Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: FFK - Strømsgodset (22.runde)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 23 sep 08, 08:10
Endret: 28 sep 08, 17:51
Endret av: Holters

Virker som piffen har gått ut av folk etter tapet mot Bodø, men vi får bare kjøre på videre. Søndag 28. sept er det igjen kamp på stadion. Mot Strømsgodset. Hjemme forventer vi ikke noe annet enn seier mot drammenserne. Kanskje Everton kan starte på topp denne gang?


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 23 sep 08, 08:55

Håper på Dominic og Gardar på topp. Vil ha Barsom, Gashi, Ramberg og Thomassen på midten. Bak vil jeg ha Gerrbrant, Rajo, Pereira og Ophaug fra start.

Bør bli en grei seier detta! Hjemme er vi gode og med støtte fra tribunen bør laget heve seg noen hakk igjen. Tipper Dominic får sitt første mål i FFK trøya på søndag.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 sep 08, 09:13

Dommere:
Hoveddommer:     Øvrebø, Tom Henning
Assistentdommer:     Holen, Geir Åge
Assistentdommer:     Nebben, Dag Roger
Observatør:     Hollung, Tore
4.dommer:     Ahlsen, Mads
NFF-delegat:     Larsen, Tormod

 

kun seier er godt nok

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Megasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 01 aug 07
Innlegg: 152

Lagt til: 23 sep 08, 13:05

                            Örlund

Czwartek  Gerrbrand  Piiroja   Wallace

Barsom    Gashi   Ramberg  Thomassen

               Jòhannsson   Èverton


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 sep 08, 13:36

                                Örlund

Czwartek  Gerrbrand  Piiroja   Wallace

Barsom    Gashi   opphaug Thomassen

               Jòhannsson   Dominic Adiyiah

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 23 sep 08, 13:54

Ophaug på midtbanen? Nei, vær så snill! Da er det bedre å spille med 10 mann!


Megasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 01 aug 07
Innlegg: 152

Lagt til: 23 sep 08, 14:07

Helt enig!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 sep 08, 14:23

bedre det en ramberg som sliter....

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 23 sep 08, 15:40

Godset er inne i en tung periode, og det er kun seier som er godt nok. Det fins ikke unnskyldninger for å tape, og det er ikke noe som hadde gledet meg mer enn om vi slo Godset!

                                 Örlund

Czwartek    Gerrbrand   Piiroja   Wallace

Barsom     Gashi         Elvestad   Thomassen

            Adiyah             Jòhannsson

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 23 sep 08, 21:22

Skulle ønske Grønnis hadde "guts" til å teste denne oppstillinga, tviler dog på at det skjer:

Ørlund

PAC- Piroja-Gerrbrand-Beckham

Hansi-Gashi-Thomassen-Barsom

Gardar-Dominic

 

Ingenting å tape på å teste Thomassen sentralt. Han skaper stort sett ingenting offensivt på kanten, sentralt kan han bli mer involvert, og Barsom og Hansi får roller de mestrer bra. Dessuten vil vi få utnyttet den enorme løpskapasiteten til Thomassen bedre, og han er mange hakk bedre enn Hansi defensivt, det vil gi Gashi større frihet offensivt.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 23 sep 08, 16:16

Opprinnelig postet av ffkmufc

Håper på Dominic og Gardar på topp. Vil ha Barsom, Gashi, Ramberg og Thomassen på midten. Bak vil jeg ha Gerrbrant, Rajo, Pereira og Ophaug fra start.

Bør bli en grei seier detta! Hjemme er vi gode og med støtte fra tribunen bør laget heve seg noen hakk igjen. Tipper Dominic får sitt første mål i FFK trøya på søndag.

Blir ingen lett kamp, jeg tar ikke seieren på forskud hvertfall


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 23 sep 08, 16:55

Lett blir det ikke, men fytterakkern som laget og klubben og vi supportere trenger en seier nå. Taper vi denne så ser det ut til å gå mot en 6-7 plass tilslutt. Det vil være en skuffelse, helt klart. Kun liten fremgang fra i fjor og svakt etter å ha ledet tabellen ca halvveis. Men med tre poeng nå så henger vi stadig med i toppen, og kan se med optimisme fram mot seriavslutningen. Kampen til søndag betyr mye for FFKs muligheter til å ta medalje i år!

Håper på Czwartek på høyreback, ellers normal backfirer. Opphaug bør spille midtstopper hvis han skal på. Han er god der, men ikke god på backplass. Det bør Grønhagen ha sett nå. Alle andre ser jo det...

På midten er Gashi og Barsom  selvskrevne. Ellers er lite innlysende for øyeblikket. Mistenker at Ramberg får spille, så vi får bare håpe han har en god dag. Ellers håper jeg veldig at unggutta får slippe til, og at de får lov til å gjøre noen erfaringer uten å slaktes i filler for tidlig.

