Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kamp: FFK - Viking (24. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 20 okt 08, 14:46

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Det som står der er tull.

Ta det i den tråden, æ.

---------------------------

Hater hat!


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 20 okt 08, 15:12
Endret: 20 okt 08, 15:14
Endret av: Supreme NTM

Hvorfor svare i en tråd som er et halv år gammel, og ikke her?

 

"Så... Tilbake til kampen! Viking gikk målløs av banen for første gang på tre måneder! Og det mot et nykomponert forsvarssfirer!"

 

Utrolig imponerende. Jeg tok meg selv i å glemme totalt at vi hadde en helt ny forsvarsfirer. De klarte seg utrolig bra. Ifølge VG slapp vi til Viking ÉN sjanse.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 20 okt 08, 15:34

Opprinnelig postet av Supreme NTM
Utrolig imponerende. Jeg tok meg selv i å glemme totalt at vi hadde en helt ny forsvarsfirer. De klarte seg utrolig bra. Ifølge VG slapp vi til Viking ÉN sjanse.

Jeg har leste 8-2 på TV2 i går, 6-1 (?) i VG og 6-0 i Dagbladet. Det merkelig var at de i tre kamper på TV2 hadde en voldsomt sjansestatestikk i favør hjemmelag. Tror det var 7-1 i Aafk - Glimt og 6-1 i en annen kamp også. Det virket som de hadde vært litt vel strenge med bortelagene og sjanser utfra TV-bildene men. Viking som skulle være et lag i form produserte i hvert fall ikke mye i løpet av kampen.

Vinner vi den siste hjemmekampen mot Lyn så har vi en hjemmestatistikk denne sesongen det virkelig er grunn til å være stolte av. Foruten Branns 11 - 2 - 0 i fjor, så må vi helt tilbake til 1996 for å finne en bedre hjemmestatistikk enn FFKs denne sesongen, da RBK kopierte 1995 med 12-1-0 hjemme. 11 hjemmeseire av 13 mulige vil rett og slett være imponerende og kun altså Brann som har klart dette på tolv år. Nå er Fredrikstad stadion en festning som det var i 2002 og 2003 igjen, bare at motstanderne er de beste i Norge, ikke Ull/Kisa & Co.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 20 okt 08, 15:49

Opprinnelig postet av FFK1903

Vinner vi den siste hjemmekampen mot Lyn så har vi en hjemmestatistikk denne sesongen det virkelig er grunn til å være stolte av. Foruten Branns 11 - 2 - 0 i fjor, så må vi helt tilbake til 1996 for å finne en bedre hjemmestatistikk enn FFKs denne sesongen, da RBK kopierte 1995 med 12-1-0 hjemme. 11 hjemmeseire av 13 mulige vil rett og slett være imponerende og kun altså Brann som har klart dette på tolv år. Nå er Fredrikstad stadion en festning som det var i 2002 og 2003 igjen, bare at motstanderne er de beste i Norge, ikke Ull/Kisa & Co.

Så kampen fra igår i reprise, og jeg må si at Fredrikstad Stadion virkelig fremstår som en heksegryte per idag, både med stemning og godt angrepsspill fra FFK sin side. Tror de fleste lag er rimelig skremte, og sjelden er overbevist om poengfangst i plankebyen. Morsomt.Wink


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 20 okt 08, 15:57

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Hvorfor svare i en tråd som er et halv år gammel, og ikke her?

Fordi den tråden omhandler emnet du vil snakke om, og denne ikke gjør det? Det hadde heller ikke vært første gang en gammel tråd blir tatt opp igjen. Bedre det enn å begynne den samme diskusjonen om og om igjen helt fra begynnelsen, IMHO.

Dét var absolutt siste ord om saken fra meg, i hvert fall i denne tråden.

Til saken, ja: Jeg må innrømme at jeg var nervøs med tanke på forsvarsrekka før kampen - det var tross alt "noen" som mangla der. Og riktignok varta vel ikke Viking opp med verdens beste fotballspill, men det var allikevel imponerende av den nye forsvarsfireren!

---------------------------

Hater hat!


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 20 okt 08, 22:38

Kvisvik og Gashi kom begge med på Rundens Lag i TV-2 sporten



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340