Husk meg
Brukernavn
Passord

Jeg hater Coldplay!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 07 apr 09, 13:35

Kjedeligste møkka på jord!! Blir uvel hver gang jeg hører en Coldplay låt.. usj. Måtte bare få det utCool (regner dog med at jeg er eneste her inne)

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 apr 09, 13:36

ååå der er vi veldig enige Cool

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 07 apr 09, 15:48

Jeg er ikke enig... det er glimrende musikk synes jegLaughing

Faktisk er det helt fantastisk...

---------------------------

Heia FFK


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 07 apr 09, 16:42

Her er vi enige Keiko!!Wink

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 07 apr 09, 18:42

Smaken er som baken. Jeg synes Coldplay er fantastiske! Har alle platene (4 stk.) og koser meg glugg ihjel når jeg sitter og hører på. Hva liker du da Husgutt?


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 07 apr 09, 19:17

House...teknopop..hehe

---------------------------

Heia FFK


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 07 apr 09, 23:55

jeg liker house,techno,drum and bass, electro,disko, hip hop,reggae,rock, elektronica, pop,punk,synth, trip hop,jazz.. Egentlig liker jeg all musikk, så lenge den er bra.. Coldplay = ZzzZZZzzzZZZzzZZZ

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 08 apr 09, 00:01
Endret: 08 apr 09, 00:01
Endret av: Husgutt

Angående Coldplay stjeler jeg et sitat fra en bekjent ved snakk om å dra på konsert: " Da padler jeg heller til sydpolen i en båt lagd av min egen avføring."

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 08 apr 09, 07:44

Lykke til da...

---------------------------

Heia FFK


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 08 apr 09, 09:56

Opprinnelig postet av Husgutt

Angående Coldplay stjeler jeg et sitat fra en bekjent ved snakk om å dra på konsert: " Da padler jeg heller til sydpolen i en båt lagd av min egen avføring."

Hehe. Jaja, da kommer du ikke langt. Men det var masse musikk du liker som jeg ikke skjønner meg på, feks dance, house, techno, hip hop, rap osv... Jazz kan jeg vel like. Så vi er nok ganske ulike der ja.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 08 apr 09, 10:00

Jeg liker da for faen ikke dance!!  Money mouth Ikke trance og annet sjit heller.. Søppel søppel søppel!

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 08 apr 09, 10:03

Opprinnelig postet av Husgutt

Jeg liker da for faen ikke dance!!  Money mouth Ikke trance og annet sjit heller.. Søppel søppel søppel!

Ok. Da har jeg blingsa... Jeg skjønner ikke forskjell på dance, trance og tekno heller jeg da. Ennå mindre hvordan det skrives. Haha.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 08 apr 09, 16:29

Opprinnelig postet av Husgutt
Jeg liker da for faen ikke dance!!  Money mouth Ikke trance og annet sjit heller.. Søppel søppel søppel!

Onde tunger vil ha det til at du en hel sommer nynnet på "Rosa helikopter", stemmer det?

Selv hører jeg på alt fra irske drikkeviser og andre viser via Ben Folds til Ludovico Enaudi, så jeg skal vel ikke skrike for høyt angående musikksmak vil jeg tro :p


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 08 apr 09, 18:30

Hehe.

Her i huset går det mye i såkalt "alternativ" rock og "indie" (pop, rock) - det er jo en diskusjon i seg selv hva faktisk "indie" egentlig er, men den kan vi jo la ligge.

I tillegg til dette, som mange mener bare er sutring utført av lubne og skjeggete menn med kassegitar, blir det tid til litt rock, punk, klassisk, enkelte varianter country og litt filmmusikk.

Styrer stort sett klar av hip-hop, rap, opera, (det meste av) jazz, numetal, osv.

Her er dagens anbefalinger, for de som ønsker seg en liten tyvlytt sutrerock:

Ella Guru - Park Lake Speakers

National - Slow Show

Black Heart Procession - The Letter

Raphael - Caravane

Luna - Lovedust

Postal Service - Such Great Heights (og en fantastisk cover, av Iron & Wine)

Cursive, And you will know us by the trail of dead, Death Cab For Cutie, osv.

Mye sutring her, altså. :)

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 08 apr 09, 23:47

Gidd sutre rock a :)

Men til trådstarter, den tråden her har jeg venta på innerst i hjerterota mi! Jeg ble riktig så glad ska jeg si deg; Jeg hater hater hater hater Chris Martin Band! Og hvem faen kaller ungen sin for en frukt?

Men til alle der ute, hvis du ikke har sjekka ut Deep purple (Smoke on ze water er faktisk laaaang fra det beste fra den kanten), Black Sabbath eller Led Zeppelin er det jaggu på tide! Du kan faktisk finne litt sutre rock der og, men av det beste slaget denialsander.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 10 apr 09, 20:59

helt enig med trådstarter her ja!!!

 

og som solheim skriver: Sjekk ut deep purple, black sabbath og led zeppelin! Fantastisk !!!

---------------------------

Jørn Moum, gleder seg over seriesølv 2008!
FFK, The Pride of Norway!

*14.05.08 - Bethina* :)


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 12 apr 09, 20:11

Opprinnelig postet av Solheim

Du kan faktisk finne litt sutre rock der og, men av det beste slaget denialsander.

Mmm. Seff består samlinga av Sabbath, Zeppelin og Purple - men jeg må være ærlig nok til å innrømme at det går stadig lenger tid mellom hver gang de får en omgang på anlegget... Men de skal nok få sveivet seg litt i kveld; da er det sofa, full kontrol over fjernkontrollen (alle 1700+ (lenge siden jeg har hatt opptelling) CD'er rippet og tilgjengelig trådløst), litt god drikke og - passe (unger og gravis samboer skal nok ha litt ro i etasjen over) - høy musikk. :)

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 apr 09, 20:23

hørt visse tips om at jeg bør fra stå og nevne det jeg liker... tenkte bare og nevne det Laughing

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 12 apr 09, 20:49

Opprinnelig postet av keiko99

hørt visse tips om at jeg bør fra stå og nevne det jeg liker... tenkte bare og nevne det Laughing

Ifølge trådstarter kan det da umulig være verre enn Coldplay... For det finnes visst ikke. Med mindre bandet ditt deler ut tyfus, byllepest og kolera, da. Wink

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 12 apr 09, 23:44

Heller tyfus, byllebest og kolera med en liten twist av malaria enn å sitte en time med Coldplay.. eneste jeg kommer på i farta som kan måle seg er Rihanna, men sangene hennes er ikke så verst hvis dem er spilt akustisk av andre mennesker. Coldplay derimot er tortur selv om metallica sku spilt det



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340