Husk meg
Brukernavn
Passord

Europacup høsten 2009

Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 10 10

Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 26 jul 09, 14:45

Opprinnelig postet av Jasko

Kan sesongbilletter brukes på kampen på torsdag? Får isåfall låne av en kompis.

Ja, hvis du har bestilt via Billettservice, og bestiller de samme plassene som du har til vanlig. Da aktiveres sesongbillettene også til å gjelde for denne kampen. Jeg har gjort det så det vet jeg.

Du må derfor betale for denne kampen, og etter det bruker du sesongkortet som adgangsbevis.

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


Jasko

Juniorspiller

Ble medlem: 13 jun 09
Innlegg: 87

Lagt til: 26 jul 09, 14:48

Takk for svar. Skjønte ikke helt forklaringen din, men det skyldes vel at jeg aldri har bestilt sesongbilletter, men kun enkeltbilletter. Får bare be kompisen min fikse det hvis han har tid. Han jobber på stadion og har sesongkort som jeg har fått låne i ny og ne når han jobber under kamp... Hvis ikke er det bare å cashe ut:)

---------------------------

---------------
- E.D. #9 -
---------------


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 26 jul 09, 14:52

De som har sesongkort hadde forkjøpsrett til sin plass. Det vil si at de kunne kjøpe billett til plassen sin. Denne forkjøpsretten har nå gått ut. Så hvis han ikke har kjøpt billett til kampen så gjelder ikke sesongkortet hans.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 26 jul 09, 15:58
Endret: 26 jul 09, 15:59
Endret av: Willy Renè

Opprinnelig postet av Rey

De som har sesongkort hadde forkjøpsrett til sin plass. Det vil si at de kunne kjøpe billett til plassen sin. Denne forkjøpsretten har nå gått ut. Så hvis han ikke har kjøpt billett til kampen så gjelder ikke sesongkortet hans.

Men det spørs om den plassen allerede er solgt, det tror ikke jeg, er det så tidlig stor interesse for denne kampen da ?

Han kan nok kjøpe samme plassen hvis den ikke er solgt. Forkjøpsretten gikk som du sier sant nok ut 21.07.

Egentlig er jeg litt spent om vaktene/bilettørene på stadion er klar over at vi kan bruke sesongkortet når vi har kjøpt de samme billettene, noen ganger virker de litt "ukunnskapsrike" når det gjelder det de står der for.

For å gjøre det helt klart: Sesongkortene gjelder kun for seriekampene og kampene i 2. div. Cup og europacup må det betales ekstra for.(Selvfølgelig)

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 27 jul 09, 13:00

Foreslår at alle som skal på kamp torsdag tar med seg et tomt malingspann vi kan vifte medCool

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 27 jul 09, 16:15

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/2222/372/

Ingen tv-overføring av denne kampen. Litt merkelig synes jeg, TV2 burde da kunne ta seg råd til denne når de gjorde det med TIL-Dinamo Minsk. Noen som vet om de viser TIL eller Vålerenga, de spiller jo også denne uka?

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 27 jul 09, 16:18
Endret: 27 jul 09, 16:18
Endret av: Costanza

Synes det mest foruroligende er at Mark Clattenburg skal dømme kampen.....

(Og om ikke det skulle være nok, så kommer selvsagt Edvartsen til oss på søndag)

Det var jo ingen tv-visning av kampene mot Hammarby heller, og forventet det ikke mot et lag som Lech Poznan.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 27 jul 09, 16:21
Endret: 27 jul 09, 16:23
Endret av: Lemmy

Clattenburg, ja. Var vel han som lot Tim Howard hente ballen ut av målet uten å dømme mål for det.

Han som også hadde en forferdelig kamp i derbyet mellom Liverpool og Everton i 2007. Har slitt med gjeld også, ifølge wikipedia.. Huff, ikke bra. Kan fort bli mye merkelige avgjørelser, men når man er vant med norsk dommerstand så er det vel ikke så ille.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 27 jul 09, 16:21

Edvartsen? Grøss. Får håpe det er vår tur til å få en av de billige straffene hans denne gangen, det er jo gjerne litt tilfeldig med den karen.

Clattenburg, kan ikke si jeg har noen spesielle negative assosiasjoner til ham egentlig. Jeg har sikkert forbannet ham også et par ganger når jeg har sett engelsk fotball, men ikke mer enn de andre Cool

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 27 jul 09, 16:22

Opprinnelig postet av Costanza
Synes det mest foruroligende er at Mark Clattenburg skal dømme kampen.....

Er dette fyren som gjerne stopper spillet i fem minutter for å koseprate med stjernene ute på banen for å bli kompis med dem? De kampene jeg har sett han dømme - om jeg tror det er han - så er nesten han skyld i mer drøying av tid enn alle spillerne til sammen. Selv småplukk skal diskuteres i det hele og brede.

Skulle heller sett han dømme returkampen om vi leder med noen mål og polakkene trenger å score. Da må det være gull å ha en dommer som drøyer tiden!



Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 10 10

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f