Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: Nordstrand IL - FFK (1. runde Cupen)

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 10 mai 09, 16:03

Nei, jeg hadde tenkt vi skulle spille uten keeper, vært litt orginale ;-)

 

---------------------------

Få igang angreps-spillet, ellers blir det Adecco neste sesong....
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 10 mai 09, 17:09

Startoppstillingen er som følger (4-4-2):
Staw - Askar, Czwartek, Piiroja, Thomassen - Barsom, Gashi, Wehrman, Kvisvik - da Costa, Johannsson

Reserver er Bråthen, Borges, Pachajyan, Trulsen, Elvestad, "Lala" og Adiyiah.

---------------------------

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 10 mai 09, 17:23

Hadde ikke dette vært en fin anledning til å prøve Erik Bråthen som keeper?

Helt ok å prøve ut Pål som midtstopper. Han spilte jo faktisk stopper i Moss før han kom til FFK. Han startet vel FFK-karrieren som midtstopper også.

Midtbanen ser helt grei ut. Men jeg ville gjerne sett Borges på laget igjen, han trenger all den matching han kan få. Moro at Barsom er tilbake på laget igjen.

Angrepsrekka er helt ok. Håper begge spissene ender måltørken og putter et par hver seg.

Ellers registrerer jeg at Martinsen, Pereira, Ramberg og Tegström er ute av troppen. Ramberg kan jeg forstå, men jeg skjønner ikke helt hvorfor vi nok en gang stiller uten forsvarsspillere på benken. Men når det er sagt kan jo hvertfall Barsom spille på begge backene ved behov. I tillegg savner jeg Simen Rafn i troppen, tror dette kunne vært en fin mulighet for han å vise seg frem på A-laget. Heller Rafn enn vår kjære "venn" fra Armenia som jeg ikke har sansen for i det hele tatt.

Hva er ståa på Gerrbrand? Personlig er jeg vel mentalt ferdig med fyren i FFK. Det samme kan (nesten) sies om Wehrman. Håper han står frem i dag og spiller en kanonkamp!! Det hadde vært moro.

Tipper guttane vinner 8-1 i dag.


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 10 mai 09, 17:34

Jeg tipper at pr. akkurat nå er Borges/Ramberg førstevalgene sentralt, og at dagens sentrale midtbane skal få sjansen til å bevise at de er i form. Borges har lite nytte av å spille mot dagens motstand, det han trenger er mest mulig tid på høyeste nivå for å tilvennes tempoet.

---------------------------

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 10 mai 09, 17:47

Kampstart er forresten flyttet til ca 18:10 pga en stygg ulykke i Follotunnellen. (Må ikke forveksles med Oslofjordtunnellen som han figuren som sitter i studio i Radio Fredrikstad klarte å si).

Kom igjen guttane!! (Og kom igjen Øssia!!)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 mai 09, 17:47
Endret: 10 mai 09, 17:49
Endret av: Patrioten

Gerrbrand blir nok snart fristilt, pga personlige ting. Slik som det skjedd med Raymond.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 mai 09, 17:48

skuffende at borges ikke starter.... heia FFK og øssia Laughing

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 10 mai 09, 17:52

Opprinnelig postet av Patrioten

Gerrbrand blir nok snart fristilt, pga personlige ting. Slik som det skjedd med Raymond.

Mener du da Raymond spilte i Brann? Han ble vel ikke akkurat "fristilt" fra Brann, FFK måtte ut med noen millioner for han. Eller mener du bare at han (Gerrbrand) har personlige problemer og ønsker å dra til Sverige for å bli "skadefri"? Litt sånn som Bertelsen kanskje?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 mai 09, 17:56

Opprinnelig postet av Patrioten

Gerrbrand blir nok snart fristilt, pga personlige ting. Slik som det skjedd med Raymond.

burde spart deg for sånt...

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 10 mai 09, 18:07

Skal dette være kampen det løsner målmessig for Everton? Håper det samme skjer som da Gardar spilte cupkamp mot Lisleby for noen år siden.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 10 mai 09, 18:11

Opprinnelig postet av Nugattistjerna

Skal dette være kampen det løsner målmessig for Everton? Håper det samme skjer som da Gardar spilte cupkamp mot Lisleby for noen år siden.

Nå var Lislebykampen den første kampen Jóhannsson spilte for A-laget til FFK da. Offisiell kamp. Før det var han jo omtrent ikke i troppen engang.



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f