Husk meg
Brukernavn
Passord

Den store Tottenham tråden

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Modric

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jul 08
Innlegg: 212

Lagt til: 27 aug 09, 10:24

Ny seier til Spurs i går, da Doncaster ble sendt ut av Carling Cup med 5-1.

Huddlestone, O`hara, Bentley, Paven og Crouch noterte seg for mål, ellers rapporteres det om at Gio hadde en god kamp, med mange gode involveringer.

Dagens rykte fra England er at Carrick ønsker seg til Spurs igjen, og dermed verserer det rykter om en byttehandel med Modric + £10.mill til Spurs.
Dette høres helt utrolig ut for meg, men mener at vi har bruk for Carrick, men ikke på bekostning av Modric!


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 27 aug 09, 17:00

Så høydepunktene i formiddag, mye positivt fra Gio. Slapp til mange sjanser Doncaster også, men Corluca må ikke få lov til å spille stopper...

Straffen skulle ikke vært gitt. Det var hands, men dommeren så an fordelen, spilleren fikk skutt og keeper reddet. Så blåste dommer straffe. Dobbel fordel, noe som er feil, så burde vært 5-0. Uansett fortsetter den gode trenden...

---------------------------

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 27 aug 09, 19:09

Opprinnelig postet av Planken

Så høydepunktene i formiddag, mye positivt fra Gio. Slapp til mange sjanser Doncaster også, men Corluca må ikke få lov til å spille stopper...

Straffen skulle ikke vært gitt. Det var hands, men dommeren så an fordelen, spilleren fikk skutt og keeper reddet. Så blåste dommer straffe. Dobbel fordel, noe som er feil, så burde vært 5-0. Uansett fortsetter den gode trenden...

Fin førstetouch av Prince da....Wink

Så høydepunktene jeg også, så ut som både Gio og Bentley gjorde sine saker bra. Kjempescoring av Ohara og noen sterke redninger fra Carlo. Tror bredden blir vår styrke i år. Håper egentlig at det ikke skjer så mye mer i overgangsvinduet med unntak av han franske eks-bokseren som har vært på prøvespill, var det Anin?


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 29 aug 09, 19:31

Viser store defensive hull uten King, håper Woody er tilbake veldig snart. Corluka kan ikke spille stopper, og han må for all del slutte å forsøke bidra offensivt. Seriøst, jeg har telt, og han har hatt to assists siden han kom, bortsett fra det har ikke innlegg truffet medspillere i det hele tatt.

Positivt med selvtilliten, innleggene og skuddene til Lennon som har tatt nye steg under Harry... Og topplag avgjør kampene tross at de sliter, ikke sant? :)

---------------------------

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 30 aug 09, 20:54

Veldig utypisk Spurs å avgjøre en kamp 4 min på overtid ihvertfall, det normale er jo at motsatt skjer. Veldig nedtur at Modric blir ute en par måneder da... Spørs om ikke Weeler-Dealer Happy-Harry hiver seg rundt og bråshopper litt mot slutten av vinduet nå da...


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 30 aug 09, 20:55

Hørte at Modric er ute i flere mnd med brukket leggben.

Synd for Tottenham og for gutten selv.


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 31 aug 09, 20:58

Kranjcar visstnok klar for 2mill£ avhenger av at pompey for på plass erstatter, så det ikke klikker for supporterne deres.

Hvis så skjer så mener jeg det vil være en brukbar vikar for Modric. Han er jo vannt til å fore Defoe og walking stick med innlegg også


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 31 aug 09, 21:06

God squad player, fin alder. OK signering...

---------------------------

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 31 aug 09, 22:41

Imponerende start av spurs, de har vunnet på gode og dårlige dager som kjennetegner en solid klubb i flyt. Redknapp gjorde et par underlig overganger i Januar (bl.a. Chimbonda), men har nå lykkes bedre på overgangsmarkedet.

Krankjcar er jo et kupp hvis dere får ham for skarve 20mill....Men noen Modric det er han ikke...Må si meg især imponert over Huddlestone i serieåpningen, virker som han er klar for et skikkelig gjennombrudd.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 01 sep 09, 18:33

Kranjcar bekreftet på spurs offisielle webside! Smile


Modric

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jul 08
Innlegg: 212

Lagt til: 25 nov 09, 12:05

9-1 over Wigan i helgen.. Ja, hva skal man si?

Synes dette var en meget god kamp av Spurs, men skal jo sies at man ikke fikk alt for mye motstand av Wigan denne helgen..
Gledelig å se at Defoe vet hvor målet står og er pt toppscorer i PL :)


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 01 mai 10, 12:30
Endret: 01 mai 10, 12:30
Endret av: Per Egil

- Er i Tottenham kun på grunn av pengene

Endelig en ærlig fotballspiller. Og jeg vil tro at de aller fleste profesjonelle fotballspillere er enige, selv om de færreste vil innrømme det. Kudos til Assou-Ekotto for å snakke rett fra levra.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 02 mai 10, 12:24

Først det jeg gikk inn i tråden for å si: Hyggelig å se at Spurs holder på fjerdeplassen. Jeg kommer til å heie hardt på de hvite og mørkeblå på onsdag. Sett lottomillionærene fra Eastlands ettertrykkelig på plass.

Så til Assou-Ekotto-intervjuet: Jeg skjønner ham jo, og ærlighet skal man respektere. Dog synes jeg det høres drøyt ut når han sier at han ikke føler noen tilknytning til lagkameratene engang. Jeg vil tro at selv om flertallet av profesjonelle fotballspillere nok tenker lønn og egen karriere fremfor klubbfølelse, så er et like fullt mange som knytter følelsesmessige bånd til både medspilllere og fans. Jeg vil tro det er mange eks-fotballspillere som har mange venner blant tidligere lagkamerater, og varmere følelser for klubber de har spilt for lenge.

Jeg har litt vondt for å tro at for eksempel Phil Neville gir glatt fanden i hvordan det går med Manchester United bare fordi han nå har spilt noen sesonger i Everton.

Men tilbake til poenget: Lykke til mot City!

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


Modric

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jul 08
Innlegg: 212

Lagt til: 06 mai 10, 07:06

Champions leauge kval for Spurs! COYS!


TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 06 mai 10, 15:28

Håper på 3. plassen nå Smile


Modric

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jul 08
Innlegg: 212

Lagt til: 21 jul 10, 11:18
Noen som har bestilt tur over til WHL enda eller som har planer om dette? Og hvordan er stemningen for å få til Spurs treff her i Fredrikstad, slik som det er andre steder i landet..


Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f