Husk meg
Brukernavn
Passord

Tegstrøm vs Trulsen

Flat Trådet Nøstet
Totalt 5 sider Alle

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 17 aug 08, 00:56

Hører folk sier at Trulsen ikke er god nok for TL, og at han ikke er moden. Men hva med Tegstrøm?? Han er jo 100% komplett udugelig. Trulsen jobber og sliter ihvertfall og selv om han burde scora idag, så prøvde han ihvertfall og skapte endel på egen hånd.

Hvorfor få Tegstrøm spille? Han er ikke duellsterk, han er ikke rask, han har ikke et fryktinngytende skudd. Derimot er han lat, evneveik og eier ikke  sans for hvor ballen lander ... Jeg har mistet ALL trua på fyren...

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 17 aug 08, 01:18

Enig. Forskjellen er jo at Tegstrøm er innkjøpt for dyre dommer, mens Trulsen er fra egen juniorstall. Skulle ha scoret, men det var en godt utført avslutning, bare de nødvendige milimetrene manglet. Dessuten var han sist på ballen som ga straffe. Trulsen svekket ikke angrepet når han kom inn, snarere tvert i mot.  Trulsen fortjener flere sjangser, og trenger matching for å ta neste steg.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 17 aug 08, 06:50

Opprinnelig postet av Husgutt

Hører folk sier at Trulsen ikke er god nok for TL, og at han ikke er moden.

Ut fra det han viste mot Odd så høres dette ut som det største tullball som er sagt om noen FFK spiller siden... ja, siden veldig lenge, vaffal.

---------------------------

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 17 aug 08, 09:02

Trulsen viste igår at han er mye bedre enn Tegstrøm.

Tegan skuffer kamp etter kamp..

Fatter ikke at det er mulig å væra så dårlig, han eier jo ikke spilleforståelse, er rævva i dueller, svake skudd, jobber ingenting, og går aldri på de rette løpa, hvis han først går på løp så er det i de samma romma som spissmakkeren går i.

Det er lett å se på den som spiller sammen med han på topp blir meget frustrert.. Tarik rista på hue flere ganger mot Enga, og vi ser det samma med Barsom..

Når det er så tydelig at til og med medspillerene blir oppgitt over hvor dårlig han er, så budre han benkes.. Aller helst selges, men ingen vil nok ha han.

Nei bruk heller Trulsen og Fofana fram til vi har noe bedre...


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 17 aug 08, 09:16

Tegstrøm har fått sine sjanser og vist med all tydelighet at han ikke lenger er i nærheten av TL nivå, tror ikke han hadde hevdet seg i Adeccoligaen heller! Kan ikke skjønne noe annet enn at han må ha spilt sin siste kamp, mannen er totalt blottet for selvtillit, har masse balltap og fins ikke målfarlig. Har vært så dårlig de siste kampene at det er helt skremmende at han får fornyet tillit kamp etter kamp, og Grönis sa i avisa i går at Tegan og abbe er det beste spissparet for øyeblikket, skremmende!!

Syns ikke Trulsen har vist noe tidligere, men virket det som han fant litt ut av det i går. Han var veldig bevegelig, ordnet straffen og var nær ved å score vinnermålet, bare en god redning hindret det. Klarte seg også brukbart spillemesig, men blir noe vek til tider. Uansett, hvis ikke vi får inn en ny spiss så bør Trulsen spille før Tegan, men det bør vel Fofana, Koadio og til om med West gjøre også, alt annet enn Tegan hvertfall.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 aug 08, 09:20

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 aug 08, 09:54
Endret: 17 aug 08, 09:55
Endret av: Patrioten

Virker ikke som Grönhagen har tenkt å satse så mye Mikael framover, blir vist bare innhopp.

Det er jo utrolig å si noe sånt, når Tegstrøm er så dårlig.

http://tv2sporten.no/article2140315.ece


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 17 aug 08, 09:56

Hvordan kan du tolke det sånn?


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 17 aug 08, 10:15

Personlig kan jeg ikke tolke Grønhagen sin uttalelse slik. Han sier det var gøy å se ungdommenes innsats, det åpner i mine ører dørene for de framover.

Når det gjelder Tegstrøm, han trenger en periode på FFK2 hvor han møter lettere motstand. Forhåpentlig kan han klare å bygge opp selvtillit gjennom prestasjoner på det nivå.

Klarer han ikke å finne nettmaskene der, har han ingenting i TL å gjøre.

Da mangler han enten ferdigheter eller psyke.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 17 aug 08, 10:21

Opprinnelig postet av dracula

 

Da mangler han enten ferdigheter eller psyke.

Og Trulsen visste jo både ferdigheter og psyke. Satte vel inn vår beste og sikreste straffe...


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 aug 08, 10:34

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Hvordan kan du tolke det sånn?

Virker som han synes det er unge og trenger mer tid.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 17 aug 08, 11:35

Anders Grönhagen var veldig tydelig i intervjuet med Radio Fredrikstad etter kampen på at Mikael Trulsen ikke spiller fra start mot Ham-Kam, men at han skal matches med tre-fire innhopp i kamper før han er aktuell for en startellever.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 17 aug 08, 11:39

Opprinnelig postet av Costanza

Anders Grönhagen var veldig tydelig i intervjuet med Radio Fredrikstad etter kampen på at Mikael Trulsen ikke spiller fra start mot Ham-Kam, men at han skal matches med tre-fire innhopp i kamper før han er aktuell for en startellever.

