Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: FFK-LSK (13 serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Totalt 4 sider Alle

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 jul 08, 21:10
Endret: 13 jul 08, 17:55
Endret av: FFK1903

Dommere:
Hoveddommer: Hauge, Terje
Assistentdommer: Strand, Harald
Assistentdommer: Lien, Roe Vidar
Observatør: Bondal, Håkon
4.dommer: Døvle, Trond Ivar
NFF-delegat: Næss, Terje

---------------------------

http://keiko99.net


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 07 jul 08, 21:41

Blir ingen lett kamp dette heller, selvom LSK ligger hvor de ligger..

Det som blir vanskelig er hvem som skal spille på venstreback, blir det Thomassen eller Halvorsen eller kanskje Grønhagen velger å kjøre Czwartek der.. hmm...

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 07 jul 08, 22:01

Opprinnelig postet av SirLion

Blir ingen lett kamp dette heller, selvom LSK ligger hvor de ligger..

Det som blir vanskelig er hvem som skal spille på venstreback, blir det Thomassen eller Halvorsen eller kanskje Grønhagen velger å kjøre Czwartek der.. hmm...

Det blir helt sikkert Thomassen eller Barsom på venstre back Wink

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 07 jul 08, 23:23
Endret: 07 jul 08, 23:24
Endret av: Scout

Tipper vi får se dette laget mot LSK, med Wallace og muligens Gerrbrand ute:

 

                         Runar

Czwartek - Ophaug - Raio - Thomassen

Ramberg - Wehrman - Gashi - Barsom

                 Gardar - Tarik

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 08 jul 08, 02:44

grønis har en klar 11er, enkelt å vite hvilket lag vi får se. thomassen blir nok vback ja, og ellers ingen endringer hvis gerrbrand fremdeles er ute. ingen som har ståa på halvorsen btw? håper barsom får smake benkflis i denne kampen, inn med koadiou på vingen, men det skjer neppe.

tror samme lag som andre nevner, håper dette:

tommy runar

 

ophaug  gerrbrand  raio  thomassen

 

ramberg  wehrman  gashi  koadiou

 

tarik gardar

 

ophaug fremfor pac da lsk utfordrer langt mer på fysikk og lange oppspill enn ved fart. lsk blir absolutt ingen lett kamp, har vi slått dem siden vi rykket opp igjen?

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1125

Lagt til: 08 jul 08, 06:56

Ikke siden vi rykket opp i 2004 nei.


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 08 jul 08, 08:17

med wallace ute får vi virkelig ikke håpe at bjørn helge riise er tilbake for fugla

---------------------------

med ffk til champions league!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 08 jul 08, 08:31

Skulle faen ikke forundre meg om LSK snur trenden mot oss og vinner. Hadde vært typisk, vi er jo vaksinert mot å vinne mot LSK.. Faen på tide å vinne over de nå!

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com


torsen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 12 apr 06
Innlegg: 15

Lagt til: 08 jul 08, 09:16

La oss gi fugla en ubehagelig velkomst til stadion. I 2004 husker jeg LSK-fansen hånet oss med takfaste rop som: Rykker ned, rykker ned.... la oss svare med samme mynt.

Spillere som Kippe og Bjørkøy fortjener også en litt ubehagelig velkomst. Kippe fordi han uten tvil er den styggeste spillern i Norge, og Bjørkøy for sine provosernde uttaleser i etter overgangen fra FFK:


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 08 jul 08, 10:20

Opprinnelig postet av torsen
Spillere som Kippe og Bjørkøy fortjener også en litt ubehagelig velkomst. Kippe fordi han uten tvil er den styggeste spillern i Norge, og Bjørkøy for sine provosernde uttaleser i etter overgangen fra FFK:

Hva har Jonna uttalt, da? At han hadde det veldig fint i Fredrikstad?

Vis meg noen "provoserende uttalelser" fra Jonna, så skal jeg vente litt med å gjenta klagene mine over alle som klager over spillere (og eks-spillere) som "sutrer".

---------------------------

Svensk magi!


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 08 jul 08, 10:24

Opprinnelig postet av knut

med wallace ute får vi virkelig ikke håpe at bjørn helge riise er tilbake for fugla

 

Er han skadet igjen?? For han spilte vel omtrent hele kampen mot Lyn på søndag...

