Husk meg
Brukernavn
Passord

Den store Blackburn tråden!

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 7 5

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 28 des 08, 19:46

fy faen for en nedtur idag. skjønner ikke at det er mulig. vi leder 2-0, 5 min før slutt.

å la robinho stå alene er en skam. det skal ikke være mulig.

ellers så spilte vi ganske ålreit idag. var ikke mye city klarte å få til de 85 første min


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 08 jan 09, 16:42

http://www.brscn.com/nyheter.asp?action=visNyhet&id=3371

big sam er intressert i sin gamle elev i bolton. for min del så har jeg aldri tålt trynet på diouf. noe mer usympatisk spiller skal du lete lenge etter. 


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 21 jan 09, 12:03

Virker som han har fått ting på rett kjør, faktisk ikke tapt noen av de fire siste kampene han har ledet laget. Og Rovers er over nedrykkstreken så vidt det erSmile

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 04 apr 09, 15:46

Sweeeeeet! Lasagnen smakte mye bedre etter at Oioioioijer satte inn 2-1 på HD-sendingen! Utrolig viktig seier, selv om det likevel blir vanskelig å holde seg oppe.

Vidar Davidsen mente straffen til Tottenham var grei, de engelske mente at den var billig. Samtidig påpekte de ballens plassering. Den straffen var jo nesten allerede inne før den ble tatt!

Heldige som ikke får rødt kort, og litt heldig med det røde kortet til Tottenham. Litt oppned denne Gomes. Først redder han mesterlig Warnocks skudd, før han på den påfølgende corneren er ute og lage gressengler i feltet slik at det bare er å sette 2-1!

Så spørs det var gamlehelten Shearer får ut av Newcastle... Blackburn har ikke akkurat lett program igjen.


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 04 apr 09, 16:00

Dette var superdeilig og viktig seier, nå ser tyng veldig mye lysere ut. Om shearer og co taper i kveld så har det redda mye av helga. Virkelig fått troa tilbake. Men skal sies, hadde flaks i uflaks i kampen i dag, skulle aldri vært straffe, men skulle vært rødt kort til mokoena sammtidig som Tottenham hadde presset og kontrollen i kampen.

Men jeg klager ikke, dette smakte riktig deiligSmile

---------------------------

Drillo svarte følgende på et spørsmål om det var noe magisk ved ham.

- Nei, dette er ikke noe magi. Det har med avstander, vinkler,løpskapasitet,førsteforsvarsjobbing og overganger å gjøre, og ikke med magi.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 06 apr 09, 22:50
Endret: 06 apr 09, 22:59
Endret av: FFK1903

De mobiliserer fansen og øvrige publikum nå i hvert fall. Bedre med en full stadion enn en som ikke er det i hvert fall. Håper dette gjør at klubben berger plassen!

De kyrilliskinspirerte bokstavene og mafiaboss Sam i bakgrunnen fikk meg ikke akkurat til å tenke på fotball men... :p


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 09 mai 09, 16:56

Leder 1-0 mot Portsmouth og Gamst has scoret sitt første seriemål for sesongen. Nå burde vi vel sikret plass i Premier League neste år også.

Dumpa også borti denne videoen med Matt Jansen fra Soccer AM sendingen i dag. Artig gjensyn med en av mine all-time favoritter.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 09 mai 09, 17:16

Opprinnelig postet av Rey
Dumpa også borti denne videoen med Matt Jansen fra Soccer AM sendingen i dag. Artig gjensyn med en av mine all-time favoritter.

Pfft, vi vet alle at det er Corrado Grabbi som er den du savner aller mest i Blackburn-trøya ;)

Herlig om vi vinner i dag og dermed sikrer plassen. Det er vel fortjent etter at vi måtte lide oss igjennom et halvår med Paul Ince!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 09 mai 09, 17:22

At jeg kunne glemme han :) Grabbi er vel der oppe sammen med Sebastian Perez

2-0 til Blackburn nå. Straffe McCarthy. Enveiskjøring i andre omgang

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 09 mai 09, 17:38

Deilig..Holder dette seg er ny kontrakt sikkraMoney mouth

Ince rota deg ganske til, hadde han vært der ennå hadde det garantert blit nedrykk.

---------------------------

Drillo svarte følgende på et spørsmål om det var noe magisk ved ham.

- Nei, dette er ikke noe magi. Det har med avstander, vinkler,løpskapasitet,førsteforsvarsjobbing og overganger å gjøre, og ikke med magi.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 22 jun 09, 19:29

Da var Roque Santa Cruz City-spiller!

Blir ikke noe savn egentlig. Har ikke prestert på langt nær det han gjorde første sesongen, og ville bort. Bare så synd vi ikke solgte han etter sesongen i fjor, da hadde vi sikkert fått en større pris for han.


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 22 jun 09, 19:41

Helt greit egentlig, 180 mil kroner er mye for en klubb som Blackburn, dette kommer godt med. Santa Cruz har ikke prestert i år og vært mye skada.

