Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: Molde-FFK (25. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 26 okt 08, 12:36

Dårlig magefølelse i dag.. Vanskelig å si hva vi kan vente av Molde. På sitt beste leverer Diouf og co. faktisk angrepsspill av høy klasse.

Samtidig, på en dårlig dag er de et skikkelig møkkalag.

Hadde vært utrolig deilig å sikre sølv med en seier i dag, men skal være fornøyd med uavgjort tror jeg.


FFK Pride

Knøttespiller

Ble medlem: 01 jul 08
Innlegg: 64

Lagt til: 26 okt 08, 13:35

Opprinnelig postet av Knuty

Dårlig magefølelse i dag.. Vanskelig å si hva vi kan vente av Molde. På sitt beste leverer Diouf og co. faktisk angrepsspill av høy klasse.

Samtidig, på en dårlig dag er de et skikkelig møkkalag.

Hadde vært utrolig deilig å sikre sølv med en seier i dag, men skal være fornøyd med uavgjort tror jeg.

Møkkalag er de i vær eneste kamp. Molde er på linje med FK Albuer og Krampetak høye baller. Lsk og Ham-Kam om noen lurte.

Satser på at Kvisvik kung-fu'er han forbanna hoseth tilbake til frisøren hvertfall..

---------------------------

Nu ser vi vel uppover..

Helt rektig Grönnis :D


DonBon

Bedriftsspiller

Ble medlem: 26 okt 08
Innlegg: 4

Lagt til: 26 okt 08, 14:00

Opprinnelig postet av FFK Pride

Opprinnelig postet av Knuty

Dårlig magefølelse i dag.. Vanskelig å si hva vi kan vente av Molde. På sitt beste leverer Diouf og co. faktisk angrepsspill av høy klasse.

Samtidig, på en dårlig dag er de et skikkelig møkkalag.

Hadde vært utrolig deilig å sikre sølv med en seier i dag, men skal være fornøyd med uavgjort tror jeg.

Møkkalag er de i vær eneste kamp. Molde er på linje med FK Albuer og Krampetak høye baller. Lsk og Ham-Kam om noen lurte.

Satser på at Kvisvik kung-fu'er han forbanna hoseth tilbake til frisøren hvertfall..

 

Tror man kommer til å erfare at Molde fint kan matche FFK.


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 26 okt 08, 16:15
Endret: 26 okt 08, 16:17
Endret av: DrDRE

Alle kan ha en god dag selvfølgelig, men sesongen under ett så er vel ikke Molde i nærheten av å matche FFK?

- men tenkte du mer matche i retning av spillestil, og ikke resultater, så kan du ha rett, Molde har hatt noen  fine oppbygde angrep, og har ikke alltid "måk & mæl".

---------------------------

Jeg vil ha Wallace på plass i FIFA08!
- forresten - drit i det, nå har jeg bestilt FIFA09...



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340