Husk meg
Brukernavn
Passord

Tegstrøm vs Trulsen

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 18 aug 08, 11:00

Det er respektløst av dere å sammenlikne Tarik og Gardar med Tegstrøm... Ser dere virkelig ikke forskjellen?

Tegan jobber jo ikke en gang, han er bare konstant rævva!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 18 aug 08, 11:24

Opprinnelig postet av ffkmufc

Tegan jobber jo ikke en gang, han er bare konstant rævva!

Spesielt i 2. omgangen mot TIL jobbet tegstrøm som en helt. Tok intiativ og gikk på løp, men fikk ikke ballen. Han er en annen spiller enn Tarik og Gardar. Det er tydeligvis en omstilling fra flere av lagkameratene å vende seg til hvordan han ønsker å få ballen, og når.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 18 aug 08, 12:45

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av ffkmufc

Tegan jobber jo ikke en gang, han er bare konstant rævva!

Spesielt i 2. omgangen mot TIL jobbet tegstrøm som en helt. Tok intiativ og gikk på løp, men fikk ikke ballen. Han er en annen spiller enn Tarik og Gardar. Det er tydeligvis en omstilling fra flere av lagkameratene å vende seg til hvordan han ønsker å få ballen, og når.

Han ble da blandt annet servert en "ferdig scoret" passning fra Barsom. Avsluttningen var det virkelig klasse over. NOT!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 18 aug 08, 12:56

Opprinnelig postet av HotDream

Han ble da blandt annet servert en "ferdig scoret" passning fra Barsom. Avsluttningen var det virkelig klasse over. NOT!

Igjen begynn å se hele kamper med andre TL lag og ikke bare høydepunkter. "Klassespisser" i andre TL klubber misser også 100 % sjanser.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 18 aug 08, 13:00

Så Tegstrøm skal spille, for andre TL lag også har dårlige spisser? Ålesund har noen dårlige forsvarsspillere,kanskje vi skal kjøpe tilbake Are Tronseth igjen?

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 18 aug 08, 13:04

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av HotDream

Han ble da blandt annet servert en "ferdig scoret" passning fra Barsom. Avsluttningen var det virkelig klasse over. NOT!

Igjen begynn å se hele kamper med andre TL lag og ikke bare høydepunkter. "Klassespisser" i andre TL klubber misser også 100 % sjanser.

Ok de bommer de også, men de scorer da også av og til. Tarik bomma, Gardar bommer, men de scorer også skjønner du..

Trur du er den eneste som ser noe i Tegstrøm.. Du minner litt om Paco med Morgan...


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 18 aug 08, 13:06

Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av HotDream

Han ble da blandt annet servert en "ferdig scoret" passning fra Barsom. Avsluttningen var det virkelig klasse over. NOT!

Igjen begynn å se hele kamper med andre TL lag og ikke bare høydepunkter. "Klassespisser" i andre TL klubber misser også 100 % sjanser.

Ok de bommer de også, men de scorer da også av og til. Tarik bomma, Gardar bommer, men de scorer også skjønner du..

Trur du er den eneste som ser noe i Tegstrøm.. Du minner litt om Paco med Morgan...

Kan ikke du holde kjeft,hvorfor blander du Morgan inn i dette ?


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 18 aug 08, 13:09

  Hadde skuddet til Tegstrøm mot VIF som gikk i tverrligget ut , gått inn istedenfor og hadde en av sjansene mot Tromsø gått

inn. Ville flere hatt troa på Tegstrøm.  Med selvtillit hadde disse gått inn.  Selvtilliten til Tegstrøm blir iallefall ikke bedre med piping og rop etter seg.  Regner med at Grønnhagen vet hva han gjør som bruker han.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 18 aug 08, 13:10

Blander ikke inn Morgan. Sier bare at kanogvetalt forsvarer Tegan nesten like mye som du forsvarer Morgan..


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 18 aug 08, 13:13

Opprinnelig postet av ffkmufc

Ok de bommer de også, men de scorer da også av og til. Tarik bomma, Gardar bommer, men de scorer også skjønner du..

Har Tarik scoret mye mer enn Tegstrøm denne sesongen hvis du delere antall mål på spilletid. Litt oftere, men ikke mye. Kan ha noe med tillit/selvtillit å gjøre.

Hvis du sier Tegstrøm er så dårlig så synes jeg i rettferdighetens navn at han må sammenlignes med andre TL spisser.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 18 aug 08, 13:14

Opprinnelig postet av eliot

  Hadde skuddet til Tegstrøm mot VIF som gikk i tverrligget ut , gått inn istedenfor og hadde en av sjansene mot Tromsø gått

inn. Ville flere hatt troa på Tegstrøm.  Med selvtillit hadde disse gått inn.  Selvtilliten til Tegstrøm blir iallefall ikke bedre med piping og rop etter seg.  Regner med at Grønnhagen vet hva han gjør som bruker han.