 

Stiller jeg meg totalt uforstående til, iom Tegan ikke leverer i det hele tatt.... Det var da først når Trulsen kom inn, da vi virkelig fikk tyngde forover. Kanskje Grønnis er fornøyd med kun en bedre plassering enn i fjor ?

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 17 aug 08, 11:50

Opprinnelig postet av Bob Page

Stiller jeg meg totalt uforstående til, iom Tegan ikke leverer i det hele tatt.... Det var da først når Trulsen kom inn, da vi virkelig fikk tyngde forover. Kanskje Grønnis er fornøyd med kun en bedre plassering enn i fjor ?

 

Kanskje det handler om å matche Trulsen forsiktig. Trulsen gjorde et meget bra innhopp nå og det får han sansynligvis også mot Hamkam. Bedre at han matches forsiktig og at han får den selvtillit og erfaring over litt tid en at vi gambler med en så god spiller.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 17 aug 08, 11:53

Trulsen er myye bedre enn Tegan i mine øyne, fader, tegan hadde jo tre fire sjanser han kunne scoret på mot tromsø, en situasjon hvor barsom sentrer en ball til Tegstrøm som bare kan sette den, hva gjør han? skyter utafor!

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


stiansti

Knøttespiller

Ble medlem: 07 nov 07
Innlegg: 47

Lagt til: 17 aug 08, 12:54

Når det er de 2 spillerne vi har å velge mellom, sier det vell seg seg at vi komme hente en spiss fort som f***!

Men for all del, positivt innhopp fra Trulsen igår, og sikker straffe! mens Tegan fortsetter å skuffe...

---------------------------

Fredrikstad - Laget i vår by!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 aug 08, 14:05

Trulsen er mye mer spennende og virker allerede som en bedre (i hvert fall mer nyttig) spiller enn Tegan. Sistnevnte gir meg fnatt!

Mye bedre å satse på å utvikle vår egen unggutt fremfor å bruke år og dag på at Tegan kanskje skal slå til.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 17 aug 08, 14:10

Opprinnelig postet av Holters

Trulsen er mye mer spennende og virker allerede som en bedre (i hvert fall mer nyttig) spiller enn Tegan. Sistnevnte gir meg fnatt!

Mye bedre å satse på å utvikle vår egen unggutt fremfor å bruke år og dag på at Tegan kanskje skal slå til.

Tror ikke Tegan kommer til å slå til i det hele tatt - men vi skal likevel matche Trulsen forsiktig og utvikle det potensiale han tross alt har. Det er fristende å kaste ham innpå når vi nå sårt trenger en ekstra spiss, men kanskje ikke det lureste på sikt.
Matches han på en fornuftig måte nå kan han være i startelveren mot slutten vav sesongen. Avhenger selvsagt av hva som blir kjøpt inn :-)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 aug 08, 14:14

Tror ikke Trulsen er klar for å være fast i startelleveren, men han fortjener absolutt innhopp slik Tegan presterer for tiden.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 17 aug 08, 14:44
Endret: 17 aug 08, 14:44
Endret av: FlightOfTheRat

Trulsen fortjener flere innhopp slik han selv presterte sist, uavhengig av Tegan, ville jeg sagt.

Er det bare meg, eller fikk ikke FFK inn en betydelig løpsstyrke på topp med Trulsen? Jeg synes han løp noe helt fantisastisk, både mye, fort og  riktig. Han virket uredd, lite tynget av presset, var umiddelbart et aktivum på topp, og scoret stødig i straffekonken.

Sikkert lurt å matche ham mykt, jeg tviler ikke på at Grønnis vet hva han gjør.

Tror Tegan skal gjenfinne gammel scoringsform kvikt hvis han skal ha en fremtid på laget.

---------------------------

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 17 aug 08, 14:58

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Er det bare meg, eller fikk ikke FFK inn en betydelig løpsstyrke på topp med Trulsen? Jeg synes han løp noe helt fantisastisk, både mye, fort og riktig. Han virket uredd, lite tynget av presset, var umiddelbart et aktivum på topp, og scoret stødig i straffekonken.

Synes også at med Trulsen så fikk vi en helt annen løpsstyrke - og en mye bedre innsats på topp i laget


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 17 aug 08, 15:27

Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Hvordan kan du tolke det sånn?

Virker som han synes det er unge og trenger mer tid.

Han sa på radioen, at man ikke kunne legge for stort annsvar på skuldrene til en 17-18 åring. At det var bedre for han med innhopp.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


stiansti

Knøttespiller

Ble medlem: 07 nov 07
Innlegg: 47

Lagt til: 17 aug 08, 16:29

Han sa for ca 2-3 uker siden at unggutta ikke fikk for mye ansvar på banen før de var 100 % klare for det, hvilket de ikke var da sa han, og siktet klart til blant annet Trulsen.

Så hvis ikke dette har endret seg på den tiden, spørs det vell om det blir noen fast Trulsen på topp..

---------------------------

Fredrikstad - Laget i vår by!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 17 aug 08, 17:37

Men hva faen da? Må jo være bedre å matche Trulsen. Er jo ingen som forventer at han er noen Messi første sesongen heller.. Tegan er jo udugelig..  Trulsen vant jo til og med flere hodedueller igår! Kan ikke huske sist jeg så Tegan gjorde det.

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 17 aug 08, 21:03

Ingen av dem. Gardar bør være et klart førstevalg når han er tilbake. Ved siden av ham vil jeg ha en med fart. Når Fofana kom inn igår måtte Odd legge forsvarsfireren 10-15 meter lavere.

