Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: Bodø/Glimt - FFK (1. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 15 mar 09, 11:19

Opprinnelig postet av lordofwhat
noen forslag til saker som kan gjøres som tar en stund  ??

En blund tar en stund. FM kan jo også være et alternativ.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 15 mar 09, 11:31

Noen som vet om de viser kampen på Elias på Rolvsøy? :)

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 523

Lagt til: 15 mar 09, 11:39

hehe takk for forslaget

fm og meg er vel ikke akkurat gode venner om dagen etter 2  0-4 tap mot hamkam og rbk

---------------------------

jaddajadda


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 15 mar 09, 13:26

Viser på Elias ja..

Pleier å se United der. Han sa igår at de skal vise FFK idag


Jegærn

Knøttespiller
Ble medlem: 09 apr 07
Innlegg: 29

Lagt til: 15 mar 09, 16:03

Vises kampen på TV2 Sport ??  Noen som vet.....


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5417

Lagt til: 15 mar 09, 16:09
Endret: 15 mar 09, 16:09
Endret av: Rey

Ja, den vises på Tv2 sport (nr. 2 tror jeg det var)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 15 mar 09, 16:26

Opprinnelig postet av Rey

Ja, den vises på Tv2 sport (nr. 2 tror jeg det var)

Jeg sa opp TV2Sport i fjor høst når det ble sagt at tippeligaen kun ville bli vist på nett-tv (o skrekk o gru!)

Heldigvis lot rettighetshaverne fornuften råde og gjorde kampene igjen tilgjengelig på TV-sport.

Derfor avbestilte jeg dritabonnementet på Sumo i går, og gjenåpnet TV2-sportabbonnementet.  Gubben som jeg preka med bekreftet det jeg hevdet, at de måtte gjøre det tilgjengelig på TV for å få solgt nok abonnementer for å tjene gryn.

Det er faktisk litt annerledes å sitte i stua å betrakte fotball på flatskjerm, mens kona gjør klar meddagen og vina, istedet for å sitte inne på kontoret og se på en trist dataskjerm med buffring hele tida.

God Kamp alle sammen ! Særlig deg Jens, verdens største pessimist !

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 15 mar 09, 17:14

Laget er som forventet:

----------------------Staw----------------------

Shabani - Piiroja - Martinsen - Wallace

-------------Wehrman-----Gashi-----------

Payjachan-------Ramberg--------Kvisvik

-----------------------Everton-------------------


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5530

Lagt til: 13 mar 09, 21:36

Gleder meg som en unge til sesongstart. Ikke det at jeg tror det blir noen jubelsesong som kopierer fjorårets resultater. Tror ærlig talt at det blir så godt som ingen poeng på de første fire kampene, at Grönhagen får sparken før 17. mai, at Wehrman knapt spiller mer for FFK og at det blir støy i klubbledelsen før StHans. FFK havner på 11. plass denne sesongen. Jeg gleder meg som en unge til å få oppleve hele følelsesregisteret på vei hjem fra Stadion.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 14 mar 09, 01:41

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Gleder meg som en unge til sesongstart. Ikke det at jeg tror det blir noen jubelsesong som kopierer fjorårets resultater. Tror ærlig talt at det blir så godt som ingen poeng på de første fire kampene, at Grönhagen får sparken før 17. mai, at Wehrman knapt spiller mer for FFK og at det blir støy i klubbledelsen før StHans. FFK havner på 11. plass denne sesongen. Jeg gleder meg som en unge til å få oppleve hele følelsesregisteret på vei hjem fra Stadion.

godt det ikke bare er jeg som er pesimist. har ikke trua i år jeg heller. trur det blir mye utenomsportslig som påvirker spillerne.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 14 mar 09, 09:10
Endret: 14 mar 09, 09:11
Endret av: fredrikstadpatriot

... og nå er jaggu Pål Andre skada også....

Nå er Abgar, Gardar, Patrik, Jan Tore og Pål Andre ute da.. liker ikke dette her!!

---------------------------

Jørn Moum, gleder seg over seriesølv 2008!
FFK, The Pride of Norway!