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 08 jul 08, 10:30

ja, så sannelig fikk han sesongens første kamp på søndag. min feil. da spiller han sikkert på stadion til helga og.

---------------------------

med ffk til champions league!


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 08 jul 08, 10:41

Her er det tippeligans beste hjemmelag (Nå også på antall poeng) mot laget som har spillt 5 kamper borte i år og sitter tilbake med hele 0 poeng.... (Tippeligaens dårligste bortelag)

Her skal vi bare kline til, med alt vi har..! Også på tribunen! Så bør dette gå veien.

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009


kanari

Knøttespiller
Ble medlem: 30 nov 06
Innlegg: 34

Lagt til: 08 jul 08, 12:27

Blir nok en lett kamp for FFK. Vi er jo så ræva at det ikke går ann om dagen.

Men hva skal dere synge på tribuenen da? Byropet? For 90 % av sangene deres har dere jo hentet fra Kanarifansen, bare byttet ut Lillestrøm med Fredrikstad. Kan jo bli interessant..

---------------------------

Fugla til vi dør!


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 08 jul 08, 13:01

Opprinnelig postet av kanari

Blir nok en lett kamp for FFK. Vi er jo så ræva at det ikke går ann om dagen.

Men hva skal dere synge på tribuenen da? Byropet? For 90 % av sangene deres har dere jo hentet fra Kanarifansen, bare byttet ut Lillestrøm med Fredrikstad. Kan jo bli interessant..

Begynner dere i år igjen? Hadde ikke vi akkurat den samme diskusjonen med dere ifjor??Surprised

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 08 jul 08, 13:46

Opprinnelig postet av kanari

Blir nok en lett kamp for FFK. Vi er jo så ræva at det ikke går ann om dagen.

Håper den trenden vedvarer. Men jeg frykter at dette blir den vanskeligste hjemmekampen så langt i år. Før eller senere må det vel snu for LSK også. Laget har tross alt underprestert så langt i år. Dessuten har dere en spiller som Simen Brenne - i Fredrikstad vet vi godt hva den fyren kan få til når først laget hans har kniven på strupen. Om han ikke hjelper dere til seriegull i år så vil han trolig være gull verdt i kampen mot nedrykk.

Dette blir en ny tøff kamp for FFK. Men nå har vi en viss Kasey Wehrman til å demme opp på midtbanen. Hva i all verden tenkte LSK på da de solgte ham???

Det er masse ved LSKs uttalte fotballfilosofi jeg slett ikke liker. Det kan jeg trygt stå ved. Men etter å ha bodd på Romeriket i fire år har jeg utviklet en slags svakhet for laget også. Så velkommen skal dere være, måtte det bli en god kamp, og måtte det beste hjemmelaget vinne! Wink

---------------------------

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold


kanari

Knøttespiller
Ble medlem: 30 nov 06
Innlegg: 34

Lagt til: 08 jul 08, 14:26

Opprinnelig postet av SirLion

Opprinnelig postet av kanari

Blir nok en lett kamp for FFK. Vi er jo så ræva at det ikke går ann om dagen.

Men hva skal dere synge på tribuenen da? Byropet? For 90 % av sangene deres har dere jo hentet fra Kanarifansen, bare byttet ut Lillestrøm med Fredrikstad. Kan jo bli interessant..

Begynner dere i år igjen? Hadde ikke vi akkurat den samme diskusjonen med dere ifjor??Surprised

Dette vil vi holde på med helt til dere slutter å kopiere sangheftet vårt.

---------------------------

Fugla til vi dør!


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 08 jul 08, 14:35
Endret: 08 jul 08, 15:06
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av kanari

Dette vil vi holde på med helt til dere slutter å kopiere sangheftet vårt.

Snakk om å pisse seg sjøl i trynet...

Hva med å se på alle bajensangene dere har rippa rett av.

Kan ikke se på noen måte at vi har kopiert dere. Hva som pipes på Åråsen driter vi i.

Uansett denne diskusjonen er blitt tatt 1000 ganger før så kan like gjerne legge den død med en gang.

---------------------------

RHE Ultrasmentalitet


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 08 jul 08, 14:42

Makan, har hørt flere lag som synger de sangene vi synger, som dere har påstått at vi har tatt fra dere.. driver dem å stjeler og nå da?? Har dere kanskje platekontrakt som sier at: det her er sangene våres, INGEN andre kan bruke dem.. dere har ikke akkurat copyright på sangene heller..

