Husk meg
Brukernavn
Passord

Tegstrøm vs Trulsen

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5529

Lagt til: 18 aug 08, 14:40

Opprinnelig postet av Lemmy

Da skjønner jeg ikke åssen du kan dra inn det som et argument ang. Tegström eller at vi har hatt mange dårlige spisser de siste årene?

I år har vi scort mange mål, men i år har vi faktisk hatt to spisser som har vært veldig gode!

I 2006, 2005, 2004 scoret vi mye sammelignet med tabellplasseringen. Dvs mer en mang lag foran oss på tabellen. 2007 var et unntak i så måte der vi scoret lite (37 mål).

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 18 aug 08, 14:43

Det stemmer sikkert. :)

Men jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke finner din "røde tråd", og jeg kan ikke se åssen det kan ha noe med Tegström og gjøre. Men hey, det kan godt hende det er noe logikk der. :)

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 18 aug 08, 09:27

Opprinnelig postet av Husgutt

Ja, vi har hatt mange dårlige spisser de siste årene

Er det noen av dem som har blitt bedre fordi de har fått mishagsytringer og kjeft fra tribunen?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 18 aug 08, 09:31

Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av Husgutt

Ja, vi har hatt mange dårlige spisser de siste årene

Er det noen av dem som har blitt bedre fordi de har fått mishagsytringer og kjeft fra tribunen?

 

Jeg kommer ALDRI med mishagsytringer eller kjeft fra tribunen!!! 

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 18 aug 08, 09:44

Opprinnelig postet av Husgutt

Jeg kommer ALDRI med mishagsytringer eller kjeft fra tribunen!!! 

Men det er mange, mange, mange andre som gjør det. Og hvis man vet hvor viktig det er med selvtillit, så er det nok mange som burde gå i seg selv når det gjelder oppførsel på tribunen. 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 18 aug 08, 10:33

Opprinnelig postet av denialsander

Er det noen som husker hvor mange som ville benke Tarik fordi han ikke scoret i sine første kamper?

...  Tarik fikk lov å spille på seg selvtillit ved å være et førstevalg. Han fikk tid til å "komme igang". Gardar var det også ganske så mange som ville gjelle og sende hjem til saga-øya, men har fått lov til å spille og til å bli en spiss som både scorer og som vi setter pris på.

 

Jeg er enig at Tegan må få lov til å få tid å spille på seg selvtillit. Men til forskjell fra Tarik (og Gardar) som også fikk bruke tid, så virker innsatsviljen til Tegan å ikke være på topp. Mens de andre løp kontinuerlig og iallefall viste vilje til å prøve, så synes jeg Tegan bare "lunter" omkring. Det jeg savner er litt mer vilje til å gå på løp, både fremover og bakover. Og viljen, kan han iallefall gjøre noe med umiddelbart. Målene og presisjonen kan komme etterhvert.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 18 aug 08, 11:00

Det er respektløst av dere å sammenlikne Tarik og Gardar med Tegstrøm... Ser dere virkelig ikke forskjellen?

Tegan jobber jo ikke en gang, han er bare konstant rævva!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5529

Lagt til: 18 aug 08, 11:24

Opprinnelig postet av ffkmufc

Tegan jobber jo ikke en gang, han er bare konstant rævva!

Spesielt i 2. omgangen mot TIL jobbet tegstrøm som en helt. Tok intiativ og gikk på løp, men fikk ikke ballen. Han er en annen spiller enn Tarik og Gardar. Det er tydeligvis en omstilling fra flere av lagkameratene å vende seg til hvordan han ønsker å få ballen, og når.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 18 aug 08, 12:45

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av ffkmufc

Tegan jobber jo ikke en gang, han er bare konstant rævva!

Spesielt i 2. omgangen mot TIL jobbet tegstrøm som en helt. Tok intiativ og gikk på løp, men fikk ikke ballen. Han er en annen spiller enn Tarik og Gardar. Det er tydeligvis en omstilling fra flere av lagkameratene å vende seg til hvordan han ønsker å få ballen, og når.

Han ble da blandt annet servert en "ferdig scoret" passning fra Barsom. Avsluttningen var det virkelig klasse over. NOT!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5529

Lagt til: 18 aug 08, 12:56

Opprinnelig postet av HotDream

Han ble da blandt annet servert en "ferdig scoret" passning fra Barsom. Avsluttningen var det virkelig klasse over. NOT!

