Husk meg
Brukernavn
Passord

Før Kamp: FFK-Brann (Serierunde 15)

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 7 3

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 23 jul 08, 02:21

midt oppi ydmykelsen på nadderud og tarik-salg til heerenveen finner jeg glede i at vidar martinsen er tilbake på banen for fullt! ikke minst er dette hyggelig for hovedpersonen selv som slet lenge med en karrieretruende skade. vidar viste mot stabæk at han fungerer som en direkte erstatter for raio, samme type og samme intensitet i spillet. akkurat som raio uredd, hardttaklende, og naturligvis ruser han litt for mye inn i dueller-akkurat som raio. vidar bør spille på lørdag hvis enten raio eller patrick er skadet. ophaug og pac kan gjøre opp om hbacken framover.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 23 jul 08, 10:54

Opprinnelig postet av Thor Gunnar

Opprinnelig postet av benksliter`n

Snart utsolgt

Virker ikke som det er så populært å stå i plankehaugen feltet om dagen? Sitteplassene har vært utsolgt lenge nå. Undecided

 

Ikke så rart når det har blitt som det er der om dagen. Skal ikke gå på kamp for å bli truet, spyttet på og kjeftet på bare fordi man ikke er med på en sang

 

Thor Gunnar: hvorfor står du i PH? For meg høres du ut som en typisk indianer, altså en som burde pelle seg vekk fra feltet. Heller 50 syngende enn 2000 indianere som holder kjeft og holder seg for øra når man synger... Plankehaugfeltet er et SYNGEFELT!!  Eller, det er meningen å være det. Bare synd det er så få som skjønner det..

Du går ikke på heavy metal konsert med glowsticks,puselegger og rosa hår og klager fordi alle går med svarte klær og ser dumt på deg vettu...

 

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 23 jul 08, 11:00
Endret: 23 jul 08, 11:06
Endret av: JipJap

Og dere lurer på hvorfor det blir få syngende på stadion, husgutt?

Latterlig i mine øyne.

"man går ikke på fotballkamp kledd i burburry? caps og merkeklær og klager fordi alle går med rødt og hvitt og ser dumt på deg vettu"


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 23 jul 08, 11:10

Jeg går kledd i drakt og skjerf og er juletre selv jeg. Ingen som bryr seg om hva du går kledd i. Vi bare vil at folk skal synge på syngefeltet. Er det så mye å forlange?

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 23 jul 08, 11:13

Opprinnelig postet av Husgutt

Jeg går kledd i drakt og skjerf og er juletre selv jeg. Ingen som bryr seg om hva du går kledd i. Vi bare vil at folk skal synge på syngefeltet. Er det så mye å forlange?

 

Nei det er ikke for mye å forlange, er fremgangsmåten folk reagerer på, har du/dere ikke skjønt det ENDA?


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 23 jul 08, 11:27

Tja. Hva skal vi gjøre når oppmuntring ikke funker? Er det rart vi blir oppgitte når folk klager over forventninger om at det skal bli sunget på syngefeltet?  Så jævla hårsår kan man ikke være..

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com


Flemastro

Juniorspiller
Ble medlem: 06 apr 05
Innlegg: 203

Lagt til: 23 jul 08, 11:27

Må bare hive meg på her.
Var tidligere medlem av plankehaugen, men ble til slutt så flau at jeg ikke orka mer. (Har valgt sitte plass på samme tribune)
Jeg var ikke akkurat av de ivrigste, men jeg sang av full hals i hvert fall... Når jeg nå sitter og ser på opptakene av kampene kan man ikke unnvære å se alle de fine fruene og andre som innfinner seg på ph-tribunen med armene i kors og kjeftet limt igjen med superlim... Skulle nesten tro de var tvunget på kamp... Ikke kom her å si at det er brh og andre som har skyld i det i hvert fall...
Skjønner veldig gått at folk reagerer på tidligere episoder osv. men man må jo kunne sette krav til at de som står på ph-feltet skal være syngende supportere... På bortebane er det blanda drops på tribunen, så der kan man ikke forvente det samme som på hjemmebane...


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 23 jul 08, 17:30

Opprinnelig postet av Husgutt

Tja. Hva skal vi gjøre når oppmuntring ikke funker? Er det rart vi blir oppgitte når folk klager over forventninger om at det skal bli sunget på syngefeltet?  Så jævla hårsår kan man ikke være..

Oppmuntring fungerer, men man må ha tro på det og man må være villig til å investere litt i tålmodighet. Noe som faktisk hadde fungert er å gjøre ståplassbillettene litt dyrere enn sitteplassene på kortsidene. Da skal jeg love deg at mange med "superlimkjeft" forsvinner.

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 23 jul 08, 19:17

Ja, spiller Brann som mot Molde i cup`en (0-2), så kan nesten FFK klare seier med halvt B-lag Wink

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 23 jul 08, 19:35

Ha ha ha....Brann blir rundspilt og rævkjø... 3-0 til Molde etter 33 min Laughing

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 23 jul 08, 19:59

Lurer på om Brann gir opp kampen/cup`en og bytter ut spillere for å spare de til FFK-kampen. Deter jo bare 3 dager til kamp mot FFK.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 jul 08, 20:12

Fy faen så pinlig det der er, jeg trodde det var pinlig å tape 5-1 mot Stabæk.

Andre kamp på rad de spiller ræva i forsvar, måtte det holde, selv om jeg skulle ønske denne kampen var den FFK spilte mot dem.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 23 jul 08, 20:13

6-0 til Molde etter 54 min. lol Laughing

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 23 jul 08, 20:15
Endret: 23 jul 08, 20:17
Endret av: benksliter`n

Eirik Bakke skal visst muligens ha løpt rett ut og byttet ut seg selv? ha ha ha....Laughing

Morro nå...Molde-fansen synger heia tufte Laughing

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 23 jul 08, 20:24

Aj aj, du snakker om å gå på stygg smell! 7-0 og 25 min igjen, håper de beholder den dårlige følelsen etter denne kampen fram til lørdag.

---------------------------

Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....

"si vis pacem para bellum"


MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 23 jul 08, 20:27

Bare ikke de hevner dette resultatet på FFK til lørdag, men de klarer kanskje ikke å snu den trenden i løpet av tre dager.


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 23 jul 08, 20:27

Ser ut som om det er startellveren som skulle møtt FFK de spiller med.. hoh..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 jul 08, 20:35

Opprinnelig postet av SirLion
Ser ut som om det er startellveren som skulle møtt FFK de spiller med.. hoh..

Nå kommer vel Helstad inn mot FFK, da tror jeg Brann blir et helt annet lag, dessverre.


MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 23 jul 08, 20:35
Endret: 23 jul 08, 20:37
Endret av: MLarsen

Opprinnelig postet av SirLion

Ser ut som om det er startellveren som skulle møtt FFK de spiller med.. hoh..

Er vel bare Helstad som ikke spiller. Er han forresten klar til lørdag, eller står han over grunnet skaden?

 

Edit: Da fikk jeg svar på det, men det hjelper vel ikke dersom forsvaret lekker som en sil.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 23 jul 08, 20:37

0-7 tap eller mer.... og så skal de bort og møte Norges beste hjemmelag 3 dager etter lover ikke godt Tongue out

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 7 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340