Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: Viking - FFK (12. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 04 jul 08, 13:40

Opprinnelig postet av Husgutt

Sikkert motsatt av hva jeg tror. Men tror faktisk på uavgjort her.

 

Edit: hva er motsatt av uavgjort egentlig? hehe

Motsatt av uavgjort er avgjort.Wink


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 04 jul 08, 23:58

Opprinnelig postet av bateman

til hotdream-denne diskusjonen her blir lite konstruktiv når du snur og vender på det jeg skriver. at det nevnes 1.5år på koadiou har ingenting med de andre å gjøre, det var kun for å understreke hva den mannen har prestert-eller ikke prestert. innhoppet hans mot enga var som så og si alt vi har sett fra den kanten: tja...thomassen hadde et par fine forseringer og kombinasjoner, samt kopierte han fabregas kjippen far EM på spanias 3-0 mål mot russland.

Thomassen var bra han, innsatsen og viljen var det ingen ting å si på, men å påstå at han har så forferdelig god teknikk er noe annet. Hva hadde du kalt "Fabregas-chippen" om du hadde sett Thomassen gjøre dette før EM? Fabregas var nok ikke den første og dermed så var heller Thomassen ikke den andre som har chippet en ball inn i bakrommet til en spiller som foretok et perfekt løp.
Kouadio har som du sier ikke innfridd forventningene, men så var det ikke småtteri som ble ventet av en del folk her inne. Han (og Fofana) ble jo omtrent sett på som FFKs "frelsere". Nå vet alle bedre...  
Er ikke så sikker på om Raymond er så håpløs på bortebane som du påstår. Mot Viking i fjor som ble tatt fram som et eksempel var han avgjørende for resultatet .... Det har mer med hvordan kampene blir. Raymond blir god når han får mye ball og har mange spillere rundt seg som går på løp. Tarik er en av de som blir bedre med Raymond på banen (ifølge ham selv), Piroija er en annen som bare scorer mål når Raymond serverer...
Ellers så er det vel hele laget som har sviktet på bortebane i de åra vi har spillt i TL og da blir det for dumt å gi en spiller pepper for den elendige statistikken vi har hatt borte...


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 05 jul 08, 07:15

Håper og trur på detta laget:

                                 Runar

PAC               Ophaug    Rajo         Pereira

Barsom        Kasey        Gashi      Thomassen

                       Gardar       Tarik

 

Kanskje Ramberg spiller høyre og Barsom venstre men håper virkelig at Thomassen får fornya tillit.

Synd at Gerrbrandt er ute med skade, men Ophaug er bedre som stopper enn som back så det trur jeg går greit. Blir også se spennende å se Runar mot et godt tippeligalag.

Frykter dessverre tap her...


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 05 jul 08, 12:56

utrolig synd hvis han mister enda flere kamper, vi tynnes ut nå med alle skadene og kommende suspensjoner....gerrbrand er for meg vår viktigste spiller sammen med kasey og en tarik i form. totte og kasey leverer stabilt på et meget høyt nivå, de binder sammen hver sin lagdel. gerrbrand er limet i forsvaret, raio en klassespiller av dimensjoner, men hans ville spillestil trenger en spillende og intelligent stopper som makker. ophaug er sågar lugn i spillestilen men ikke på totte nivå. samtidig skal det sies at ophaug er bedre som stopper enn som back. videre er jeg spent på pac, vi blir svært "offensive" på sidebackene med to spillere som i utgangspunktet er bedre offensivt enn defensivt. sagt tidligere at her blir storfornøyd bare vi får poeng, U i stavanger er et meget sterkt resultat.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 06 jul 08, 19:51

Håper i det lengste på å se Czwartek på høyreback. Ophaug er kanskje alt i alt en bedre spiller, men i mine øyne er han klart bedre som stopper enn på backplass. PAC er - fremdeles - den beste høyrebacken i troppen som jeg ser det.

Ellers ser jeg gjerne Barsom på en av kantene, når han bare får orden på spillet sitt igjen. Men jeg forstår lite av det hvis Barsom får fortsatt tillitt om han ikke bedrer seg, samtidig som Kvisvik skal fortsette å slite for å få spille fra start. Hvis Kvisvik må ut når han spiller dårlig så burde det gjelde alle. Og når andre får spille når de er gode så burde det gjelde Kvisvik også. Men nok om det for nå. Jeg har ellers veldig sans for Grønhagens vilje til å gi unge spillere tillitt, så hvis vi får se Thomassen i morgen på bekostning av Barsom eller Kvisvik så applauderer jeg det.

---------------------------

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 06 jul 08, 21:57

Er redd denne kampen går i dass uten keeper. Har vel dårlig statistikk i Stavanger?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 06 jul 08, 21:58

Vinner vi denne kampen er FFK serieleder, huff blir ulidelig spennende.

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 06 jul 08, 22:00

Opprinnelig postet av Dokka

Vinner vi denne kampen er FFK serieleder, huff blir ulidelig spennende.

Vanvittig! FFK kan bli serieleder etter 12 spilte kamper Tongue out

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 06 jul 08, 22:43

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Er redd denne kampen går i dass uten keeper. Har vel dårlig statistikk i Stavanger?

Ja, men da kan vi spille med en ekstra spiss vettu!! Cool


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 06 jul 08, 22:50

jeg frykter at tommy runar ikke akkurat er den beste keeperen, men for all del han kan overrakse Laughing

---------------------------

http://keiko99.net


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 06 jul 08, 23:32

FFK er visst på vei til å forhandle om forlenging med Runar, fordi de synes han har spilt godt..Wink

Satser på at han overrasker positivt imorra Laughing

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 06 jul 08, 23:34

Opprinnelig postet av ffkmufc

Håper og trur på detta laget:

                                 Runar

PAC               Ophaug    Rajo         Pereira

Barsom        Kasey        Gashi      Thomassen

                       Gardar       Tarik

 

Kanskje Ramberg spiller høyre og Barsom venstre men håper virkelig at Thomassen får fornya tillit.

