Husk meg
Brukernavn
Passord

Silly Season: Rykter vinterhalvåret 2008/2009

Flat Trådet Nøstet
Side 13 av 23 13

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 02 feb 09, 18:12

Høyreback og høyrekant, så tar vi gull! :)

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 02 feb 09, 18:23

Opprinnelig postet av Holters

Høyreback og høyrekant, så tar vi gull! :)

Enig med Holters. Men jeg legger også til en keeper.

---------------------------

HIT ME YOU CAN`T HURT ME SUCK MY KISS


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 feb 09, 18:43

Virker som vi trenger en keeper i hvertfall, ung gutta trenger tydeligvis konkurranse om plassene, best å passe kjeften min, får meg vel en på tygga, hvis jeg skriver noe mer negativt de nå. Anne, er du derEmbarassed?


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 02 feb 09, 19:25

Lasse har vist at han duger. Trur han gjør det bra i år også hvis han får tillit


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 02 feb 09, 19:55

Staw er god nok, men han trenger en å konkurrere om plassen med. Brathen er ikke god nok ( ennå...)

---------------------------

HIT ME YOU CAN`T HURT ME SUCK MY KISS


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 02 feb 09, 21:10

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Staw er god nok, men han trenger en å konkurrere om plassen med. Brathen er ikke god nok ( ennå...)

 

He he. Brutalt sagt det gett. Er redd Braathen aldri vil nå opp. Han er jo stort sett alltid skadet den gutten, og har vært det siden han kom til klubben, mer eller mindre iallefall!

Etter min mening, dersom Staw holder seg skadefri, trenger vi ikke å bruke store midler på en keeper. Tommy Runar  eller en på nogenlunde samme nivå, kan vel ikke koste allverden?

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 03 feb 09, 18:37
Endret: 03 feb 09, 18:50
Endret av: Patrioten

Moss krever visstnok 1-1,5 millioner kroner:

ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=1624

Og Grönhagen forteller at ny spiller kan være klar i morgen?

nrksport.no/fotball/eliteserien/1.6463127

Hm, det er vel en keeper?


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 03 feb 09, 21:14

Amin Askar kan være en sånn helt grei signering, ikke helt hva en går og håper på. Ellers er det  jaggu ikke mye som skjer....Noen som vet no...?

---------------------------

HIT ME YOU CAN`T HURT ME SUCK MY KISS


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 03 feb 09, 21:33

Opprinnelig postet av Patrioten

Og Grönhagen forteller at ny spiller kan være klar i morgen?

Må si at forventningene hadde vært en del større, dersom TKK hadde stått for det utsagnet gett!! Men,, men, man kan vel altids bli positivt overrasket.... Amin  Askar vil dog ikke falle inn i kategorien; positiv overraskelse.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 03 feb 09, 21:38

Amin Askar er en spiller jeg har merket meg i treningskampene FFK har hadt mot Moss de siste årene. Virker som en hurtig og målfarlig spiller.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 04 feb 09, 18:37

Hvis det er hold i ryktet om en brasiliansk spiller fra rumensk liga, så kanskje det er en av disse, med tanke på hvilke posisjoner i laget vi trenger å styrke.

1.Elinton Andrade 29 år keeper / Rapid Bucuresti

2.Cardoso 24 år forsvar / Pardurii Targu Jiu

3.Eder Oliveira 27 år forsvar / FC Timisoara

4.Rafael Santos 24 år forsvar / Gas Metan Medias

Silly season, i know.....

 

---------------------------

HIT ME YOU CAN`T HURT ME SUCK MY KISS


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 06 feb 09, 16:47

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

2.Cardoso 24 år forsvar / Pardurii Targu Jiu

4.Rafael Santos 24 år forsvar / Gas Metan Medias

Da vil jeg tro det er en av disse tatt alder i betraktning. FFK kommer nok ikke til å legge mye penger i en keeper, og da er det kanskje også dumt å bruke opp en kvoteplass ekstra på denne plassen. I prinsippet bør innkjøpte utlendinger være veldige gode, eller så kunne man like gjerne brukt lokale.

Det er i alle fall slik jeg tenker. Det vil ikke dermed si at også FFK tenker slik Undecided


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 07 feb 09, 09:07
Endret: 07 feb 09, 15:14
Endret av: FFK1903

I forbindelse med at Terje Høili fikk Plankebæreprisen for 2008, sier han avslutnings noe om FFK.

  - FFK har en helt spesiell plass i hjertet mitt. Jeg følger laget tett. Det var synd det ble tre ettmålstap i de tre treningskampene på La Manga. Men jeg er ikke bekymret. Synes laget ser bra ut. Spesielt i forsvar og på midtbanen. Der er vi godt forspent. Det jeg savner er en skikkelig goalgetter. Det trenger laget. Samtidig tror jeg det blir et roligere år på overgangsfronten i år. Økonomien i norsk fotball nå tilsier det, sier en stolt Terje Høili til
FB.

Han uttalte jo følgende til VG i fjor også, når vi mistet Tarik, skulle han erstattes, kanskje det er det han mener?

Kanskje de fortsatt letter etter erstatteren og at det kanskje kommer en spiss om kort tid?