Synes det blir helt galt å kritisere Tegstrøm etter i går. I den perioden han spilte var laget svakt og midtbanen helt på trynet. Det var ikke Tegstrøm som slapp inn 2 mål.

Synes Trulsen leverte bedre enn jeg hadde forventet, men har langt igjen.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 17 aug 08, 21:06

Opprinnelig postet av kanogvetalt

 Synes det blir helt galt å kritisere Tegstrøm etter i går. I den perioden han spilte var laget svakt og midtbanen helt på trynet. Det var ikke Tegstrøm som slapp inn 2 mål.

Synes Trulsen leverte bedre enn jeg hadde forventet, men har langt igjen.

Behøver ikke bruke kampen igår mot Tegstrøm, han har så mange andre kamper vi kan "ta ham på".

Jeg mener Trulsen bør få tillitt, i det minste som innbytter. Han er framtida, det er IKKE Tegstrøm...


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5394

Lagt til: 17 aug 08, 21:14
Endret: 17 aug 08, 21:14
Endret av: Rey

Jeg er helt enig med kanogvetalt her. Kampen i går blir det galt å kritisere Tegan for i og med at absolutt alle var dårlige. I tidligere kamper har han ihvertfall kommet til sjanser noe han skal ha ros for. At han ikke setter de kommer mye av dårlig selvtillit

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 17 aug 08, 21:15

FFK føler seg kanskje litt presset til å bruke Tegstrøm også, vet ikke om noen husker det men han fikk en ganske god kontrakt med oss, han er dyr for klubben. Begynner å bli pinlig for de å innse at det er nok et bomkjøp tenker jeg og derfor prøver til det siste å få noe ut av han, men det er selvsagt bare spekulasjon fra min side.

Trulsen virket mye friskere på alle punkter.....


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5394

Lagt til: 17 aug 08, 21:25

Opprinnelig postet av bjorn

Trulsen virket mye friskere på alle punkter.....

Litt av det kan jo ha med tidspunktet han kom inn på å gjøre også. Barsom har akkurat satt inn reduseringen. Gunstig tidspunkt å komme inn på det syns jeg.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 17 aug 08, 21:40

Opprinnelig postet av bjorn

FFK føler seg kanskje litt presset til å bruke Tegstrøm også, vet ikke om noen husker det men han fikk en ganske god kontrakt med oss, han er dyr for klubben. Begynner å bli pinlig for de å innse at det er nok et bomkjøp tenker jeg og derfor prøver til det siste å få noe ut av han, men det er selvsagt bare spekulasjon fra min side.

Trulsen virket mye friskere på alle punkter.....

 

Det er da Grønhagen som tar ut laget og han utalte også i fjor angående Kouadio da det var snakk om at han kanskje ikke fikk nok kamper for ny arbeidstillatelse at han (Grønnis) måtte ta de som var best...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 17 aug 08, 21:41

Opprinnelig postet av bjorn

FFK føler seg kanskje litt presset til å bruke Tegstrøm også, vet ikke om noen husker det men han fikk en ganske god kontrakt med oss, han er dyr for klubben.

Skulle FFK pr i dag ha kvittet seg med en spiller ved å betale ham ut, så burde det vært Tegstrøm, som er dyr, og som ikke presterer godt (selv om jeg i min grenseløse optimisme fremdeles håper å se ham i slag igjen).

Så bruker man heller noen av de pengene man sparer på den måten (det må da være litt i alle fall)  til å ta vare på spillere som er bærende i laget, og som utvilsomt gjør seg fortjent til lønna si.  

---------------------------

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 17 aug 08, 21:44

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Ingen av dem. Gardar bør være et klart førstevalg når han er tilbake. Ved siden av ham vil jeg ha en med fart. Når Fofana kom inn igår måtte Odd legge forsvarsfireren 10-15 meter lavere.

.

 

Selvsagt. Fofana har da mer fart enn både Tegan og Barsom. Selvsagt skal Gardar tilbake på topp når han er klar, men intill dess.. Desuten må han han en spissmakker.

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 17 aug 08, 21:45

Noen som vet om Tegstrøm var/er dyr. Mener Morgan var tydelig på at han ikke var dyr i kjøp, og hadde sikkert ikke noen kjempelønn i Sandefjord ettersom han signet der i Adecco. Når han gikk til FFK var Sandefjord med 1 1/2 ben i Adecco, så det kan jo ha vært like mye TL spill som kjempelønn som trakk.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 17 aug 08, 21:46

Opprinnelig postet av Bob Page

 

Selvsagt. Fofana har da mer fart enn både Tegan og Barsom.

Og Trulsen

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 17 aug 08, 21:48

Mener å huske at han kostet 4 mill...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 17 aug 08, 21:49

Og Gardar, men jeg føler vi trenger en spiss om er både raskere og mer gjennombruddshissig enn Fofana også....


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 17 aug 08, 21:53

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Noen som vet om Tegstrøm var/er dyr. Mener Morgan var tydelig på at han ikke var dyr i kjøp, og hadde sikkert ikke noen kjempelønn i Sandefjord ettersom han signet der i Adecco. Når han gikk til FFK var Sandefjord med 1 1/2 ben i Adecco, så det kan jo ha vært like mye TL spill som kjempelønn som trakk.

I tillegg var han engang ikke førstevalget i Sandefjord, som slet med å score mål...satt for det meste på benken utover i sesongen han kom til FFK.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 17 aug 08, 21:55

Opprinnelig postet av Bedreviteren

 men jeg føler vi trenger en spiss om er både raskere og mer gjennombruddshissig enn Fofana også....

