Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet sommeren 2008

Flat Trådet Nøstet
Side 36 av 71 36

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 09 aug 08, 01:09

Opprinnelig postet av FFK1903

Opprinnelig postet av Supreme NTM
Mener du Stephen Ward? Han var iallefall nordire.

Eventuelt Ciaran Martyn, iren. Ufattelig at FFK lot han gå tilbake etter endt låneperiode, tenk å hatt han nå på plassen til Gashi, er sikker på vi hadde hatt en del ekstra poeng bare på grunn av skuddbeinet hans i forhold til Gashis. Vi gikk nok glipp av en stor, stor spiller der!

 

Var han så god da ? Mener å huske at han imponerte stort i hjemmekampen mot Lyn, men at han varierte stort i prestasjonene i kampene etterpå...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 09 aug 08, 09:01

Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av FFK1903

Opprinnelig postet av Supreme NTM
Mener du Stephen Ward? Han var iallefall nordire.

Eventuelt Ciaran Martyn, iren. Ufattelig at FFK lot han gå tilbake etter endt låneperiode, tenk å hatt han nå på plassen til Gashi, er sikker på vi hadde hatt en del ekstra poeng bare på grunn av skuddbeinet hans i forhold til Gashis. Vi gikk nok glipp av en stor, stor spiller der!

 

Var han så god da ? Mener å huske at han imponerte stort i hjemmekampen mot Lyn, men at han varierte stort i prestasjonene i kampene etterpå...

Ciaran Martyn var her litt for kort tid til at han fikk vist potensialet sitt tror jeg. Men jeg mener det var helt riktig å la han gå igjen, tilførte ikke FFK en dritt den tiden han var her synes jeg. Mulig dette ble litt selvmotsigende, men han var hvertfall ikke noe bedre enn de andre midtbanespillerne FFK hadde. Derfor riktig å slippe han igjen.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 aug 08, 11:25

Og hvis vi skal åpne alle sluser for ryktene som gjelder nye FFK-spillere, spekuleres det i om en brasiliansk spiss, og en U21-landslagsspiller fra Kroatsia, som skal trene med FFK neste uke. Skriver Demokraten på nett


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 09 aug 08, 11:30

Opprinnelig postet av Patrioten

Og hvis vi skal åpne alle sluser for ryktene som gjelder nye FFK-spillere, spekuleres det i om en brasiliansk spiss, og en U21-landslagsspiller fra Kroatsia, som skal trene med FFK neste uke. Skriver Demokraten på nett

De har vel hentet ryktene herfra, har de ikke?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 aug 08, 11:35
Endret: 09 aug 08, 12:37
Endret av: Patrioten

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Patrioten

Og hvis vi skal åpne alle sluser for ryktene som gjelder nye FFK-spillere, spekuleres det i om en brasiliansk spiss, og en U21-landslagsspiller fra Kroatsia, som skal trene med FFK neste uke. Skriver Demokraten på nett

De har vel hentet ryktene herfra, har de ikke?

Vi har vel ikke skrevet noe om noen kroatiere? Men, ellers har de nok tatt saken fra forumet.

http://www.demokraten.no/lokalsport/article3709232.ece


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 09 aug 08, 12:02
Endret: 09 aug 08, 12:04
Endret av: benksliter`n

Jeg tipper Kroaten kan være Andrej Kerič. Han spiller for Tjekkiske FC Slovan Liberec. Han har 6 mål på 12 kamper der. Lurer på hvor mange pasninger han har?

Hvis FFK er ute etter en Pall Gunnarsson-type (playmaker), så tipper jeg det er denne spilleren pga størrelsen. De andre angriperene på Kroatia U-21 er 186-187 cm høye.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 09 aug 08, 12:39

Opprinnelig postet av Bob Page
Var han så god da ? Mener å huske at han imponerte stort i hjemmekampen mot Lyn, men at han varierte stort i prestasjonene i kampene etterpå...

Sarkasme på lavt nivå, for å "sitere" Team Antonsen ;) Hadde ikke FFK sendt han hjem, så hadde jeg personlig rodd han hjem...

Men, løsningen var i det minste god i teorien. Utleie først, med opsjon på kjøp. Det er veien å gå om man ikke er helt sikre på spilleren.


