Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: FFK - Stabæk (4. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 13 apr 09, 22:36
Endret: 13 apr 09, 23:01
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Kjøper man sesongkort i år så koster det det samme som i fjor, men med fler kamper. Dessuten tror jeg sesongkortet også kan benyttes til 2. lags kampene.

Sånn sett er det billigere i år enn i fjor. kan derfor ikke forstå at folk klager på at det er dyrt nå, og ikke for ett år siden. Hvis man ikke er mer interessert i fotball generelt, og FFK spesielt, enn at tar seg råd til å gå på hjemmekampene så skjønner jeg ikke hva man har på dette forumet å gjøre.

Igjen: Sesongkortene er dyrere i år. Min økte med 400 kroner, sitter på seskjon P. Og det er forskjell på sesongkortprisene på de forskjellige seskjonene. Hvordan det er med enkeltbilletter vet jeg ikke.

Ellers tar jeg det som en selvfølge at folk her inne går regelmessig på kamperLaughing

Nå er det ikke 12800 brukere her inne, så FFK må fri til den vanlige mannen i gata. Det gjør de absolutt ikke ved å øke prisene hvert eneste år.

 


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 13 apr 09, 22:50

Opprinnelig postet av Nugattistjerna

Igjen: Sesongkortene er dyrere i år. Min økte med 400 kroner, sitter på seskjon P. Og det er forskjell på sesongkortprisene på de forskjellige seskjonene. Hvordan det er med enkeltbilletter vet jeg ikke.

Ellers tar jeg det som en selvfølge at folk her inne går regelmessig på kamperLaughing

Nå er det ikke 12800 brukere her inne, så FFK må fri til den vanlige mannen i gata. Det gjør de absolutt ikke ved å øke prisene hvert eneste år.

 

Mitt sesongkort kostet det samme som i fjor(3600). Dessuten forstår jeg at publikum vurderer økonomi/underholdningsverdi/værforhold/bilettpriser/parkering osv. Men jeg fortsår ikke hvis supportere tenker på samma måten. Jeg tror alle har råd til sesongkort hvis man velger å prioritere det. Er man supporter, og har anledning til å dra på de fleste kampene, så bør man strengt tatt prioritere det. Flott å støtte laget på banen med sang og tifo, men beklager å si at det alene hjelper lite. Det koster penger å henge med i tippeligaen. Mye penger, og da forutsetter det i en liten by som Fredrikstad at alle bidrar på sitt nivå.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 13 apr 09, 23:00

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Nugattistjerna

Sa mye fornuftig...

Hadde alle tenkt som deg hadde det vært fullt hver gang...


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 14 apr 09, 02:28

Opprinnelig postet av Nugattistjerna

Ellers tar jeg det som en selvfølge at folk her inne går regelmessig på kamperLaughing

Nå er jeg ikke regelmessig på kamper, men det sitter nesten alltid noen på min plass uansett. Har sesongkort men å kjøre i ca 5 timer hver vei til hjemmekamper klarer jeg rett og slett ikke. Men siden Start, Odd og Sandefjord rykket opp så blir det flere bortekamper siden jeg bor på det blide Sørlandet.

Er meget spent før kampen mot Stabæk. Dette blir den første skikkelige testen denne sesongen.

---------------------------

Fredd


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 14 apr 09, 08:07

Er Lala på benken idag, eller er det kun junior på gutten?

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


Goffa

Juniorspiller
Ble medlem: 21 aug 06
Innlegg: 214

Lagt til: 14 apr 09, 09:34

Antar at han ikke er på benken heller nei! Husk at gutten bare er 17 år..

---------------------------

Norgesmestere 2006!!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 14 apr 09, 10:09

Idag får vi nok en smak på hvor vi står i årets serie..

Stabæk har ikke overbevist noen så langt i år, men kommer til stadion med en nanskog proppfull av selvtillit etter 3 mål mot odd sist runde.. Klarer vi å stoppe fremspillene til han, og får han ut av kampen (på en eller annen måte, gjerne skade, men det vil kanskje være litt slemt å håpe på) så tror jeg vi har en god sjanse på 3 poeng....

 

Ellers er frisparkene til han nye japsen dems ganske giftige... ser helst at vi ikke skaper frispark innenfor 30 meter fra eget mål....

 

Så er det angrepet vårt da, jeg håper trener teamet i FFK ser at Everton ikke kan jobbe alene på topp, han skaper mye ja, men de siste trekkene mangler.. Savner Gardar, da kan everton hæppe som han gjør idag, og binde opp ett par forsvarspillere, mens gardar får mer fritt spillerom og kan score... (enkelt ikke sant... )

 

Uansett, jeg tror på uavgjort, 0-0 eller 1-1 idag... Skal jeg håpe på noe, så sier jeg, nanskog får fotsopp og må sitte stille en hel sesong, mens Everton beviser at han fint klarer å være spiss alene på topp og scorer ett par vakre mål...

---------------------------

Jørn Moum, gleder seg over seriesølv 2008!
FFK, The Pride of Norway!

