Husk meg
Brukernavn
Passord

Jeg hater Coldplay!!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 13 apr 09, 13:14

Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av keiko99

hørt visse tips om at jeg bør fra stå og nevne det jeg liker... tenkte bare og nevne det Laughing

Ifølge trådstarter kan det da umulig være verre enn Coldplay... For det finnes visst ikke. Med mindre bandet ditt deler ut tyfus, byllepest og kolera, da. Wink

 

Vel,, det keiko hører på,kvalifiserer seg ikke til å bli kalt musikk engang.  Jeg vil ikke engang starte med det keiko hører på..  Jeg prøver å late som at slike ulyder ikke finnes..

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 apr 09, 13:50

der fikk jeg høre det hehe..  Ja tipset mitt slo til... er nok husgutt som er tips leverandøren min, for det er vel ikke første gang dette Wink

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 13 apr 09, 14:20

Det at du hater Coldplay er jo så, men jeg er så langt ifra og være alene om å like de.

Coldplay har solgt over 40 millioner plater på verdensbasis. Tongue out

U2 som er et annet fantastisk band har solgt anslagsvis 170 millioner plater på verdensbasis. De startet vel 22 år før eller no. Bare som en sammenligning..

---------------------------

Heia FFK


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 13 apr 09, 14:57

jeg har ikke tipset deg om noe keiko..

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 apr 09, 15:52

ikke vondt mener da husgutt, men jeg vet fra innlegg før som har hatt med musikk og gjøre...

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 13 apr 09, 18:18

Opprinnelig postet av Lex

U2 som er et annet fantastisk band har solgt anslagsvis 170 millioner plater på verdensbasis. De startet vel 22 år før eller no. Bare som en sammenligning..

U2 har et par halvbra skiver med en eller to veldig bra låter på - deretter har det jaggumeg vært kleint lenge. Personlig synes jeg U2 er det mest oppskrytte bandet i verden...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 15 apr 09, 23:44

U2 ja, enig, synes sunday bloody sunday er en kanon låt, spesielt live. og de har jo som du sier litt her og litt der, men tidenes rockeband som noen proklamerer; kjøss meg i ræva :)


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 16 apr 09, 13:44

Appropo... Etter nest siste refrenget i Viva la Vida så er det en "nynne del". Den hadde skapt bra trøkk på stadion! Så Hamburg bukte dette etter mål på Eurosport (fant desverre ingen link), og det ble bra trøkk!


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 20 apr 09, 11:02

Opprinnelig postet av Husgutt

Kjedeligste møkka på jord!! Blir uvel hver gang jeg hører en Coldplay låt.. usj. Måtte bare få det utCool (regner dog med at jeg er eneste her inne)


Detta har vi vel allerede diskutert Knut :)

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 20 apr 09, 14:49

Opprinnelig postet av endre

Opprinnelig postet av Husgutt

Kjedeligste møkka på jord!! Blir uvel hver gang jeg hører en Coldplay låt.. usj. Måtte bare få det utCool (regner dog med at jeg er eneste her inne)


Detta har vi vel allerede diskutert Knut :)

 

At du liker smørsuppa til Coldplay driter vel jeg i... For meg så burde coldplay vært forbudt ved genevekonvensjonen eller noe i den duren,da det grenser mot torturTongue out

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 20 apr 09, 16:09

Opprinnelig postet av Husgutt

At du liker smørsuppa til Coldplay driter vel jeg i... For meg så burde coldplay vært forbudt ved genevekonvensjonen eller noe i den duren,da det grenser mot torturTongue out


Vet ikke helt hva som grenser til tortur, men dine drum n` bass/syretablett jeg drikker bare vann og hører på en bassrytme i 4 timer mens jeg er i min egen verden musikk grenser ikke til tortur mener du? :)

Godt man har lov til å ha egen smak!
Vi har et lite hobbyprosjekt i planleggingsfasen her nå; vi skal gjenskape en sånn "country"/heidi hauge wannabe/ dårlig musikkvideo mot greenscreen og statisk ørken som bakgrunn sang, som vi skal lage med minst mulig midler og utstyr.
Har noen forslag på bandnavn og sangtittel, så tar vi imot :)

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 21 apr 09, 07:28

Artist : Hauges Wannabes (nesten tribute)

Låt: A fishermans nightmare (ørken)

;)

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 21 apr 09, 13:05

Jeg høre faktisk på en hel coldplay cd før jeg hører på en U2 sang, fyttegrøss for pregløst og overhypet piss.

