Husk meg
Brukernavn
Passord

Plagsomme røykere på stadion

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 13 jan 09, 07:37

Opprinnelig postet av Liraren

Poenget var vel mere at, når norske klubber utestenger for en lav sko. Er dette ett regelbrudd som kan tilsi en utestenging?

Det er iallefall ikke noe poeng å ha et forbud hvis de ikke har/bruker virkemidler for å håndheve det. Bortvisning kan være et ok virkemiddel. Hvis man f.eks. blir tatt for å røyke, så kan man bortvises fra kampen der og da.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 20 jan 09, 09:02

pga røyking? det syns jeg rett og slett blir for dumt. Man er på stadion annenhver helg og det skader vell ikke helse og sjel så innmari det kvarteret man er under der? da får man heller kjappe seg forbi "mobben" med røykere.

---------------------------

RHE


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 20 jan 09, 09:52
Endret: 20 jan 09, 09:52
Endret av: Rey

Men det skader vel heller ikke røykerne å respektere det forbudet som er lagt ned?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 20 jan 09, 09:56

Det burde ikke være noe problem å vente til kampen er slutt med å røyke, men FFK kunne jo ha åpnet porten bak PH-tribunen slik at vi som har lyst kunne gått litt lengere vekk å fått oss en røyk.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 20 jan 09, 14:34

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79

Det burde ikke være noe problem å vente til kampen er slutt med å røyke, men FFK kunne jo ha åpnet porten bak PH-tribunen slik at vi som har lyst kunne gått litt lengere vekk å fått oss en røyk.

Skal alle på stadion gå bak PH-tribunen for å røke?


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 20 jan 09, 19:56

Opprinnelig postet av Plankekæll

Skal alle på stadion gå bak PH-tribunen for å røke?

Skal alle på stadion røyke?

---------------------------

NM 2006. Seriesølv 2008. The double 2010?


EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 23 jan 09, 09:25

Slenger på at det står noe på baksiden av billetten om at "berusede personer bortvises" (med forbehold om formulering). Det stinker i hvert fall godt gammelt brennevin av enkelte av "gutta" på raden bak oss, som regel med den konsekvens at det kommer noen mindre fine gloser i løpet av en match. Bare nevner det.

---------------------------

Plankegjengen - kaffe og MacDonalds, så ordner Guttæne resten


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 23 jan 09, 09:57

Tenkte de som er på PH avdelingen jeg da.

:)


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 25 jan 09, 12:47
Endret: 25 jan 09, 21:19
Endret av: denialsander

Ville det vært ok om folk røyket på en annvist plass (som f.eks. nevnte port bak PH feltet) om det ikke var til sjenase for noen? Eller vil du generelt røykingen til livs uansett?

Enkelte ikkerøykere er så fanatiske at det nesten skremmer meg, Ofte er eksrøykere blant de mest ekstreme og sure.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 534

Lagt til: 26 feb 09, 00:45

tja - Det sies at fredrikstad stadion er røykfritt... For veldig mange så har det ulik betydning, selv om det strengt tatt  i bunn og grunn vil det si HELE stadion.. Ikke bare tribunene.

---------------------------

Ja Rekti...


- FFK / LFC / Østsiden -


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 26 feb 09, 15:10

Opprinnelig postet av stjernengutt

Ville det vært ok om folk røyket på en annvist plass (som f.eks. nevnte port bak PH feltet) om det ikke var til sjenase for noen? Eller vil du generelt røykingen til livs uansett?

Enkelte ikkerøykere er så fanatiske at det nesten skremmer meg, Ofte er eksrøykere blant de mest ekstreme og sure.

Værsegod røyk for min del, men som sagt ,  helst ikke helt på toppen av trappa. Der prøver folk å komme seg forbi til doene og da er det veldig plagsomt med et 30- talls røykere som sperrer veien. Og røyken er det mange som ikke liker å puste inn for mye av. Selv begyner jeg å hoste av den. Det er jo ikke farlig det...     men det er ganske plagsomt.               

Ta det som en oppfordring.   Må dere ha en røyk så vær så snill å ihvertfall gå et stykke lengre ned i trappa

---------------------------

«Ligner på Ballack» blir selvsagt til «den nye Ballack» i rikspressen TKK



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f