Schibevaag

Knøttespiller
Ble medlem: 21 apr 08
Innlegg: 45

Lagt til: 09 aug 08, 14:08

haha, flott dette - demokraten klarte ikke å finne på ett ord selv engang, alt var bare kopiert rett ut fra forumet vårt.. http://www.demokraten.no/lokalsport/article3709232.ece

minus dette med kroaten?

---------------------------

FFK for EVIG og ALLTID


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 09 aug 08, 14:21

Det slo deg ikke at det var omvendt? Se når artikkelen ble publisert du

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 09 aug 08, 16:08

Hvor blire av forsterkningæne æ.....


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 09 aug 08, 17:06

Opprinnelig postet av bjorn

Hvor blire av forsterkningæne æ.....

Fikk sms fra FFK ,  nå skjer det tenkte jeg.  Nå får jeg navnet eller navna. Endelig er vente tiden over..

MEN men hva er det som står.  Det står at jeg kan tippe kampresultater i denne runden.  Jeg er IKKE  interessert

i tipping, jeg vil ha navn på de nye spillerene.  Jeg vil ha dem i går.  Snart river jeg av meg håret i frustrasjonWink

Tror jeg går på Ken Hensley i kveld for å få tenke på noe annet.Cool


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 09 aug 08, 17:28

Hensley er et must, men nå høljær det ned, kan bli en våt fornøyelse...


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 09 aug 08, 17:39

Nå ser vi værtfall hvem som har kilder her på forumet og hvem som bare driver å kødder med oss..

Trur jeg fortsetter å stole på Holters jeg... Han refererer ofte til de han har snakka med og vi veit vi kan stole på han..

 

Jeg er så drittlei av at folk skal skryte på seg kilder og at de veit noe når det bare er piss...


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 09 aug 08, 17:45

De som skryter på seg kilder uten egentlig å ha det vet det ikke alltid selv at de ikke har. De har ofte hørt av noen andre som de tror har sikre kilder osv. Jeg har selv ên negativ erfaring med dette og jeg er glad for at jeg ikke brølte ut på forumet "det jeg var sikker på" den gang.

---------------------------

FFK - "Av Østfoldinger for Østfoldinger"


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 09 aug 08, 17:46

FFK stenger treninga på søndag

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/1271/1

 

 

Hmmm.. kanskje Gashi skal trene på noen nye avsparksvarianter?

Eller kan det ha noe med nysigneringer å gjøre?

 

---------------------------

Svaberget for alltid!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 09 aug 08, 17:50

Eller så kan det rett og slett være for å øve inn nye dødballsituasjoner og drille elleveren som skal starte mot Tromsø. ;)

Og den elleveren tror jeg ikke kommer til å bestå av noen nye signeringer, just deal with it! FFK vet nok hva de driver med, og hva er vitsen med å ha dem nå i løpet av et par dager? Etter kampen mot Tromsø er det vel ferie(?) og da har man fortsatt litt tid på seg til å hente spillere som er gode. Veldig gode.

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Plankebærær

Juniorspiller

Ble medlem: 06 aug 07
Innlegg: 95

Lagt til: 09 aug 08, 18:16

Det er ikke fri nei :)
Det er kamp mot Odd i cupen på lørdag 16. ;)

---------------------------

Jeg er Rød/Hvit til jæ dør, jæ Rød/Hvit til jæ dør, jeg vet jæ kan jæ vet jeg vil, jæ Rød/Hvit til jæ dør.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 10 aug 08, 10:35

Er det noe nytt der ute eller?

---------------------------

Heia FFK


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 aug 08, 13:12
Endret: 10 aug 08, 13:14
Endret av: Patrioten

Kan vi håpe på  Rada Price? Klubbene som var aktulle for han, er ikke lenger interesserte. Brann inkludert.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/article3064678.ab


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 10 aug 08, 13:57

Opprinnelig postet av Patrioten

Kan vi håpe på  Rada Price? Klubbene som var aktulle for han, er ikke lenger interesserte. Brann inkludert.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/article3064678.ab

Tror ikke han er noe å håpe på, Patrioten.

Rade Prica til lægetjek hos FCK

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!



Flat Trådet Nøstet
Side 36 av 71 36

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f