Husk meg
Brukernavn
Passord

Den store Blackburn tråden!

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 7 3

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 08 aug 08, 22:55

Ser ut som det kanskje kan være enda en spiller på vei ut. Paul Gallagher er ønsket av Viking faktisk. En spiller jeg har sansen for som sikkert kan gjøre det skarpt i Norge

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 10 aug 08, 15:14

Ser ut som Blackburn vil konkurrere med Stoke om Zigic.

Det er bare å holde fingrene av fatet Ince!! Yell

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 13 aug 08, 16:56

til helga braker det løs. gleder meg som en unge nå. sitter å lurer på om jeg skal ta turen over den 3 oktober å se blackburn-man u.

vi åpner borte mot everton til lørdag. blir nok en vanskelig kamp. men hadde vært morro med 3 poeng


Marty_h

Juniorspiller

Ble medlem: 28 des 06
Innlegg: 113

Lagt til: 16 aug 08, 14:21

Blir Rovers kampen vist på noen av Fredrikstads vannhull? Må si jeg ikke har trua idag


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 16 aug 08, 16:22

Blackburns nye visekaptain, DAVID DUNN, setter inn Blackburns første mål for sesongen. Et nydelig mål

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 16 aug 08, 16:23

Se det, se det. Leder i hvert fall 1-0 nå!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 16 aug 08, 17:54

Da ble det jaggu seier i serieåpningen. Etter å ha fått en i trynet på overtid i førsteomgang så klarer vi jaggu å score 3:30 på overtid og vinner 3-2 :D

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 16 aug 08, 17:56

Tenkte det samme selv, rettferdig var det også ;)

Robinson åpnet kanskje tabbekvoten sin ved det første målet. Den bør han klare å ta, selv om utførelsen fra Arteta var brilliant. Herlig å få i gang Pedersen også, selv om assisten hans i dag ikke akkurat var av det geniale slaget.


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 16 aug 08, 20:26

robinson skal ha kontroll på første stolpe der. keepertabbe spør du meg. deilig med seier da. syns vi fortjente alle poenga. vi var et hakk vassere,

syns også roberts var god idag. han fortjener nok plassen mer enn benni. men trur nok de kommer til å bytte på å spille frem til en av de markerer seg veldig.


Marty_h

Juniorspiller

Ble medlem: 28 des 06
Innlegg: 113

Lagt til: 17 aug 08, 13:44

Veldig fornøyd nå! Ikke bare når det gjelder poengene, men også spillet. Mokoena imponerte meg


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 22 aug 08, 22:53

Ahhh så bra... Roque Santa Cruz har skrevet under en ny fireårskontrakt. Da blir han ihvertfall værende en stund til.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 23 aug 08, 18:24

fader ta rovers som var eneste bom på tippelappen idag!Tongue out

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 30 aug 08, 16:00
Endret: 30 aug 08, 17:07
Endret av: Rey

Ny kamp i dag. Spent på hvordan debutant Vince Grella gjør det i dag

EDIT: 2-1 til pause etter selvmål av Samba og keepertabbe av Robinson samt et feilaktig annulert mål for Blackburn. Går ikke vår vei i dag nei.. :(

EDIT: OG der brant vi faenmeg en straffe også. Går virkelig ikke vår vei

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 aug 08, 17:09

Bah, må få inn i hodet at Premier League har startet. Her har jeg kjeder ræva av meg med å se Bryne - Sandefjord, og så kunne jeg har sett førsteomgangen av West Ham - Blackburn på Sport 2 i steden for! Ingen tvil om hvilken andreomgang jeg ser i hvert fall!

Kanskje seieren mot Everton ikke var så imponerende som vi først trodde. De ligger under 2-0 hjemme mot Portsmouth nå...


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 aug 08, 17:55

Den hissige kortvokste med det digre hodet satte spikeren i kisten på overtid. Cole smadret kisten litt senere. 4-1 er stygge sifre gitt, bare så synd det burde stått 2-2 etter straffen!

Robinson hadde et par gode reaksjonsredninger i dag i hvert fall, mulig vi har fått vår egen Espen Johnsen i mål der. Kløne på det meste, god reaksjon.


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 02 nov 08, 02:52
Endret: 02 nov 08, 02:57
Endret av: scheien

hva syns vi om sesongen så langt? etter uavgjort mot west bromwich mener jeg at vi har begynt svakt. hadde håpet på 6-8 poeng mer. men hva kan vi egentlig forvente oss i fremtiden.

jeg trur ikke paul ince er noe i nærheten av det mark hughes var for oss. trur vi kommer til å ligge mellom 10 og 14 plass isteden for 6-9 under mark hughes.

noen som skal over å se en kamp snart? lurte på om jeg skal ta meg en tur til påska. var i liverpool tidligere i år. å det er en tur jeg vil anbefale. var stappfullt med folk på byen hver eneste dag. helt rått.

forresten så vil jeg minne på at det er julebord for rovers tilhenger i oslo den 6 desember. jeg skal ta den turen innover for å sjekke livet. blir morro å møte mye blackburn supportere.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 02 nov 08, 10:57

Jeg syns vi har fått en sesongstart som forventet. Jeg trodde heller aldri at Ince var rette mann til å ta over for Hughes, og dermed ble også forventningene lavere. Jeg frykter likevel at vi kan havne lengre ned. Vi kan fort havnet blant de 5-6 laveste lagene når sesongen er ferdig.

Blir kanskje en tur etter nyttår, og er helt enig med deg. Liverpool har bra uteliv, hver dag, året rundt. Liverpool som base og en Blackburn-kamp blir vel kanskje en fast tradisjon hvert år nå. Gjerne da en langweekend som kan kombineres med tur til Dublin, hvor det også er bra liv!

Eneste dritten med Blackburn er at togstasjonen ligger en drøy gåtur fra Ewood Park. Ikke så gøy å gå i regnvær (ja, for det regner vel alltid der omtrent) og sette seg våt inn på et tog!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 02 nov 08, 15:02

Vi har vel begynt akkurat som forventet. Dårligere enn under Hughes og kommer nok til å slåss om en plass på nederste halvdel og kanskje så langt nede at vi står i fare for å rykke ned. Kan ikke si at jeg har blitt spesielt imponert over de kampene jeg har sett i år.

Ewood er vel bare en kvarters gange fra togstasjonen? Mulig jeg husker helt galt, men de gangene jeg har vært der har jeg ikke brukt lange tiden på å komme meg tilbake til sentrum. Har riktignok ikke gått direkte til togstasjonen ettersom jeg har reist med buss de gangene jeg har vært i Blackburn

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 02 nov 08, 15:19

Var der for en liten stund sida å så på Blackburn-Manchester. Brukte ca 30-35 min å gå fra togstasjonen i øsende regn. Men hva gjør man ikke for Rovers?Wink

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 04 des 08, 19:32

nå håper jeg det blir en ny manager snart. merkelig at et lag kan klare å gjøre det så dårlig med omtrent det samme laget  som ifjor.

kan ikke være bare p.g.a friedel og bentley at vi har dutti 10-12 plasser fra ifjor.

noen som skal inn på brscn julebordet i oslo til lørdag forresten? jeg å en kamerat skal ta turen inn. blir nok morro



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 7 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f