*14.05.08 - Bethina* :)


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 14 apr 09, 10:12

Opprinnelig postet av Nugattistjerna

 

Igjen: Sesongkortene er dyrere i år. Min økte med 400 kroner, sitter på seskjon P. Og det er forskjell på sesongkortprisene på de forskjellige seskjonene. Hvordan det er med enkeltbilletter vet jeg ikke.

 

Feil, sett ut ifra antall kamper du får i år kontra i fjor, så er sesongkortet, pr kamp, billigere en i fjor... i tilleg får du, om du har lyst, komme gratis inn på FFK2's kamper..

Ja, det økte med 400 kroner i år, men til gjengjeld får du 2 Tippeliga kamper mer en i fjor også..

---------------------------

Jørn Moum, gleder seg over seriesølv 2008!
FFK, The Pride of Norway!

*14.05.08 - Bethina* :)


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 14 apr 09, 12:30

Tar en råsjangs på 6-1 idag! :)

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 14 apr 09, 13:40
Pause/Fulltid  
Tips: Stabaek IF / Fredrikstad FK 26.00

 

da hadde jeg heller tatt en råsjangs på denne og fått 26x pengene tilbake

---------------------------

med ffk til champions league!


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1126

Lagt til: 14 apr 09, 14:45

Godt vi slipper alanzino og fall gunnarson nå vertfall.

Dem 2 har gort det veldig surt for oss på stadion før.


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 14 apr 09, 15:36

Håper de utnytter at Inge Andre Olsen er midstopper i kveld, og bruker han som rundingsbøye...Laughing

Han kommer til å bli så svimmel så han blir kvalm.

Vill ni åka mera....?

---------------------------

You`ll never walk alone...


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 14 apr 09, 15:51

Hvem skal benytte ham som rundingsbøye? Everton som atter en gang starter alene på topp? Meget skuffet over start 11ern. To klare argumenter for at Totte burde startet fremfor Vidar: 1 han er en mye bedre fotballspiller, 2 han utfyller Raio langt bedre. Tott og Raio eller Totte og Vidar...Ellers greit bak der. Midtbanen mangler kreativitet, Ramberg bli altfor veik og treig. Thomassen er best defensivt, ettersom vi spiller 4-5-1 skulle jeg gjerne sett en klassisk ving ala kvisvik eller levon der. Kasey og især Gashi er laaaangt unna formen, hvorfor ikke spille Borges varm på hjemmebane?? At Askar derimot starter er gledelig.

Dette tror jeg blir et nytt tap for Stabæk, kanskje det som skal til for at "resten" av frekstad våkner opp og innser at den 11ern der ikke er det beste vi kan stille med! Frustrerende! Var nesten alltid enig med start 11ern til Grønis i fjor, men i år stiller vi med en klart svakere 11er...Håper jeg tar inderlig feil og at vi tar 3poeng...Samtidig kanskje greit at vi får en smell som gir endringer i laget og mer poeng sett i et lengre tidsperspektiv?

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 14 apr 09, 16:01
Endret: 14 apr 09, 16:39
Endret av: Jens G Best

Sitat fra Stabæk forumet vedrørende kampen i dag:

"Duoen MMS/IAO er muligens enda mer avhengig av å møte trege og teknisk svake spisser. Det kan gå i dag. Men det kan bli pinlig om duoen også starter mot Molde.

Edit: Antatte lagoppstillinger (Budstikka):
http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle237598.ece

 

Kanskje dette kan være dagen for Dominic?

 

 

 

---------------------------

Svaberget for alltid!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 14 apr 09, 16:03

Opprinnelig postet av Jens G Best

 

Kanskje dette kan være dagen for Dominic?

Er han raskere enn Everton? Er ikke Everton rask og relativt teknisk?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 14 apr 09, 16:12

Har kun sett Dominic på TV fra treningskampene i vinter. Men syns han virket relativt rask da, og teknisk. Men han kan kanskje bli litt lett i tette situasjoner?

Kan faktisk se for meg ham børne sirklær rundt trege midstoppere i blått..

 

Everton er utvilsomt teknisk, men er han egentlig spesielt rask til spiss å være?

 

---------------------------

Svaberget for alltid!


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 14 apr 09, 16:19

Dominic er ikke spesielt rask, det var det første jeg la merke til siden FFK sa at han var like rask som "lynvingen". Han er rask de 2-3 første metrene, det kan jeg innrømme. Syntes egentlig dette kjøpet var en liten fiasko, men gutten kan sikkert bli bra han hvis han får litt tid på seg.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 14 apr 09, 17:03
Endret: 14 apr 09, 17:04
Endret av: Holters

Dominic har et godt rykk, men er ikke spesielt rask. Man kan si at han har 1. og 2. gir, men ingen utover det. Everton har nok høyere toppfart enn Dominic.

I dag overrasker FFK med høyt press og overkjører Stabæk. Jeg har trua! :)

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 14 apr 09, 17:14

Yes! Høyt press slik at Everton får hjelp på topp. Vi vinner 4-1


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 14 apr 09, 17:36

Trur vi får se en Everton som scorer idag...har det lissom på følelsen:)

 



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 6 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340