Husk meg
Brukernavn
Passord

Levon Pachajyan på vei til Fredrikstad?

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 27 jun 09, 23:13

Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart

Mannen har sikkert peil han, skal ikke ta fra han det, men han er jo like lett å like som Ove Røsler og Rekdal i en person.
Det er utrolig lett å sitte på en blogg å kritisere i øst og vest. 

Skjønner ikke dette, jeg likte TKK fra starten av, og har aldri fattet hva som var å mislike annet enn at han havnet på konfliktkurs med grønnis. Kjenner du mannen personlig? Vet du noe om han som person som skulle gi ham et skinn av svak karakter? I think not.

Derimot skaffa TKK oss Borges som allerede er blitt poengtert, en spiller som er 20 år gammel og såvidt jeg kan bedømme har potensiale til å bli FFk's beste spiller noensinne i moderne tid. Videre kjøper FFK plutselig inn en drøss juniortalenter, så det er tydelig at de hørte på hva han hadde å si, selv om idiotstyret vårt klarte å føkke opp som vanlig.

Jeg skal ikke gi skinn av at TKK var noen guddommelig skapning, men at jeg virkelig skulle ønske at han hadde blitt i klubben har jeg ment all the way siden konflikten med Grønnis, og det bildet har ikke blitt forverret med senere tiders informasjon. Snarere tvert imot.

---------------------------

Når alt kommer din vei, er du i feil fil og kjører feil vei.


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 28 jun 09, 00:10

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart

Hadde han ikke da jobbet for en stor klubb i Europa?

Jobber for tiden bl.a. for italienske klubber som Parma, Sampdoria, Lecce, Bari og litt Chievo.

Opprinnelig postet av Truger

Men: Han hadde garantert, som alle andre, gjort noen reale bomkjøp. Det er jævlig lett å hylle noen som aldri har fått sjansen til å drite seg ut...

Garantert! Men det handler om å redusere risikoen ved å gjøre grundig forarbeid av kvalifiserte personer. Ikke som da f.eks. Morgan Andersen brukte penger som en full sjømann på Vuorinen og Stadheim. De kostet vel rundt 5 millioner kroner begge to... Sykt.

Jeg blir mer og mer overbevist om at FFK valgte bort en virkelig stor kapasitet.

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 28 jun 09, 00:34

Jeg også skulle ønske TKK hadde blitt værende i klubben. For han hadde unektelig mye å tilføre.

Men han valgte vel selv å gå? Han ble ikke sparket? Selv om noen sikkert vil si at han ble presset ut. Jeg har ingen inside info, men baserer meg kun på det som medier har skrevet om saken. Og da virker det som om han valgte å gå (etter to - tre måneder?) fordi han møtte motstand for sin strategi. Greit nok at Grönis og TKK hadde to ulike modeller, men det hadde vel vært mulig å komme frem til et kompromis? For en utenforstående virker det som TKK muligens har jobbet for lenge for seg selv og ikke er vant til å jobbe i en organisasjon hvor flere må tas hensyn til og samarbeide med. Hadde han bare hatt litt tålmodighet så kunne han fått den utvikling han ønsket. Men alt kunne ikke skje umiddelbart.

Hvorvidt Grönis har stilt kabinettspørsmål mht til TKK's værende i klubben - vet jeg ikke. Men hvis så skjedde, så er jeg enig i at de som sa at Grönis får viljen sin og TKK ikke får viljen sin (svart-hvitt utgaven) utøvde svært dårlig håndverk. Og hvem var disse? Et av styrene? Daglig ledelse? Sponsorer og investorer med mye makt?


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 28 jun 09, 19:57

alt gjøres til en diskusjon om TKK vs. Grönhagen?? Det nesten dummeste er at ingen av de to er i klubben for øyeblikket...

---------------------------

Hater hat!


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 28 jun 09, 20:33

Opprinnelig postet av Magnum

alt gjøres til en diskusjon om TKK vs. Grönhagen?? Det nesten dummeste er at ingen av de to er i klubben for øyeblikket...

Du kan jammen lure.  Blir brukt mye energi på gammel historie...Og ikke en moderator som prøver å holde tråden på sporet...


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 28 jun 09, 21:27

Opprinnelig postet av Ymer

Du kan jammen lure.  Blir brukt mye energi på gammel historie...Og ikke en moderator som prøver å holde tråden på sporet...

De (les: Holters) bidrar vel heller til å dra alle diskusjoner inn på TKK. De bryter vel egentlig punkt 1.5 i sine egne regler.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 28 jun 09, 21:33

Det må gå an å stille et STORT spørsmålstegn ved hvorfor FFK hentet denne spilleren. Da er det naturlig at diskusjonen kommer innom både Anders Grönhagen og Tor Kristian Karlsen. At det i tillegg kommer en del meninger den ene og den andre veien ift disse to er naturlig.

Det var jeg som dro frem denne gamle tråden rett og slett for å komme med et stikk til den/de surrebukkene som hentet Levon til FFK. Men nå er han heldigvis et avsluttet kapittel for klubben, Levon altså. Og godt er det.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 28 jun 09, 21:34
Endret: 28 jun 09, 21:46
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Magnum

Må alt gjøres til en diskusjon om TKK vs. Grönhagen?? Det nesten dummeste er at ingen av de to er i klubben for øyeblikket...

