Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: Viking-FFK (5. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 apr 09, 00:15
Endret: 20 apr 09, 18:47
Endret av: Holters

Vi bør gå over til 4-4-2 mener FFK er best slik.

ja vi for diskutere dette

Dommer       Tommy Skjerven, KAUPANGER
Assistentdommer 1     Kjetil Fallstrøm Andersen, BERGEN
Assistentdommer 2     Odd-Jarle Larsen, KRISTIANSAND S
4. dommer     Svein Oddvar Moen, HAUGESUND
Dommerveileder     Kaare Lindboe, RANDABERG

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 15 apr 09, 12:59
Endret: 15 apr 09, 13:00
Endret av: Tiger

Her er mitt tips :)

                              Staw

Martinsen       Piiroja        Gerrbrandt        Wallace 

Askar         Wehrman      Borges     Thomassen

                             Gardar

                             Everton    


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 15 apr 09, 13:27

12. Lasse Staw

18. Amin Askar    4. Vidar Martinsen    9. Raio Piiroja    17. Wallace F. Pereira

6. Hans-Erik Ramberg    22. Celso Borges    7.Kasey Wehrman    14. Raymond Kvisvik

11. Everton    19. Andreas Tegström


Gerrbrand: Ville vært selvskreven på laget hvis jeg kunne velge, men hvis det stemmer at han ikke møtte opp til kamp mot Stabæk får han finne på noe annet å gjøre.

Thomassen: Faller igjennom som venstre kant. Mangler totalt oversikt og kreativitet. Han er faktisk best som back, der han heller kan "ødelegge" for motstanderen. Skape noe selv klarer han ikke.

Gashi: Har vært direkte svak de fire første kampene. Har null oversikt også. Går seg fast og "dribler" seg bort.

Levon: Har null tro på denne mannen. Send han tilbake når vi får tilbake Barsom fra skade.

Adiyiah: Må nesten bare gripe sjansen når han får den, har fortsatt tro på han. Men hadde han vært så forbanna god, hadde han nok fått flere sjanser også.

Når jeg leser om hvordan Stjernen og Morgan har lagt opp løpet fremover, er jeg meget fristet til å kvitte meg med en del spillere før neste sesong, og fylle på med lovende unggutter, helst fra hjemlige trakter. Da ryker både Kvisvik, Gerrbrand, Wehrman, Tegström og Levon. Kanskje også Piiroja og Ophaug.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 15 apr 09, 13:32
Endret: 15 apr 09, 13:34
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av Plankekæll
Når jeg leser om hvordan Stjernen og Morgan har lagt opp løpet fremover, er jeg meget fristet til å kvitte meg med en del spillere før neste sesong, og fylle på med lovende unggutter, helst fra hjemlige trakter. Da ryker både Kvisvik, Gerrbrand, Wehrman, Tegström og Levon. Kanskje også Piiroja og Ophaug.

Er ikke bare å "kvitte seg" med spillere som er under kontrakt

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 15 apr 09, 13:49

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Plankekæll
Når jeg leser om hvordan Stjernen og Morgan har lagt opp løpet fremover, er jeg meget fristet til å kvitte meg med en del spillere før neste sesong, og fylle på med lovende unggutter, helst fra hjemlige trakter. Da ryker både Kvisvik, Gerrbrand, Wehrman, Tegström og Levon. Kanskje også Piiroja og Ophaug.

Er ikke bare å "kvitte seg" med spillere som er under kontrakt

Det vet jeg. Men Gerrbrand, Kvisvik, Wehrman og Levon er lett å bli kvitt. De har vel ikke kontrakter som strekker seg lenger enn ut denne sesongen.

Når det gjelder Piiroja og Ophaug så vil jeg helst beholde dem da, men legger meg ikke ned og griner hvis de forsvinner heller.


EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 15 apr 09, 14:03

Opprinnelig postet av Plankekæll

12. Lasse Staw

18. Amin Askar    4. Vidar Martinsen    9. Raio Piiroja    17. Wallace F. Pereira

6. Hans-Erik Ramberg    22. Celso Borges    7.Kasey Wehrman    14. Raymond Kvisvik

11. Everton    19. Andreas Tegström

12. Lasse Staw

15. Joachim Thomassen 4. Vidar Martinsen    9. Raio Piiroja    17. Wallace F. Pereira

18. Amin Askar  22. Celso Borges    7.Kasey Wehrman    14. Raymond Kvisvik

11. Everton    19. Andreas Tegström

To bytter - Thomassen på høyre bekk, Askar på høyre kant. Sånn jeg ser det.

---------------------------

Plankegjengen - kaffe og MacDonalds, så ordner Guttæne resten


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 15 apr 09, 14:07

Joachim Thomassen på høyre back?????? Den må du nesten forklare nærmere for meg, for den skjønte jeg fint lite av. Mannen har jo ikke høyreben, han er så enbent vestre som det går an. I tillegg har han aldri spilt i den posisjonen. Ikke bare det, men sesonginnledningen hans har vært på grensa til katastrofal.

Men jeg er enig i at jeg ville hatt Askar som høyrekant og Ramberg på benken. Problemet er da at vi ikke har en eneste frisk og god høyreback i troppen.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 15 apr 09, 14:24
Endret: 15 apr 09, 14:35
Endret av: Husgutt

Vi må spille 4-4-2 ihvertfall. Hiv Wehrman på benken og Ramberg sentralt med Gashi. Gashi byttes ut med Borges om han er klar. Vil se Everton og Dominic på topp. 

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 15 apr 09, 14:35

Opprinnelig postet av Plankekæll

Joachim Thomassen på høyre back??????

Mer som et nød-rop, kanskje..? Men han er kanskje ikke svaret...

---------------------------

Plankegjengen - kaffe og MacDonalds, så ordner Guttæne resten


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 15 apr 09, 14:56

Opprinnelig postet av EFF.EFF.KÅ

Opprinnelig postet av Plankekæll

Joachim Thomassen på høyre back??????

Mer som et nød-rop, kanskje..? Men han er kanskje ikke svaret...

Tror ikke vi blir plukket opp av redningsskøyta med Thomassen på høyreback nei. Da er det nesten bedre å prøve å finne en back fra juniorlaget. Pr dags dato er det kun Askar som kan spille der, til nød Martinsen.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 15 apr 09, 15:04

Opprinnelig postet av Tiger

Her er mitt tips :)

                              Staw

Martinsen       Piiroja        Gerrbrandt        Wallace 

Askar         Wehrman      Borges     Thomassen

                             Gardar

                             Everton    

Enig, bortsett fra at må bør spille 4-4-2 og ikke 4-4-1-1....

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem


ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 15 apr 09, 15:35

                                              Tenker meg noe ala dette:                     

 

Lasse Staw

 Amin Askar - Vidar Martinsen - Raio Piiroja - Wallace F. Pereira

 Hans Erik Ramberg - Kasey Wehrman -  Ardian Gashi -  Raymond Kvisvik

Gardar - Everton

 

Celso kommer inn i 2.omgang for den svakeste av GashiWehrman

Tegstrøm kommer også inn i 2.omgang for Gardar


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 15 apr 09, 15:51

trudde ikke jeg skulle si det, men vil faktisk ha ramberg inn som hengende spiss, rollen som er lagd for ramberg. Istedenfor Gardar på nåværende tidspunkt, han var ikke i særlig matchform i mine øyne. Hva er status PAC? Askar på kanten var jo livat.

Men Hansi skal på død og liv ikke spille kant!! Så du/dere ikke hvordan kampen endret totalt karakter etter rokkeringa? og Hansi hadde vel ikke et touch i 2. omgang, da han trekker alt for mye inn, han vet ikke hva det vil si å være kant, ergo jævelig trangt inni midten der.  Hengende spiss!


Doc OJ

Knøttespiller

Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 65

Lagt til: 15 apr 09, 16:54

Opprinnelig postet av Tiger

Her er mitt tips :)

                              Staw

Martinsen       Piiroja        Gerrbrandt        Wallace 

Askar         Wehrman      Borges     Thomassen

                             Gardar

                             Everton    

 

Håper vi for Guds skyld slipper denne 4-4-1-1 formasjonen med Rambeg som "hengende spiss". Virker som om Aune vil bygge opp laget rundt Ramberg, noe jeg synes er rimelig "far out". Everton trenger en makker der på topp. 4-4-2!

