Husk meg
Brukernavn
Passord

Spillere ut før neste sesong

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 28 okt 08, 14:20

Opprinnelig postet av Carlsberg

I tillegg har han evnen til å roe ned spillet, finne medspillere med sikre pasninger. Det er sjeldent man ser Ramberg miste ballen i farlige posisjoner.

Unnskyld meg, men har vi sett de samme kampene?Surprised De gangene Ramberg klarer å finne en medspiller med passningene sine blir jeg kjempeglad. Han forsinker ofte angrep med unødvendige tilbakespill/støttepassninger. Og spiller han framover ender ballen ofte hos motspillerne slk at det blir en kontring. Den mannen er til å miste håret av. Er enig at han spilte noen bra kamper på våren, men så var det tilbake til gamle synder.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 28 okt 08, 14:32

Rambergs ubetimelige balltap har gitt meg mang en nesten-hjertestans både denne og tidligere sesonger, og skapt mang en overgang imot. Det er noe til overdrivelse å si at han sjelden mister ballen.

---------------------------

Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....

"si vis pacem para bellum"


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 28 okt 08, 21:47

Opprinnelig postet av Carlsberg

Jeg må si at diskusjonen rundt Ramberg og hans prestasjoner er basert på manglende fotballforståelse.

Du tilførte mye der. :)

Dette er litt usaklig, men jeg ler godt hver gang noen virkelig skal gjøre vei i vellinga og begynner sånn og blottlegger seg til de grader.

Enten har du ikke sett kampene eller så er det du som ikke forstår.


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 28 okt 08, 21:56

Jeg har ofte tatt Ramberg i forsvar. Han har noen evner som få andre har (nærteknikk, balanse og fotballklokskap). Og når alt stemmer for ham er han grusomt god. Desverre kommer dette ALT for sjelden fram i kamp. Formen og innsatsen har vært dalende i hele år. Begynte bra, men ligger an til en horribel avslutning. I forrige kamp hadde han flere unødvendige ball tap, enda flere enn Wherman (Nei, han er ikke feilfri hann heller), men forskjellen mellom de to er at Ramberg ikke engang forsøker å vinne den tilbake igjen! Dette skjedde flere ganger i kampen mot Molde. En fin engelsk holdning er at når du kløner og mister baller, så skal du pokker meg vinne den tilbake igjen. Fordi han er fra Fredrikstad, og KUN derfor, skal jeg gi ham en siste kamp til å vise meg om at han er god nok som innbytter og en som kan gi konkurranse om plassene neste sesong.

---------------------------

FFK - "Av Østfoldinger for Østfoldinger"


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 28 okt 08, 22:31

Ramberg har spillt mye i år, og da velger jeg å tro at det for at Grønhagen syns han er god nok til å forsvare en plass på det laget som i år tar sølv i Tippeligaen.
Jeg velger også å tro at Grønhagen og resten av den sportslige ledelsen vet MYE om fotball generelt og om FFKs lag spesiellt. I motsetning til "hylekoret" som skriker etter Rambergs "blod". Dere har jo allikevel bare peiling i egne øyne, så hvem bryr seg? 


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 28 okt 08, 22:33

Opprinnelig postet av bjorn

Enten har du ikke sett kampene eller så er det du som ikke forstår.

Det har visst ikke Grønhagen heller som lar Ramberg spille........


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340