Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet sommeren 2008

Flat Trådet Nøstet
Side 42 av 71 42

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 13 aug 08, 20:31

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av loopy
Har ikke noe med at jeg absolutt vil ha tilbake 4-3-3, men at jeg syntes det kunne vært en artig kombinasjon å sett i kamp Cool

Helt enig at Grønhagen har gjort noe bra med 4-4-2 slik vi har det nå...

Joa, men med det mannskapet du skisserer, så er nok denne løsningen mer sannsynlig i 4-3-3:

Staw

Ophaug - Gerrbrand - Piiroja - Wallace

Gashi - Wehrman - Barsom

Kennedy - Gardar - Hoff

Hvis FFK hentet både Kennedy og Hoff, så hadde helt klart denne 4-3-3 oppstillingen vært interessant. Tongue out

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 13 aug 08, 22:41

Opprinnelig postet av Holters

 


Joa, men med det mannskapet du skisserer, så er nok denne løsningen mer sannsynlig i 4-3-3:

Staw

Ophaug - Gerrbrand - Piiroja - Wallace

Gashi - Wehrman - Barsom

Kennedy - Gardar - Hoff

Skummelt nok lag det. Wink

 

Jeg for min del ville gjort det enda skumlere på denne måten:

Staw

PAC- Gerrbrand - Piiroja - Wallace

Gashi - Wehrman - Barsom

Kennedy - ? - Hoff

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 13 aug 08, 22:51

Vi kan jo drømme om dette! Tongue out

YouTube Kennedy Bakircioglü

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03
Innlegg: 144

Lagt til: 13 aug 08, 22:54

Blir det skummlere nå, kommer faen meg ikke jeg på stadion mer.

---------------------------

ffk
arsenal
evig aristokrat
Glommen Rugby Klubb


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 13 aug 08, 22:59

Opprinnelig postet av HBL

Blir det skummlere nå, kommer faen meg ikke jeg på stadion mer.

 

He-he. Hei Gamle nabo, lenge siden sist. Enig i at det er skummelt. Du kunne vel tenkt deg Biffen som midtspiss du?:-)

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03
Innlegg: 144

Lagt til: 13 aug 08, 23:02

Opprinnelig postet av djpete

Opprinnelig postet av HBL

Blir det skummlere nå, kommer faen meg ikke jeg på stadion mer.

 

He-he. Hei Gamle nabo, lenge siden sist. Enig i at det er skummelt. Du kunne vel tenkt deg Biffen som midtspiss du?:-)

Køddær`nte med Biffen, han hadde gått rett inn han. He he.:-)

---------------------------

ffk
arsenal
evig aristokrat
Glommen Rugby Klubb


stiansti

Knøttespiller

Ble medlem: 07 nov 07
Innlegg: 47

Lagt til: 14 aug 08, 00:00

 

 

Jeg for min del ville gjort det enda skumlere på denne måten:

Staw

PAC- Gerrbrand - Piiroja - Wallace

Gashi - Wehrman - Barsom

Kennedy - ? - Hoff

[/quote]

Hvorfor ikke bytte bytte ut "?" med en viss Gardar som har gjort sakene veldig bra i år?

Noen som mener han ikke har forsvart sin plass på laget?


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 14 aug 08, 00:08

Kennedy og Hoff, ja ja, de har vært "aktuelle" før,får bare ikke håpe FFK nå sitter igjen som idioter, for disse gutta er i utgangspunktet urealistiske å få hit, Hoff har tom sagt det selv......

 

 

 


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 14 aug 08, 08:09

Var det ikke 3-4 spillere de ventet svar fra denne uka? Da bør det jo skje noe snart. Også tenker jeg, dersom disse er Kennedy, Hoff og Vuk, så blir jeg litt bekymret. De to første er usannsynlige, og den siste hører jeg rykter om er for dårlig (uten at jeg vet)... Håper virkelig det er flere navn på blokka for å si det sånn.

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 14 aug 08, 08:11

Opprinnelig postet av Husgutt

Var det ikke 3-4 spillere de ventet svar fra denne uka? Da bør det jo skje noe snart.

Da bør det skje noe denne uken! Wink


FFK Fan

Juniorspiller

Ble medlem: 17 jun 07
Innlegg: 122

Lagt til: 14 aug 08, 10:02

Jeg håper hver gang jeg kommer inn at det står Espen Hoff signerte for FFK...

---------------------------

Meritter
Seriemester: 1937-38, 1938-39, 1948-49, 1950-51, 1951-52, 1953-54, 1956-57, 1959-60 og 1960-61.
Cupmester 1932, 1935, 1936, 1938, 1940, 1950, 1957 1961, 1966, 1984 og 2006.

ILLE BRA ;)


nilz1

Knøttespiller

Ble medlem: 12 aug 08
Innlegg: 68

Lagt til: 14 aug 08, 11:34

Dersom Hoff og Kennedy med det vanskelige etternavnet signerer for FFK, må det være sensasjonelt bra. La oss bare slippe Brenne...


FFK Fan

Juniorspiller

Ble medlem: 17 jun 07
Innlegg: 122

Lagt til: 14 aug 08, 14:30

ja la oss slippe brenne....Surprised

---------------------------

Meritter
Seriemester: 1937-38, 1938-39, 1948-49, 1950-51, 1951-52, 1953-54, 1956-57, 1959-60 og 1960-61.
Cupmester 1932, 1935, 1936, 1938, 1940, 1950, 1957 1961, 1966, 1984 og 2006.