Unnskyld meg Kanari, men det her er det dummeste jeg har hørt..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


kanari

Knøttespiller
Ble medlem: 30 nov 06
Innlegg: 34

Lagt til: 08 jul 08, 14:54

Det er ikke uten grunn at  Plankehaugen (og Stormen) er kjent for å være de mest patetiske supportergruppene i Norge. KFL har hentet inspirasjon fra Bajen, ja, men det er hvertfall fra utlandet. See the difference?

Lykke til med buss-tellinga i år. Og med veddeløpshesten.

---------------------------

Fugla til vi dør!


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 08 jul 08, 14:57

Lykke til i Adecco og med Bjørkøy sier jeg bare.. det blir for dumt å rippe opp i det her hvert eneste år før LSK - FFK møtes..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 08 jul 08, 15:07

Opprinnelig postet av kanari

Det er ikke uten grunn at  Plankehaugen (og Stormen) er kjent for å være de mest patetiske supportergruppene i Norge. KFL har hentet inspirasjon fra Bajen, ja, men det er hvertfall fra utlandet. See the difference?

Lykke til med buss-tellinga i år. Og med veddeløpshesten.

 

haha, blir oppriktig glad over å lese innleggene dine. du bekrefter det alle tror om lsk og alt rundt klubben. bitterheten oser av innleggene dine og bidrar til en strålende start på dagen for min del(-: lsk spiller elendig fotball, fysikk og høye albuer. skitne spillere som kippe, occean og drittungen riise gjør ikke inntrykket bedre. røsler får sparken etter en sterk 3 eller 4 plass, klappklapp! hvor lenge skal norske klubber ha hue i ræva?nordlie gjør det bra første sesongen, maksimum 2sesonger før alt snur til negativitet og krise. midt oppi alt dette har vi riksklovnen fjøra som gjør meg flau på hans vegne. videre mangler det ydmykhet blant kanarifansen, vemmelig gjeng rett og slett. publikumsoppmøte på åråsen om dagen beviser at dere ikke er et publikumslag ala ffk,brann,rbk,viking og aafk. burde klar å fylle stadion når klubben er i krise og er desperate etter poeng! ekstra digg blir det å slå lsk ettersom jonna og brenne do dit for å "vinne noe", og å "utvikle seg videre...!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Thygesen

Juniorspiller

Ble medlem: 06 mar 08
Innlegg: 153

Lagt til: 08 jul 08, 15:09

Opprinnelig postet av kanari

Det er ikke uten grunn at  Plankehaugen (og Stormen) er kjent for å være de mest patetiske supportergruppene i Norge. KFL har hentet inspirasjon fra Bajen, ja, men det er hvertfall fra utlandet. See the difference?

Lykke til med buss-tellinga i år. Og med veddeløpshesten.

Er det bare for å finne på noe eller? Eller er det forbi LSK suger så jævli for tiden, at det heller er bedre for deg å diskutere andre ting det sportslige??


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 08 jul 08, 15:13

Skal bli ekstra godt å sette på plass det møkkete drittlaget på Søndag Cool


kanari

Knøttespiller
Ble medlem: 30 nov 06
Innlegg: 34

Lagt til: 08 jul 08, 15:18

Jeg skjønner at jeg traff et ømt punkt her ja, og det gjør man sjelden hvis man tar feil..

FFK er en fin klubb det, men jeg synes Plankehaugen gjør supporterkulturen useriøs med stjelinga si..Og det tåler dere tydeligvis ikke å høre..

Angående det sportslige så skjønner jeg ikke at dere tørr å dra frem nedrykkstrid. Så vidt jeg husker har FFK vært innblandet i bunnen de siste 3 årene, så det blir historieløst - samtidig som fallhøyden blir veldig stor om FFK selger Tarik, og får en dårlig sesong neste år.

 

---------------------------

Fugla til vi dør!


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1125

Lagt til: 08 jul 08, 15:48

Viss du ikke har lest Avisa i dag bør du nesten gjøre det.

Der står det at Tarik vil bli siden FFK har en gyllen mulighet på gull i år.


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 08 jul 08, 15:57
Endret: 08 jul 08, 15:58
Endret av: Per Egil

Opprinnelig postet av kanari
Angående det sportslige så skjønner jeg ikke at dere tørr å dra frem nedrykkstrid. Så vidt jeg husker har FFK vært innblandet i bunnen de siste 3 årene, så det blir historieløst - samtidig som fallhøyden blir veldig stor om FFK selger Tarik, og får en dårlig sesong neste år.

