Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kamp: Viking - FFK (5. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 21 apr 09, 13:36
Endret: 21 apr 09, 13:37
Endret av: wergis

Opprinnelig postet av tomroar

Håper Borges viser seg frem fra en helt annen side fremover. Pr nå er han langt unna Start sin CostAricaner.

 

Vær så snill å ikke slakt han etter en kamp da ;P Hvem vet kanskje det hadde blitt 1-1 hvis trenerteamet hadde tatt han ut da Semb glefsa etter div "FFK ting"!

Tommel ned for Semb forøvrig!

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 21 apr 09, 14:11

Latterlig å sammenligne Bolanos og Borges.. For det første har Borges spilt EN kamp  (to med 2lagskampen) i Europa, på venstre kant (helt feil posisjon), mens Bolanos har vært i Danmark og har blitt akklimatisert til nordisk spillestil. For det andre så er de to helt ulike spillertyper. 

Det som er sikkert, er at det hadde vært spennende å se begge på samme lag, helst vårt...

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 21 apr 09, 14:36

Kan ikke forvente all verden av Borges umiddelbart, men ser for meg at han vil kunne dominere i TL i høstsesongen. Bolanos er akkurat som Husgutt poengterer så glimrende aklimatisert mtp nordisk liga. Celso bør starte hjemme mot et Aafk vi har meget godt taket på, en god kamp der kan gi ham uvurdelig selvtillitt. Men da foventer jeg at han starter sentralt eller i Gerrard rollen bak ensom spiss, en rolle Ramberg ikke er i nærheten av å fylle.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 21 apr 09, 14:58

Det var jo tydelig at hvis vi gir han litt tid vil han bli god.

Passningsfoten var veldig bra det så man.

En annen ting som syntes var at han er vant til å spille sentralt og vant til å tenke possesion fotball.

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 21 apr 09, 15:10

Han viste iallefall i går at han har en viss styrke i hodedueller, og det er virkelig noe vi trenger!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 21 apr 09, 15:18

Trenerne klagde veldig på pasningskvaliteten igår, med rette. Men ikke så lett å slå fine pasninger når 11 spillere står med skoene godt plantet nedi torva heller...  Så at Celso Borges hadde noen fine crossere igår, og så potensialet der.

Ellers litt småmoro at Røsler kritiserte Vikingspillerne for manglende markering ved Kvisvik sin scoring, når han heller burde kritisert Bertelsen for ikke komme seg raskt nok ut, slik at han opphevet offside..

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 apr 09, 17:14

Norsk Toppfotball. Mange så Gashi score

http://www.toppfotball.no/article.php?id=1826


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 21 apr 09, 22:42

Det angres i Stavanger:

http://fotball.aftenbladet.no/eliteserien/article135944.ece

"-Jeg faller nok litt lett der, ja. Jeg angrer i ettertid på at jeg gjorde det, og jeg skal prøve å holde meg litt mer på beina i fortsettelsen, sier en ydmyk Tommy Høiland"

"- Jeg har sett klippet på video i etterkant, og jeg skal ikke ha straffe på den situasjonen der. Reaksjonen som kommer i ettertid, skjer i kampens hete. Når jeg har fått tenkt meg om og sett klippet, ser jeg jo at det ikke er straffespark, sier Ødegaard dagen derpå."

De er iallefall voksne nok til å innrømme at de har bæsjet på leggen. For det var ikke mye sympatisk over Viking igår, med spytting, filming og kjefting på dommeren (vel, Gashi bidro vel "litt" med kjefting han óg....).

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 21 apr 09, 22:59

Gashi var god i går. veldig viktig jobb han gjorde.

Lasse og Vidar var bra. Og Askar imponerer. Spent på Borges, bør starte mot Ålesund også


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 22 apr 09, 08:12

Det at Borges så sliten ut, bekymret meg.   Skal han ha 3 måneder før han orker tempoet i Norge ?

Den nye Ballac blir han ikke med så dårlig hurtighet.  


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 22 apr 09, 08:17

Opprinnelig postet av ffkmufc

Gashi var god i går. veldig viktig jobb han gjorde.

Lasse og Vidar var bra. Og Askar imponerer. Spent på Borges, bør starte mot Ålesund også

Vidar var faktisk vår beste mot Viking, utrolig comeback etter at karrieren stod i fare en lengre periode. Vitner om en sterk mentalitet. Ellers var Raio soid som alltid, mens Askar gjør det greit på backen, sliter litt med posisjoneringa dog. Gashi synes jeg også løper som en helt og blør for drakta. Scorer også et viktig mål på ren innsats, og litt flaks selvfølgelig. Staw meget solid i alt han foretar seg. Resten av laget altfor dårlig...

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340