Husk meg
Brukernavn
Passord

Den store Blackburn tråden!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 7 1

Marty_h

Juniorspiller

Ble medlem: 28 des 06
Innlegg: 113

Lagt til: 17 jul 08, 11:04

Tenkte vi som heier på Blackburn kan diskutere i denne tråden istendenfor i Premier League tråden.

 

Må si at jeg er veldig skeptisk til det som skjer i Blackburn for tiden. Friedel på vei til Villa og innkjøp av spillere fra lavere divisjoner. Keith Andrews(tror det var det) er på vei inn fra MK Dons for 1mill pund, lukter ikke akkurat topp plassering av det


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 17 jul 08, 11:10
Endret: 17 jul 08, 11:11
Endret av: Rey

Så skal vi i tillegg bruke £4 mill på å hente keeperen Scott Carson fra Liverpool. Det er jo å hive penger ut av vinduet når vi allerede har en glimrende og stabil keeper.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Marty_h

Juniorspiller

Ble medlem: 28 des 06
Innlegg: 113

Lagt til: 17 jul 08, 11:18

Ifølge brscn.com så får vi 2.5mill pund for Friedel pluss at han blir tilbudt det dobbelte i lønn i Villa. Da mener jeg Blackburn heller bør øke lønna til Friedel, han er kanskje en av de beste keeperene i Premier


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 17 jul 08, 12:04

Opprinnelig postet av Marty_h

innkjøp av spillere fra lavere divisjoner.

fowler kan komme fra en lavere divisjon, men vil alltid være fra en høyere dimensjon. årets signering.

---------------------------

med ffk til champions league!


Marty_h

Juniorspiller

Ble medlem: 28 des 06
Innlegg: 113

Lagt til: 17 jul 08, 12:43

Er Fowler signa? Noen steder står det at han er, mens andre skriver at han er på prøvespill


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 17 jul 08, 15:02

Opprinnelig postet av Rey

Så skal vi i tillegg bruke £4 mill på å hente keeperen Scott Carson fra Liverpool. Det er jo å hive penger ut av vinduet når vi allerede har en glimrende og stabil keeper.

Da blir det vel kamp om Carson med Stoke som også er interessert.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 jul 08, 16:29

Er det bare meg, eller er det en del Rovers-fans her inne?

Friedel kan for min del få kontrakt til han må begynne med stokk! Det høres mer og mer ut som Paul Ince tar en Nordlie og ødelegger hele laget, slik at det tar år for å bygge det opp igjen. Fikk nesten hakeslepp da jeg fikk se at han hadde hentet Wintherburn til klubben. Det var heldigvis ikke som spiller!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 17 jul 08, 16:31

£4m for carson som snuser på en landslagsplass er et scoop. men er per dags dato ikke bedre enn en av PLs kanskje mest undervurderte keeper brad friedel. er pool supporter selv og skulle helst sett carson som backup for reina men den gang ei!fowler gikk skadet et halvt år i championship, ikke spilt fotball siden desember eller noe-styr unna!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 17 jul 08, 18:29

syns segundo castillo virker som en god signering. syns også det er merkelig det som skjer i klubben nå.

robbie fowler inn og friedel ut., høres ikke helt bra ut. får håpe det ikke blir noe av.

noen som har tenkt seg over i løpet av året? var der i påska. bra tur med mye hyggelige folk. jeg tar nok turen over i løpet av sesongen.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 jul 08, 18:44

Må få unnagjort flytting og ny jobb, så får jeg se hva jeg har råd til av enda en tur (har allerede vært på to småferier). I så fall frister som tidligere nevnt denne helgen:

Lørdag, 13. september 2008

Blackburn - Arsenal, 16:00

Liverpool - Man Utd, 16:00

Man City - Chelsea, 16:00

Hadde vært greit om disse ble flyttet slik at de gikk lørdag, søndag og mandag. Blir vel helt sikkert vanskelig å få billetter til alle tre, men det er lov å håpe!