---------------------------

Når alt kommer din vei, er du i feil fil og kjører feil vei.


Truger

Juniorspiller

Ble medlem: 14 feb 05
Innlegg: 92

Lagt til: 22 apr 09, 19:40

Opprinnelig postet av Husgutt

jeg liker house,techno,drum and bass, electro,disko, hip hop,reggae,rock, elektronica, pop,punk,synth, trip hop,jazz.. Egentlig liker jeg all musikk, så lenge den er bra.. Coldplay = ZzzZZZzzzZZZzzZZZ

Du presterer faktisk å kalle techno, hip hop og electro bra musikk... Den var ny du! Tongue out

Sannheten er vel at den er like enkel å lage som nudler, den er like velkomponert som fjerten min og den krever musikere på nivå med Donald Duck.Laughing

Skal nevnes at jeg ikke er noe svoren Coldplay-entusiast, men Viva la Vida er faktisk ganske bra... :)

---------------------------

FFK, Stjernen og Wolves ;)


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 23 apr 09, 08:29
Endret: 23 apr 09, 08:31
Endret av: Husgutt

Lenge leve ignoranse og uvitenhetTongue out

 

Utfordring: lag en såkalt technolåt (tror ikke du vet hva det er en gang. Nei, det er ikke et samlebegrep for diverse dunk dunk sjangre.hehe) som jeg vil like.. Det klarer du sikkert, siden det er så enkelt..

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 23 apr 09, 18:30

http://www.youtube.com/watch?v=RGfngr0k3TI

Fet norsk house. Skal faktisk høre Ost og Kjex live lørdag, blir konge.. For dere som var på Prodigykonserten, så var det Ost og kjex som varmet opp for Prodigy..

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 28 apr 09, 17:54

Coldplay er i grunn så møkk kjedelig at jeg ikke gidder å hate det engang. Det er det ikke verdt.

Forøvrig savner jeg å oppdage nye band og artister som fenger meg. Det begynner jaggu å bli ei stund sida jeg hørte noe nytt som var verdt å samle på. Musikklivet for tida er så kjedelig at jeg merker at jeg ikke engang gidder å få med meg hva som er dårlig - jeg blir bare helt uinteressert og uengasjert. Frown

Gudskjelov er det fortsatt mange gamle skiver jeg ikke har fått kjøpt meg ennå. Men en begynner jo å føle seg gammel når det står på sånn.

Ja ja. Jeg trøster meg med at jeg egentlig hadde det på akkurat samme måte på 80-tallet, så jeg trur egentlig ikke det er meg det er noe feil med. Historien har gitt meg rett i dét tilfellet. Wink

---------------------------

Hater hat!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 28 apr 09, 19:18

Det beste å gjøre når du er lei av musikk, er å prøve ut nye sjangre.. Det gjelder å  ha et åpent sinn... Plutselig åpner det seg nye verdenerCool  Men med coldplay og country, og søppel fra nrj og radio 1 osv, der går grensa. hehe. Sånn som det er idag, ser jeg ikke poenget med radio.. Er jo bare møkk der allikevelMoney mouth

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 28 apr 09, 22:44

Joda, et åpent sinn mener jeg jo at jeg har. Og lei av musikk er jeg langt fra. Bare litt lei av at det (IMHO) lages så lite god musikk for tida. Smile 

Men av "nye sjangere", dvs. sjangere jeg ikke har hørt/hører noe særlig på, finner vi f.eks. køntri, hip hop, disco/dance/trance/whatever, "r'n'b" (liksom) osv... og jeg er ærlig talt langt fra sikker på om det er noe særlig å hente der, gitt. Vel, det løsner nok etter hvert. Det løsna til og med etter det begredelige 80-tallet, så det er alltid håp!

---------------------------

Hater hat!


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 29 apr 09, 10:37

Et ukjent  kongeband du må sjekke ut er Budgie, kan jo legge ut en teaser

http://www.youtube.com/watch?v=54H3EUAzpVg



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340