Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: FFK - Vålerenga (11. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 24 jun 08, 06:20

Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av bjorn

Da bør de få inn forstekninger ASAP.

De har kanskje det på gang, siden han har så høy målseting.

Jeg pleier ikke å være den som skriker om høyere målsetninger, men det ville vel vært ganske feigt å ikke ha medalje som mål når vi ligger på andreplass!? forsterkninger eller ikke...


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 24 jun 08, 12:24

Synes ikke det er noen grunn til å endre på klubbens målsetting. Hva trener, spillere og supportere håper på er noe helt annet. Men husk at alle lag har gode og dårlige perioder, og selv om vi ligger på 2 plass nå, er Stabæk i en særklasse og vi ligger først bland røkla... :-) Her kan mye skje, men med marginer og flyt kan medalje være innen rekkevidde.

Jeg liker at klubben sakte og sikkert hever lista slik at vi ikke finner på noe så idiotisk som å sparke treneren for å bli nummer 6 i tippeligan. Vi må være tolmodige og bygge lag og strukturer i klubben...sten for sten...

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 24 jun 08, 14:11

Vi må huske at vi har møtt mange dårlige lag, og faktisk hatt en del flaks denne sesongen. Flaks kjennetegner et topplag, alle topplag har litt flaks. Så derfor er det helt umulig å tippe om FFK blir medaljekandidat eller om de ender midt på tabellen. Vårsesongen og høstsesongen er som regel som dag og natt, etter hvilke kjøp man gjør osv.

Det jeg faktisk er mest glad over er at FFK har hatt en vårsesong uten dårlige perioder. Vi hadde tap mot Strømsgodset og Stabæk, men klarte likevel å vinne mot Tromsø. Hadde vi tapt tre kamper på rad, hadde negativitet gått inn i hodene på spillere, trenere og fans og det kunne vært en helt annen stemning i troppen. Vi har heller ikke hatt noen kjeeeempegode perioder, så vi har vært stabile over en helv vårsesong. Veldig bra!

Jeg tror det er så enkelt som at hvis FFK selger Raymond Kvisvik og kjøper inn en spiss og en kantspiller som presterer godt, kommer FFK til å være blandt de 4 beste. Salg av Raymond Kvisvik vil føre til ro og mindre negativt fokus. Og med en kantspiller som kommer til innlegg fra dødlinja og en spiss som scorer litt flere mål enn de spissene vi har i dag, tror jeg det kan bli en morsom høstsesong..

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 jun 08, 10:54

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 25 jun 08, 12:26

VPN:

- Hva du ikke visste om Fredrikstad

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 25 jun 08, 12:39

Opprinnelig postet av Per Egil

VPN:

- Hva du ikke visste om Fredrikstad


Haha, der ble vi satt på plass ja. Herlig artikkel og dessverre er mye av det veldig riktig også. Anbefaler alle å lese den.

---------------------------

Libertà per gli Ultras!

http://www.brigaderodhvit.com


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 jun 08, 12:57

Kanskje supporter.net burde lage ett svar på den Wink

---------------------------

http://keiko99.net


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 jun 08, 15:58

Fredheim Holm usikker mot Fredrikstad

http://www.vif-fotball.no/article2026873.ece


Plankebærær

Juniorspiller

Ble medlem: 06 aug 07
Innlegg: 95

Lagt til: 25 jun 08, 16:26

Opprinnelig postet av Per Egil

VPN:

- Hva du ikke visste om Fredrikstad

 

Kjempe morsom artikkel, og det meste av som blir skrevet stemmer jo !

Dette og mye mer gjør at Klanen er i særklasse i Norge. De har alt !

---------------------------

Jeg er Rød/Hvit til jæ dør, jæ Rød/Hvit til jæ dør, jeg vet jæ kan jæ vet jeg vil, jæ Rød/Hvit til jæ dør.


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 25 jun 08, 16:42
Endret: 25 jun 08, 16:54
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av Plankebærær

Kjempe morsom artikkel, og det meste av som blir skrevet stemmer jo !

Dette og mye mer gjør at Klanen er i særklasse i Norge. De har alt !

Kjære vene, klarer ikke å bli imponert. Ta deg en tur til bydelen Vålerenga og du blir glad du er fra Fredrikstad. Kjør over disse brautende oslofolka FFK


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 jun 08, 16:59

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 25 jun 08, 17:00

Opprinnelig postet av Nugattistjerna

Opprinnelig postet av Plankebærær

Kjempe morsom artikkel, og det meste av som blir skrevet stemmer jo !

Dette og mye mer gjør at Klanen er i særklasse i Norge. De har alt !

