Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet sommeren 2008

Flat Trådet Nøstet
Side 37 av 71 37

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 10 aug 08, 14:19

Det klikker for meg snart, noe må skje nååååååå......

---------------------------

En spiller som Hans Erik Ramberg, som var fotballinvalid for to år siden, fikk lov til å kjøre rundt med midtbanen vår. Da er det noe fundamentalt galt-Kjetil Rekdal


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 10 aug 08, 16:25
Endret: 10 aug 08, 19:09
Endret av: Lex

Stemmer det at Semb skal til FFK?

En som skriver det i f-b

http://f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080810/FFK/696839194/1220/NYHET&nocache=1

Sportssjef Skrevet av: Magnus, 10-08-2008 18:52:21 NIls Johan Semb til FFK
Jeg var først ute!

Noen som kan bekrefte/avkrefte

---------------------------

Heia FFK


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 10 aug 08, 19:12

Utolig stille her nå altså. Jeg sjekker etter nyheter minst 1 gang i halvtimen... litt spentYell

---------------------------

Heia FFK


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 10 aug 08, 20:37

Enig. Det er litt opp og ned, om fredan var det masse rykter, det var folk som var sikre på at det var signeringer i box, nå er det helt stile. Bør skje noe snart, nå er vi snart halveis i vinduet og bare 10 kamper igjen. Skal ev nye forsterkninger kunne påvirke noe, må de komme, NÅ! BLIR GA-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A-A-L  av å vente... + at jeg blir G-A-A-A-A-L av tregheten på ffksupporter.net...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 10 aug 08, 22:08

Vet ikke om dette er gammelt nytt men det jobbes visstnok med Espen Hoff fortsatt. De skal også ha vært i direkte samtaler med spilleren. Og jeg som trodde det var et avsluttet kapittel siden spilleren tidligere ikke har vært interessert i å snakke med FFK engang.

 

HVa skjer med Brenne? Her skal det også visstnok ha vært ting på gang. Men trenger vi egentlig han? Vi får riktignok en sterk benk, men er ikke det litt bortkastede penger? Da er det garantert en eller annen som blir pisse sur for ikke å få starte kampene.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 10 aug 08, 22:15

Opprinnelig postet av jambo

Vet ikke om dette er gammelt nytt men det jobbes visstnok med Espen Hoff fortsatt. De skal også ha vært i direkte samtaler med spilleren. Og jeg som trodde det var et avsluttet kapittel siden spilleren tidligere ikke har vært interessert i å snakke med FFK engang.

 

HVa skjer med Brenne? Her skal det også visstnok ha vært ting på gang. Men trenger vi egentlig han? Vi får riktignok en sterk benk, men er ikke det litt bortkastede penger? Da er det garantert en eller annen som blir pisse sur for ikke å få starte kampene.

Hoff scoret og spilte visst en meget god kamp i dag i følge Ivar Hoff Tongue out

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 10 aug 08, 22:48

nå klikker det snart for meg her, er stadig inne på forumet og sjekker, stadig på f-b.no.. nå håper jeg det jobbes intenst med å få spillere ass, for nå blir jeg snart sprø her jeg sitter!

Kan det virkelig være så vanskelig å få tak i de vi vil ha?? Ble lova etter brann kampen at det skulle komme noe i begynnelsen i uka, så ble det slutten av uka, og imorgen er det ny uke.. aaarrrgggh..

Cool

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 10 aug 08, 22:54

En kompis av en kompis til onkelen til en tjoms på VGD sier at Brenne er klar for FFK, noen som vet noe mer ?

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 10 aug 08, 23:02

Greit man er utålmodige, men hva med å ha tillit til de som er i klubben idag?  For ordens skyld, vil jeg også ha forsterkninger, men her var det mye mas. Er vel ikke vits å skrive noe om man ikke har noe å bidra med? Hele forumet kan sikkert skrive her at de er utålmodige, men tror ikke det kommer noen flere av den grunn

---------------------------

Juletreultras:-)


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 11 aug 08, 02:52

Det viktige er ikke at nye fjes kommer på plass i dag i stedet for i morgen. Det viktige er at det er de rette spillerne som kommer. Så får det heller ta et par dager ekstra å komme i land med forhandingene, hvis det kreves.

