Husk meg
Brukernavn
Passord

Fredrikstad, alkohol og kvinner

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 12 nov 08, 10:44

Poenget er vel at sangen ikke skaper noe engasjement blant særlig mange andre enn BRH.
Sangen er det da ikke noe farlig med, men noen sanger funker bare ikke på feltet av forskjellige årsaker og da er det vel like greit å la de ligge?

Skulle jeg dikta opp en egen sang som ingen andre brydde seg om og begynt på denne sammen med noen kompiser hver gang, så kan du banne på at jeg hadde fått høre HOLD KJEFT...!

Når da halvparten av feltet er kjerringer og barn, så ekskluderer det ganske mange fra å synge med...

Men for all del, synes dere denne sangen skaper så god stemning må dere for all del fortsette å syngeSurprised


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 23 mar 09, 13:12

Opprinnelig postet av Snæbbis

Jeg velger å tro at den jevne fredrikstadkvinne har langt mer selvironi en majoriteten av brukergruppen her på FFKsupporter.net, og dermed pent klarer å synge den sangen uten å traumatisere hverken seg selv eller nærværende barn.

 

Hva i helvete mener du? Skal jeg synge at jeg elsker kvinner, det med fredrikstad og alkohol er greit det, men synger faen ikke at jeg elsker kvinner når jeg elsker menn

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 mar 09, 15:37

litt ros kan jeg gi BRH for nå har dem begynt og vente til stadion nesten er tom og at dem står igjen og dummer seg ut og synger: Fredrikstad, alkohol og kvinner kan jeg leve med..

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 23 mar 09, 16:02
Endret: 23 mar 09, 16:12
Endret av: schpa84

Opprinnelig postet av keiko99

litt ros kan jeg gi BRH for nå har dem begynt og vente til stadion nesten er tom og at dem står igjen og dummer seg ut og synger: Fredrikstad, alkohol og kvinner kan jeg leve med..

De driter seg overhode ikke ut av at de står i slutten av kampen og synger for laget sitt. Sa ikke dette for at det skal komme masse oppgulp om BRH. Jeg leste bare tilfeldigvis igjennom denne gamle tråden og synes at det var litt idiotisk å si at jenter skal stå å synge at de elsker kvinner, hvis de er overbærende. Det syns jeg blir for dumt. Greit at dere gutter synger det, men jeg holder heller kjeft, og liker ikke å holde kjeft under kamp. Hehe

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 mar 09, 16:10

jeg svarte ikke noe på det du snakker om der. Det jeg ville var og si min mening igjen som jeg har gjort før og jeg står forsatt på at dem dummer seg ut, men husk det er min mening

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 23 mar 09, 16:42

Litt på siden, men synger du med på sangen 'Gutta' a? se for deg det er Jokke som har skrevet teksten om du vil så blir det så bra ska du se ;)


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 23 mar 09, 16:49

Selvsagt synger jeg med på gutta, men det er vel kanskje fordi jeg alltid har vært en del av gutta. Blir annerledes å synge at jeg elsker kvinner:P Er litt lettere å leve seg inn i hans tekster. Hehe:) Hvet ikke om det er bra eller dårlig...hmmmm

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 23 mar 09, 17:48

Opprinnelig postet av keiko99

jeg svarte ikke noe på det du snakker om der. Det jeg ville var og si min mening igjen som jeg har gjort før og jeg står forsatt på at dem dummer seg ut, men husk det er min mening

 

Har du funnet opp en repeat-knapp på forumet her siden du kommer med gammelt oppgulp igjen og igjen og igjen...?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 mar 09, 18:55

Nei, men kan du lese svarer jeg andre Wink

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 23 mar 09, 21:30

Jeg vil si det er bra ;) Jokke og han godeste Raga Krohn er vel av de to bedre tekstforfatterne Noregs land har sett.. Savner noen med et snev av talent til å mekke noen kanon tekster til oss..

Nytt forslag med ein einaste gong!

Super Super Ray!

Super Super Ray!

Super Super Ray!

Super Raymond Kvisvik!