Mener han både er rask nok, og gjennombruddshissig. Men han må bli en mer kynisk avslutter. Det er ikke teknikken det står på men det sitter nok mellom ørene. Når han spiller på landslaget så scorer han jevnt og trutt.

Trulsen er kanskje bedre på det området, men jeg sier kanskje. Trulsen scorer riktignok en del på jr laget men det er et helt annet nivå. De kampene jeg har sett med 2. laget har Fofana vært klart giftigst. Like fullt har han blitt tatt av.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 17 aug 08, 22:02

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Noen som vet om Tegstrøm var/er dyr. Mener Morgan var tydelig på at han ikke var dyr i kjøp, og hadde sikkert ikke noen kjempelønn i Sandefjord ettersom han signet der i Adecco. Når han gikk til FFK var Sandefjord med 1 1/2 ben i Adecco, så det kan jo ha vært like mye TL spill som kjempelønn som trakk.

 

Har fra "sikre kilder" han er av de bedre betalte i klubben, når han skrev kontrakt med FFK var han veldig fornøyd med kontrakten, det sa han rett ut, også at han måtte tenke på å sikre seg økonomisk.

 

Husker ikke eksakt hva vi betalte med det var rundt 4-5 mill

Vil si dette er en dyr spiller....

 

 


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 17 aug 08, 22:05

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Så bruker man heller noen av de pengene man sparer på den måten (det må da være litt i alle fall)  til å ta vare på spillere som er bærende i laget, og som utvilsomt gjør seg fortjent til lønna si.  

"Sparer" penger ved å betale han ut? Over hele kontraktperioden kan kanskje det lønne seg ja, men tviler på han er særlig villig til det med mindre vi gir han mye penger, da er vi like langt, bedre å ta sjansen på han blir god :)


Bærra

Juniorspiller
Ble medlem: 15 aug 08
Innlegg: 116

Lagt til: 17 aug 08, 22:19

Hvis han er så dårlig som mange her inne mener er det rart at han scoret så mye som han gjorde i Sandefjord. Jeg er enig i at mannen ikke har innfridd i FFK. Men det er jo tydelig at han ikke har selvtillit. Det kan hende det bare skal et mål til så løsner det for han. 

Tegstrøm visste han var tredjevalg etter Tarik og Gardar, ikke lett å prestere hver gang da. Fofana tror jeg også kan slå igjennom hvis han får tillit fremover. Det samme gjelder Trulsen. Mener vi har spennende spisser jeg.


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 17 aug 08, 22:25

Okey, han har fått sjansen nå i hvor mange kamper? ser jo ut som selvtilliten blir dårlige for hver kamp, skal vi fortsette å matche han ut sesongen fordi han heter Tegstrøm å putta et fantastisk maradonna mål i Sandefjord for et par år sia? Kan vi ikke bare signere noen gamle storscorere fra 80 tallet da? de har jo tross alt spilt bra FØR.. veldig satt på spissen, skal ta kritikk for det men du ser poenget..


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 17 aug 08, 22:25

Han var god i første halvdel av 2006 for Sandefjord. Da han kom til FFK i fjor, stod han med en scoring for Sandefjord.

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 17 aug 08, 22:29

Opprinnelig postet av Solheim

Okey, han har fått sjansen nå i hvor mange kamper?

 

Tell etter her :-) Uansett er jeg helt enig..

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 17 aug 08, 22:50

var lettere saght enn gjort :) men han at han har fått sjansene sine kan ingen si no på.


Erlend20

Juniorspiller

Ble medlem: 23 apr 06
Innlegg: 79

Lagt til: 17 aug 08, 22:53

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Bob Page

 

Selvsagt. Fofana har da mer fart enn både Tegan og Barsom.

Og Trulsen

Trulsen er absolutt ikke mye tregere enn Fofana. Og han er en bedre avslutter. Det jeg tror han mangler er det å bli vant til  tempo (altså at ting skjer fortere rundt han, ikke farta), fysikk og bevegelsesmønster som er i Tippeligaen.

---------------------------

Ære være Fredrikstad


stiansti

Knøttespiller

Ble medlem: 07 nov 07
Innlegg: 47

Lagt til: 17 aug 08, 23:23

Ikke feil det ;P Bør matches med flere innhopp fremover synes jeg, så blir det bra!

---------------------------

Fredrikstad - Laget i vår by!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 aug 08, 23:57

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Noen som vet om Tegstrøm var/er dyr.

Tror han kostet 3,5 mill, men har også hørt 4-4,1. ;)

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 18 aug 08, 00:01
Endret: 18 aug 08, 00:02
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Så bruker man heller noen av de pengene man sparer på den måten (det må da være litt i alle fall) til å ta vare på spillere som er bærende i laget, og som utvilsomt gjør seg fortjent til lønna si.

Foreslår at FFK signerer meg på en treårskontrakt. 1 mill i sign-on-fee og 2 millioner årlig. Om ett år kan de kjøpe meg fri for 2 millioner kroner, slik at de sparer 2 millioner kroner på ytterligere lønnsutgifter! De 2 millionene kan vi jo bruke på å hente andre spillere - trenger ikke å tenke på de 5 millionene jeg kostet i løpet av det året jeg var i klubben...

God økonomisk styring dette! Wink

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 18 aug 08, 00:26

Hvordan hadde Tegan gjort det i adecco tro ? Vet om et lag ikke så langt herfra som sikkert kunne trengt en spiss...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 18 aug 08, 01:16

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Så bruker man heller noen av de pengene man sparer på den måten (det må da være litt i alle fall) til å ta vare på spillere som er bærende i laget, og som utvilsomt gjør seg fortjent til lønna si.