Er det forresten noe særlig å se i selve byen Blackburn? Så egentlig ut som et ganske trist sted å være, he he. Gikk vel otmrent rett fra togstasjonen, innom et kjøpesenter, og så et godt stykke før vi havnet ved Ewood Park. Fikk kjøpt et par drakter i shopen der, men det var vel alt jeg fikk med meg også. Det skal sies at det store deler av tiden regnet hunder, katter, frosker og skip...


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 17 jul 08, 19:29

den helga kommer for tidlig for meg. skal til dublin om en uke. betaler mye på billån også. men lånet er ferdig i september. så da kan jeg spare til ny tur.

vet ikke hvordan blackburn by ser ut egentlig. vi sov i liverpool. så tok vi minibuss til blackburn. fikk med meg mcdonalds 200 meter bortafor ewood.

skal snakke med en fra brscn. han vet sikkert når det blir tur. de skal ned på matthew street festival 23 juli eller noe vet jeg. men vet ikke når de har planlagt neste tur.

var ihverfall en veldig fin tur med de folka der sist.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 jul 08, 19:34

Den McDonalds-greia lå litt høyere enn stadion, right? Var nemlig der og spiste selv. Det var jo smokkfullt der inne ettersom det regnet så ingen satt ute. Endte med at alle tre satt på sånne barnestoler der inne, he he.

 

 


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 jul 08, 19:36
Endret: 17 jul 08, 19:40
Endret av: Holters

Blackburn er sikkert en nitrist by. Har ikke vært der selv, men ligger jo midt i kjernen av den industrielle revolusjon. De byene pleier å være forferdelige.

Har selv vært innom Birmingham. Forferdelige greier. I hvert fall de industriområdene jeg passerte. Stoke-on-trent var heller ikke akkurat vakkert.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 jul 08, 20:06

Smånostalgiske rekkehus, regnvær, grått, trist, en del horrible fæle blokker, noe nytt og mye gammel industri. Det vel det som ofte preger slike byer ja. Jeg håper ikke det var sentrum jeg har vært inne i...

Det finnes dog verre byer i øyriket. Londonderry var ikke pen, Glasgow var en ekkelt gufs fra 60-tallet, selv om de har pusset opp litt av sentrum.

 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 17 jul 08, 21:06

Har vært i Blackburn to ganger, og ja, det er en nitrist by. Området rundt kanalen er forsåvidt greit men hvor spennende kan en kanal være i lengden. Og det er ikke som om det ikke er kanaler andre steder i England.

Heller ikke området rundt Blackburn var noe særlig å skryte av. Ihvertfall ikke sett fra bussvinduet på turen fra Preston

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 17 jul 08, 21:22

Preston, Blackburn og Stoke-On-Trent. Jeg har selvsagt vært på fotballkamp i disse byene. Artig å se disse byene hvor den industrielle revolusjonen startet. Spesielle byer er det Laughing

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Marty_h

Juniorspiller

Ble medlem: 28 des 06
Innlegg: 113

Lagt til: 17 jul 08, 23:46

Var og så Blackburn-Liverpool i påska 2006. Nitrist by og en nitrist kamp. Tapte 1-0 hvor Fowler skåra etter at Cisse stod i kjempe offside i trekket før. Det ligger også en kjempe stor silo eller lignende midt i byen


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 18 jul 08, 21:53

Scott Carson klar for West Bromwich.. http://tv2sporten.no/fotball/england/article2078930.ece

da slipper vi å tenke på at han skal til Blackburn

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 18 jul 08, 22:15

Blackburn har også avvist bud fra Tottenham på Bentley, fra Newcastle på Warnock og fra Panathinaikos på Ooijer.

Ser ut som vi kan slite med å holde på spillere nå som Hughes har forsvunnet. Friedel og Bentley har allerede sagt at de vil vekk. Santa Cruz er vel også en klar kandidat til å forsvinne. Begynner å bli smått bekymret for sesongen som kommer nå.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 22 jul 08, 22:18

Er skeptisk til Ince som manager, det virker som den ene etter andre spilleren kommer til å forsvinne vekk. 

Skal forresten på Blackburn-Manchester U i oktober, første møtet med Ewood Park, gleder meg som en unge.

---------------------------

Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 7 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f