Husk meg
Brukernavn
Passord

Hans Erik Ramberg har signert ny kontrakt

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 17 mai 09, 03:13

Opprinnelig postet av Patrioten

Han satt i hvertfall ikke pris på sin nye kontrakt i dag, spillet hans tydet nesten mer på at han ikke hadde fornyet kontrakten

hva har skjedd med deg patrioten. før kom du gjerne med mye riktig uttalelser før andre visste om det. nå virker du som en gammel grinebiter.

90% av det du kommer med er negativt.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 17 mai 09, 19:16

Opprinnelig postet av scheien

90% av det du kommer med er negativt.

Med tanke på nivået på det som har skjedd i og rundt klubben det siste halve året er det kanskje ikke lett å unngå at 90% av det som sies er negativt....?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 19 mai 09, 16:14
Endret: 19 mai 09, 16:16
Endret av: Patrioten

Opprinnelig postet av scheien

Opprinnelig postet av Patrioten

Han satt i hvertfall ikke pris på sin nye kontrakt i dag, spillet hans tydet nesten mer på at han ikke hadde fornyet kontrakten

hva har skjedd med deg patrioten. før kom du gjerne med mye riktig uttalelser før andre visste om det. nå virker du som en gammel grinebiter.

90% av det du kommer med er negativt.

Hadde vært fint om du kunne få fram 90% av positive saker om FFK så langt denne sesongen, klarer du det, er du god?Da mener jeg realitiske saker og ikke pjatt som enkelte andre kommer med.

Har et spørsmål til deg?

Når Holters skriver om situasjonen i klubben, hvorfor kommer du ikke med en slik uttalse til han også?

Selv om han ikke er 90& negativ, så skriver han om negative ting. Negativ, føler jeg er feil ordvalg av deg, vi kaller det realitiske

Han er realitisk og har sikre kilder på det negative som skjer i klubben.

Som du skjønner er det ikke bare meg. Vi er realister, enkelt og greit

Du kan vel ikke si at Ramberg spilte bra sist?

 


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 19 mai 09, 12:35

Opprinnelig postet av HotDream

Bra at Ramberg blir. Lokal og undervurdert spiller med masse rutine.Håper klubben blir enige med Raymond og Abgar også. Da har vi tatt vare på rutinen og personlighetene i laget. 

Med fare for å gjenta meg selv; vi er nok en gang enige. Rutine er viktig å ta vare på!

Jeg ble rent skremt da jeg hørte at denne relativt unge og uerfarne TKK ville hive ut all rutine i FFK nærmest over natten. Det hadde blitt en katastrofe. Enda godt at den broileren forsvant i tide.

Betydningen av å ha lokale spillere må heller ikke undervurderes. Det er helt avgjørende for å opprettholde entusiasmen blant publikum i, som det heter, gode og dårlige dager.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340