Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: Bodø/Glimt - FFK (1. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 11 mar 09, 14:06

Før kampen-analyse på ffksupporter.net:

http://www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=1648

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 12 mar 09, 10:57

Tipper følgende starter i 4-5-1 grunnet skader og annet tullball:

Lasse Staw

Pål André Czwartek, Raio Piiroja, Vidar Martinsen, Wallace Pereira

Levon Pachajyan, Hans Erik Ramberg, Kasey Wehrman, Ardian Gashi, Raymond Kvisvik

Éverton

Thomassen kan trekke det lengstre strået på venstre kant, men jeg tror Kvisvik får sjansen ettersom Thomassen har hatt et par relativt svake treningskamper på rad med dårlig touch, nervøsitet, litt sykdom, osv. FFK vil i så fall stille med to kanter som bidrar null defensivt.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 12 mar 09, 11:24

Staw

Czwartek

Piiroja

Martinsen

Pereira

Ramberg (C)

Gashi

Wehrman

Kvisvik

Everton

Tegstrøm


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5388

Lagt til: 12 mar 09, 11:30

Jeg hadde også håpet på Tegström, men tror nok ikke det kommer til å skje.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 12 mar 09, 12:38

Enig i Kvisvik, treningskampene synes jeg han har vist ro og evner til å holde på ballen og skape noe. Thomassen har slippet den for lett og gjerne til feil mann. Dessuten er SuperRay kanskje i bedre fysisk form enn han har vært i klubben. Bortekamp på kunsgress taler kanskje i mot men tror han også er veldig sulten på vise seg frem i år og trygge fremtiden sin.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 mar 09, 08:22
Endret: 13 mar 09, 08:24
Endret av: keiko99

Jeg leger alltid inn hvem som er dommer, men på den nettsiden jeg har brukt finner jeg ikke for 2009 enda, men om noen har andre sider så send en pm da og legg ut hvem som er dommer i denne kampen

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 13 mar 09, 14:53

Forøvrig et bilde av dakta. (Noen som har et bedre bilde?)

Måtte bare vise det sexye "nettpartner"-merket. Utrolig irriterende og stygt på en hvit og rød drakt.


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 13 mar 09, 19:26

kødder du? har du retusjert det? vær så snill å si at du har retusjert det


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 13 mar 09, 21:36

Gleder meg som en unge til sesongstart. Ikke det at jeg tror det blir noen jubelsesong som kopierer fjorårets resultater. Tror ærlig talt at det blir så godt som ingen poeng på de første fire kampene, at Grönhagen får sparken før 17. mai, at Wehrman knapt spiller mer for FFK og at det blir støy i klubbledelsen før StHans. FFK havner på 11. plass denne sesongen. Jeg gleder meg som en unge til å få oppleve hele følelsesregisteret på vei hjem fra Stadion.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 14 mar 09, 01:41

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Gleder meg som en unge til sesongstart. Ikke det at jeg tror det blir noen jubelsesong som kopierer fjorårets resultater. Tror ærlig talt at det blir så godt som ingen poeng på de første fire kampene, at Grönhagen får sparken før 17. mai, at Wehrman knapt spiller mer for FFK og at det blir støy i klubbledelsen før StHans. FFK havner på 11. plass denne sesongen. Jeg gleder meg som en unge til å få oppleve hele følelsesregisteret på vei hjem fra Stadion.

godt det ikke bare er jeg som er pesimist. har ikke trua i år jeg heller. trur det blir mye utenomsportslig som påvirker spillerne.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 14 mar 09, 09:10
Endret: 14 mar 09, 09:11
Endret av: fredrikstadpatriot

... og nå er jaggu Pål Andre skada også....

Nå er Abgar, Gardar, Patrik, Jan Tore og Pål Andre ute da.. liker ikke dette her!!

---------------------------

Jørn Moum, gleder seg over seriesølv 2008!
FFK, The Pride of Norway!

*14.05.08 - Bethina* :)


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 14 mar 09, 09:55

Nå går det på skinner....Cry

---------------------------

HIT ME YOU CAN`T HURT ME SUCK MY KISS


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 14 mar 09, 10:54

Skadede spillere:

Pål-André Czwartek, Patrik Gerrbrand, Jan Tore Ophaug, Abgar Barsom og Gardar Johannsson.

Heldigvis er tre av dem forsvarsspillere. Pr nu har vi ikke en eneste høyreback! Agim Shabani vil vel spille der da. Men hva om/når han blir skadet feks? Skal vi da trekke Ramberg ned på backen? Evt Elvestad?

