Husk meg
Brukernavn
Passord

Bra jobba mot Løv-Ham i dag!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 30 jul 08, 21:07

Vi var skuffende få på PH-feltet i dag, men til tider synes jeg vi trøkka til relativt bra tross trommemangel og en forsanger som ikke var veldig delaktig. For å være så få synes jeg vi gjorde en god jobb. Et lite klapp på skuldra til alle som kom og støtta gutta i dag! Bra jobba! Laughing

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


jarleb

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 06
Innlegg: 90

Lagt til: 30 jul 08, 23:08

Grunnet sykdom så satt jeg på en stol plassert midt på langsiden, og må si meg enig. Dere gjorde en bra jobb i dag.

Takk. :)


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 08 aug 08, 00:55

Opprinnelig postet av Scout

Vi var skuffende få på PH-feltet i dag, men til tider synes jeg vi trøkka til relativt bra tross trommemangel og en forsanger som ikke var veldig delaktig. For å være så få synes jeg vi gjorde en god jobb. Et lite klapp på skuldra til alle som kom og støtta gutta i dag! Bra jobba! Laughing

Jeg sa faktisk til bruttern et stykke ut i første periode: 'Jøss, det høres ut som om de få som har kommet idag er de som faktisk pleier å synge når tribunen er full også'.

Tenk åssen PH hadde framstått hvis alle hadde bidratt sånn som de par hundre på denne kampen...



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340