Hva mener du, egentlig? At vi ikke skal kunne karakterisere andre lag som nedrykkskandidater fordi vi har vært det tidligere?

Innleggene jeg har lest av deg så langt har vært ren provokasjon, så da må du tåle at vi svarer med samme mynt.

For øvrig mener jeg at du, som mange andre, overvurderer Tariks betydning for FFK.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


kanari

Knøttespiller
Ble medlem: 30 nov 06
Innlegg: 34

Lagt til: 08 jul 08, 16:05

Opprinnelig postet av Per Egil

Hva mener du, egentlig? At vi ikke skal kunne karakterisere andre lag som nedrykkskandidater fordi vi har vært det tidligere?

 

Nei. Jeg mener det blir for dumt å "disse" LSK for å slite i bunnen, når det ikke er lange stunden siden dere slet i bunnen selv. Men selvsagt, fotballsupportere lever i nåtiden, jeg har forståelse for det. Jeg etterlyser bare forståelse fra FFK-fans for at ting snur fort i fotball.

Grunnen til at jeg skriver på dette forumet var ikke å provosere, selv om jeg ser at det lett kan se slik ut. Derimot var det å skape litt "vennlig diskusjon og meldingsutveksling" før kampen. Jeg skulle kanskje valgt en mer humoristisk vinkling på kritikken mot Plankehaugen, som f.eks godsetunionen gjorde etter sesongen i fjor:

Opprinnelig postet av "Godsetunionen"
sangrepertoaret ble til etter at en sentral person i KFL sendte en cd med "best of KFL" på Valentines Day til et kvinnelig bekjentskap nær Fredrikstad. Mangelen på innovative låter er skremmende lav på denne gruppa som ikke har fått ut sitt store potensial i norsk supportersammenheng.

http://www.godsetunionen.com/nyheter_cms/2008/januar/kfl_best_paa_gamle_gress/77

 

Håper på vennlige folk og fair play på og utenor banen i Fredrikstad på Søndag, samme hva dere måtte mene om LSK og KFL.

---------------------------

Fugla til vi dør!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 08 jul 08, 16:07
Endret: 08 jul 08, 16:07
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av kanari
Det er ikke uten grunn at Plankehaugen (og Stormen) er kjent for å være de mest patetiske supportergruppene i Norge. KFL har hentet inspirasjon fra Bajen, ja, men det er hvertfall fra utlandet. See the difference?

Jepp, stjeler man fra Sverige er det ikke kopierering i det hele tatt og noe eget. Kopierer man fra norske lag er man kopieringshaier som fortjener pepper... Det virker logisk, omtrent som å traske inn i garasjen for å skru på lyset i stua. Dere har sikkert noen dyktige oversettere i Kanarifansen som klarer å oversette noe fra svensk, men det er vel snart det eneste dere kan være kry av der oppe også.

Dere må gjerne stå å gaule at dere er så orginale, dere kan gaule til skuta synker for min del. Det blir lite å høre fra dere når dere har druknet i Adeccoligaen uansett. Det er i hvert fall lov å håpe at dere havner der :)


Thygesen

Juniorspiller

Ble medlem: 06 mar 08
Innlegg: 153

Lagt til: 08 jul 08, 16:17

Hvis du ikke hadde som hensikt å provosere så var det jo merkelig å skrive noe som: "Det er ikke uten grunn at plankehaugen er et av Norges mest patetiske supportergruppe" Men du er tilgitt, jeg er ikke bitter:P Vi håper alle på en god kamp på Søndag, hvor selvfølgelig ffk stikker av med seieren;)


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 08 jul 08, 16:34
Endret: 08 jul 08, 16:35
Endret av: Per Egil

Opprinnelig postet av kanari
Lykke til med buss-tellinga i år. Og med veddeløpshesten.

 

Det blir ikke mye "vennlig diskusjon og meldingsutveksling" av slikt, min kjære kanari.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 08 jul 08, 18:00

Med unntatt av "kom igjen syng med" sangen kan jeg faktisk ikke tenke en sang plankehaugen har stjålet av LSK!