*14.05.08 - Bethina* :)


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 14 mar 09, 09:55

Nå går det på skinner....Cry

---------------------------

HIT ME YOU CAN`T HURT ME SUCK MY KISS


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 14 mar 09, 10:54

Skadede spillere:

Pål-André Czwartek, Patrik Gerrbrand, Jan Tore Ophaug, Abgar Barsom og Gardar Johannsson.

Heldigvis er tre av dem forsvarsspillere. Pr nu har vi ikke en eneste høyreback! Agim Shabani vil vel spille der da. Men hva om/når han blir skadet feks? Skal vi da trekke Ramberg ned på backen? Evt Elvestad?

Prøver å sette opp en kamptropp:

Lasse Staw

Agim Shabani - Vidar Martinsen - Raio Piiroja - Wallace Pereira

Kasey Wehrman

Hans Erik Ramberg - Ardian Gashi - Raymond Kvisvik

Everton - Dominic Adiyiah

Førsteelleveren er jo grei nok, men hva med benken tro?

Erik M. Bråthen
Joachim Thomassen
Martin Elvestad
Levon Pachajyan
Andreas Tegström
Michael Trulsen

Jada, da har vi ikke flere spillere i A-lagstroppen. Vi må ha flere forsvarsspillere i troppen. Hvem av jr-spillerne blir tatt med oppover? Noen som har bedre peiling enn meg som vet det? Grönhagen/FFK har jo sagt at de skal dra oppover med 16+2 spillere. Den benken som jeg har satt opp inneholder ikke en eneste forsvarsspiller, kun Thomassen som kan brukes på venstre back.

Dette ser tynt ut.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 21 feb 09, 15:52

Hvorfor skulle ikke Grønhagen tørre å sette ut Raijo til fordel for Vidar, holters? Er det noe han har visst er det å gå for det han tror på, uansett. Kvisvik ble holdt lenge ute i kulden, Karlsen måtte gå osv.... Tror det er rimelig opplagt at Raijo spiller på bekostning av Vidar mot Glimt. Rett og slett fordi han er en viktigere og bedre spiller....

       Vet at Barsom er uaktuell mot Glimt, men utifra det du skriver virker det som du ville benket Barsom selvom han hadde vært skadefri. Må si meg totalt uenig i det. Barsom er en ærlig spiller som jobber jevnt og trutt, vil alltid ha ballen og er utrolig mye delaktig i spillet.

    Pr idag, før jeg får sett Levon og eventuellt Borges fler ganger, vil jeg si det enkleste laguttaket er det beste, så sant alle er disponible. Dvs Staw- Chwartek Gerrbrand Piroja Wallace- Barsom Gashi Wehrman Kvisvik- Everton Gardar

En allsidig spiller som Thomassen vil uansett få masse spilletid i år, og det er bra...


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 21 feb 09, 15:55
Endret: 21 feb 09, 16:06
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Vet at Barsom er uaktuell mot Glimt, men utifra det du skriver virker det som du ville benket Barsom selvom han hadde vært skadefri. Må si meg totalt uenig i det. Barsom er en ærlig spiller som jobber jevnt og trutt, vil alltid ha ballen og er utrolig mye delaktig i spillet.

Hvordan klarte du å komme frem til det?

Det må være en så stikk motsatt konklusjon av det som ble skrevet som det over hodet er mulig å trekke:

"Jeg tror at Grönhagenyndlingen Abgar Barsom trekker det lengste strået - særlig på bortebane, og kommer til å spille de fleste kamper han er skadefri. Sesongstarten kommer nok for tidlig for kneskadede Abbe, og dermed er det duket for sarpingen Joachim Thomassen."

Jeg tror altså at man velger Thomassen på bekostning av Kvisvik på bortebane.

Sistnevnte har hatt en tendens til å være totalt ræva på utebanen, og da spesielt på kunstgress. I fjor valgte Grönhagen gang på gang løpssterke spillere på bortebane på bekostning av Kvisvik. Jeg tror altså at Thomassen starter seriestarten siden Barsom er skadet. Spesielt når jeg tar høyde for at jeg tror de starter offensive Levon Pachajan på motsatt side (så lenge han er i akseptabel fysisk fatning).

