Husk meg
Brukernavn
Passord

Everton

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 jun 09, 22:42

Opprinnelig postet av Plankekæll

Slik som han ga seg mot Odd for å håpe på straffe??

akkurat den sitvasjonen du sikter til der hadde mange andre gjort ting enda mere ut av, men jeg skjønner everton jeg for  det ikke lett når en nærmest henger på skuldra..

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 02 jun 09, 22:47

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Noen som vet hvor lang tid han har igjen av kontrakten med Gremio?

Han er da ikke lånt ut fra Gremio...?


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 02 jun 09, 22:53
Endret: 02 jun 09, 22:55
Endret av: Rey

Som Holters svarte deg på det samme spørsmålet tidligere i dag: Jo, Everton er lånt ut av Gremio og det er Gremio som eier han Smile. FFK pra sempre forklarte også situasjonen rett før Holters svar. Du kan også få bekreftet eierskapet her.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 02 jun 09, 22:57

Opprinnelig postet av Superkjegle

En annen god spissmakker vil gjøre at forsvaret må konsentrere seg om flere spillere og vil skape mere rom for hver enkelt.

Jeg sitter med en følelse at med en spiss som Nannskog ville vi vunnet alle matchene 6-2 ol resultater, samt ledet Eliteserien lett nå. Har uansett trua på Everton, han kommer til å komme tungt etter hvert. Men da vil vel Gremio ha'n tilbake :P

Ja, men han kommer jo til mange sjanser!! Hva skal en spissmakker da gjøre? Servere sjansene ferdig scoret? Eller drite i Everton og score mål selv? Vi snakker jo om avslutninger her, du vet det siste spissen gjør før ballen havner i nota. Det er der Everton er fullstendig talentløs. Ingen spiss i verden kan gjøre det siste sparket på ballen for ham... 
Med Nannskog hadde vi muligens vunnet mange kamper 6.2 osv... Men da hadde det vært Nannskog som scoret og Raymond som la passningene. Everton hadde ikke spillt på laget i hele tatt.



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f