---------------------------

Har man sagt a
har man sagt a.
- Jan Erik Vold


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 11 aug 08, 09:16

Helt enig FOTR. Vi er ikke i noen kritisk situasjon når det gjelder spillere. Vi har en god tropp som bør takle oppgaven. Men enig at vi venter på spissen vår, men jeg er klar for å vente lenge på den rette. Vil ikke ha en på 34 fra Ungarn som bøtter inn mål i Tsjekkisk 2 divisjon.....

Vil ha en langsiktig investering, dvs maks 27-28 år...en med utviklingspotensiale, men som samtidig har kvalitetene til å score bra med mål umiddelbart. (Får vi ikke Hoff blir det neppe en normann, men er de ikke fra østfold/omegn så driter jeg i hvor de kommer ifra)...

Hva med å satse på Trulsen i mellomtiden ??? Er det spinnvillt, eller noe vi burde vurdere? Har ikke fått sett Trulsen i aksjon ennå selv....

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 11 aug 08, 10:16

Opprinnelig postet av Frode

Hva med å satse på Trulsen i mellomtiden ??? Er det spinnvillt, eller noe vi burde vurdere? Har ikke fått sett Trulsen i aksjon ennå selv....

Kan vi ikke en gang for alle bli enige om at Trulsen per i dag er milevis unna å være god nok som spiss for et lag som har medaljeambisjoner Tippeligaen!!!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 11 aug 08, 10:39

Opprinnelig postet av Kent

Kan vi ikke en gang for alle bli enige om at Trulsen per i dag er milevis unna å være god nok som spiss for et lag som har medaljeambisjoner Tippeligaen!!!

Han er vel pr i dag et stykke unna å være god nok for 2. div også.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 11 aug 08, 12:10

Så det er opplest og vedtatt...hmm..man må matches på høyt nivå for å bli en toppspiller...men greit nok. Skal ikke krangle på dette når jeg ikke en gang har sett han spille. Men jeg synes tallenes tale er ganske klar på at dette er en som vet hvor målet står. Da er det snakk om å bli aklimatisert med tempo på toppnivå tror jeg....

Men da glemmer vi han for å i år :-)

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 11 aug 08, 13:26

Opprinnelig postet av Bob Page

En kompis av en kompis til onkelen til en tjoms på VGD (...)

Dét sier vel det meste? Wink

---------------------------

Hater hat!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 11 aug 08, 15:22

Kan han være så mye dårligere enn Tegan da ? Hvis ikke vi får ny spiss, så syns jeg vi bør bruke ham for da er vi uansett ute av medaljekampen. Så får vi heller komme tilbake sterkere neste år.. HVis ikke Barsom kan vise seg å bli en storscorer som spiss da...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


Kilden

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 11 aug 08, 15:24

 Kanskje den nye spilleren blir presentert i kveld sammen med den nye direktøren.

 

 

---------------------------

FFK mot nye høyder...


jarleb

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 06
Innlegg: 90

Lagt til: 11 aug 08, 15:31

Vet at folk på VIP har blitt oppfordret til å møte opp tidligere i deg, for å få presentert 2 personer. Om det er Direktør og sportsjef, Direktør og spiller eller om det er Direktør og en annen i person i klubben vet jeg ikke. Kun at to personer skulle bli presentert før kampen i dag.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 11 aug 08, 17:00

Opprinnelig postet av Kilden

 Kanskje den nye spilleren blir presentert i kveld sammen med den nye direktøren.

 

 

Jeg har hørt fra tre forskjellige "kilder" at Simen blir presentert før kampen i dag. Jeg tror vel ikke helt på det selv, men det hadde uansett vært moro.

Men pri 1 er fortsatt ny spiss, kanskje han tar med seg Magnus Myklebust til Fredrikstad? Hehe.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 aug 08, 17:07

Jeg har hørt rykter om at Simen skal erstatte Hans Erik Ramberg som er på vei ut.



Flat Trådet Nøstet
Side 37 av 71 37

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f