På topp er det vel bare å la Gardar få spille seg tilbake i slag så fort som mulig. Som spissmakker er det vel liten tvil om at vår nye ghaneser er en coming man som bør få spille mest mulig. De to burde vel kunne gå bra sammen også, når de bare har fått litt tid på seg.

Den nye brassen vår trenger antgagelig mer tid på å bli kjent med Norge og TL, språk, ny spillestil, nye lagkamerater, etc. Det får han i løpet av vinteren. Skulle enten Gardar eller Abdiyah måtte ut, så synes jeg Trulsen virket frisk da han fikk sjansen tidligere, så jeg håper han er tredjevalget på topp nå.


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 23 sep 08, 20:20

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

 

Den nye brassen vår trenger antgagelig mer tid på å bli kjent med Norge og TL, språk, ny spillestil, nye lagkamerater, etc. Det får han i løpet av vinteren. Skulle enten Gardar eller Abdiyah måtte ut, så synes jeg Trulsen virket frisk da han fikk sjansen tidligere, så jeg håper han er tredjevalget på topp nå.

 

er ikke everton her bare på lån ut sesongen? eller har jeg misforstått.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 sep 08, 21:10

Han er på utlån men FFK har opsjon på kjøp.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 23 sep 08, 21:17

Vil se dette noe "uvanlige" laget: (og ja jeg regner med klagene kommer mtp Ophaugs plassering)

 

                                                                  Daniel Örlund

Pål-André Czwartek       Patrik Gerrbrand       Raio Piiroja       Wallace Fernando Pereira

                                                              
                                                                Jan-Tore Ophaug

Abgar Barsom                                                                                          Joachim Thomassen

                                                                    Ardian Gashi

                               Dominic Adiyiah                                  Gárdar Jóhannsson


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 23 sep 08, 21:22

Opprinnelig postet av Plankekæll

Vil se dette noe "uvanlige" laget: (og ja jeg regner med klagene kommer mtp Ophaugs plassering)

 

                                                                  Daniel Örlund

Pål-André Czwartek       Patrik Gerrbrand       Raio Piiroja       Wallace Fernando Pereira

                                                              
                                                                Jan-Tore Ophaug

Abgar Barsom                                                                                          Joachim Thomassen

                                                                    Ardian Gashi

                               Dominic Adiyiah                                  Gárdar Jóhannsson

jeg kan være enig i denne..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 23 sep 08, 21:28

Opprinnelig postet av Plankekæll

Vil se dette noe "uvanlige" laget: (og ja jeg regner med klagene kommer mtp Ophaugs plassering)

 

                                                                  Daniel Örlund

Pål-André Czwartek       Patrik Gerrbrand       Raio Piiroja       Wallace Fernando Pereira

                                                              
                                                                Jan-Tore Ophaug

Abgar Barsom                                                                                          Joachim Thomassen

                                                                    Ardian Gashi

                               Dominic Adiyiah                                  Gárdar Jóhannsson

Ikke så ille. Ville kanskje satt Ophaug ned som stopper og Patrick som "ryddegutt". Føler Patrick er en tanke mer passningssikker....?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 23 sep 08, 21:32

Man kan godt prøve å bytte om på Ophaug og Totte også ja. Umulig å vite hvordan det vil funke uansett, er vel ganske så usannsynlig at noen av våre to valg vil bli testet ut.


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 23 sep 08, 21:31

Opprinnelig postet av Plankekæll

Vil se dette noe "uvanlige" laget: (og ja jeg regner med klagene kommer mtp Ophaugs plassering)

 

                                                                  Daniel Örlund

Pål-André Czwartek       Patrik Gerrbrand       Raio Piiroja       Wallace Fernando Pereira

                                                              
                                                                Jan-Tore Ophaug

Abgar Barsom                                                                                          Joachim Thomassen

                                                                    Ardian Gashi

                               Dominic Adiyiah                                  Gárdar Jóhannsson

Fantastisk forslag med tanke på at det først og fremst er offensivt vi sliter. Ophaug er nok mannen som kan gå inn og gjøre oss uforutsigbare og tilføre oss en ekstra dimensjon med bl.a sin fantastiske pasningsfot, og kreativitet. JAAAAda!

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 23 sep 08, 21:43
Endret: 23 sep 08, 21:45
Endret av: HotDream

Opprinnelig postet av djpete

Fantastisk forslag med tanke på at det først og fremst er offensivt vi sliter. Ophaug er nok mannen som kan gå inn og gjøre oss uforutsigbare og tilføre oss en ekstra dimensjon med bl.a sin fantastiske pasningsfot, og kreativitet. JAAAAda!

Det var litt av poenget da, at Gashi skulle få mer frihet offensivt siden det er i det offensive spillet vi sliter. Totte (Ophaug?)som defensivt anker vil utvilsomt styrke det defensive og dermed også gi midtbanen vår mer ofensiv frihet.
Tror jo ikke det blir sånn, men et interessant eksperiment hadde det vært...

Sarkasme er en kunst som bør beherskes før den brukes...



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f