Det som skremmer meg er at Blackburn jakter Kevin Davies fra Bolton, ser helst at det ikke skjer

---------------------------

Drillo svarte følgende på et spørsmål om det var noe magisk ved ham.

- Nei, dette er ikke noe magi. Det har med avstander, vinkler,løpskapasitet,førsteforsvarsjobbing og overganger å gjøre, og ikke med magi.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 16 jul 09, 08:34

Frister enda mer med turer nå!

Ryanair til Rygge?

Aldri i verden om jeg hadde reist med Ryanair på lengre flyturer, men turer til England går greit. Enkelte har jo betalt tjuekroningen tur/retur for en billett, inkludert avgifter. Og man klarer seg jo ofte med en liten håndbaggasje-koffert for en langhelg.

Tror jeg betalte 84 kroner sist gang jeg fløy med dem, men da fra Torp selvsagt. Med buss etc så blir det litt penger likevel, men hvis det blir fra Rygge så er det ikke verre enn at folk kan være sjåfør!


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 16 jul 09, 09:18

Frister å dra på hatoppgjøret Blackburn-Burnley i Oktober, se hva det blir til. Helt toppers om Ryanair kommer til Rygge. Tenkte forrige sesong om vi beholder plassen i Premier League så kommer de til å hente noen forsterkninger. Christian Vieri på prøvespill i en alder av 35 år får meg til å ble pessemistisk foran neste sesong. Må da være mulig å feks kaste seg inn i kampen om Eidur Gudjohnsen? Ikke dyr, blir ikke kjøpt av en av de store klubbene..Om Sunderland klarer å få huk på han må jaggu vi klare det også.

Tror han kunne vært et røverkjøp for klubben, Vieri hadde jeg jubla over for 7-8 år tilbake, men nå?!Undecided Blir det samme som forsøket fra Ince om å hente Robbie Fowler, totalt flopp

---------------------------

Drillo svarte følgende på et spørsmål om det var noe magisk ved ham.

- Nei, dette er ikke noe magi. Det har med avstander, vinkler,løpskapasitet,førsteforsvarsjobbing og overganger å gjøre, og ikke med magi.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 16 jul 09, 12:02

Da kom bekreftelsen og gitt. Ingen Liverpool-rute dessverre, men London er i hvert fall et alternativ...


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 05 aug 09, 15:07

Blackburn
Inn: Steven N'Zonzi (Amiens, 1,7 millioner pund), Lars Jacobsen (Everton, gratis), Gael Givet (Marseille, uviss sum), Elrio van Heerden (Club Brugge, gratis), Nikos Giannakopoulos (Asteras Tripolis, 52 000 pund)
Ut: Matt Derbyshire (Olympiakos, tre millioner pund), Roque Santa Cruz (Manchester City, 18 millioner pund), Aaron Mokoena (Portsmouth, gratis), Andre Ooijer (PSV Eindhoven, gratis), Tugay (lagt opp), Johann Vogel (frigitt)

hva skal vi si om overgangene hittil?

mistet santacruz og et stort potensial i matt derbyshire fremover på banen. og andre ooijer i forsvaret. det er vel de største tapene i år som jeg kan se.

veldig spent på de som har kommet inn. eneste jeg vet noe om er givet fra han spilte litt hos oss ifjor. virker som en god spiller. giannakopoulos er jeg tvilsom til at kan gjøre det veldig bra for oss. de andre vet jeg ikke noe om. noen som vet noe mer om de enn meg?


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 05 aug 09, 15:27

Du kan også ta med Nikola Kalinic (bøtta inn mål i Croatia) og Franco Di Santo (Stort spisstalent fra Argentina) på lån fra Chelsea.

Alt i alt, er jeg bare sånn passe fornøyd med overgangsvinduet. Skulle gjerne sett de hadde fått på plass en midtbanespiller til nå, for den midtbanen har stor historie med å være skadeskutt.

Men Rovers har ikke akkurat mye penger å strutte med, så må vel være det vi kunne forvente. Tror uansett årets sesong blir endel bedre enn fjorårets. Tapte mange poeng pga Ince.

---------------------------

Drillo svarte følgende på et spørsmål om det var noe magisk ved ham.

- Nei, dette er ikke noe magi. Det har med avstander, vinkler,løpskapasitet,førsteforsvarsjobbing og overganger å gjøre, og ikke med magi.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 05 aug 09, 17:16

Skal være fornøyd med sesongen om det blir en plass på øvre del av tabellen og at vi tar seks poeng mot United denne sesongen. Noe mer krever jeg ikke ;)


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 05 aug 09, 17:18

har et håp om 8-9 plass jeg. trur nok det kan gå. noe stort høyere enn det kommer vi nok ikke. har bestilt billetter til burnley kampen. det skal bli jævlig morro.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 05 aug 09, 18:52

Håper det blir tur på meg i løpet av sesongen også. Får se hvor mye jeg har å rutte med utover våren, skal tre uker til Sør-Afrika under VM, så det går vel helt sikkert med litt penger der og må spare :p



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 7 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f