Husk meg
Brukernavn
Passord

Sesongkortene opp i pris?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 03 nov 08, 14:07

Fikk høre noen rykter om at sesongkortene på PH-feltet ville øke med 600 kroner neste år? I går under pausen så var jo den gledelige overraskelsen at de bare skulle økes med 300 (to kamper mer neste sesong).

Noen som kan bekrefte/avkkrefte dette?


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 03 nov 08, 14:10

hørte noe snakk om det jeg også. Personlig håper jeg det øker med 1000 kroner minst!

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 03 nov 08, 14:19

prisen som de opperere med pr 2 november er kr 1900 for sesongkort på PH feltet og 180 for en enkelt billett på samme felt.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 03 nov 08, 17:05

Da har klubben mistet all troverdighet de har. Det ble lovet både fra direktør og andre representanter for klubben at sesongkortet skulle ha samme pris som i år, og at vi fikk disse to ekstra kampene gratis.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 03 nov 08, 17:21

Når/hvor har de lovet det?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 03 nov 08, 17:30

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Da har klubben mistet all troverdighet de har. Det ble lovet både fra direktør og andre representanter for klubben at sesongkortet skulle ha samme pris som i år, og at vi fikk disse to ekstra kampene gratis.

Det som ble sagt i går i pausen var vel at prisen ikke skulle stige per billett. Altså at prisen kun steg med summen av to ekstra kamper. Det var Solheim som først misforstod dette og trodde det var at prisene fra fryst og man fikk med de to ekstra på kjøpet. Men uansett, det skulle tilsi at prisen steg med 150x2 kroner, altså 300.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 03 nov 08, 17:35

uansett om de har lovet eller ikke lovet så er dette faktisk en stor økning hvis man ser ut fra den generelle prisstigningen i sammfunnet. Det er faktisk hele 10% økning (tror jeg hehe) med tanke på at infulasjonen i norge er på ca 3-4% sikkert lavere nå pga krisen så er dette en høy økning.

Hvis man deler priser på årskortet på antall kamper så var prisen i 2008 114 kr pr kamp. i 2009 så blir den 126. Dette er altså ca 10% økning i prisen sett ut fra hva årskortet koster pr kamp. Økningen er da langt over infulasjonen.

Men siden klubben sliter så mye som den faktisk gjør så er det forstålig. De må jo være såpass "frekke" at de må ta den prisen som gir høyest fortjeneste. Er jo dette som gir penger til stjernespillere Laughing

 

Men hvis de har lovet noe så er det generelt dårlig å bryte dette, burde i såfall kommet med en liten forklaring på hvorfor.

 

 


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 03 nov 08, 19:51

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Da har klubben mistet all troverdighet de har. Det ble lovet både fra direktør og andre representanter for klubben at sesongkortet skulle ha samme pris som i år, og at vi fikk disse to ekstra kampene gratis.

Det du sier er feil supreme.. De har sagt de to kampene skal være gratis, men at det vil være en liten oppjustering i henhold til markedet generelt..

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 03 nov 08, 22:30

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Da har klubben mistet all troverdighet de har. Det ble lovet både fra direktør og andre representanter for klubben at sesongkortet skulle ha samme pris som i år, og at vi fikk disse to ekstra kampene gratis.

 

Så du mener at klubben skulle tape masse penger på at det blir to ekstra kamper da? er ikke gratis å arrangere en kamp og billettinntekter er en viktig inntekt, selvfølgelig skal vi da betale mer... Hvor og når har de lovet dette? Legg gjerne på enda mer også!


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 03 nov 08, 23:18

Opprinnelig postet av Gardarson

 

Så du mener at klubben skulle tape masse penger på at det blir to ekstra kamper da? er ikke gratis å arrangere en kamp og billettinntekter er en viktig inntekt, selvfølgelig skal vi da betale mer... Hvor og når har de lovet dette? Legg gjerne på enda mer også!

Dette ble sagt under medlemsmøtet til PH hvor også Husgutt var tilstede. Han beskriver vel hvordan det skulle ligge an. Mulig jeg husker feil, men mener bestemt at det ble sagt at prisen skulle være den SAMME i år, og at vi fikk de to ekstra kampene gratis. Ikke det at det gjør så veldig. Vi kan gjerne bli kvitt folk som kun står på tribuna pga billige billetter.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 04 nov 08, 00:46

Opprinnelig postet av FFK1903

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Da har klubben mistet all troverdighet de har. Det ble lovet både fra direktør og andre representanter for klubben at sesongkortet skulle ha samme pris som i år, og at vi fikk disse to ekstra kampene gratis.

Det som ble sagt i går i pausen var vel at prisen ikke skulle stige per billett. Altså at prisen kun steg med summen av to ekstra kamper. Det var Solheim som først misforstod dette og trodde det var at prisene fra fryst og man fikk med de to ekstra på kjøpet. Men uansett, det skulle tilsi at prisen steg med 150x2 kroner, altså 300.

 

Var ikke det for de som har/hadde sesongkort i år at prisen ikke skulle stige ? Slik forstod ihvertfall jeg det da det ble sagt i pausa i går... Uansett får vi vite det snart når brevet fra klubben kommer ang fornyelse av sesongkortet...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 04 nov 08, 10:59

Som sagt, prisene skulle ikke være den samme. Blir en liten økning, men de to kampene blir "gratis".

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 04 nov 08, 11:07

180 kr for bortefans og 180 kr for Plankehaug medlemmer på feltet. Jeg synes det burde være høyere pris for bortefans enn for oss som ønsker å synge å støtte klubben. 150 kr for PH og 180 kr for bortefans er ok synes jeg. Jeg har to gutter som også vil på kamp og da blir prisen ved det nye forslaget 540 kr per kamp i forhold til 450 kr. Det utgjør endel om man skal på ca 10 kamper hjemme.

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 07 nov 08, 11:57
Endret: 07 nov 08, 11:57
Endret av: denialsander

Opprinnelig postet av Jonek

Det utgjør endel om man skal på ca 10 kamper hjemme.

Det utgjør ca. 900 kroner.  Det koster ca 4200 å kjøpe VG hver dag i et helt år og 6000 for Dagbladet. Wink Jeg tror ikke de 900 kronene utgjør den store forskjellen i et budsjett.

Men... Jeg er enig i prinsippet om at det burde være rimeligere for våre supportere enn for bortesupporterne.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 07 nov 08, 14:54
Endret: 07 nov 08, 14:54
Endret av: Jonek

Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av Jonek

Det utgjør endel om man skal på ca 10 kamper hjemme.

Det utgjør ca. 900 kroner.  Det koster ca 4200 å kjøpe VG hver dag i et helt år og 6000 for Dagbladet. Wink Jeg tror ikke de 900 kronene utgjør den store forskjellen i et budsjett.

Men... Jeg er enig i prinsippet om at det burde være rimeligere for våre supportere enn for bortesupporterne.

Og pølse med brød og cola 35 kr hver dag, og det blir 12740 kr i året, om du skal ha det 364 dager og på julaften spiser du noe annet.

Jeg vet ikke om jeg klarer å synge høyere om det blir dyrere enn bortefansen og jeg vet ikke hvordan det er med deg?

Prinsippet er det at en supporterklubb bør kunne gi noen andre fordeler enn å eie en hest.

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 13 nov 08, 13:48

Her er prisene:

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/1502/372/

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f