Kjære vene, klarer ikke å bli imponert. Ta deg en tur til bydelen Vålerenga og du blir glad du er fra Fredrikstad. Kjør over disse brautende oslofolka FFK

 

 

Oslofolk og Oslofolk.. Tipper 1/3 av Engas kjernepublikum kommer fra herlige steder som Eidsvoll, Skjetten, Holmen,Asker, Ski og BjørkelangenSurprised

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 25 jun 08, 17:05

Opprinnelig postet av Patrioten

Gode nyheter om Lasse, http://www.fredrikstadfk.no/content/view/1141/1/

Kommer nok flere gode nyheter om Lasse i nær fremtid. Utrolig morsomt at det går så bra for en så ung keeper i Tippeligaen.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Plankebærær

Juniorspiller

Ble medlem: 06 aug 07
Innlegg: 95

Lagt til: 25 jun 08, 17:12
Endret: 25 jun 08, 17:14
Endret av: Plankebærær

Opprinnelig postet av Nugattistjerna

Opprinnelig postet av Plankebærær

Kjempe morsom artikkel, og det meste av som blir skrevet stemmer jo !

Dette og mye mer gjør at Klanen er i særklasse i Norge. De har alt !

Kjære vene, klarer ikke å bli imponert. Ta deg en tur til bydelen Vålerenga og du blir glad du er fra Fredrikstad. Kjør over disse brautende oslofolka FFK

Jeg snakker om klanen som supporter klubb jeg, det bryr meg langt opp i et vist sted hvor de bor hen, samma om de komme fra nordre Toten for min del !

---------------------------

Jeg er Rød/Hvit til jæ dør, jæ Rød/Hvit til jæ dør, jeg vet jæ kan jæ vet jeg vil, jæ Rød/Hvit til jæ dør.


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 25 jun 08, 23:23

Opprinnelig postet av Holters

Kommer nok flere gode nyheter om Lasse i nær fremtid. Utrolig morsomt at det går så bra for en så ung keeper i Tippeligaen.

Gode nyheter for han (les utenlandsklubb) eller oss (landslag)???

---------------------------

Jeg vil ha Wallace på plass i FIFA08!


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 25 jun 08, 23:57

Jeg er uansett glad i FFK og gir blaffen i klanen og all den ufortjente rosen de får. Kan ikke si at de har imponert meg noe spesielt de siste årene........


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 26 jun 08, 00:04

Opprinnelig postet av Plankebærær

Dette og mye mer gjør at Klanen er i særklasse i Norge. De har alt !

Meld deg inn da vel, så har de en FFK supporter som ikke har skjønt det også. Da har de nok alt som du sier.......Cool


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 jun 08, 00:30

Opprinnelig postet av Plankebærær
Kjempe morsom artikkel, og det meste av som blir skrevet stemmer jo !

Dette og mye mer gjør at Klanen er i særklasse i Norge. De har alt !

Jepp, spesielt det siste avsnittet stemte overraskende bra om deg ;)

Opprinnelig postet av vpn.no
Forholdet til Klanen
Klanen har et godt forhold til alle sine supportere og i Fredrikstad bor det ca. 71.000 av dem. De spanderer gladelig øl og klapper for deg når du kommer til byen det er ikke noe å bli sur for. Mest av alt minner Fredrikstad og Plankehaugen meg om han som gikk i klassen min på ungdomsskolen. Ingen likte ham men han stilte alltid med øl, foreldrenes leilighet som festlokale og lignende, selv om alt vi etterlot oss var ødeleggelse og kaos. Vi aksepterte derfor hans nærvær.
Akkurat slik vil det se ut når vi nå fyller båter, busser og biler med for å innta deres festninger. Et alvorlig kaos etter at vi robber dere for 3 poeng og svir av hele møkkabyen.
Mer fortjener dere ikke etter at dere gnukka på billettene og bare lot oss få 900 seter!

For å få det på det rene. Morgan Andersen, særping, mossing eller fra Fredrikstad? Har hørt alle tre har blitt nevnt flere ganger...


Plankebærær

Juniorspiller

Ble medlem: 06 aug 07
Innlegg: 95

Lagt til: 26 jun 08, 01:39

Jeg gidder ikke sitere alt som blir sagt her, men jeg må få lov til å si positive ting om Klanen ?

Gidder heller ikke å diskutere om jeg er FFK supporter eller ikke, for det kan jeg bare si; jeg er FFK supporter av hele mitt hjerte, og hva dere vil tro eller ikke tro, får dere bestemme helt selv, jeg vet hvartfall hvor jeg står selv !

---------------------------

Jeg er Rød/Hvit til jæ dør, jæ Rød/Hvit til jæ dør, jeg vet jæ kan jæ vet jeg vil, jæ Rød/Hvit til jæ dør.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 jun 08, 07:26
Endret: 26 jun 08, 07:29
Endret av: FFK1903

Staw

Ophaug - Piiroja - Gerrbrand - Pereira

Thomassen - Ramberg - Wehrman - Kuadio

Elyounoussi - Jóhannsson

Hadde vi hatt en spiss som kunne kommet inn og gjort en god jobb kunne vi alltids brukt Tarik på høyrekanten. Thomassen kan vel kanskje gjøre en god jobb der, eventuelt slenge han inn sentralt og Ramberg ute på kanten. Det er mange alternativer, men få av dem er egentlig gode. Kunne jo sikkert også prøvd Kvisvik sentralt, da kunne han fått lov til å slå pasninger og dratt seg inn mot midten så mye han ville, og i tillegg hatt et pasningsalternativ til en løpende Kuadio på venstrekanten.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f