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 08 jul 08, 18:56

Trenger all støtte

Til bortekampen mot Fredrikstad 13. juli sponser LSK-spillerne busstur på Kanari-Fansen. Håpet er at mange kanarifugler på tribunen vil hjelpe LSK til sesongens første borteseier.

 

http://www.rb.no/lsk-magasinet/article3649444.ece


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 09 jul 08, 01:48

Neimen har du sett.

Norges stolteste supportere må få spillerne til å betale turen før de gidder å reise på bortekamp?

Stilig gutta!

(også her: http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/article2529104.ece)

---------------------------

Svaberget for alltid!


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 09 jul 08, 08:36

Opprinnelig postet av Liraren

Med unntatt av "kom igjen syng med" sangen kan jeg faktisk ikke tenke en sang plankehaugen har stjålet av LSK!

 

Den sangen har vi hentet fra Olympiakos.

---------------------------

RHE Ultrasmentalitet


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 09 jul 08, 20:09
Endret: 09 jul 08, 20:13
Endret av: benksliter`n

Morro å se at FFK fyller stadion til randen midt i fellesferien mot et bunnlag som spiller møkkafotball/gampefotball Cool

Ikke mange billetter igjen nå. Sitteplasene på kortsidene er så godt som utsolgt. Laughing

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 10 jul 08, 09:38
Endret: 10 jul 08, 09:43
Endret av: Espen

Kanari-fansen frykter egne spillere mer enn våre, virker det som på forumet deres.

Særlig keeper Lars Ivar Moldskred er ingen populær mann. De biter negler for hvilke nye klovnestreker han skal dra fram i kampen mot FFK.

Skjønner dem godt, jeg!

Moldskred-kavalkade på TV2

Stor underholdning!  Også så sinna som han er!!! Laughing


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 jul 08, 09:49
Endret: 10 jul 08, 10:07
Endret av: Patrioten

 

Kopierte dette fra en bruker, hvor han har skrevet følgende.

I siste utgave av FHM satt jeg og leste en reportasje om Casuals, hovedsakelig fra Lillestrøm. De fortalte litt om hvordan Casuals miljøet er, og hvor utbredt det er osv.

Jeg har hørt rykter før om at det har vært slossing i Gamlebyen da Lillestrøm var på besøk(ifjor tror jeg det var), og nå blir det altså bekreftet i FHM. - Ihvertfall at det har vært slossing her.

Per Åge, som han kaller seg sier følgende: "Fjoråret ble året da fotballvolden begynte å snakke flytende norsk, og det på flere dialekter. Vi i Sportsklubbens Fineste teller vel 30 mann, men på en god dag kan vi stille 100. Vi har møtt Vålerenga, Godset, Start og Viking i år. Og vi fikk en invitasjon fra Fredrikstad. De er ikke så mange der nede og de er relativt unge, så da ba om å få møte det samme antallet. Da sendte vi våre yngste ned, folk under 18 år."

Jaja folkens, mange av dere har sikkert visst det lenge, men da er vel saken klar. Trodde ikke slike idioter var å finne her jeg. Det er trist, og håper de holder seg langt unna FFK.

 

Kan vi vente bråk til søndag?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 jul 08, 10:13

Det er solgt ca. 11800 billetter.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 jul 08, 18:22

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 10 jul 08, 18:35

fader at jeg ikke har fått tak i bilett Frown i ÅR skal vi slå Kanari gule og blå..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 10 jul 08, 18:42

Opprinnelig postet av SirLion

fader at jeg ikke har fått tak i bilett Frown i ÅR skal vi slå Kanari gule og blå..

Opprinnelig postet av danielsander
Har pådratt meg en ekstra billett til FFK-LSK og jeg skal på ferie frem til søndag, så jeg tar en enkel variant og håper noen her inne vil kjøpe den. :)

Seksjon C, rad 1, plass 9 PDF-billett.

Helst kontakt meg på mobil: 48013335

Solgt?


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 10 jul 08, 18:58

det aner jg ikke, men madammen vil jo være med og da Innocent

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


bikaboo

Knøttespiller
Ble medlem: 05 okt 04
Innlegg: 73

Lagt til: 10 jul 08, 21:10
Endret: 10 jul 08, 21:10
Endret av: bikaboo

Det er da fortsatt biletter på bilettservice.noSmile


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 jul 08, 21:54

bikaboo han må ha hu på plankehaugen se Money mouth

---------------------------

http://keiko99.net


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 11 jul 08, 08:54

Jeg trur ikke denialsanders billett er solgt ennå, så det er nok bare å ringe! :-)


Marie

Juniorspiller

Ble medlem: 27 jun 06
Innlegg: 142

Lagt til: 11 jul 08, 10:30
Endret: 11 jul 08, 10:30
Endret av: Marie

Det er fortsatt billetter igjen til kampen. Bare noen få på kortside igjen, men på langsidene er det fler (og på PH er det plenty).


