Husk meg
Brukernavn
Passord

Får bot etter supporternes bruk av bengalske lys

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

‰-kungen

Knøttespiller
Ble medlem: 30 sep 08
Innlegg: 69

Lagt til: 13 jan 09, 00:38

Opprinnelig postet av denialsander

Jeg har aldri sagt at blussbilder ikke vil kunne gi salg. Men hva er det som får deg til å tro at ulovlige blussbilder vil gi 25.000 (som er denne boten; en av mange - hvis vi skal ta blusserne på alvor) i mersalg sammenliknet med bilder tatt i lovlige former?

 

Ulovlige blussbilder? Er du sikker på at du jobber med markedsføring? Det er ikke i markedsavdelingen til SRS eller noe sånn?


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 13 jan 09, 08:09

Opprinnelig postet av ‰-kungen

Ulovlige blussbilder? Er du sikker på at du jobber med markedsføring? Det er ikke i markedsavdelingen til SRS eller noe sånn?

Hva er det du mener, egentlig? Hvis du ikke forstår hva jeg mener vet jeg nesten ikke om jeg er i stand til å skrive det tydeligere enn dette: Ulovlige blussbilder = Bilder som tas mens folk blusser uten tillatelse. Men det trodde jeg enhver som var istand til å lese burde forstå nå...

Hva er SRS?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 13 jan 09, 08:19

SRS er vel lokaltv .. kanskje denialsander er en av disse markedsførerne som egentlig er selgere.. hehe.. Markedsføring er " så mangt". Mange som driver  med såkalt markedsføring, som egentlig driver med salg..Cool

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 13 jan 09, 10:56

Hvis det å f.eks. skape en idé, designe, skrive tekst og å produsere en reklame er å se på som salg, eller å jobbe med produktutvikling i en markedsavdeling, da er jeg definitivt en selger . Wink Men jeg har jobbet mye med salg også. Jeg har truffet mange markedsførere som ikke kan noe som helst om salg. Det blir fort enda pinligere enn om en selger later som han er markedsfører...

SRS høres mer ut som en lokal utgave av et virus. Wink

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 13 jan 09, 17:07

Opprinnelig postet av denialsander


SRS høres mer ut som en lokal utgave av et virus. Wink

SRS er kanalen til Kule Kolbjørn aka Leif Kolbjørn Johansen. Henda over dyna folkens. Cool


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 13 jan 09, 19:03
Endret: 13 jan 09, 19:11
Endret av: denialsander

Opprinnelig postet av Plankekæll


SRS er kanalen til Kule Kolbjørn aka Leif Kolbjørn Johansen. Henda over dyna folkens. Cool

Damn, hvis noen som heter Leif Kolbjørn Johansen i noe som heter SRS skulle få meg til å ville ha henda under dyna ville jeg søke hjelp. Med *en eneste* gang. Wink



Mod (meg selv): Hold dere til tråden....

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f