Husk meg
Brukernavn
Passord

Kasey Wehrman ute resten av sesongen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 11 sep 08, 18:49
Endret: 11 sep 08, 18:51
Endret av: Per Egil

TV2 melder at Kasey Wehrman er ute resten av sesongen.

- Kasey (Wehrman) er borte og han regner vi ikke med resten av sesongen. Det er andre som må komme inn og vise at de takler den rollen, sier Anders Grönhagen til TV 2 Sporten.

Link

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 11 sep 08, 18:53

Ja, hørte det nettopp på tv2 sporten. Ryker sølvet med dette, medaljesjansen i det hele tatt? Laget har vel ikke fungert på samme måte uten han?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 11 sep 08, 18:56

Må kjøre Barsom sentralt da.. Eller Gerrbrant, det nytter værtfall ikke med Ramberg sentralt syns jeg..

Var noe drit detta.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 11 sep 08, 18:57

Så kan man jo begynne å spekulere i om han virkelig er skadet resten av sesongen, eller om uenigheten med kontrakten kan ha noe med dette å gjøre. Han har vel tidligere truet med å sykemelde seg etc...

Synd er det nå uansett, vi mister egentlig en dimensjon på midten med han ute. Føler ikke samme tryggheten bakover da, i hvert fall ikke om det er Ramberg som skal spille. Han gjør jo en bedre jobb på høyrekanten enn sentralt der han liker seg best selv...


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 11 sep 08, 19:00

Opprinnelig postet av FFK1903

Så kan man jo begynne å spekulere i om han virkelig er skadet resten av sesongen, eller om uenigheten med kontrakten kan ha noe med dette å gjøre. Han har vel tidligere truet med å sykemelde seg etc...

Synd er det nå uansett, vi mister egentlig en dimensjon på midten med han ute. Føler ikke samme tryggheten bakover da, i hvert fall ikke om det er Ramberg som skal spille. Han gjør jo en bedre jobb på høyrekanten enn sentralt der han liker seg best selv...

Barsom hadde jo ettervirkninger av nedskallingen, og det er uvist når han kan/bør stille til kamp igjen, var det ikke slik?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 11 sep 08, 19:08

Opprinnelig postet av FFK1903

Så kan man jo begynne å spekulere i om han virkelig er skadet resten av sesongen, eller om uenigheten med kontrakten kan ha noe med dette å gjøre. Han har vel tidligere truet med å sykemelde seg etc...

Synd er det nå uansett, vi mister egentlig en dimensjon på midten med han ute. Føler ikke samme tryggheten bakover da, i hvert fall ikke om det er Ramberg som skal spille. Han gjør jo en bedre jobb på høyrekanten enn sentralt der han liker seg best selv...

 

Jeg lurte på det samme, var det ikke denne uka her han skulle forhandle om kontrakt?? Jeg kjenner ikke til hvilken fyr Kasey er, men om det er realistisk eller et spill kan man vel bare spekulere i ??


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 11 sep 08, 19:19

Opprinnelig postet av FFK1903

Så kan man jo begynne å spekulere i om han virkelig er skadet resten av sesongen, eller om uenigheten med kontrakten kan ha noe med dette å gjøre. Han har vel tidligere truet med å sykemelde seg etc...

 

Dersom det er tilfelle så bør de kaste aussien rett ut av landet... Det vil å si tilfelle vitne om særdeles slett moral og liten respekt for lagkompiser og støtteapparat, ja for ikke å snakke om mangel på respekt overfor fansen...

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...

"Jeg er litt lei meg over at jeg ikke fikk være sammen med jentene inne i garderoben da de skreik av glede." Gro Hammerseng
- Da er vi to Gro...


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 11 sep 08, 19:28

Uansett så bør man jo vente med kontraksforhandlinger, til man vet mer om skaden......


Grasrota

Juniorspiller

Ble medlem: 13 aug 08
Innlegg: 80

Lagt til: 11 sep 08, 19:45

Skal vel litt til at dette er fohandlingsteknikk fra Wehrmans side. Langvarig sykemelding har vel aldri vært arbeiderens sterkeste kort opp av hatten i de lokale lønnsforhandlingene.

Om dette er uttrykk for en protest, innebærer det vel derfor at han er ferdig med oss.

Forhåpentligvis er det bare slik at han er skadet ut sesongen og er tilbake for fullt neste år. Jeg gir han såpass at jeg tenker han bare var litt uheldig og plumpa ut med den lysken i sommerens utagerende avissutring.