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 jul 08, 12:24

900 billetter igjen til LSK-kampen

http://f-b.no/article/20080711/FFK/705065261/1220/NYHET


HenrikSolberg

Juniorspiller
Ble medlem: 25 okt 04
Innlegg: 122

Lagt til: 11 jul 08, 14:28
Endret: 11 jul 08, 14:29
Endret av: HenrikSolberg

Opprinnelig postet av ffksupporter.net

 

ffksupporter.net tror…


Optimisten: 3-0

Vi har til gode å slå Lillestrøm i serien etter opprykket i 2003. Nå har vi alle tiders sjanse når en frynsete og smådesperat kanarigjeng kommer på besøk. Lillestrøm har 0-0-5 og  4-13 i målforskjell på bortebane så langt i år. På Fredrikstad Stadion skal det være klasseforskjell mellom lagene. Vi spår målfest og champagnefotball og en LSK-nedtur som bare fortsetter og fortsetter og fortsetter… 

Realisten: 3-0

Se over.

 

*ler*

Helt herlig skrevet! ;) Laughing


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 jul 08, 15:58

Fredrikstad - Lillestrøm
Fredrikstad (2): Wallace Fernando Pereira soner karantene, mens Patrik Gerrbrand er usikker med skade. Førstekeeper Lasse Staw fortsatt ute med skade.
Lillestrøm (13): Vidar Riseth er tilbake fra karantene, mens Otto Fredrikson er ute. Marius Johnsen, Pål Steffen Andresen og Arild Sundgot er usikre.
Tilsvarende kamp i fjor: 0-0
Dommer: Terje Hauge, Olsvik.

 

 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=193638


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 11 jul 08, 16:23

Moldskred i goalen kan bli artig!! Tongue out Syntes forøvrig at Piroija og Ophaug gjorde en bra match som stoppere...

Gleder meg virkelig til denne matchen her!!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 jul 08, 16:42

Kan hende Patrick blir spilleklar, han trente alternativt i dag, men han ville vist spille.


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 12 jul 08, 02:14

noen som har sett treninger denne uka? er det noen som har blitt drilla på venstrebacken? er veldig spent på valget av venstreback, men jeg regner med vi får se thomassen

---------------------------

med ffk til champions league!


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 12 jul 08, 08:40

Opprinnelig postet av knut

noen som har sett treninger denne uka? er det noen som har blitt drilla på venstrebacken? er veldig spent på valget av venstreback, men jeg regner med vi får se thomassen

 

I følge f-b,så starter mest sannsynelig Ophaug på venstreback.. (om Gerrbrabd blir friskmeldt).. Må si jeg er veldig skeptisk til dette!!!

Ville gjerne ha sett Thomassen i denne rollen...

http://www.f-b.no/article/20080712/FFK/120113914/1220/NYHET

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 12 jul 08, 09:01

Jeg har ingen spesielll medisinsk kompetanse. Men noe sier meg at med den skaden Gerrbrand fikk ("det bare dro til, og jeg kunne ikke fortsette") så tviler jeg på om han holder en hel kamp såpass kort tid etter. Men vi får se. Er også noe skeptisk til evt. Ophaug på venstre. Men Ophaug har som kjent masse rutine, noe som garantert er viktig i en kamp mot et desperat LSK. Tipper Grönhagen tenker at det blir for tøft for Thomassen utpå der. 


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 12 jul 08, 12:07

ophaug på venstreback høres noe keitete ut. ophaug er en solid stopper, en OK hback, men som vback?skeptisk. ser heller han på hback, han bør uansett starte da vi trenger luftstyrke mot sundgodt, occean, kippe++.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 jul 08, 14:04

Nå er det vist kun 20-30 billetter igjen.

Så snittet til FFKs hjemmekamper nærmer seg 12000, det er vel 11700, med 12350 i morgen.

