Husk meg
Brukernavn
Passord

Wehrman frykter FFK-kaos

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 03 apr 09, 21:27

Wehrman frykter FFK-kaos

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 03 apr 09, 21:33

På`n igjen Kasey...

---------------------------

Heia FFK


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 03 apr 09, 21:41

Opprinnelig postet av Per Egil

Wehrman frykter FFK-kaos

 

Hvorfor kan ingen be Werman å holde kjeft ?? Mannen sprer jo negativite holdninger rundt seg verre enn politikere som slenger ut urealistiske valgløfter.

Har sans for fyren på banen jeg, men han virker jo som en gedigen sutrekopp i de fleste av utalelsene han kommer med.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 03 apr 09, 21:45

"Helst burde alle holde fokuset på Fredrikstad."

-Sitat Kasey Wehrman-


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 03 apr 09, 22:09

Dette er vel nesten et dårlig forsøk på å få andre klubber interreserte??? Han vet vel at han ikke har no framtid i FFK...

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 03 apr 09, 23:27

Selv om jeg synes det er litt kynisk og ett farlig høyt spill av klubben, er jeg rimelig lei av den mannen i pressen nå.
Ikke sikker på om dette er beste taktikk for å tiltrekke seg en ny klubb.


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 03 apr 09, 23:50

Han har da et godt poeng? Det er jo ikke første gang klubben er veldig sent ute med å forlenge kontrakter. De som er kontraktsløse til sommeren kan jo allerede nå inngå kontrakt med andre klubber.

At Kasey er den som svarer er vel fordi han er den som er minst redd for eventuelle konsekvenser! Vi supportere kan da ikke bare sitte å nikke med til alt styret og administrasjonen driver med, til det gjør de altfor mye rart!

Synes det er en skandale at så mange viktige spillere ikke vet hvordan framtiden blir!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 03 apr 09, 23:56

Tror det kan ha litt med lønnskravene til spillerne også. FFK har ikke råd til å øke lønningene noe særlig, men jeg tror likevel de fleste av spillerne på utløpende kontrakter ser for seg lønnsøkning. Da må kanskje klubben la noen gå, mens andre kanskje får innfridd ønskene sine. Dermed vil de kanskje se an de nye spillerne, slik som Borges, for å se hvilke spillere de kan la gå. Slår Borges til, så blir kanskje Wehrman overflødig. Slår han ikke til, må kanskje Wehrman bli vurdert viktig nok til å gis en ny kontrakt.


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 04 apr 09, 00:13

Greit nok, men en spiller som Gerrbrand kan man ikke sitte på gjerdet med... Enten må de komme opp med et fett tilbud, ellers hadde kanskje det beste vært å solgt ham nå som de kunne få noe for ham og heller hentet en ny. Han har jo en fet lønn også, så ville vel blitt frigjort en del midler der.

Gardar bør man også få forlenget kontrakten med ganske fort, da jeg ikke ser noen som er i nærheten av å kunne ta plassen hans.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 04 apr 09, 00:41

Rimelig naturlig at dette vil skje, nå kommer klubben til se for seg hvilke spillere de vil satse på fremover.. noe som er bra, kutte ned på lønninger samt la unge spillere få sjansen, samt kvitte seg med rasket. Det beste er at det dfaktisk er nå spillerne må bevise at de vil være med vidre. Klubben trenger ikke å ta med alle vidre, men nesten alle spillerne vil være med vidre.. godt forhandlings kort fra klubbens side. om vi kommer på 6 eller 4 plass pga dette denne sesongen er jo ikke det no problem.. det viktigste er jo og skape ett lag som kan prestere de neste 4-5 åra og hele tiden sørge for å hente bedre og bedre spillere.


Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 04 apr 09, 14:08

Jeg tror FFK ligger mye bedre ann enn man skulle tro med så mange bosmanspillere. Grunnet den økonomiske situasjonen til de fleste klubbene disse spillerne kan være interessante for, så tror jeg de fleste av FFKs bosmanspillere må regne med å gå til dels kraftig ned i lønn.

Dette gjelder særlig Kasey, Gardar, Barsom og Gerbrandt som nok har relativt høye lønnskrav. Av disse er det bare Gerbrandt som er "uerstattelig". Kasey er nok alt erstatet med Borges, Barsom med Thomassen og det er mange spisser som holder Gardars nivå.

Jeg tror ikke noen av disse spillerne vil få hva de krever fra noen andre klubber, og at FFK derfor får beholde de for en langt rimeligere sum enn hva klubben betaler i dag.


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 04 apr 09, 19:03

Jeg trur ikke dem stiller sterkere. En spiller som er gratis får gjerne en grei sign on bonus, som vil utgjøre langt mer enn enn det de eventuelt vil tape på å gå ned i lønn. 

