Husk meg
Brukernavn
Passord

Tarik Elyounoussi (Herenveen)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 08 aug 08, 22:57
Endret: 05 okt 08, 13:29
Endret av: Per Egil

Bare å gratulere Tarik som scoret i debuten i en treningskamp for Heerenveen! Tarik imponerer meg stort, kommer til å bli en hit i Nederland tror jeg!

Mod: La heller overskriften din inn i denne tråden ettersom det var kommet noen svar, så får du heller stille spørsmålet på ny.

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 08 aug 08, 23:00

Tarik debuterte jo uten scoring forleden? Kom inn i 60-70 minutt?

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 08 aug 08, 23:01

http://f-b.no/article/20080808/FFK/51644837/1220/NYHET

 

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 08 aug 08, 23:08

FB har feil :).

Han kom inn som innbytter for et par dager siden også, akkurat som Holters sier

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 08 aug 08, 23:36

FB, sist med det første :-D

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 09 aug 08, 09:30

"Sent i kveld møtte Elyounoussis nye lag, belgiske Excelsior Mouscron, hvor han inntok inntok høyrekanten. Det ga full pott og scoring i debuten."

Jeg visste heller ikke at Tarik spilte for et Belgisk lag...  

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 09 aug 08, 09:48

Opprinnelig postet av denialsander

"Sent i kveld møtte Elyounoussis nye lag, belgiske Excelsior Mouscron, hvor han inntok inntok høyrekanten. Det ga full pott og scoring i debuten."

Jeg visste heller ikke at Tarik spilte for et Belgisk lag...  

Foreslår at du leser den setningen på nytt. Gjerne litt mer grundig. Står ingenting feil der. Tongue out


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 09 aug 08, 09:51

Det står noe feil. Det står at det ga full pott og scoring. Senere skriver de at det blei uavgjort.. Er det full pott???


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 09 aug 08, 09:58

Opprinnelig postet av ffkmufc

Det står noe feil. Det står at det ga full pott og scoring. Senere skriver de at det blei uavgjort.. Er det full pott???

Hehe. Du har rett i det, men det var ikke akkurat det jeg svarte på. Jeg svarte på denialsanders innlegg ang hvilket land Tariks nye klubb kommer fra.

Men ettersom jeg kan se, kan denne nevnte setningen tolkes på to forskjellige måter. Både slik som denialsander tolker den, og slik som jeg tolker den. Egentlig en litt klønete setning.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 09 aug 08, 10:24

Opprinnelig postet av Plankekæll

Foreslår at du leser den setningen på nytt. Gjerne litt mer grundig. Står ingenting feil der. Tongue out

Kommaregler er til for å tukle med. ;)

Dette ("belgiske Excelsior Mouscron") er et "forklarende tillegg" (apposisjon), som har komma foran og etter. Det innenfor kommaet refererer vel til Tariks nye lag, slik at setningen sier at Tariks nye lag heter Excelsior Mouscron.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 09 aug 08, 10:51

Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av Plankekæll

Foreslår at du leser den setningen på nytt. Gjerne litt mer grundig. Står ingenting feil der. Tongue out

Kommaregler er til for å tukle med. ;)

Dette ("belgiske Excelsior Mouscron") er et "forklarende tillegg" (apposisjon), som har komma foran og etter. Det innenfor kommaet refererer vel til Tariks nye lag, slik at setningen sier at Tariks nye lag heter Excelsior Mouscron.

Er enig i det. Ingen god setning med andre ord.


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 09 aug 08, 17:28

riktige er å fjerne det første kommaet.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 09 aug 08, 18:48

Men, over til Tarik hvertfall;

Noen som har sett målet? Feks youtube eller noe. Høres jo litt sprekt ut da.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 09 aug 08, 21:50

Målet kan sees her etter ca. 3min og 20sek.

 

http://www.sc-heerenveen.nl/web/show/id=149132/contentid=7786


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 09 aug 08, 21:58

Lekker scoring - kjip drakt...