Igjen begynn å se hele kamper med andre TL lag og ikke bare høydepunkter. "Klassespisser" i andre TL klubber misser også 100 % sjanser.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 18 aug 08, 13:00

Så Tegstrøm skal spille, for andre TL lag også har dårlige spisser? Ålesund har noen dårlige forsvarsspillere,kanskje vi skal kjøpe tilbake Are Tronseth igjen?

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 18 aug 08, 13:09

  Hadde skuddet til Tegstrøm mot VIF som gikk i tverrligget ut , gått inn istedenfor og hadde en av sjansene mot Tromsø gått

inn. Ville flere hatt troa på Tegstrøm.  Med selvtillit hadde disse gått inn.  Selvtilliten til Tegstrøm blir iallefall ikke bedre med piping og rop etter seg.  Regner med at Grønnhagen vet hva han gjør som bruker han.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 18 aug 08, 13:14

Opprinnelig postet av eliot

  Hadde skuddet til Tegstrøm mot VIF som gikk i tverrligget ut , gått inn istedenfor og hadde en av sjansene mot Tromsø gått

inn. Ville flere hatt troa på Tegstrøm.  Med selvtillit hadde disse gått inn.  Selvtilliten til Tegstrøm blir iallefall ikke bedre med piping og rop etter seg.  Regner med at Grønnhagen vet hva han gjør som bruker han.

Om en proffesjonell fotballspiller trenger selvtillit for å score fra 3 meter på åpent mål, da har han virkelig store problemer med å gjøre det han lever av... Eller å leve av det han gjør....  


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5529

Lagt til: 18 aug 08, 13:55

Opprinnelig postet av HotDream

Om en proffesjonell fotballspiller trenger selvtillit for å score fra 3 meter på åpent mål, da har han virkelig store problemer med å gjøre det han lever av... Eller å leve av det han gjør....  

Hvis du følger med på norsk fotball så ser du at dette skjer ofte, og at Tegstrøm ikke er den eneste som brenner 100 % sjanser. Er de andre spissene som gjør det samme også ubrukelige?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5529

Lagt til: 18 aug 08, 13:52

Opprinnelig postet av Husgutt

Så Tegstrøm skal spille, for andre TL lag også har dårlige spisser? Ålesund har noen dårlige forsvarsspillere,kanskje vi skal kjøpe tilbake Are Tronseth igjen?

Jeg snakker om spillere som Helstad, Nannskog, Iversen og Fredheim-Holm.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 18 aug 08, 14:01
Endret: 18 aug 08, 14:05
Endret av: Husgutt

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Husgutt

Så Tegstrøm skal spille, for andre TL lag også har dårlige spisser? Ålesund har noen dårlige forsvarsspillere,kanskje vi skal kjøpe tilbake Are Tronseth igjen?

Jeg snakker om spillere som Helstad, Nannskog, Iversen og Fredheim-Holm.

hehehehehehe.. Jeg ser nesten alt som er av norsk fotball på tv, og dersom du kommer her og sier at Helstad og Nannskog hadde bommet på 9/10  av de 100% sjansene T(r)egstrøm ahr bommet på,ja da tror jeg ikke du er mental frisk..

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5529

Lagt til: 18 aug 08, 14:20

[quote=Husgutt]

[hehehehehehe.. Jeg ser nesten alt som er av norsk fotball på tv, og dersom du kommer her og sier at Helstad og Nannskog hadde bommet på 9/10  av de 100% sjansene T(r)egstrøm ahr bommet på,ja da tror jeg ikke du er mental frisk..

[/quote]

Tegstrøm har spilt en hel kamp denne sesongen og der bommet han en 100% sjanse. Om du får det til å bli 9 av 10 så har du noe og lære meg om statistikk.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 18 aug 08, 14:24

Jeg tenker prosent, og jeg bryr meg ikke om hvor mange hele kamper han har spilt. Så du cupkampen mot Løv-ham?  Og en ting er at han ikke setter sine 100% sjanser (som det har vært mange av), en annen ting er at han ikke evner å gå på de rette løpene, ikke vinne dueller. En god spiss har evnen til å vite hvor ballen kommer til å lande, vel, for at Tegstrøm skal få med seg ballen, må den lande på foten hans.

Hvilket potensial ser du i Tegstrøm? Hvilke prestasjoner har han gjort i FFK trøya som gjør deg optimist i forhold til hans fremtid i Fredrikstad? Han er hårreisende dårlig, og det er fasiten.

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340