Prøver å sette opp en kamptropp:

Lasse Staw

Agim Shabani - Vidar Martinsen - Raio Piiroja - Wallace Pereira

Kasey Wehrman

Hans Erik Ramberg - Ardian Gashi - Raymond Kvisvik

Everton - Dominic Adiyiah

Førsteelleveren er jo grei nok, men hva med benken tro?

Erik M. Bråthen
Joachim Thomassen
Martin Elvestad
Levon Pachajyan
Andreas Tegström
Michael Trulsen

Jada, da har vi ikke flere spillere i A-lagstroppen. Vi må ha flere forsvarsspillere i troppen. Hvem av jr-spillerne blir tatt med oppover? Noen som har bedre peiling enn meg som vet det? Grönhagen/FFK har jo sagt at de skal dra oppover med 16+2 spillere. Den benken som jeg har satt opp inneholder ikke en eneste forsvarsspiller, kun Thomassen som kan brukes på venstre back.

Dette ser tynt ut.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 14 mar 09, 10:55

Opprinnelig postet av Solheim

kødder du? har du retusjert det? vær så snill å si at du har retusjert det

Dessverre ikke...


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 mar 09, 11:46

Var det ikke flere som skrøt av treningsopplegget til Grønnis, at det ville bli nindre skader?

Nei, Grønnis her har du gjort bort dei


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 14 mar 09, 12:18

Med trioen vidar, raio og agim bak blir det dessverre mye måk og mæl imarra. Wallace er den i 4ern bak som besitter roen, samt har føtter han kan bruke til mer enn å pælme ballen avgårde(spissformulert). Hva med thomassen som hback? Ingenting som antyder at det skulle vært et dårlig valg-gutten har jo imponert på vback-vil han da ikke imponere ennå mer på "riktig" back all den tid han er høyrebent?

Håper på denne 11ern:

staw

thomassen  martinsen  piiroja  wallace

ramberg     gashi     wehrman    kvisvik

everton   adiyiah

benk: braathen, shabani, elvestad, armenern, tegstrøm, trulsen.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 14 mar 09, 12:22

Tipper vi kommer til å spille 4-5-1:

Staw

Shabani - Martinsen - Piiroja - Wallace

Ramberg - Gashi - Wehrman - Thomassen - Kvisvik

Everton


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 14 mar 09, 16:16

Opprinnelig postet av bateman

Hva med thomassen som hback? Ingenting som antyder at det skulle vært et dårlig valg-gutten har jo imponert på vback-vil han da ikke imponere ennå mer på "riktig" back all den tid han er høyrebent?

Thomassen er ekstremt VENSTREbent. Han er vel like god med høyrebenet som Piiroja er til å dra overstegsfinter.. Nå må du nok følge bedre med.Smile

 


Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06
Innlegg: 279

Lagt til: 14 mar 09, 17:01

Nå er det nok skader synes jeg.  Håper at Gerrbrand, Gardar og Czwartek er fort tilbake på banen igjen.  Abgar og Opphaug må vi nok vente en stund til blir klare dessverre.

 

Jeg tipper at dette blir de 11 som starter i morgen:

 

                                                                        Lasse Staw

Agim Shabani                   Raio Piirjoa                          Vidar Martinsen        Wallace Fernando Perreira

 

Hans Erik Ramberg               Ardian Gashi              Kasey Wehrman             Raymond Kvisvik

                                                 Éverton Santos Da Costa           Dominic Adiyiah

 

 

 

"Blir ille nervøs av det greine her jæ"


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 14 mar 09, 17:14

Opprinnelig postet av Patrioten

Var det ikke flere som skrøt av treningsopplegget til Grønnis, at det ville bli nindre skader?

Nei, Grønnis her har du gjort bort dei

Det der blir bare tull å si. Abgar Barsom ble skadet i kampsituasjon i en duell, umulig noe å klandre Grönhagen for. Patrick Gerrbrand ble skadet i kampsituasjon i en duell, men det burde vært funnet ut mye tidligere. Umulig å klandre Grönhagen for, kun det medisinske apparatet. Jan Tore Ophaug ble skadet i kampsituasjon i en duell, umulig å klandre Grönhagen for.

Gardar Johannsson har tidligere hatt en strekk i låret, samtidig som det er den vanligste skaden blandt fotballspillere. Pål Andrè har vel samme skaden, og fikk den pga. dårlig underlag. Disse to kan selvfølgelig Grönhagen muligens klandres for, men det blir veldig vagt å mene at det er hans skyld.

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f