Foreslår at FFK signerer meg på en treårskontrakt. 1 mill i sign-on-fee og 2 millioner årlig. Om ett år kan de kjøpe meg fri for 2 millioner kroner, slik at de sparer 2 millioner kroner på ytterligere lønnsutgifter! De 2 millionene kan vi jo bruke på å hente andre spillere - trenger ikke å tenke på de 5 millionene jeg kostet i løpet av det året jeg var i klubben...

God økonomisk styring dette! Wink

Nåja, ikke gi meg ansvaret for at Tegstrøm ble kjøpt og blir lønnet for mer enn han viser seg å være verdt. Her er det FFK som rammes av din ellers treffende økonomistyringskritikk.

Men jeg ville ikke løst Tegstrøm fra kontrakten, om det var opp til meg. Jeg har fortsatt tro på at han har mer inne, skjønt det vil kanskje kreve at hele laget legger opp spillet slik at Tegstrøm kan brukes til det han tross alt er god på. Han er god på små flater foran mål, i alle fall når han har litt kamptrening inne. Men han kan ikke brukes til å sette fart på topp. Da er jo selv "lada'en" Barsom bedre.

Poenget mitt var uansett bare at jeg ville ha løst Tegstrøm fra kontrakten heller enn Wehrman, hvis det var opp til meg å velge og jeg måtte velge én.  

---------------------------

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 18 aug 08, 07:33

Opprinnelig postet av Solheim

Okey, han har fått sjansen nå i hvor mange kamper?

Er det noen som husker hvor mange som ville benke Tarik fordi han ikke scoret i sine første kamper?

Siden jeg vet det kommer... Det ikke er mulig å sammenlikne Tegan med Tarik som spillertyper og potensiale, men prinsippet er det samme, mener jeg: Tarik fikk lov å spille på seg selvtillit ved å være et førstevalg. Han fikk tid til å "komme igang". Gardar var det også ganske så mange som ville gjelle og sende hjem til saga-øya, men har fått lov til å spille og til å bli en spiss som både scorer og som vi setter pris på.

Hvis dere ikke er helt sveiseblinde av hat mot vår egen spiller kan dere kanskje klare å se at Tegan faktisk gjør mye bra også. Han gjør gode bevegelser, strekker offside-grensa (litt i overkant, kanskje) og kommer til mange scoringsposisjoner iløpet av en kamp.

Selv om jeg veldig gjerne skulle sett at FFK signerte en ny superspiss mener jeg at Tegan vil kunne duge - dersom han får sjansen.

Men... Når det gjelder spisser i FFK har vi som supportere ingen tålmodighet. Toth fikk tyn, Hoås enormt mye tyn, Wiig har fått sitt, Gardar, Tegan, Fofana, osv.

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 18 aug 08, 08:36

Opprinnelig postet av Erlend20

Trulsen er absolutt ikke mye tregere enn Fofana.

Nå har jeg kun sett 2. laget i 4-5 kamper denne sesongen. På det nivået ser du sjelden at Trulsen, i motsetning til Fofana, løper fra noen forsvarsspillere.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 18 aug 08, 08:47

Opprinnelig postet av denialsander

Men... Når det gjelder spisser i FFK har vi som supportere ingen tålmodighet. Toth fikk tyn, Hoås enormt mye tyn, Wiig har fått sitt, Gardar, Tegan, Fofana, osv.

 

F.eks Espen Hoff i lyn har scoret 8 mål denne sesongen. 4 av de er på straffer, og 1 på (et fantastisk) frispark. Vi sitter igej med 3 spillemål. Jeg trekker ut frisparkmålet fordi Tegstrøm ikke er frispark skytter i FFK, og det ville nok ikke Hoff vært heller. Hvis man deler antall mål på spilletid så er nok Teghstrøm like effektiv. Ikke nok med det, Tegstrøm er FFK spiller og ønsker å være det. Sammenlignet med Hoff er han også latterlig billig.

Nå er det viktig at FFK får det beste ut av de spillerene man har i stedet for å bruke mye penger på etablerte spillere med begrenset utviklingspotensiale. Se f. eks på Stabæk

Jon Knutsen hvem er det? Nå er han landslagskeeper.

Mike Kjølø hadde en anonym tilværelse i Skeid og AIK.

Skjønsberg og Holmvik kommer fra egen stall.

Annan markerte seg ikke i Start, men har utviklet seg til å bli TL's beste midbaneanker.

Tchoy var relativt anonym i Odd-

Alanzinho var doldis i Sverige et sted tror jeg.

Pall Gunnarson brukte ca 1 1/2 år i klubben før det løsnet

Nannskog var ikke en spiller mange fotballinteresserte svensker kjente til.

 

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 18 aug 08, 09:10

"Men... Når det gjelder spisser i FFK har vi som supportere ingen tålmodighet. Toth fikk tyn, Hoås enormt mye tyn, Wiig har fått sitt, Gardar, Tegan, Fofana, osv"

 

Ja, vi har hatt mange dårlige spisser de siste årene

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 18 aug 08, 09:23

Opprinnelig postet av Husgutt

 

Ja, vi har hatt mange dårlige spisser de siste årene

Men av en eller annen merkelig grunn så har vi til tross for det vært blandt de lagene som har scoret flest mål!?