Mener jeg har lest et, eller annet sted, at FFK budsjerte med 9000 i snitt pr hjemmekamp, det betyr at de har over 2700 mer i snitt på hver hjemmekamp. 2700X7hjemmekamper, 18900 mennesker mer enn de har regnet med.

Tar vi 18900X180 kroner pr billett i snitt, ligger FFK over 3,4 mill i overskudd, ikke verst


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1125

Lagt til: 12 jul 08, 14:09

Litt of topic : de første kampene var det knapt 10 000 på kampene.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 12 jul 08, 14:13

Opprinnelig postet av Martin

Litt of topic : de første kampene var det knapt 10 000 på kampene.

FFK -Molde : 10347

FFK- B/G : 10619

FFK-Ham.Kam. : 11059

ellers har det vært tilnærmet fullt hus på de 3 siste.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 12 jul 08, 14:20

Opprinnelig postet av Patrioten

Nå er det vist kun 20-30 billetter igjen.

Så snittet til FFKs hjemmekamper nærmer seg 12000, det er vel 11700, med 12350 i morgen.

Mener jeg har lest et, eller annet sted, at FFK budsjerte med 9000 i snitt pr hjemmekamp, det betyr at de har over 2700 mer i snitt på hver hjemmekamp. 2700X7hjemmekamper, 18900 mennesker mer enn de har regnet med.

Tar vi 18900X180 kroner pr billett i snitt, ligger FFK over 3,4 mill i overskudd, ikke verst

Nå telles vel også sesongkortinnehaverne (og kanskje andre) når de går inn på stadion. I så fall så er jo tallet enda større med tanke på antall solgte billetter, ettersom det alltid er en del som har billett, men som ikke bruker den. Det var blant annet fullt mot Stabæk med tanke på antall billetter, likevel var det enkelte ledige plasser rundt omkring.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 jul 08, 14:32

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 12 jul 08, 17:16

Ang. Ophaug på venstreback ser jeg ikke på det som noen veldig stor forskjell fra høyreback for ham. Han har vært ganske slurvete i pasningsspillet sitt og er sjeldent med på å bidra offensivt. Derfor tror jeg at det for ham, med hans rutine og gode defensive spill, er nesten det samme om han spiller høyre eller venstre.

Hadde derimot vært mer skeptisk om Pål Andrè skulle spilt der, som er mye bedre med ballen.. For som høyrebent venstreback eller omvendt blir det verre med oppspill til kanten, de vinkles gjerne inn sentralt i midten. Som høyrebent høyreback eller omvendt er det mye lettere å spille både til kanten og inn i midten..

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 12 jul 08, 21:55

Noen som vet med sikkerhet om Gerrbrand spiller i morgen?


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 12 jul 08, 23:35
Endret: 13 jul 08, 11:29
Endret av: oleberg

Ser ut som om LSK vil gi oss Brenne og Bjørkøy tilbake. Hahahahaha.

http://www.kanari-fansen.no/debatt/showthread.php?t=12301

 


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 12 jul 08, 23:57

den kampen her tar ikke jeg lett på ass.. Vi slet mot Ham Kam hjemme og vant bare 2 - 1, nå møter vi et sterkt fysisk lag selv om de ligger på bånn lissom.. tror på seier, men blir ikke så enkelt som det vi tror.. (sjekk bare Ham Kam - RBK: 2 - 1)

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 13 jul 08, 09:34
Endret: 13 jul 08, 09:34
Endret av: Espen

Nå skal jeg ikke hevde å være sanndrømt...men i natt ledet altså LSK 1-0 over FFK etter bare ti minutter av første omgangYell

Dette blir garantert ingen walkover, selv om tabellsituasjonen skulle tyde på akkurat det. LSK spiller på en måte FFK liker svært dårlig; fysisk tøft, med hard satsing på dødballer, og en lite spillende stil. 

Det at FFK har en lang rekke gode kamper bak seg, og LSK ditto dårlig, får også fram pessimisten i meg: Er det i dag det snur for begge lagene....? Er også spent på hvordan omrokkeringene i forbindelse med karantenen til Wallace Pereira slår ut. Ophaug er en stødig midtstopper, men på venstrekant...?

Litt urolig er jeg også for Tommy Runar, selv om jeg ikke har noenting å utsette på ham så langt, egentlig tvert i mot.