At Kasey tenker kun på seg selv er jeg ikke så sikker på, da jeg regner det som relativt klart at han forsvinner i år uansett. Tipper lønningene i Australia er et greit hakk over Norge også.


Hvem er det som truur at Kasey har gått til TV2 å klaga? TV2 har vel funnet ut at det er mange som snart er kontraktsløse og lagd en sak. Da går de jo til kasey som er relativt frittalende! Trur dere ikke Raymond mener det samme? Gerrbrand hintet vel greit frampå at han fort forsvinner også.

Synes det er bra at noen tør å si ifra! Det er sikkert et tema som spillerne selv snakker om....


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 04 apr 09, 19:21

En spiller som reforhandler en kontrakt for også ofte sign on fee. Hadde lønningene vært ett greit hakk høyere i Australia hadde han vært hjemme for lengst...


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 04 apr 09, 23:14

Opprinnelig postet av Bedreviteren

En spiller som reforhandler en kontrakt for også ofte sign on fee. Hadde lønningene vært ett greit hakk høyere i Australia hadde han vært hjemme for lengst...

Vet ikke akkurat hvor mye snittlønnen er på i Norge, men ser ut til at de tjener ganske bra i Australia også..

http://www.theage.com.au/news/soccer/players-receive-wage-boost/2008/05/08/1210131168735.html?s_cid=rss_sport

Snittlønn på over 600 000.

Ifølge en annen side tjente avdanka fotballstjerner som Sheringham, Yorke og Dublin over 1 mill i året for å sitte på benken i 2006. Så at lønnen i Australia er dårligere enn i Norge trur jeg ikke... 


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 05 apr 09, 01:03

Kasey gjorde vel det samme som han gjør nå som han gjorde når han gikk fra Moss til Lillestrøm og fra LSK til FFK. Fotballkarrieren er jo ikke lang og det gjelder vel å få mest mulig kroner ut av de 10 -12 åra de "tjener" penger. Jeg tror ikke noen eliteklubber vil tilby langtidskontrakt for Kasey utfra alder og økonomiske krav. Han blir vel 32 i år

Jeg har sans for Kasey som fotballspiller, men han er defintivt  ikke uerstatlig.

Det som gjør meg gretten er at det stort sett Kasey som kommer i media med krava, mulig han er et lett "offer" for tabloide TV2 ????


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 05 apr 09, 04:29

Opprinnelig postet av hasse33

Det som gjør meg gretten er at det stort sett Kasey som kommer i media med krava, mulig han er et lett "offer" for tabloide TV2 ????

Tror nok det ligger mye rett der!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 05 apr 09, 12:25

Opprinnelig postet av Gardarson

Snittlønn på over 600 000.

Ifølge en annen side tjente avdanka fotballstjerner som Sheringham, Yorke og Dublin over 1 mill i året for å sitte på benken i 2006. Så at lønnen i Australia er dårligere enn i Norge trur jeg ikke... 

Hva tror du snittlønnen er i FFK og i resten av TL? Jeg kan fortelle deg at for 600.000 i året i snitt så kan du glemme å spille i TL. Og 1 million for gamle stjerner? Javel...Hva får du for 1 million her i Norge? Ingen Kasey Wehrman ihvertfall.. Han tror han er verdt mye mer enn det...

Australia ligger langt under Norge i lønninger, både for fotballspillere og for vanlige folk.... Kasey ville vært tilbake i Australia for lenge siden om han hadde fått noe i nærheten av den lønna han har idag.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 05 apr 09, 12:46

Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av Gardarson

Snittlønn på over 600 000.

Ifølge en annen side tjente avdanka fotballstjerner som Sheringham, Yorke og Dublin over 1 mill i året for å sitte på benken i 2006. Så at lønnen i Australia er dårligere enn i Norge trur jeg ikke... 

Hva tror du snittlønnen er i FFK og i resten av TL? Jeg kan fortelle deg at for 600.000 i året i snitt så kan du glemme å spille i TL. Og 1 million for gamle stjerner? Javel...Hva får du for 1 million her i Norge? Ingen Kasey Wehrman ihvertfall.. Han tror han er verdt mye mer enn det...

Australia ligger langt under Norge i lønninger, både for fotballspillere og for vanlige folk.... Kasey ville vært tilbake i Australia for lenge siden om han hadde fått noe i nærheten av den lønna han har idag.

2 saker affal
600 + bonus
De tjener ikke så mye

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 07 apr 09, 06:48

Hans Erik har starter forhandlinger med FFK, blir spennende å se hva sier tilbudet


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 07 apr 09, 16:44

Wehrman er her sikkert pga klimaSmile

(i fht Australia)

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f