                                        Staw

Martinsen(åssen er han som back?) - Piiroja - Gerrbrand (hva skjer der i gården?) - Wallace

Askar - Wehrman - Gashi/Borges - Thomassen/Kvisvik (noen minutter hvertfall)

                          Tegström - Everton

 

Gardar så vi igår at var milevis unna kampform.

Savner Abbe utpå der..

 


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 15 apr 09, 18:30
Endret: 15 apr 09, 20:47
Endret av: Ziggy Stardust

Slik bør de starte :

 

Staw

Askar     Martinsen     Piiroja (K)    Wallace

Pachajyan     Wehrman     Borges     Lalawele

Everton     Adiyah

 

 

 

 

 

 

---------------------------

You`ll never walk alone...


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 15 apr 09, 18:36
Endret: 15 apr 09, 18:36
Endret av: Costanza

Staw

Askar - Martinsen - Piiroja - Thomassen

Wehrman - Gashi

Everton - Ramberg - Wallace

Adiyah

Et uortodoks laguttak kanskje, men det er en oppstilling jeg har tro på. Med Amin Askar og Joachim Thomassen på hver sin back har vi to svært løpssterke backer som orker å være med både frem og tilbake på hver sin kant. Thomassen flyttes tilbake på back fordi han foreløpig er altfor begrenset i sine offensive ferdigheter, og viste i fjor at han kommer bedre til rette som back. Wallace flyttes frem på banen fordi han er bedre med ball, kan komme oftere til skudd og innlegg og har mer kreativitet han kan utnytte høyere i banen. Har spilt litt kant tidligere, og tror han kan vokse seg stor i en slik rolle over tid.

På midten setter jeg Evérton på høyre kant i 4-2-3-1. Brasilianeren er vår beste fotballspiller rent teknisk, er løpssterk og dekker store rom. Tror han kan blomstre skikkelig i en offensiv kantrolle, og han vil ikke bli like tynget av presset om å score mål. Everton er best når han kan holde på ballen, drible og skape farligheter ved å utfordre motspillere. Det kan han gjøre i en slik rolle. Ramberg er per i dag klart best som "hengende spiss" og fyller den rollen frem til Borges akklimatiseres. 

Adiyiah på topp er et sjansespill. Han har ikke imponert meg nevneverdig ennå, men med Tegström på skadelisten og Gardar Johannsson et stykke unna kampformen, så synes jeg han fortjener en sjanse fra start.


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 15 apr 09, 20:39

Er enig med at vi bør ha 4-4-2, men jeg trur nok at det blir 4-4-1-1 eller muligens 4-5-1.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 15 apr 09, 22:38
Endret: 15 apr 09, 22:39
Endret av: Bedreviteren

                             Staw

Marthinsen   Piroja   Gerrbrand  Wallace  

Ramberg  Borges  Gashi   Askar

                         Everton

                         Tegstrøm


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 15 apr 09, 23:59

Enig med Costanza, bytt plass på Thomassen og Wallace. Trenger en kreativ som evner å komme seg fri for innlegg og ikke minst skyte på den plassen.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 16 apr 09, 08:41

Opprinnelig postet av Costanza

 Med Amin Askar og Joachim Thomassen på hver sin back har vi to svært løpssterke backer som orker å være med både frem og tilbake på hver sin kant. Thomassen flyttes tilbake på back fordi han foreløpig er altfor begrenset i sine offensive ferdigheter, og viste i fjor at han kommer bedre til rette som back. Wallace flyttes frem på banen fordi han er bedre med ball, kan komme oftere til skudd og innlegg og har mer kreativitet han kan utnytte høyere i banen.

Synes det er urettferdig å dømme Thomassens offensive kvaliteter etter Stabæk kampen. De lå langt tilbake med hele laget, og på sin kant møtte Thomassen Høiland som kanskje er TL's beste høyre back. Tror aldri jeg har sett ett lag som har vært så defensivt orientert på stadion, som det Stabæk var. Når de vant ballen så angrep de kun med 2-3 mann.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f