Husk meg
Brukernavn
Passord

hvor er plankehaugen ?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 15 apr 09, 12:50
Endret: 15 apr 09, 13:05
Endret av: Per Egil

jeg har vært medlem av plankehaugen i 5 år og når jeg meldte meg inn den gangen fikk plankehaugen skryt av de fleste som var på stadion/så kampen på tv for å være en supportergruppe som lagde liv og morro på tribunen. og det var ikke sjelden jeg hørte "neste kamp må vi komme oss over dær hvor gærningane står"

 

hva i all værden har skjedd ?

på kampen i går var det helt forferdelig å stå i plankehaugen og faktisk kunne høre (og se) stabæk support pisse på oss.

1)både lyd og tifo underveis i kampen var 2 klasser bedre en det vi presterte og har prestert på kanskje over 1 år.

2)SS viser en glede og en entusiasme over å heie på laget sitt mens vi har høyest lydnivå når folk synger la han dø la han dø!!

kan noe gjøres med dette her eller er rett å slett gløden i ferd med å gå ut av plankehaugen??

vil vi virkelig at fredrikstad skal ha så tafatte og dårlige supportere som det plankehaugen er i dag ?

JUST ASKING!!!  

 

 

---------------------------

jaddajadda


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 15 apr 09, 12:55

Syntes fremdeles at plankehaugen er plasert feil, de skulle ha stått der bortesupportrene står.

Syntes det ble enda dårligere der de står nå, var litt bedre i fjor.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 15 apr 09, 12:59

Opprinnelig postet av Tiger

Syntes fremdeles at plankehaugen er plasert feil, de skulle ha stått der bortesupportrene står.

Blir ikke det ett fett? De har vel samme plassering men speilvendt?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 15 apr 09, 13:08

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Tiger

Syntes fremdeles at plankehaugen er plasert feil, de skulle ha stått der bortesupportrene står.

Blir ikke det ett fett? De har vel samme plassering men speilvendt?

Den tribunen har en sidevegg som PH-tribunen ikke har, og som man tydeligvis mener gjør at lyden bæres bedre.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 15 apr 09, 13:09

spiller liten rolle hvor vi står henner så lenge folk er mer opptatt av å hive papirfly i hue på dem som står forran en å synge 

---------------------------

jaddajadda


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 15 apr 09, 16:12

Plankehaugen ble fullstendig overdøvet av Stabækfansen i går. De var langt, langt bedre. Var pinlig å høre på hvor elendige Plankehaugen var i forhold til dem.

All ros til Stabækfansen for at de lagde bra liv, selvom de kanskje har et litt vel merkelig syn på hvem som er bønder og ikke. :-)


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 15 apr 09, 16:45

Det er helt mørkt!! Og når man prøver å piske opp stemningen til de ved siden av som står og holder kjeft, ser de bare dumt på deg...  

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 15 apr 09, 16:51

Pinlig i går. Hvor har gnisten blitt av? Blir jo bare værre og værre for hver kamp som går. Å Skylde på den manglende veggen på siden blir for dumt. Da vi møtte Hammarby på stadion så hadde vi antaglivis det drøyeste trykket Plankehaugen noen gang har laget, da sto vi på samme sted, uten vegg. Håper at alle tar seg litt sammen og tør åpne kjeften for å fortelle de rundt hva supporterfeltet er til for (Støtte laget vokalt og visuelt). Vi trenger en forsanger som pisker oss i gang, og et styre som klarere går frem å gjør tiltak mot slappheten på feltet.

---------------------------

Libertà per gli Ultras!

http://www.brigaderodhvit.com


freud

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 07
Innlegg: 115

Lagt til: 15 apr 09, 17:50

Dette er ikke et forsøk på å dra i gang en ny diskusjon, kun en personlig ytring: SAVNER ZORAN! Han gjorde muligens noe dumt en gang har jeg hørt, men hans evne til å trekke i gang og engasjere flokken var unik. Har ikke stemme selv til å dra i gang, blir derfor til at en prøver å henge med på de forsøk som noen tappert gjør for å få igang synging. Noe som dessverre blir slappere utover kampen, og slappere for hver kamp. Trist.