Synd at Gerrbrandt er ute med skade, men Ophaug er bedre som stopper enn som back så det trur jeg går greit. Blir også se spennende å se Runar mot et godt tippeligalag.

Frykter dessverre tap her...

Ettersom Kvisvik er såppas dårlig hjemover, hva sies til denne oppstillingen :

 

                           Runar

PAC               Ophaug    Rajo         Pereira

           Gashi   Kasey       Thomassen

                      Kvisvik

               Gardar       Tarik

hvor han kan strø passninger forover, men samtidig ha midtbanespillerene bak seg...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 jul 08, 00:15

spennede den, men grønhagen kommer alrdig til og gjøre det Wink

---------------------------

http://keiko99.net


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 07 jul 08, 08:56

Hvilke steder her i byen viser de kampen på storskjerm. Greit med ølservering også :)Har ikke muligheten til å dra til Stavanger for å se kampen.


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1126

Lagt til: 07 jul 08, 10:32

Dem viser vel vertfall kampen inne på vip lokalene på stadion tror jeg.

Dem gjorde det i fjor vertfall.


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 07 jul 08, 12:03

1903 kafeen viser kampen, det samme gjør Fjeldberg båthavn, på den pubeen der sånn.. Kranbanen på Kråkerøy sender kampen vet jeg... Vet ikke om der hvor winston var sender jg.. litt usikker der...

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 07 jul 08, 13:15
Endret: 07 jul 08, 13:16
Endret av: bateman

hvem erstatter wallace pereira hvis han må stå over kampen enten pga gule kort eller skader?har vi backup på vbacken?halvorsen bel innlemmet i stallen med 1års kontrakt, har noen oversikt over denne spillrens tilstand/form?wallace har 2gule så la oss håpe han unngår gult kort ikveld...

 

videre har vi dobbeltdekning i troppen, men mest i kvantitet. staw kanskje ute for ses-det betyr dessverre endel poeng...gerrbrand sliter med skade. skulle vi videre f.eks. miste tarik og wehrmann på langtidsskader er FFK brått svææært svekket. er litt småredd før høstsesongen virkelig tar til...håper så inderlig at braathen snart er tilbake...3/4keepern til start er i utgangspunktet ikke god nok for TL...

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 07 jul 08, 13:35

Opprinnelig postet av bateman

hvem erstatter wallace pereira hvis han må stå over kampen enten pga gule kort eller skader?har vi backup på vbacken?halvorsen bel innlemmet i stallen med 1års kontrakt, har noen oversikt over denne spillrens tilstand/form?wallace har 2gule så la oss håpe han unngår gult kort ikveld...

 

videre har vi dobbeltdekning i troppen, men mest i kvantitet. staw kanskje ute for ses-det betyr dessverre endel poeng...gerrbrand sliter med skade. skulle vi videre f.eks. miste tarik og wehrmann på langtidsskader er FFK brått svææært svekket. er litt småredd før høstsesongen virkelig tar til...håper så inderlig at braathen snart er tilbake...3/4keepern til start er i utgangspunktet ikke god nok for TL...

Regner med at det blir Joackim, eller Agbar.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 07 jul 08, 14:20

Opprinnelig postet av bateman

hvem erstatter wallace pereira hvis han må stå over kampen enten pga gule kort eller skader?har vi backup på vbacken?halvorsen bel innlemmet i stallen med 1års kontrakt, har noen oversikt over denne spillrens tilstand/form?wallace har 2gule så la oss håpe han unngår gult kort ikveld...

 

videre har vi dobbeltdekning i troppen, men mest i kvantitet. staw kanskje ute for ses-det betyr dessverre endel poeng...gerrbrand sliter med skade. skulle vi videre f.eks. miste tarik og wehrmann på langtidsskader er FFK brått svææært svekket. er litt småredd før høstsesongen virkelig tar til...håper så inderlig at braathen snart er tilbake...3/4keepern til start er i utgangspunktet ikke god nok for TL...

Ja og hvis Stabæk hadde mista Alanzinho, Nannskog og Gunnarsson hadde de slitt. Brann uten Helstad, Solli og Sigurdsson hadde ligget enda lengre ned på tabellen. Jeg tviler egentlig på at noe lag ikke hadde slitt med tre meget viktige spillere ute.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 07 jul 08, 15:20

enig angående stabæk, det ser vi allerede nå. somen var en klassespiller de ikke har klart å erstatte. ikke enig angående brann. solli kan erstattes av f.eks. huseklepp. sigurdsson en god spiller, men brann har faktisk minst 4solide stoppere(sigurdsson, karadas, bjarnason, yaw). samt har de islendingen bjornson i bakhånd. på topp er det tynnere da sjøhage er utleid og en winters på vei ned. eventuelt gjør karadas en solid jobb som spiss, med raske demba som partner.

 

vi må eventuelt erstatte wehrmann med ramberg som er milevis unna hans kvalitet, videre erstatte wallace med en midtbanespiller!! tariks erstatter heter fofana og er ikke akkurat en god spiller per dags dato??bakerst har vi vært uheldige med skader på 1 og 2keepern. synd vi ikke fikk tak i svensken på 41, storspilte i moss sin kamp borte mot start(0-0). stabæk og ffk har første 11ere som kan konkurrere helt i toppen-men holder det helt inn?rosenborg og brann ser farlige ut...samt viking.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340