Husk meg
Brukernavn
Passord

Sannsynligvis forlenget utlånsavtale med Everton

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 30 des 08, 08:25
Endret: 30 des 08, 11:29
Endret av: FFK1903

Everton blir!!!

Gladmelding på morranSmile

Mod: Ettersom det ser ut at Everton blir, så gjør jeg dette om til egen tråd.


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 30 des 08, 09:55

forlenga låneavtale mener jeg er helt riktig. stort potensiale, men jeg fortsatt ikke trygg på at han blir en ubetinga suksess neste sesong.

---------------------------

med ffk til champions league!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 des 08, 11:40

Høres ut som en veldig god løsning egentlig, hvis de har opsjon om kjøp. Gjerne både opsjon på kjøpesum og kontrakt til Everton, slik at vi slipper en ny Örlund-episode. Ettersom vi slipper å bruke flere millioner på å kjøpe han fri, men likevel beholder han, så åpner det for andre forsterkninger i steden for. Mon tro om FFK må betale noe for selve lånet?

Er også enig i Karlsens vurdering av Everton. Han beviste mer og mer, og er fantastisk til å holde på ballen. Dessuten er han også en viktig brikke for at Pereira skal trives bedre tror jeg.

Nå mangler det bare at Karlsen drar opp en brasiliansk høyreving av dimensjoner, så har vi en god brasiliansk trio i troppen!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 30 des 08, 12:19

Konge!!Cool

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 30 des 08, 12:38

Disse utlånsavtalene er dyre for FFK, men summen trekkes vel fra hvis FFK velger å kjøpe neste år.

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 30 des 08, 13:10

Positivt!Wink

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 30 des 08, 18:49

Opprinnelig postet av Topscorer

Disse utlånsavtalene er dyre for FFK, men summen trekkes vel fra hvis FFK velger å kjøpe neste år.


Billigere enn å sitte igjen med kontrakter ala Vourinen og Stadheim..

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 30 des 08, 19:19

Virker som TKK er en fornuftig og profesjonell fyr....helt konge med forlenga lån av Everton.. Har en god følelse at han blir en stor slæger i TL !! (mener selvsagt Everton og ikke TKK)


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 31 des 08, 00:38

Jeg mener de burde kjøpt ham istedet. Jeg har stor tro på at Everton kommer til å slå til stort, og da er videresalgspotensialet stort. Opsjoner er ikke mye verd i dag tydeligvis. Såfremt investorpoolen er villige til å spytte inn kjøpesummen, synes jeg de burde det. Lønna må jo FFK betale uansett - om han er på utlån eller fast ansatt. Nå vet jeg da ikke hvor mye en kjøpesum vil ligge på, men burde nok være innenfor rekkevidde for poolen.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 31 des 08, 07:32
Endret: 31 des 08, 07:42
Endret av: Patrioten

Synes du det er riktig å bruke 7-8 millioner på han, synes ikke han er verdt de pengene, da er det bedre å leie og håpe på at de har blitt enige om en pris, hvis han skulle overbevise og gjøre det bra, da er det bare å kjøpe.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 31 des 08, 08:21

I ut i fra det jeg forstår fra artikkelen så forhandler de nå om en eventuelt kjøpesum og en kontrakt til Everton. Dette må da være en meget god løsning. Da har vi en hel sesong på å se om han klarer overgangen fra brasil til norge. Det er ikke alle spillere som klarer det og i stede da for å bruke mange millioner på en spiller som flopper og da mer eller mindre må gis bort.

 

Så hvis det stemmer med at de får en opsjon på kjøp og blir enige om en eventuelt kontrakt nå med everton så er det den beste løsningen. Da vet de at de eventuelt får en spiller som er tillpasset norge.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 31 des 08, 12:02

Opprinnelig postet av mysthical

I ut i fra det jeg forstår fra artikkelen så forhandler de nå om en eventuelt kjøpesum og en kontrakt til Everton.

Kjøpssummen med klubb er avklart, men noen detaljer gjenstår. Everton har fått et kontraktsforslag som han har gitt positiv tilbakemelding på, men har heller ikke signert noe.

http://www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=1585

Under forutsetning av at avtalen faktisk blir noe av (man vet jo aldri før blekket er på papiret)  synes jeg det virker som at FFK har gjort en god og grundig jobb. De har reforhandlet avtalen slik at den ikke er like dyr og at de har gitt seg selv ekstra tid til å evaluere om Everton virkelig er rett spiller.

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 31 des 08, 13:34

Spennende å se hvem denne keeperen er, som de kjente, nevnte han ikke nasjonalitet?


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 31 des 08, 13:52

Håper han er norsk sånn at vi ikke får for mange utlendinger. Kan det væra Kristiansen??


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 31 des 08, 14:21
Endret: 31 des 08, 14:22
Endret av: Costanza

Opprinnelig postet av ffkmufc

Håper han er norsk sånn at vi ikke får for mange utlendinger. Kan det væra Kristiansen??

Enig. Det vil være merkelig hvis de "bruker opp en utlending" på en keeper som forhåpentligvis kommer til å være reserve. Veldig glad for at denne islendingen ikke er aktuell.

PS! Strålende nyheter angående Éverton. Håper virkelig han skriver under - en klassespiller.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 31 des 08, 14:51

Opprinnelig postet av Patrioten

Spennende å se hvem denne keeperen er, som de kjente, nevnte han ikke nasjonalitet?

 

Er ikke han fra Island da?

---------------------------

Heia FFK


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 31 des 08, 15:12

Det var et svensk nettsted som mente han var aktuell for FFK.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5407

Lagt til: 31 des 08, 15:48
Endret: 31 des 08, 15:49
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av Lex

Er ikke han fra Island da?

Nå står det jo i artikkelen at det ikke vil kommer noen keeper fra Island, men at det er snakk om en annen de kjenner til fra før

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 31 des 08, 21:42

Refererte bare til noe patrioten sa en gang for noen dager siden, gidder ikke finne det igjen...

---------------------------

Heia FFK


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 01 jan 09, 17:53

Hva skjer a?

Har Èverton skrevet under utlånsavtalen? Fristen har jo gått ut nå.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340