Men det suger detta. Hvem skal erstatte ham i høst. Bør det bli en skalla mann? (Da mener jeg ikke Raymond)

---------------------------

dommær a' dommær!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 11 sep 08, 20:06

Opprinnelig postet av Per Egil

TV2 melder at Kasey Wehrman er ute resten av sesongen.

- Kasey (Wehrman) er borte og han regner vi ikke med resten av sesongen. Det er andre som må komme inn og vise at de takler den rollen, sier Anders Grönhagen til TV 2 Sporten.

Link

 

Vel, han truet jo med å sykemelde seg hvis han ikke fikk ny, forbedret kontrakt pronto, så der har vi det. Nei, jeg sier som Demokraten, Fuck off Whermann. Og det skal liksom være kapteinen på laget. Fy f@en for en slett holdning...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 sep 08, 20:30

Siden dere antar at Kasey Wehrman kun er ute etter mere penger  for og spille så vet dere ingen ting og hører dere litt mere etter hva Bjørn Runar Dahl sier så antar han at Kasey Wehrman er spille klar. vi vet ingen ting hva som kan ha skjedd på trening osv.

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 11 sep 08, 21:11

Herregud, hva legger dere til grunn for disse spekulasjonene? Det blir jo bare rent gjetning.. Jeg personlig tror Kasey er skadet, og at det er riktig å la ham være ute resten av sesongen hvis så er nødvendig. Hvis han har pådratt seg gilmores groin eller lignende, bør han jo opereres.

Den Wehrman vi så de siste kampene var nok preget av skaden, for han hadde en nedoverstigende formkurve.. Bedre å bruke friske spillere og heller la ham bygge seg opp til 2009-sesongen!

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 11 sep 08, 21:57

Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av Per Egil

TV2 melder at Kasey Wehrman er ute resten av sesongen.

- Kasey (Wehrman) er borte og han regner vi ikke med resten av sesongen. Det er andre som må komme inn og vise at de takler den rollen, sier Anders Grönhagen til TV 2 Sporten.

Link

Vel, han truet jo med å sykemelde seg hvis han ikke fikk ny, forbedret kontrakt pronto, så der har vi det. Nei, jeg sier som Demokraten, Fuck off Whermann. Og det skal liksom være kapteinen på laget. Fy f@en for en slett holdning...

Nisse!
Med sånne bastante uttalelser regner jeg med at du har bevis på hvor han sa dette ang. sykemeldelse!
Ja, jeg så og leste det han sa ang. at dette kanskje var siste kamp, men alle de andre synsingene dine bør du spare deg før du VET hva som har skjedd

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Grasrota

Juniorspiller

Ble medlem: 13 aug 08
Innlegg: 80

Lagt til: 11 sep 08, 23:31

Opprinnelig postet av Lemmy

Herregud, hva legger dere til grunn for disse spekulasjonene? Det blir jo bare rent gjetning.. Jeg personlig tror Kasey er skadet, og at det er riktig å la ham være ute resten av sesongen hvis så er nødvendig. Hvis han har pådratt seg gilmores groin eller lignende, bør han jo opereres.

Den Wehrman vi så de siste kampene var nok preget av skaden, for han hadde en nedoverstigende formkurve.. Bedre å bruke friske spillere og heller la ham bygge seg opp til 2009-sesongen!

Her får motorheads billedskjønne frontfigur min stemme!

Men nedoverstigende? Hva med oppoversynkende?

---------------------------

dommær a' dommær!


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 17 sep 08, 15:39

Noen som vet noe mer om Kasey ???


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 17 sep 08, 18:13

Fremdeles skadet og har ikke blitt enige med ffk ang. kontrakt.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 18 sep 08, 10:08

Opprinnelig postet av Tiger

Fremdeles skadet og har ikke blitt enige med ffk ang. kontrakt.

viser det seg at kasey er frisk og nekter spill grunnet uenighet rundt kontrakt ønsker jeg ham solgt snarest. INGEN er større enn klubben-slik må det bare være. er han oppriktig skadet bør klubben uansett vurdere ny kaptein som ikke fronter personalsaker i avisene...DET gagner ei klubben. og da står vel visekaptein gerrbrand først i køen.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 18 sep 08, 10:10

Barsom var kaptein mot Rosenborg, kanskje Patrick ikke er visekaptein lenger?


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 18 sep 08, 10:11

Tror nok Barsom står nærmere....

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 18 sep 08, 10:22

Barsom er visekaptein. Da Barsom måtte ut etter nedskallingen i HamKam kampen, var det debutanten Daniel Örlund som fikk kapteinsbindet resten av kampen.  Og i kampen mot Ålesund (da både Kasey og Barsom var ute) hadde Opphaug kapteinsbindet. Så det virker som Patrik er langt nede på lista over kapteinsemner nå.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f