Jeg anbefaler deg å se flere TL kamper på TV, og ikke bare sammendrag med scoringer. Andre lags stjernespisser misser faktisk 100 % sjanser de også.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 18 aug 08, 09:27

Opprinnelig postet av Husgutt

Ja, vi har hatt mange dårlige spisser de siste årene

Er det noen av dem som har blitt bedre fordi de har fått mishagsytringer og kjeft fra tribunen?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 18 aug 08, 09:31

Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av Husgutt

Ja, vi har hatt mange dårlige spisser de siste årene

Er det noen av dem som har blitt bedre fordi de har fått mishagsytringer og kjeft fra tribunen?

 

Jeg kommer ALDRI med mishagsytringer eller kjeft fra tribunen!!! 

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 18 aug 08, 09:44

Opprinnelig postet av Husgutt

Jeg kommer ALDRI med mishagsytringer eller kjeft fra tribunen!!! 

Men det er mange, mange, mange andre som gjør det. Og hvis man vet hvor viktig det er med selvtillit, så er det nok mange som burde gå i seg selv når det gjelder oppførsel på tribunen. 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 18 aug 08, 10:33

Opprinnelig postet av denialsander

Er det noen som husker hvor mange som ville benke Tarik fordi han ikke scoret i sine første kamper?

...  Tarik fikk lov å spille på seg selvtillit ved å være et førstevalg. Han fikk tid til å "komme igang". Gardar var det også ganske så mange som ville gjelle og sende hjem til saga-øya, men har fått lov til å spille og til å bli en spiss som både scorer og som vi setter pris på.

 

Jeg er enig at Tegan må få lov til å få tid å spille på seg selvtillit. Men til forskjell fra Tarik (og Gardar) som også fikk bruke tid, så virker innsatsviljen til Tegan å ikke være på topp. Mens de andre løp kontinuerlig og iallefall viste vilje til å prøve, så synes jeg Tegan bare "lunter" omkring. Det jeg savner er litt mer vilje til å gå på løp, både fremover og bakover. Og viljen, kan han iallefall gjøre noe med umiddelbart. Målene og presisjonen kan komme etterhvert.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 18 aug 08, 11:00

Det er respektløst av dere å sammenlikne Tarik og Gardar med Tegstrøm... Ser dere virkelig ikke forskjellen?

Tegan jobber jo ikke en gang, han er bare konstant rævva!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 18 aug 08, 11:24

Opprinnelig postet av ffkmufc

Tegan jobber jo ikke en gang, han er bare konstant rævva!

Spesielt i 2. omgangen mot TIL jobbet tegstrøm som en helt. Tok intiativ og gikk på løp, men fikk ikke ballen. Han er en annen spiller enn Tarik og Gardar. Det er tydeligvis en omstilling fra flere av lagkameratene å vende seg til hvordan han ønsker å få ballen, og når.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 18 aug 08, 12:45

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av ffkmufc

Tegan jobber jo ikke en gang, han er bare konstant rævva!

Spesielt i 2. omgangen mot TIL jobbet tegstrøm som en helt. Tok intiativ og gikk på løp, men fikk ikke ballen. Han er en annen spiller enn Tarik og Gardar. Det er tydeligvis en omstilling fra flere av lagkameratene å vende seg til hvordan han ønsker å få ballen, og når.

Han ble da blandt annet servert en "ferdig scoret" passning fra Barsom. Avsluttningen var det virkelig klasse over. NOT!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 18 aug 08, 12:56

Opprinnelig postet av HotDream

Han ble da blandt annet servert en "ferdig scoret" passning fra Barsom. Avsluttningen var det virkelig klasse over. NOT!

Igjen begynn å se hele kamper med andre TL lag og ikke bare høydepunkter. "Klassespisser" i andre TL klubber misser også 100 % sjanser.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 18 aug 08, 13:00

Så Tegstrøm skal spille, for andre TL lag også har dårlige spisser? Ålesund har noen dårlige forsvarsspillere,kanskje vi skal kjøpe tilbake Are Tronseth igjen?

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 18 aug 08, 13:04

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av HotDream

Han ble da blandt annet servert en "ferdig scoret" passning fra Barsom. Avsluttningen var det virkelig klasse over. NOT!

Igjen begynn å se hele kamper med andre TL lag og ikke bare høydepunkter. "Klassespisser" i andre TL klubber misser også 100 % sjanser.

Ok de bommer de også, men de scorer da også av og til. Tarik bomma, Gardar bommer, men de scorer også skjønner du..

Trur du er den eneste som ser noe i Tegstrøm.. Du minner litt om Paco med Morgan...


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 18 aug 08, 13:06

Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av HotDream

Han ble da blandt annet servert en "ferdig scoret" passning fra Barsom. Avsluttningen var det virkelig klasse over. NOT!

Igjen begynn å se hele kamper med andre TL lag og ikke bare høydepunkter. "Klassespisser" i andre TL klubber misser også 100 % sjanser.

Ok de bommer de også, men de scorer da også av og til. Tarik bomma, Gardar bommer, men de scorer også skjønner du..

Trur du er den eneste som ser noe i Tegstrøm.. Du minner litt om Paco med Morgan...

Kan ikke du holde kjeft,hvorfor blander du Morgan inn i dette ?


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 18 aug 08, 13:09

  Hadde skuddet til Tegstrøm mot VIF som gikk i tverrligget ut , gått inn istedenfor og hadde en av sjansene mot Tromsø gått

inn. Ville flere hatt troa på Tegstrøm.  Med selvtillit hadde disse gått inn.  Selvtilliten til Tegstrøm blir iallefall ikke bedre med piping og rop etter seg.  Regner med at Grønnhagen vet hva han gjør som bruker han.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 18 aug 08, 13:10

Blander ikke inn Morgan. Sier bare at kanogvetalt forsvarer Tegan nesten like mye som du forsvarer Morgan..


