Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp Kamma - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 8 8

Råden

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 jun 07
Innlegg: 21

Lagt til: 21 aug 08, 13:53

Wehrman soner karantene...


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 21 aug 08, 14:16

...og det visste du egentlig, denialsander. Wink

---------------------------

Hater hat!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 21 aug 08, 14:30

Opprinnelig postet av Magnum

...og det visste du egentlig, denialsander. Wink

*tenke*

*tenke*

;)

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


michael collins

Knøttespiller

Ble medlem: 29 jun 06
Innlegg: 45

Lagt til: 18 aug 08, 11:56

Jeg tror han får to kamper. Det andre gule kortet var ikke det verste jeg har sett, men måten han demonstrerte på da han gikk av banen får konsekvenser.

---------------------------

Tromsø IL: Nord-Norges stolthet


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 18 aug 08, 12:22

Opprinnelig postet av michael collins

Jeg tror han får to kamper. Det andre gule kortet var ikke det verste jeg har sett, men måten han demonstrerte på da han gikk av banen får konsekvenser.

Tror du eller håper du? Cool Bra vi har kamma og ålesund ihvertfall, ikke de verste lagene å møte uten Wehrman. Men er allikevel skeptisk.

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 18 aug 08, 14:29

Opprinnelig postet av michael collins

Jeg tror han får to kamper. Det andre gule kortet var ikke det verste jeg har sett, men måten han demonstrerte på da han gikk av banen får konsekvenser.

Måten dommeren velger å overse episoden med Barsom og Svindal Larsen, hvor sistnevnte skulle vært vist ut, gjør at man forstår når Wehrman protester på et kort som dommeren sier han får for å kjefte på han. Noe forøvrig Svindal Larsen gjorde i løpet av hele kampen uten å få så mye som en liten reprimande. Jævla Svin...


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 18 aug 08, 15:07

Ken Henry Johnsen er satt opp som dommer. Hvem faen er det? aldri hørt om fyrenSurprised

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 18 aug 08, 15:20

Litt ung dommer. Etter min mening, ikke så veldig bra. Men det avhenger vel for det meste fra kamp til kamp. :)

Håper på: Örlund/Runar- Ophaug, Piiroja, Gerrbrand, Perreira- Kvisvik, Gashi, Ramberg, Thomassen- Trulsen, Barsom.  Ved evt. kjøp av ny spiss som er god nok, går han inn på laget til fordel for Trulsen. Gardar spiller hvis han er frisk, og da går Barsom ned på høyre, Kvisvik på venstre og Thomassen på benken.

Egentlig ville jeg sett Barsom på midtbanen, men tror at han passer best med Kasey. Ramberg passer vel bedre med Gashi enn hva Barsom gjør..

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Erlend20

Juniorspiller

Ble medlem: 23 apr 06
Innlegg: 79

Lagt til: 17 aug 08, 22:59

Opprinnelig postet av Grasrota

Mange muligheter her ser jeg. Barsom har så langt blitt foreslått over alt unntatt som keeper nesten! -Hadde det vært en tanke å brukt enten Martinsen eller Gerrbrandt i rollen til  Wehrman. Eller mister vi for mye forovermoment da syns folk? Har ikke tenkt over hvor god noen av dem er til å holde på ballen under press, da dette vel ikke er det dem driver mest med som stoppere, men hvertfall Gerrbrandt er vel en habil passningslegger.

 

Elvestad er god i den rollen.. Men skjer nok ikke at han får sjansen gett..Undecided

---------------------------

Ære være Fredrikstad


stiansti

Knøttespiller

Ble medlem: 07 nov 07
Innlegg: 47

Lagt til: 17 aug 08, 23:26

Nei, Grønis har vell gitt klart uttrykk for at Elvestad ikke er en mann som satses på for tiden.. For synes denne gutten bør få noen innhopp fremover også!

---------------------------

Fredrikstad - Laget i vår by!



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 8 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340