Om en proffesjonell fotballspiller trenger selvtillit for å score fra 3 meter på åpent mål, da har han virkelig store problemer med å gjøre det han lever av... Eller å leve av det han gjør....  


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 18 aug 08, 13:28

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Men av en eller annen merkelig grunn så har vi til tross for det vært blandt de lagene som har scoret flest mål!?

Ja, vi har pleid å score mye mål. Fordi vi har hatt en god midtbane, med spillere som har vært kapable til å score en del mål. Brenne, Bjørkøy og Gashi. I tillegg har vi hatt en superspiss i Tarik Elyounoussi.

Personlig blir jeg frustert av å se på Tegström spille. Sjansesløseri er jo en ting, men der har jeg forståelse egentlig. Men han er jo ikke interressert, ser det ut som! Han gir lite i dueller og løper lite(både defensivt og offensivt), og det plager meg. Da syns jeg heller det er greit med Kvisvik, for han har en spisskompetanse som han får brukt- og han er helt klar på at han ikke løper. Tegström har ingen spisskompetanser som er ekstreme, og han er sånn halvveis med i kampene.

Nei, kjøp en ny spiss med fart og tempo i kroppen og ha sammen med Gardar/Barsom!

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 18 aug 08, 13:52

Opprinnelig postet av Husgutt

Så Tegstrøm skal spille, for andre TL lag også har dårlige spisser? Ålesund har noen dårlige forsvarsspillere,kanskje vi skal kjøpe tilbake Are Tronseth igjen?

Jeg snakker om spillere som Helstad, Nannskog, Iversen og Fredheim-Holm.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 18 aug 08, 13:55

Opprinnelig postet av HotDream

Om en proffesjonell fotballspiller trenger selvtillit for å score fra 3 meter på åpent mål, da har han virkelig store problemer med å gjøre det han lever av... Eller å leve av det han gjør....  

Hvis du følger med på norsk fotball så ser du at dette skjer ofte, og at Tegstrøm ikke er den eneste som brenner 100 % sjanser. Er de andre spissene som gjør det samme også ubrukelige?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 18 aug 08, 13:58

Opprinnelig postet av Lemmy

Ja, vi har pleid å score mye mål.

Ett lag har scoret mer!

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 18 aug 08, 14:01

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Lemmy

Ja, vi har pleid å score mye mål.

Ett lag har scoret mer!

Ja! Hipp hurra! På tross av at Tegan er vaksinert mot å score!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 18 aug 08, 14:01
Endret: 18 aug 08, 14:05
Endret av: Husgutt

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Husgutt

Så Tegstrøm skal spille, for andre TL lag også har dårlige spisser? Ålesund har noen dårlige forsvarsspillere,kanskje vi skal kjøpe tilbake Are Tronseth igjen?

Jeg snakker om spillere som Helstad, Nannskog, Iversen og Fredheim-Holm.

hehehehehehe.. Jeg ser nesten alt som er av norsk fotball på tv, og dersom du kommer her og sier at Helstad og Nannskog hadde bommet på 9/10  av de 100% sjansene T(r)egstrøm ahr bommet på,ja da tror jeg ikke du er mental frisk..

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 18 aug 08, 14:10

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Lemmy

Ja, vi har pleid å score mye mål.

Ett lag har scoret mer!

Snakker du da om denne sesongen?

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 18 aug 08, 14:17

Jeg var i hvert fall ikke en av de som ville benke Tarik. Jeg kan si det samme nå, sats på Koadiou på kanten i stedefor Ramberg, Koadiou har stort potensiale, for å dra et lignende eksempel. Om man vil ha noen ut av start elleveren etter ørten kamper hvor Tegstrøm har fått sjansen (hvor han for meg bare har vist mindre og mindre) er man da ikke ondskapsfull for det: Hadde trua pån for et par mnd sia tilbake men nå ser jeg jo at han han rett og slett ikke er motivert, innsatsen er i hvert fall ikke i nærheten av 100 %, Og det må den minst være hvis du skal kjempe deg inn i en første ellever


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 18 aug 08, 14:20

[quote=Husgutt]

[hehehehehehe.. Jeg ser nesten alt som er av norsk fotball på tv, og dersom du kommer her og sier at Helstad og Nannskog hadde bommet på 9/10  av de 100% sjansene T(r)egstrøm ahr bommet på,ja da tror jeg ikke du er mental frisk..

[/quote]

Tegstrøm har spilt en hel kamp denne sesongen og der bommet han en 100% sjanse. Om du får det til å bli 9 av 10 så har du noe og lære meg om statistikk.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f