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 18 aug 08, 13:13

Opprinnelig postet av ffkmufc

Ok de bommer de også, men de scorer da også av og til. Tarik bomma, Gardar bommer, men de scorer også skjønner du..

Har Tarik scoret mye mer enn Tegstrøm denne sesongen hvis du delere antall mål på spilletid. Litt oftere, men ikke mye. Kan ha noe med tillit/selvtillit å gjøre.

Hvis du sier Tegstrøm er så dårlig så synes jeg i rettferdighetens navn at han må sammenlignes med andre TL spisser.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 18 aug 08, 13:14

Opprinnelig postet av eliot

  Hadde skuddet til Tegstrøm mot VIF som gikk i tverrligget ut , gått inn istedenfor og hadde en av sjansene mot Tromsø gått

inn. Ville flere hatt troa på Tegstrøm.  Med selvtillit hadde disse gått inn.  Selvtilliten til Tegstrøm blir iallefall ikke bedre med piping og rop etter seg.  Regner med at Grønnhagen vet hva han gjør som bruker han.

Om en proffesjonell fotballspiller trenger selvtillit for å score fra 3 meter på åpent mål, da har han virkelig store problemer med å gjøre det han lever av... Eller å leve av det han gjør....  


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 18 aug 08, 13:28

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Men av en eller annen merkelig grunn så har vi til tross for det vært blandt de lagene som har scoret flest mål!?

Ja, vi har pleid å score mye mål. Fordi vi har hatt en god midtbane, med spillere som har vært kapable til å score en del mål. Brenne, Bjørkøy og Gashi. I tillegg har vi hatt en superspiss i Tarik Elyounoussi.

Personlig blir jeg frustert av å se på Tegström spille. Sjansesløseri er jo en ting, men der har jeg forståelse egentlig. Men han er jo ikke interressert, ser det ut som! Han gir lite i dueller og løper lite(både defensivt og offensivt), og det plager meg. Da syns jeg heller det er greit med Kvisvik, for han har en spisskompetanse som han får brukt- og han er helt klar på at han ikke løper. Tegström har ingen spisskompetanser som er ekstreme, og han er sånn halvveis med i kampene.

Nei, kjøp en ny spiss med fart og tempo i kroppen og ha sammen med Gardar/Barsom!

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 18 aug 08, 13:52

Opprinnelig postet av Husgutt

Så Tegstrøm skal spille, for andre TL lag også har dårlige spisser? Ålesund har noen dårlige forsvarsspillere,kanskje vi skal kjøpe tilbake Are Tronseth igjen?

Jeg snakker om spillere som Helstad, Nannskog, Iversen og Fredheim-Holm.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 18 aug 08, 13:55

Opprinnelig postet av HotDream

Om en proffesjonell fotballspiller trenger selvtillit for å score fra 3 meter på åpent mål, da har han virkelig store problemer med å gjøre det han lever av... Eller å leve av det han gjør....  

Hvis du følger med på norsk fotball så ser du at dette skjer ofte, og at Tegstrøm ikke er den eneste som brenner 100 % sjanser. Er de andre spissene som gjør det samme også ubrukelige?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 18 aug 08, 13:58

Opprinnelig postet av Lemmy

Ja, vi har pleid å score mye mål.

Ett lag har scoret mer!

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 18 aug 08, 14:01

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Lemmy

Ja, vi har pleid å score mye mål.

Ett lag har scoret mer!

Ja! Hipp hurra! På tross av at Tegan er vaksinert mot å score!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 18 aug 08, 14:01
Endret: 18 aug 08, 14:05
Endret av: Husgutt

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Husgutt

Så Tegstrøm skal spille, for andre TL lag også har dårlige spisser? Ålesund har noen dårlige forsvarsspillere,kanskje vi skal kjøpe tilbake Are Tronseth igjen?

Jeg snakker om spillere som Helstad, Nannskog, Iversen og Fredheim-Holm.

hehehehehehe.. Jeg ser nesten alt som er av norsk fotball på tv, og dersom du kommer her og sier at Helstad og Nannskog hadde bommet på 9/10  av de 100% sjansene T(r)egstrøm ahr bommet på,ja da tror jeg ikke du er mental frisk..

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 18 aug 08, 14:10

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Lemmy

Ja, vi har pleid å score mye mål.

Ett lag har scoret mer!

Snakker du da om denne sesongen?

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 18 aug 08, 14:17

Jeg var i hvert fall ikke en av de som ville benke Tarik. Jeg kan si det samme nå, sats på Koadiou på kanten i stedefor Ramberg, Koadiou har stort potensiale, for å dra et lignende eksempel. Om man vil ha noen ut av start elleveren etter ørten kamper hvor Tegstrøm har fått sjansen (hvor han for meg bare har vist mindre og mindre) er man da ikke ondskapsfull for det: Hadde trua pån for et par mnd sia tilbake men nå ser jeg jo at han han rett og slett ikke er motivert, innsatsen er i hvert fall ikke i nærheten av 100 %, Og det må den minst være hvis du skal kjempe deg inn i en første ellever


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 18 aug 08, 14:20

[quote=Husgutt]

[hehehehehehe.. Jeg ser nesten alt som er av norsk fotball på tv, og dersom du kommer her og sier at Helstad og Nannskog hadde bommet på 9/10  av de 100% sjansene T(r)egstrøm ahr bommet på,ja da tror jeg ikke du er mental frisk..