ILLE BRA ;)


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 14 aug 08, 14:48

Opprinnelig postet av FFK Fan

ja la oss slippe brenne....Surprised

Jepp en erstatter for Ramberg som har alle hans kvaliteter men er yngre og betydelig mer målfarlig (toppscorer for FFK i 2006) vil vi ikke ha på laget.

Fredrikstadgutter som gir klubben identitet og tilhørighet har ingen verdi.

Og Gashi trenger såklart ikke reell konkuranse som offensiv (målfarlig) midtbanespiller. Backup for skade/utestengelse på Gashi er heller ikke nødvendig.

Makan til sprøyt! Ble dere så såret av Brennes overgang (som var fult forståelig) til LSK at dere ikke lenger klarer å resonere logisk og fornuftig?


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 14 aug 08, 14:56

Opprinnelig postet av Kent

Opprinnelig postet av FFK Fan

ja la oss slippe brenne....Surprised

Jepp en erstatter for Ramberg som har alle hans kvaliteter men er yngre og betydelig mer målfarlig (toppscorer for FFK i 2006) vil vi ikke ha på laget.

Fredrikstadgutter som gir klubben identitet og tilhørighet har ingen verdi.

Og Gashi trenger såklart ikke reell konkuranse som offensiv (målfarlig) midtbanespiller. Backup for skade/utestengelse på Gashi er heller ikke nødvendig.

Makan til sprøyt! Ble dere så såret av Brennes overgang (som var fult forståelig) til LSK at dere ikke lenger klarer å resonere logisk og fornuftig?

Enig der Brenne var en av våre bedre spillere og selvfølgelig er det bra og få han tilbake men til en fornuftig pris


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 14 aug 08, 14:59

Opprinnelig postet av paco

 

Enig der Brenne var en av våre bedre spillere og selvfølgelig er det bra og få han tilbake men til en fornuftig pris



Enig - Brenne VAR god, men han har vel ikke overbevist i LSK og det er vel heller ikke sikkert at han vil bli en forsterkning av laget nå. Tror vi trenger en typisk høyre kantspiller


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 14 aug 08, 15:07
Endret: 14 aug 08, 18:57
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av Kent

Jepp en erstatter for Ramberg som har alle hans kvaliteter men er yngre og betydelig mer målfarlig (toppscorer for FFK i 2006) vil vi ikke ha på laget.

Fredrikstadgutter som gir klubben identitet og tilhørighet har ingen verdi.

Og Gashi trenger såklart ikke reell konkuranse som offensiv (målfarlig) midtbanespiller. Backup for skade/utestengelse på Gashi er heller ikke nødvendig.

Makan til sprøyt! Ble dere så såret av Brennes overgang (som var fult forståelig) til LSK at dere ikke lenger klarer å resonere logisk og fornuftig?

Enig i at Brenne er bedre enn Ramberg, og fint med lokale gutter.. Hadde vært fint å hatt han som stallfyll, men ikke noe mer..

Men hvordan kan du mene at Brennes overgang var fullt forståelig?? Greit han gikk, men til LSK og ikke nok med det, han skreiv under en 5 års kontrakt også.. Det er ikke forståelig..

 


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 14 aug 08, 15:14

Om disse to signerer har FFK gjort to kjempe scoop i TL sammenheng. Hoff har gode kvaliteter og kan spille hvor som helst i angrep. Det samme kan Kennedy B. Da vil vi også være så godt forsterket at det vil være en selvfølge at vi både kvalifiserer oss til EuroCup og er reelle titelutfordrer til TL gull de neste 3-4 sesongene minst. Virker som om FFK virkelig begynner å få opp ambsjonsnivået :)


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 14 aug 08, 15:39

Opprinnelig postet av ffkmufc

Enig i at Brenne er bedre enn Ramberg, og fint med lokale gutter.. Hadde vært fint å hatt han som stallfyll, men ikke noe mer..

Men hvordan kan du mene at Brennes overgang var fullt forståelig?? Greit han gikk, men til LSK og ikke nok med det, han skreiv under en 5 års kontrakt også.. Det er ikke forståelig..

Brenne hadde spilt i førstedivisjon eller i nedryksstriden i Tippeligaen hele sin A-karriere og hadde hatt KTE som trener hele sin A-karriere. At han ønsket litt forandring for å komme videre som fotballspiller kan da UMULIG være vaskelig å forstå!


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 14 aug 08, 15:42

Opprinnelig postet av Kent

Brenne hadde spilt i førstedivisjon eller i nedryksstriden i Tippeligaen hele sin A-karriere og hadde hatt KTE som trener hele sin A-karriere. At han ønsket litt forandring for å komme videre som fotballspiller kan da UMULIG være vaskelig å forstå!

Han fikk i hvert fall forandring på det ene punktet. Det morsomme er at om han hadde blitt, så hadde han fått forandring på begge. Men det er jo lett å være etterpåklok... Wink

---------------------------

Hater hat!



Flat Trådet Nøstet
Side 42 av 71 42

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24