Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: FFK - Vålerenga (11. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 30 jun 08, 17:19

Opprinnelig postet av Lemmy

Selv tror jeg at Kvisvik og Thomassen er langt bedre enn Kouadio, som har tilgode å imponere meg så langt i år.

Evt. at Kouadio har egenskaper som gjør det mulig å påvirke kampbildet mer enn de to andre (i hvert fall Thomassen) gjennom et innhopp når motstanderen har løpt litt fra seg.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 30 jun 08, 17:39

Ja, det er også en ting jeg tror Grönhagen har tatt i betraktning. Har hele tiden ønsket meg disse to, både fordi jeg anser dem som bedre fotballspillere- men også pga. det du nevner; at Kouadio er en mer jokertype enn de to andre.

Som jeg har nevnt før, jeg gleder meg til duellen Wehrman vs. Andresen(og også Hæstad, forsåvidt), de blir definitivt en kamp i kampen. Håper bare  at Wehrman ikke er overtent og drar på seg et tidlig gult, for da må han passe seg resten av kampen. Får han et tidlig gult, tror jeg det kan påvirke kampbildet i en stor grad. Negativt for vår del, selvfølgelig..

Gleder meg til en av årets morsomste hjemmekamper, med to lag som prøver å spille fotball( til tider gjør ikke VIF det, men som oftest) og så håper jeg at Plankehaugen er i støtet og at supporterklubbene drar hverandre oppover så vi får et helvetes trøkk!

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f