[/quote]

Tegstrøm har spilt en hel kamp denne sesongen og der bommet han en 100% sjanse. Om du får det til å bli 9 av 10 så har du noe og lære meg om statistikk.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 18 aug 08, 14:21

Opprinnelig postet av Lemmy

Snakker du da om denne sesongen?

Ja?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 18 aug 08, 14:24

Da skjønner jeg ikke åssen du kan dra inn det som et argument ang. Tegström eller at vi har hatt mange dårlige spisser de siste årene?

I år har vi scort mange mål, men i år har vi faktisk hatt to spisser som har vært veldig gode!

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 18 aug 08, 14:24

Jeg tenker prosent, og jeg bryr meg ikke om hvor mange hele kamper han har spilt. Så du cupkampen mot Løv-ham?  Og en ting er at han ikke setter sine 100% sjanser (som det har vært mange av), en annen ting er at han ikke evner å gå på de rette løpene, ikke vinne dueller. En god spiss har evnen til å vite hvor ballen kommer til å lande, vel, for at Tegstrøm skal få med seg ballen, må den lande på foten hans.

Hvilket potensial ser du i Tegstrøm? Hvilke prestasjoner har han gjort i FFK trøya som gjør deg optimist i forhold til hans fremtid i Fredrikstad? Han er hårreisende dårlig, og det er fasiten.

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 18 aug 08, 14:40

Opprinnelig postet av Lemmy

Da skjønner jeg ikke åssen du kan dra inn det som et argument ang. Tegström eller at vi har hatt mange dårlige spisser de siste årene?

I år har vi scort mange mål, men i år har vi faktisk hatt to spisser som har vært veldig gode!

I 2006, 2005, 2004 scoret vi mye sammelignet med tabellplasseringen. Dvs mer en mang lag foran oss på tabellen. 2007 var et unntak i så måte der vi scoret lite (37 mål).

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 18 aug 08, 14:43

Det stemmer sikkert. :)

Men jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke finner din "røde tråd", og jeg kan ikke se åssen det kan ha noe med Tegström og gjøre. Men hey, det kan godt hende det er noe logikk der. :)

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 18 aug 08, 14:45

Opprinnelig postet av Husgutt

Hvilket potensial ser du i Tegstrøm? Hvilke prestasjoner har han gjort i FFK trøya som gjør deg optimist i forhold til hans fremtid i Fredrikstad? Han er hårreisende dårlig, og det er fasiten.

 Tegstrøm er antageligvis den beste spissen vi har for øyeblikket. Han scoret 10 mål i 2006 sesongen, så mye tyder på at han har kvalitetene. Det stemmer jo dårlig med fasiten din. FFK må bare få ham igang. Hvis han ikke får tillit/selvtillit så får du rett, men blir du lykkeligere av det?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 18 aug 08, 14:49

Hva med Gardar? Med mindre du ikke tar ham med i din betraktning siden han er skadet, kan jeg ikke fatte hva du snakker om.

Likevel, jeg mener Barsom er en bedre spiss. Han er bedre i duellene, har bedre løp og bedre defensiv jobbing. Han scorer også mål..

Trulsen har jeg sett for lite til å kunne si noe om, men jeg ville heller satset på ham enn på Tegström. Får han matching i tippeligaen og gjør det bra, kan han fort bli en "hit". Og når vi har et sånt problem som vi har, hvor spissene våre ikke funker, ville jeg heller satset på et ungt talent. Unge spillere pleier som regel å gi 100% hele tiden, fordi de er ydmyke og vil kjempe seg inn på laget.

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 18 aug 08, 14:51

Opprinnelig postet av Lemmy

Hva med Gardar?

Jeg skrev for øyeblikket, og regnet derfor ikke med Gardar.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 18 aug 08, 14:52
Endret: 18 aug 08, 14:53
Endret av: Lemmy

Den er god. Da forstår jeg resonnementet ditt bedre, men mener fortsatt Barsom er bedre. :)

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 18 aug 08, 15:00

Så du mener at dersom Tegstrøm hadde hatt selvtillit, så hadde vårt spissproblem vært borte? Og du mener han får mer selvtillit av å svi sjanser på a-laget? Da foreslår jeg at han spiller på seg selvtillit på 2 laget, dersom det er problemet.

Mitt spørsmål til deg er da, hvorfor er han så lat? Hvorfor jobber han ikke hardere for å motbevise folk som meg?

 

Ps. Ingenting hadde gjort meg gladere enn om Tegstrøm blomstret opp og scora i kamp etter kamp. Men jeg har ikke trua. Jeg blir glad når FFk vinner, og med Tegstrøm på laget, mener jeg våre vinnersjanser blir betraktelig svekket.

 

Men klart , vi kan jo alltids satse på billige straffer og Ramberg på hodestøtCool

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


PlatinumCruiser

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 24 aug 08, 02:27

Heller Trulsen enn Tegström.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 24 aug 08, 09:52

Opprinnelig postet av PlatinumCruiser

Heller Trulsen enn Tegström.

Absolutt!!


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 24 aug 08, 10:20

Beste grunnen til å bruke trulsen fremfor tegstrøm er at trulsen har et stort utviklings potensialet. for å utvikle seg videre trenger man jo kamptrening. Forskjellen mellom trulsen og tegstrøm er ikke så stor, men når noen er så jevngode mener jeg at man alltid skal la talentet spille slik at den personen kan utvikle seg.

Så ja helst trulsen



Flat Trådet Nøstet
Totalt 5 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f