---------------------------

Jeg vil ha Wallace på plass i FIFA08!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 09 aug 08, 23:10

Målet var jo flott da, men synes det så ut som om gutten har fått god gammel gardesveis jeg... Surprised

Ellers kan jeg nevne at Heerenveens to neste treningskamper går som følger:

  • Søn 10/8 kl 1600 på Cristal Arena, Genk. (Racing Genk - SC Heerenveen)
  • Ons 13/8 kl 1600 på Sportpark De Westmaat, Spakenburg. (SV Spakenburg - SC Heerenveen)

Blir vel forhåpentligvis fler skåringer på kællen.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 10 aug 08, 20:06

Tarik scoret i dag også?


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 10 aug 08, 20:11

Jepp. Heerenveen spilte treningskamp mot belgiske Genk i dag. Heerenveen lå under 0-2 til pause. Så kom Tarik inn i pausen og scoret etter 67 min... Ble til slutt 2-2.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 aug 08, 20:23

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 12 aug 08, 13:47

http://babelfish.yahoo.com/

http://translate.google.com/translate_t

Følgende er fra sistnevnte:

sc Heerenveen etter fred sammen med Genk

Sc Heerenveen har avsluttet turen til Belgia med 2-2 uavgjort mot RC Genk. Den Frisere hadde lite i første halvår for å gjøre det enkelt å kombinere Genk og sett i ro på et 2-0 ulempe. sc Heerenveen gjenopprettet etter restitusjon og kom gjennom treff fra Elyounoussi og Henrique nivå. Resultatet var rimelig, men i de Cristal Arena of Genk ble klart at SC Herenveen ennå ikke klart for kick-off for den nye sesongen.

sc Heerenveen åpnet fornuftig på ca 12.000 tilskuere fylt Cristal Arena. Den første trusselen kom fra frisisk side. Paulo Henrique seg fra venstre innover og hadde ballen med et vakkert virvel rakelings langs fjerne hoper forsvinne. Etter den brasilianske fortsatt hadde om gekopt, Genk seg initiativet til å nærme seg.

Etter første advarsel skutt av Nemece var i det trettende minutt peke direkte. sc Heerenveen fikk ballen unna og det var ikke Caillet som Vandenbussche med et lavt og hardt skudd i det korte hjørnet overrasket. RC Genk tok i det trettiende minutt lenger unna. I 2-0 av Barda så Frisisk forsvaret er ikke bra.

På et høyt videreføring av det israelske venstre var lite mellom de tre menn fredag inkoppen, 2-0. sc Heerenveen kom etter openingskwartier ikke lenger nødt til å passere. Genk, som neste uke konkurransen begynner, viste seg på alle fronter bare litt skarpere og gretiger. Den Frisere kom til resten fortsatt kamp på god vei når Vandenbussche doorgebroken Bosnjak av scoring av visste hvordan man kan beholde

Den andre halvparten ga samme spelbeeld først bli sett. sc Heerenveen, Elyounoussi for Deekman, hadde det hardt mot avid og lett å kombinere Genk. Etter Genk gjennom Nemece hadde en god sjanse, var det IL som Elyounoussi sc Heerenveen i det 69ste minutt det ga håp. Den norske oppstått i første omgang målvakt Verhulst, men skuddet fra hjørnet som fulgte vakkert innenfor, 2-1.

Målet har gitt ny fremdrift. Selv om aanvalsspel av Genk mye trussel forble det var mer sc Heerenveen fat på den belgiske motstanderen. Etter 74 minutter kom sc Heerenveen på en likeverdig nivå. Retten utgitt Grindheim setter ballen lavt og det var Paulo Henrique forsvar for fort. Verhulst var ingen sjanse for schuiver av den brasilianske, 2-2. Det var også det endelige

Maskinoversettelser er moro. Wink

---------------------------

Hater hat!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f