Håper vi kan få en ny forsanger, det er eneste håpet. Skal love å ikke sammenligne med Zoran (kanskje...)

---------------------------

En drøm er oppfyllelsen av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevissst ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevisst, infantilt ønske

…. og jeg som drømmer om FFK-gull !


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 15 apr 09, 18:32

Opprinnelig postet av danan

Pinlig i går. Hvor har gnisten blitt av? Blir jo bare værre og værre for hver kamp som går. Å Skylde på den manglende veggen på siden blir for dumt. Da vi møtte Hammarby på stadion så hadde vi antaglivis det drøyeste trykket Plankehaugen noen gang har laget, da sto vi på samme sted, uten vegg.

Den kampen var også hele stadion med. Men det er ikke tvil om at sideveggen som bortesupporterne har,betyr mye mer enn folk tror. Lyden bærer noe helt sinnsykt. Når bortesupporterne merker trykket de selv lager er det selvfølgelig mye lettere å kjøre på enda hardere med sang og andre lyder. Sett av penger til lignende vegg ASAP på plankehaugen sin side også. Og siden plankehaugen uheldigvis har flyttet seg enda lenger bort fra folketribunen er det enda vanskeligere å få med de på sang og klapping. Fatter ikke denne generaltabben klubben har gjortFrown

Dessuten er det vel liten tvil om mange står i plankehaugen for at det er de billigste stedene. Ikke nødvendigvis fordi de gjerne vil være med på å lage liv!


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 15 apr 09, 18:49

Kanskje Plankehaugen skulle vært med å bidra til en slik vegg i steden for å bruke pengene sine på hestefór?


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 15 apr 09, 19:09

det aller aller værste i går var for meg når dem dro i gang med

"de er små de er blå de er lett å tråkke på" ÆÆSJ sier jeg da

fytte rakkern

---------------------------

jaddajadda


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 15 apr 09, 19:14

Klart at veggen hjelper, men vi kan ikke bare skylde på den heller. Bare å ta seg en titt rundt på feltet, det er faen ikke mange som åpner kjeften noe særlig. Bare f.eks hopping, klapping over hodet (razzia) osv som vi var på vei til å bli ganske gode på i 2007, nå er det helt glemt. Det er det enkleste å se fra vår posisjon bakerst på feltet.

---------------------------

Libertà per gli Ultras!

http://www.brigaderodhvit.com


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 15 apr 09, 20:27

Jeg synes det til tider var veldig bra liv igår, men dere som alltid skal klage på lyden blir nok aldri fornøyd!

Stod ganske langt framme og så mange ganger bakover for å faktisk se hvor mange som holder kjeft og det var faen meg ikke mange, så ikke dra den heller! Da bør dere komme dere FORAN haugen og observere, ikke stå bak å klage når ikke dere har peiling på hvor mange som synger. 

Når det er sagt, trur jeg heller problemet er at det er altfor mange jenter på feltet! Da mener jeg jenter på 14-17 år! De åpner gjerne kjeften innimellom, men det er da ærlig talt ikke mye lyd som kommer ut av den. Og det som kommer ut er gjerne plystring eller skriking! Når sikkert 20% av de som står på feltet faller under denne kategorien, da er det kanskje ikke rart at ikke det tar helt av?


Ellers synes jeg BRH skal ha honnør for innsatsen igår, kan ikke huske at dere har vært så aktive og flinke til å dra igang før! Men de nye sangene satt desverre ikke helt.. Funker hvertfall ikke å dra igang denne under pausen når speaker overdøver dere totalt.


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 15 apr 09, 22:27

Opprinnelig postet av Gardarson

 

Jeg synes det til tider var veldig bra liv igår, men dere som alltid skal klage på lyden blir nok aldri fornøyd!