Opprinnelig postet av JipJap

Opprinnelig postet av Ymer

Du kan jammen lure.  Blir brukt mye energi på gammel historie...Og ikke en moderator som prøver å holde tråden på sporet...

De (les: Holters) bidrar vel heller til å dra alle diskusjoner inn på TKK. De bryter vel egentlig punkt 1.5 i sine egne regler.

Dersom dere er misfornøyd med moderering eller andre ting, så får dere ta direkte kontakt med en moderator eller starte en tråd i rett kategori, og samtidig slutte å sutre over pågående diskusjoner i forumet.

Ønsker dere ikke å lese om TKK, Levon, Grønis eller andre konflikter, så får dere bare la være å åpne trådene. Det er ingen som tvinger dere til å lese, og selv om dere er lei, så er det ikke sikkert at alle andre er det - noe som er tydelig, siden temaet fortsatt er heftig diskutert.

At dere sutrer i tråder hjelper i hvert fall ikke. I stedet  får dere heller overse innleggene, eller som allerede nevnt: Ta direkte kontakt med moderatorer og/eller starte tråder angående dette der de hører hjemme.

Min innledende kommentar angående Levon og TKK var for øvrig relevant for trådens tittel.

Edit: Og for øvrig overlater jeg eventuell moderering av denne tråden til andre moderatorer.

---------------------------

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 28 jun 09, 21:47

At Holters trekker inn  TKK i alt som kan brukes til TKK sin fordel er helt greit det, bare Holters sjøl kan innrømme at TKK for han er nærmeste en "halvgud" eller et unikum av de sjeldne.

Heldigvis er det slik at alle kan ha feil, det gjelder både for Grønhagen og andre som hadde troa på Levon P.

Når det gjelder FFK og dagens spillere er vel Tegan min største feilvurdering (tror jeg), samt at jeg var av de idiotene som ønsket både Stadheim og Vourinnen velkommen som  bra signeringer.

En som også snart kan gi meg en feilvurdering er Askar, bare han kan lære seg å sende innlegga til medspillere i større grad.

Ps at ingen gir Espen Juliussen kreditt for hva han klarer å få inn av junior spillere er merkelig, eller kanskje han bare følger råd fra TKK:

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 28 jun 09, 21:51

Opprinnelig postet av dracula

Ps at ingen gir Espen Juliussen kreditt for hva han klarer å få inn av junior spillere er merkelig, eller kanskje han bare følger råd fra TKK:

Dette er tull. Det er mange som hyller Espen Juliussen. Har til gode å høre noe negativt om denne mannen. Om han har hentet de 4-5 landslagsspillerne alene vet jeg ingenting om.

Men, det var vel ikke det denne tråden handler om heller.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 28 jun 09, 21:51

TKK gjør nok feil han og. Hadde det vært opp til han, så hadde vel Kvisvik vært i Moss...


ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 28 jun 09, 22:09

"Skjønner ikke dette, jeg likte TKK fra starten av, og har aldri fattet hva som var å mislike annet enn at han havnet på konfliktkurs med grønnis. Kjenner du mannen personlig? Vet du noe om han som person som skulle gi ham et skinn av svak karakter? I think not."

Åååh, sorry jeg glemte at man måtte kjenne folk personlig før man synes noe om deres holding og fremferdsel. Vel da burde vel du også slutte å skrive en del her inne og, egentlig burde de fleste her inne slutte å skrive om noe som helst. For strengt tatt så kjenner vel de fleste ikke folkene de skryter og klager på spesielt personlig.

Den kommentaren var en smule navlebeskuende av deg, og det skjønner du kanskje? Burde ikke de fleste journalister slutte å skrive også da?

Men jeg har ikke sagt at TKK ikke har peil, bare at han etter MIN mening virker veldig arrogant og besservisser de gangene jeg har sett han på tve og nett. Samt i sine blogger.

 


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 28 jun 09, 22:28

Opprinnelig postet av Holters

Dersom dere er misfornøyd med moderering eller andre ting, så får dere ta direkte kontakt med en moderator eller starte en tråd i rett kategori, og samtidig slutte å sutre over pågående diskusjoner i forumet.

Okei.

---------------------------

Hater hat!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 jul 09, 11:52

Levon Pachajyan är på väg tillbaka till Gais. Egfter en motig tid i norska Fredriksstad vill han nu tillbaka till Allsvenskan och Gais, enligt norska sajten f-b.no.

Tidigare i år var han inte långt i från att hamna i grekiska toppklubben PAOK Saloniki men valde Fredriksstad sedan det blivit problem med pengar.


Plaskesak

Juniorspiller

Ble medlem: 17 jun 08
Innlegg: 108

Lagt til: 04 nov 09, 11:53

Levon har signert det Iranske laget Sanat Naft F.C, og debuterer i Azadegan League imorra. Det er andre nivå i Iran det!!  Ikke noe i veien med ambisjonene ihvertfall!!

http://en.wikipedia.org/wiki/Sanat_Naft_F.C. 

---------------------------

En konge; Tore Pedersen!



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340