Jeg er enig i det Lemmy skriver: Tre av fire kommer til å være løpsmaskiner for å balansere. Det betyr at vi enten får vi se Thomassen (Barsom) og Pachajyan, eller så starter Kvisvik og Ramberg (Barsom). Jeg tror førstnevnte par trekker det lengste stråen til seriestart.

Barsom i parantes siden han er skadet. Hvis ikke, så hadde det blitt ryddet plass til ham i startelleveren.

Moro at laguttaket engasjerer. Cool

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 21 feb 09, 16:05

Utifra at du skriver at Thomassen og Wallace kan stå for en spennende venstre side i år, og Barsom som en av tre spillere som kan benyttes på høyre kant... Mulig jeg vurderte deg feil.....


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 21 feb 09, 16:17
Endret: 21 feb 09, 16:18
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Utifra at du skriver at Thomassen og Wallace kan stå for en spennende venstre side i år, og Barsom som en av tre spillere som kan benyttes på høyre kant... Mulig jeg vurderte deg feil.....

Men at jeg ordrett skrev "Abgar Barsom trekker det lengste strået - særlig på bortebane, og kommer til å spille de fleste kamper han er skadefri" valgte du bare å overse? Wink

Barsom har faktisk spilt en haug treningskamper på høyre, så det er vel ikke rart at jeg lister ham opp som et alternativ der?

En skadefri Barsom rydder man nok plass til i startelleveren, men om det blir høyre eller venstre side får vi vente å se. Det kommer an på når han blir skadefri og hvor godt Thomassen (Kvisvik) og/eller Pachajyan (Ramberg) presterer.

Barsom som spillertype passer greit på begge kanter. Han er tross alt høyrebent.

Kanskje han brått tar den omstridte høyrebacken i år? :)

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 21 feb 09, 20:35
Endret: 21 feb 09, 21:01
Endret av: Ziggy Stardust

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Utifra at du skriver at Thomassen og Wallace kan stå for en spennende venstre side i år, og Barsom som en av tre spillere som kan benyttes på høyre kant... Mulig jeg vurderte deg feil.....

Men at jeg ordrett skrev "Abgar Barsom trekker det lengste strået - særlig på bortebane, og kommer til å spille de fleste kamper han er skadefri" valgte du bare å overse? Wink

Barsom har faktisk spilt en haug treningskamper på høyre, så det er vel ikke rart at jeg lister ham opp som et alternativ der?

En skadefri Barsom rydder man nok plass til i startelleveren, men om det blir høyre eller venstre side får vi vente å se. Det kommer an på når han blir skadefri og hvor godt Thomassen (Kvisvik) og/eller Pachajyan (Ramberg) presterer.

Barsom som spillertype passer greit på begge kanter. Han er tross alt høyrebent.

Kanskje han brått tar den omstridte høyrebacken i år? :)

Ja,kanskje det er løsningen i år. Også for å få plass til alle våre beste spillere samtidig..

Mulig førsteellever :

                                                        Staw

Barsom                 Gerrbrand                           Ny midtstopper( Piroja )               Wallace

Pachajyan                Wherman                                   Borges                                 Gashi

Gardar              Everton

                     

Knakandes god lagoppstilling spør du meg..!!     

---------------------------

HIT ME YOU CAN`T HURT ME SUCK MY KISS


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 21 feb 09, 22:37

Det er vel bedre å ha spillere som passer til plassene enn å omrokkere slik at våre 11 antatt beste får starte?

Jeg sikter til at du setter Gashi på venstrekanten. Etter min mening er det langt bedre å bruke Thomassen eller Kvisvik som passer der enn Gashi som ikke ville passet overhodet. Det er helt feil rolle for ham.

Ang. å bruke Barsom på høyreback mener jeg, som jeg tidligere har skrevet også, kan være en god løsning. Jeg tror han ville passet bra der. Han er en aggressiv og god førsteforsvarer, er bra på hodet, har en god pasningsfot og vil bli en offensiv back. Tror det kunne blitt bra.

Nå motsier jeg jo nesten meg selv med det jeg skrev i første linja. Men jeg har trua på Barsom som høyreback! Gashi på venstrekant derimot, tror jeg ville blitt dårlig,

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340