 

Sundgodt, kanskje?

Lillestrøm sliter jo økonomisk, kanskje de vil leie, eller selge han?

http://dt.no/article/20090207/GODSET/319200812/1004/mrss

Mod: Endret formatering.


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 07 feb 09, 11:24

Sundgot er god.  Men det er i en Lillestrøm spillestil, ikke i Fredrikstad

---------------------------

«Ligner på Ballack» blir selvsagt til «den nye Ballack» i rikspressen TKK


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 07 feb 09, 21:05

hvorfor i all verden skulle vi svi av millioner på en gammel spiller på hell når vi uansett har gardar som er langt bedre i mine øyne. sundgot benyttes til å dunke/sleive inn mål på dødball. gardar har i tillegg meget bra teknikk, spilleforsåelse, bra møtende spiss, god skuddfot(sundgot ramler som regel ballen inn i nota).

vi trenger hving, ikke spiss!! var jo det samme maset før everton kom, ALLTID mas etter spissen som skal BØTTE inn mål, hvor mange er det av de egentlig? har man garantier for at én spiller skal gjøre over 20mål? og er det strengt tatt nødvendig å ha en spiller på 20mål for å oppnå suksess? flere lag oppnår stor suksess når flere spillere bidrar. i ffk har vi gashi, barsom, kvisvik og snart borges som kan bidra fra midtbanen. wallace og kasey bidrar fra faste situasjoner, mens everton, gardar, tegan og kanskje adiyiah samtlige vil score noen mål kommende sesong.

vi har allerede gardar, everton og tegan som har vist seg å prestere bra i TL(fremdeles troa på tegan som den naturlige målgjører ved siden av gardar). samt U-21 afrikamester adiyiah i bakhånd! la oss heller ikke glemme lokaltalentet trulsen som foreløpig ikke har fått ut potensialet. vi er godt forspent over hele banen med borges på midtbanen. hback snakker flere om men vi har det vitterlig ophaug og pac, legger pac opp etter inneværende sesong bør en yngre hback hentes inn.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 07 feb 09, 22:33

Vi kan trenge litt mer bakromsstyrke. Vi blir veldig tannløse til tider.   Hvis det ikke beggyner å fungere  For Adiyiah eller Trulsen snart må vi prøve å hente en til sommeren. Eventuelt en hving ala Johan Anderson.   Everton, Gardar Og Tegan passer bra sammen med en bakromstype.   Det vil gi oss mer kreativitet i angrep.  Det er noe jeg til tider savner veldig.     Men det må være ungt og bra for at det skal være noe poeng.   En spiss som er halv-god er det ikke noe poeng å bruke penger på.

---------------------------

«Ligner på Ballack» blir selvsagt til «den nye Ballack» i rikspressen TKK


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 08 feb 09, 09:47

Opprinnelig postet av bateman

i ffk har vi gashi, barsom, kvisvik og snart borges som kan bidra fra midtbanen.

Joda. Og de, sammen med Wehrman, stod de fire (!) samlet for 10 mål og 9 assists...

Stabæks midtbanespillere Alanzinho, Andersson og Keller stod for 22 mål og 15 assists! I tillegg klokka Gunnarsson inn 10 mål og 14 (!) assists. De fire Stabækspillerne scorte altså 32 mål og hadde 29 assists.  

Hvis FFK ikke har en spiss som "bøtter inn" mål er vi nødt til å ha midtbanespillere som bidrar med flere mål enn det vi gjorde ifjor. Stabæk toppet jo tross alt den målfarlige midtbanen med Nannskog, som hadde 16 mål og 8 assists. Vår Gardar endte på 10 mål og 3 assists, mens Tarik som fikk halve sesongen omtrent, hadde 5 mål og 6 assists.

I år har Stabæk solgt Alanzinho og Gunnarsson. Andersson er skadet og kanskje ute hele sesongen. Det blir spennende å se om erstatningene de har er i stand til å score så mange mål og/eller gi så mange assists...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 09 feb 09, 09:20

Vi får da snart Celso Borges som kommer til å bøtte inn mål  (lov å håpe.hehe)

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 09 feb 09, 17:26

Berget mistrives i Udinese

Her bør FFK forsøke seg, mener nå jeg.

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 09 feb 09, 17:33
Endret: 09 feb 09, 22:38
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Lemmy

Berget mistrives i Udinese

Her bør FFK forsøke seg, mener nå jeg.

Skal FFK forsøke seg på en spiller som kostet 6-7 millioner uten å ha vist noen ting? En unggutt som har fem innhopp i Eliteserien? Eller mener du at FFK eventuelt skal låne et ubeskrevet blad og dermed videreutvikle andres talenter?

Nei, vi må nok hente talentene før de såpass kjente, og skal vi først låne noen, så bør det være (etablerte) spillere som med stor sannsynlighet kommer til å prestere.

I tillegg er det vel ikke et ungt spisstalent FFK først og fremst trenger. :) Vi har jo allerede Everton, Dominic og Trulsen i den kategorien.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?



Flat Trådet Nøstet
Side 13 av 23 13

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f