Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kamp: FFK - Tromsø (17. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 13 aug 08, 15:59

"Men, en ting er sikkert! Vi kan prise oss glade for at TIL spiller ærlig og redelig fotball."

Jaaahda. TIL spiller mye på samme måte som Kamma. Lange pauser ved hver dødball for å få ned motstanderens tempo. Fysisk spillestil med jaging, forstyrring og jobbing. Massevis av meningsløse langballer.

Hvis TILs spill mot FFK er slik de ønsker å fremstå er det bare trist...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 13 aug 08, 16:05
Endret: 13 aug 08, 16:20
Endret av: Magnum

"Vi er skuffa, knust. Men, en ting er sikkert! Vi kan prise oss glade for at TIL spiller ærlig og redelig fotball. At vi ikke har en sånn fyr som Kvisvik med på laget, som tyr til juks for å vinne fotballkamper. En usportslig og usympatisk fyr hele mannen!"

ROFL!

Det minner meg egentlig om "Petre" og Blablas anmeldelser av Sonics-konserten på Øya på lørdag: Noen befinner seg på en helt annen planet enn oss andre.

Når det gjelder kommentarene om Edvartsen, så hadde jeg ikke vært så bekymra. Neste gang er det nok FFK dømminga hans går ut over. Det er jo aldri mulig å forutse hva han skal få for seg. (Jeg mener forøvrig at begge "straffesituasjonene" burde vært straffe).

Edit: Den andre kamprapporten deres er hakket mer edruelig, sjøl om det finnes stikk mot Kvisvik der også:

http://www.isberget.no/news/156/90/FFK-TIL-Kamprapport-nr-2

"Fredrikstad var totalt sett det beste laget i Plankebyen mandag, men kampen ble skjemmet av en rekke dårlige avgjørelser. Ikke fra Fredrikstad, ikke fra Tromsø, men fra vår alles kjære dommer Edvartsen."

---------------------------

Hater hat!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 13 aug 08, 16:51

Opprinnelig postet av FFK1903

Opprinnelig postet av Husgutt
haha.. for en fantastisk kamprapport! Holters, her har du noe å lære

Det du prøver å si er at kamprapporten vår fra TIL-kampen sugde balle? Jeg er selvfølgelig enig, Holters, skjerp deg! ;)

 

Spillerbørslogoen bør også redigeres.. Tarik er som kjent ikke FFK-spiller lenger...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 13 aug 08, 17:53

Skjønner frustrasjonen til TILfansen da.. Det er jo et billig straffespark, og Edvartsen er som vanlig arrogant etter avgjørelsene sine. Som dommer skal man være ydmyk, ikke arrogant.. Håndbevegelsene og ansiktsuttrykket etter at han dømte straffa, er sikkert vanskelig å svelge for TILspillere og fans.

Dessuten er han arrogant i den situasjonen hvor han truer TILspilleren(Høgli?) med rødt kort. Tar hånda mot lomma for å signalisere at han skal holde kjeft, må være vanvittig irriterende å bli dømt av en som ham..

Og så vil jeg rose Tom Høgli/Yttergård Jenssen(hvem det nå enn er) for det som kunne blitt et straffespark i 1.omgang. Synd at ikke kampen ble spilt på søndag, for da ville han fått fairplay-prisen av tv2 for ikke å falle! Hadde han falt hadde det vært straffe med en gang, når han velger å stå er det nesten umulig for Edvartsen å dømme straffe.

Likevel, å kalle Kvisvik usportslig blir vel å ta i. :) Han faller selvfølgelig litt lett, men likevel får han en klar dytt i ryggen. Tror egentlig ikke Kvisvik mente å få et straffespark, han bare falt naturlig..

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 13 aug 08, 18:33

Så du oppførslen til TIL-keeperen i forkant av corneren og dytten? Etter kollisjonen med Raio og hans påfølgende utblåsning i den situasjonen fortsatte han å kjegle med FFK-spillerne. Raymond gjør det eneste rette, går og stiller seg opp foran keeper - som i drittsinne dytter, klart og tydelig, Raymond unna.

Som dommer ville jeg nok kanskje trukket litt på smilebåndet selv, hvis jeg skulle dømt straffe i en slik situasjon... Keeper får 100% som fortjent og er idiot som begynner å dytte når han ser dommeren ha 100% klar sikt til situasjonen.

Når det gjelder Høgli synes jeg det var helt greit gjort av Edvardsen. Han viste klart og tydelig at han synes taklingen var på grensen og fortsatte klager fra Høgli (eller hvem det var) ville medføre det røde kortet - gult nummer to, altså.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 13 aug 08, 18:38

Selvfølgelig, jeg syns også det er en straffe. En billig, men riktig idømt. Men hadde jeg fått den i mot meg hadde jeg blitt forbanna!

Det er åssen Edvartsen er etterpå jeg reagerer litt på. Han viser ingen ydmykhet med sitt "stålansikt" og er hva jeg vil kalle arrogant. En dommerstil jeg ville ha likt var hvis han sa til spillerne " det kan godt hende jeg tar feil, men etter hva jeg så der og da mener jeg det er straffespark". Man må være ydmyk og si at det faktisk kan hende man gjør feil..

Jeg er enig i vurderingen fra Edvartsen mot Høgli. Han mener den er på grensa og Høgli fortsatter å klage, da skal han få en advarsel. Men Edvartsen trekker hånda mot kortlomma, og akkurat det syns jeg er litt arrogant. Han kan helt enkelt si at "protesterer du mer nå er det rett ut" eller lignende.. Men etter min mening er han arrogant!

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4684

Lagt til: 14 aug 08, 11:36

Opprinnelig postet av denialsander

"Men, en ting er sikkert! Vi kan prise oss glade for at TIL spiller ærlig og redelig fotball."

Jaaahda. TIL spiller mye på samme måte som Kamma. Lange pauser ved hver dødball for å få ned motstanderens tempo. Fysisk spillestil med jaging, forstyrring og jobbing. Massevis av meningsløse langballer.

Hvis TILs spill mot FFK er slik de ønsker å fremstå er det bare trist...

Det verste er at det ikke engang er sant. De har et større svin på skogen selv, og han heter (trrrrrrrrrrrrrrrommevirvel) Sead Ramovic. Regner med at det er flere enn meg som husker at han lekte rulleleken etter å ha fått hånda til Peter Ijeh i fjeset under kamp mellom TIL og Viking i fjor ... Det er noe helt annet enn det de beskylder Raymond for. Den var nesten like ille som Rivaldo mot Tyrkia i 2002.

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 14 aug 08, 12:02

aaah... rivaldo... er det noen som har skjemmet ut fotballen så mye før?? Bortsett fra muligens Italia mot Kamerun i OL her om dagen... det var flaue greier der. Men det var vel egentlig en avsporing.

Sead Ramovich... Tippeligaens største rævhøl... og det er en knallhard konkurranse!

 



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340