 

 

jeg syns det var bra med liv de første ti min. ellers var det bra glimtvis en sjelden gang innimellom. men det holder ikke. står ganske langt bak. å ser at det er mange som ikke synger.  det er heller ikke veldig mange som tar opp hendene på razzia.

er litt skremmende å se at vi har blitt så dårlig de siste 2 årene. spesielt når vi til tider viser at vi kan gjøre det bra. hvorfor ikke fortsette.

 


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 16 apr 09, 00:13

Opprinnelig postet av scheien

Opprinnelig postet av Gardarson

 

Jeg synes det til tider var veldig bra liv igår, men dere som alltid skal klage på lyden blir nok aldri fornøyd!

 

 

jeg syns det var bra med liv de første ti min. ellers var det bra glimtvis en sjelden gang innimellom. men det holder ikke. står ganske langt bak. å ser at det er mange som ikke synger.  det er heller ikke veldig mange som tar opp hendene på razzia.

er litt skremmende å se at vi har blitt så dårlig de siste 2 årene. spesielt når vi til tider viser at vi kan gjøre det bra. hvorfor ikke fortsette.

 

 

Jeg lurer litt på en ting. For all del jeg mistenker ikker påstanden for å være feil. langt der ifra. MEN: Hvordan kan man stå bak noen og se at de ikke synger?


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 16 apr 09, 11:32

er ikke vanskelig det

du bare ser nedover på skrått så ser du om folk synger Wink

---------------------------

jaddajadda


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 16 apr 09, 16:28

Det er heller ikke så veldig vanskelig å høre når det trøkker å ikke. Vi hører jo stemmene selv om vi ikke ser på kjeftene... Whoho!

---------------------------

Libertà per gli Ultras!

http://www.brigaderodhvit.com


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 16 apr 09, 22:00

Opprinnelig postet av jambo

Opprinnelig postet av scheien

Opprinnelig postet av Gardarson

 

Jeg synes det til tider var veldig bra liv igår, men dere som alltid skal klage på lyden blir nok aldri fornøyd!

 

 

jeg syns det var bra med liv de første ti min. ellers var det bra glimtvis en sjelden gang innimellom. men det holder ikke. står ganske langt bak. å ser at det er mange som ikke synger.  det er heller ikke veldig mange som tar opp hendene på razzia.

er litt skremmende å se at vi har blitt så dårlig de siste 2 årene. spesielt når vi til tider viser at vi kan gjøre det bra. hvorfor ikke fortsette.

 

 

Jeg lurer litt på en ting. For all del jeg mistenker ikker påstanden for å være feil. langt der ifra. MEN: Hvordan kan man stå bak noen og se at de ikke synger?

kan selvfølgelig ikke se alle i haugen. men klarer ihvertfall å se en del fra der jeg står. for det første så står ikke de som synger bom stille, når folk tar i litt i synginga så pleier hodet å bevege seg. er mulig å se sånt bakfra,

synger de av 14 stemme så er det selfølgelig ikke lett, men da er du tross alt ikke med på å synge. da mumler du.

å som en annen sier, du ser mye når du titter på skrå nedover. + lyden rundt der du er


Captain Oats

Knøttespiller
Ble medlem: 25 sep 07
Innlegg: 65

Lagt til: 23 apr 09, 20:04

Jeg sitter på hovedtribunene på felt P. Jeg synes Plankehaugen har blitt utrolig dårlig. Det er et fåtall som hopper, klapper og lager stemning.. Og fra der jeg sitter er det veeeldig enkelt å se hvor mange som hopper og klapper..

Innimellom lager PH bra lyd, men det er kanskje til sammen 10 minutter av 90.. Er det umulig å få tak i forsangere??

Hva med å ha to forsangere slik som det har vært tidligere.. Men istedetfor at de står ved siden av hverandre, så kan de stå "over" hverandre.

Seende noe slik ut:

-----------------------------------------------------

 

                                  X

 

                                  X

 

----------------------------------------------------

 



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f