Kanskje det bare funker på ængelsk med leeds, ikke vet jeg. Begynner etter 20 sek

http://www.youtube.com/watch?v=Jmy0wH4xOGo


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 23 mar 09, 21:54

Opprinnelig postet av Solheim

Jeg vil si det er bra ;) Jokke og han godeste Raga Krohn er vel av de to bedre tekstforfatterne Noregs land har sett.. Savner noen med et snev av talent til å mekke noen kanon tekster til oss..

Nytt forslag med ein einaste gong!

Super Super Ray!

Super Super Ray!

Super Super Ray!

Super Raymond Kvisvik!

Kanskje det bare funker på ængelsk med leeds, ikke vet jeg. Begynner etter 20 sek

http://www.youtube.com/watch?v=Jmy0wH4xOGo

Kopiere Brann mener du? De brukte jo denne sangen til Kvisvik.


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 23 mar 09, 21:58

haha, stryk det da. det visste jeg faktisk ikke, great minds think alike vet du


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 23 mar 09, 22:13

Opprinnelig postet av Solheim

haha, stryk det da. det visste jeg faktisk ikke, great minds think alike vet du

Det som er ennå mer morsomt er at de brukte identisk tekst som den du foreslo...


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 24 mar 09, 01:06
Endret: 24 mar 09, 01:06
Endret av: Supreme NTM

Glem det.... Haha.

---------------------------

RHE Ultrasmentalitet - http://www.rodhvitelite.com


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 24 mar 09, 07:36

Opprinnelig postet av keiko99

Nei, men kan du lese svarer jeg andre Wink

 

Er det slik du mener at du svarer andre?

"jeg svarte ikke noe på det du snakker om der. Det jeg ville var og si min mening igjen som jeg har gjort før og jeg står forsatt på at dem dummer seg ut, men husk det er min mening"


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 mar 09, 10:21

Til jambo dette er sånn pm stoff. prøv og la tråden gå

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 24 mar 09, 11:34

Dere får tro hva dere vil, men her kommer forklaringen. Jeg har jo lest super ray flere steder, og det lå et sted i bakhodet. Surfa på flere Leeds sanger her en dag (glad i engelsk fotball og supporterkultur) og tenkte på super ray når jeg hørte super leeds.

Resten kom jo bare av seg sjøl men det var jo tydeligvis for godt til å være sant. Hvorfor skulle jeg ha vist dere Super Super leeds når jeg sikkert kunne funni en chant av super ray av Brann på youtube hvis jeg bare skulle plagiert? Dessuten er det jo ikke mye hokus pokus med tekst-substitusjon, bytte ut leeds med hva som helst.

En annen ting er, med friskt i minne at sangen faktisk er brukt før, hvorfor vi ikke begynte å bruke den ( i og med at folk visste om den) da Kvisvik kom? Hvis vi som PH ikke hadde hatt rykte på oss om å stjele sanger kunne det funka?

Er jo bare å dra en parallell til vår kjære Roy Keane, med sangen "There's only one Keano" som både ble sunget av United supportere og Sunderland supportere..


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 24 mar 09, 18:31

Opprinnelig postet av keiko99

Til jambo dette er sånn pm stoff. prøv og la tråden gå

Jeg anser det som av "offentlig" interesse å få frem at du repeterer deg selv i det uendelige, i det JEG og flere med meg anser som et forsøk på å stadig få frem en viss diskusjon. Ett utsagn i seg selv er ikke provoserende men når det blir gjentatt til stadighet så irriterer det folk grenseløst og det bikker over for enkelte slik det har gjort for meg noen ganger, da får vi pepper fra moderatorene, men du slipper unna gang på gang.

Da får vi prøve å sette fingeren på deg hver gang du bidrar til å piske opp stemningen, så kanskje moderatorene også får opp øya for det etterhvert.

Derfor tar jeg ikke dette på PM Keiko.

Og dermed var det slutt for meg i denne omgang.


Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 24 mar 09, 19:06

Opprinnelig postet av keiko99

litt ros kan jeg gi BRH for nå har dem begynt og vente til stadion nesten er tom og at dem står igjen og dummer seg ut og synger: Fredrikstad, alkohol og kvinner kan jeg leve med..

Er det mulig? Synes det er en bra sang som fenger jeg


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 mar 09, 20:17

ja du og BRH er nok en av få Wink

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f