Samtidig mener jeg at vi en av tippeligaens beste midtbaner i hardtarbeidende Wehrman og Gashi, og hvis førstnevnte spiller opp mot det han viste mot Viking, skal LSK få slite med å komme gjennom. Håper også at alt ståket rundt Tarik den siste uka tas ut som energi på banen, og at han endelig putter mål selv igjen (subsidiært spiller gjennom Gardar som han pleier...). 

Konklusjon: Skjelvende og angstsvettende ser jeg fram mot 3 poeng....

 

 

 

 


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 13 jul 08, 11:17
Endret: 13 jul 08, 11:36
Endret av: benksliter`n

Opprinnelig postet av Patrioten

Nå er det vist kun 20-30 billetter igjen.

Så snittet til FFKs hjemmekamper nærmer seg 12000, det er vel 11700, med 12350 i morgen.

Mener jeg har lest et, eller annet sted, at FFK budsjerte med 9000 i snitt pr hjemmekamp, det betyr at de har over 2700 mer i snitt på hver hjemmekamp. 2700X7hjemmekamper, 18900 mennesker mer enn de har regnet med.

Tar vi 18900X180 kroner pr billett i snitt, ligger FFK over 3,4 mill i overskudd, ikke verst

Hvis FFK har 12 300 i resterende hjemmekamper denne sesongen, så ender de opp med et snitt på 11 924 tilskuere og totalt 155 022 denne sesongen. Hvis 12 400 i resterende kamper, så ender vi opp med 11 978 i snitt. FFK kan also ikke nå 12 000 tilskuere i snitt pr. kamp denne sesongen.

Synd at ikke FFK bygde stadion med plass til 15 000 med en gang og med muligheter til å utvide til 18-20 000 tilskuere. Sealed

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 jul 08, 13:22

Har tro på en enkel seier denne gangen. Tipper 2-0. LSK har ingen struktur i sitt lag nå, og får tap igjen. Normalt så er jeg usikker foran kamper, men ikke denne faktisk.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 13 jul 08, 13:56

Enig med Rune. Har en meget god følelse før kampen. Trur Gashi scorer idag og Kasey spiller nok en kjempekamp


ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04
Innlegg: 327

Lagt til: 13 jul 08, 13:56

selger en billett til dagens kamp. Langsiden, rad 15. ta kontakt på 92640601


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 jul 08, 14:17
Endret: 13 jul 08, 14:21
Endret av: Rey

ja lsk kan nok angre at Kasey er hos oss... kanskje Kasey skårer hehe da ville han nok ikke feiret målet av respekt, men det gjør ikke meg noe.

---------------------------

http://keiko99.net


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 13 jul 08, 15:00

Hvis noen mangler billett(er) til kveldens oppgjør, så har undertegnede to tildels meget "gode" plasser, (sammen), til disposisjon på langsiden. Dette grunnet et avlyst besøk. 

Ta kontakt på tlf. 95 73 54 54, (senest kl. 16:00), hvis noen eventuelt skulle være interessert.

Eneste ulempen er at du/dere da eventuelt må møte undertegnede "face to face" minimum en halv time før kampstart. 

("Tilbudet" gjelder forøvrig kun FFK-supportere) 

---------------------------

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

Wisła Kraków, moja miłość na wieki

The White Star Division


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 13 jul 08, 16:08
Endret: 13 jul 08, 16:47
Endret av: FFK1903

Da blir spørsmålet om noen har en billett til dagens kamp å selge?

Mod: Endret litt her og litt der.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 13 jul 08, 16:38
Endret: 13 jul 08, 16:47
Endret av: FFK1903

Det er flere her som har billetter ledig ettersom jeg har sett, blant annet Radoslaw (mulig du er tre kvarter for sent ute akkurat angående dem).


Christoffer

Juniorspiller
Ble medlem: 21 aug 06
Innlegg: 214

Lagt til: 13 jul 08, 17:02

Vet dere om FFK - LSK vises på en eller annen pub e.l i nærheten av Fredrikshavn? :)

---------------------------

Norgesmestere 2006!!


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 13 jul 08, 17:43

terje jensen snakker om tarik, heerevenn og le mans..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 13 jul 08, 17:47

Laget:

Runar

Czwartek

Piiroja

Gerrbrand

Ophaug

Ramberg

Gashi

Wherman

Barsom

Johansson

Tarik

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK



Flat Trådet Nøstet
Totalt 4 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f