Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet sommeren 2008

Flat Trådet Nøstet
Side 17 av 71 17

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 jul 08, 21:59

Opprinnelig postet av Patrioten

I følge FB, sier Anders G at han håper å få svar fra en spiller tidlig i førsten av uken.

Det er vel i dag, men hvor er spilleren?


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 29 jul 08, 22:07

Herregud, slutt å ta alt bokstavelig da vel?!?

Hvis de hadde tenkt at de må holde alt de sier i media for å tilfredsstille fansen, ville de kanskje endt opp med et hastekjøp. Helst bør vi jo ha en klar til VIFkampen, men så lenge han er klar til kamp helga etter det igjen, må vi se oss fornøyde!

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 29 jul 08, 22:40

Enig, iom Tarik spiller Enga-kampen bør det være bra nok. Litt greit at FFK ikke gjør som Brann og tar en Ighalo... ;-)

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 jul 08, 07:10
Endret: 30 jul 08, 07:11
Endret av: Patrioten

FFK leter fortsatt

Målet er en Tarik-erstatter på plass til Tromsø-kampen

- Det kommer ingen nye spillere på trening denne uka. Da må noe helt uventet skje. Det kunne klubbens sportslig ansvarlige, Per Morten Haugen, slår fast tirsdag ettermiddag.

Synes dette er skuffende, spilleren skulle være raskt på plass http://www.demokraten.no/ffk/article3690956.ece


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 30 jul 08, 07:59

Personlig er jeg skeptisk til hele greia. Virker ikke som om FFK har kontroll selv om de har visst i 2 år at Tarik kommer til å bli solgt.

Lukter kommende hastekjøp lang vei! Kanskje med rette at FFK leter etter en ny sportsdirektør....

Håper jeg tar feil....


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 30 jul 08, 08:15
Endret: 30 jul 08, 08:16
Endret av: A9$h

Det her kom som ett sjokk nå, at de ikke har noen klare på blokka plutselig? Betyr det at de har blitt avvist av de som de hadde på blokka forrige uke?

Dette virker ikke bra i det hele tatt.

---------------------------

En spiller som Hans Erik Ramberg, som var fotballinvalid for to år siden, fikk lov til å kjøre rundt med midtbanen vår. Da er det noe fundamentalt galt-Kjetil Rekdal


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 30 jul 08, 09:00

Ser ingen grunn til å stresse, vi har ett bra lag og selv om vi har mistet en viktig spiller bør vi ta den tiden det tar å finne den rette. Ingen grunn til å stresse dette og kjøpe feil.

Hadde vi vært i Kamma's posisjon derimot....hehe

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 30 jul 08, 12:02

Opprinnelig postet av Patrioten

FFK leter fortsatt

Målet er en Tarik-erstatter på plass til Tromsø-kampen

- Det kommer ingen nye spillere på trening denne uka. Da må noe helt uventet skje. Det kunne klubbens sportslig ansvarlige, Per Morten Haugen, slår fast tirsdag ettermiddag.

Synes dette er skuffende, spilleren skulle være raskt på plass http://www.demokraten.no/ffk/article3690956.ece

 

Fikk ett klart inntrykk av etter å ha lest tidligere kommentarer fra deg att du viste hvem som kom?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 30 jul 08, 12:12

Skulle til å si det samme!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 30 jul 08, 12:16

Tror folk skal slutte å ta mediauttalelser så ordrett og direkte. FFK jobber på, og overgangsvinduet har ikke engang åpnet. Det får da være grenser for hvor kravstore selv vi supportere skal være. Jeg tror ikke vi kommer til å bli skuffet, det skal være gode spillere klubben jobber med, og da tar ting tid.

Jeg har trua!

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 30 jul 08, 12:28

Opprinnelig postet av Holters

Tror folk skal slutte å ta mediauttalelser så ordrett og direkte. FFK jobber på, og overgangsvinduet har ikke engang åpnet. Det får da være grenser for hvor kravstore selv vi supportere skal være. Jeg tror ikke vi kommer til å bli skuffet, det skal være gode spillere klubben jobber med, og da tar ting tid.

Jeg har trua!

Fornuftig tale av en fornuftig mann.

Vi gleder oss til de forløsende nyheter som forhåpentlig snart kommer.

Og når Holters sier som han gjør, så er ting i gjære !Wink

---------------------------

Take me back to The Black Hills, to The Black Hills of Dakota, to the beautiful Indian country, that I love.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 30 jul 08, 12:38

Opprinnelig postet av stjernengutt

 

Fikk ett klart inntrykk av etter å ha lest tidligere kommentarer fra deg att du viste hvem som kom?

Han har vel kun gitt beskjed om at det skal komme 2-3 spillere ?? Han har ikke gitt uttrykk for hvem disse skulle være etter det jeg har lest her inne.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 30 jul 08, 12:51

Han sa han ikke kunne si noe om det, så det var jo ganske tydelig utifra hva han skrev at han visste hvem som kom!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 30 jul 08, 12:51

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Han har vel kun gitt beskjed om at det skal komme 2-3 spillere ?? Han har ikke gitt uttrykk for hvem disse skulle være etter det jeg har lest her inne.

 

Utfra disse to sitatene fra 24. juli, fikk jeg inntrykk av at han viste noe ja.

Sitat"

Denne gang kan jeg berolige deg med at det er kvalitetspillere som kommer."Sitat slutt


Sitat "Vil ikke si noe mer, enn at det jobbes med kvalietspillere. gode spillere.

Er man så dum at man lekker ut for mye opplysninger, kan det gjøre at FFK mister spillerne, siden andre klubber får greie på dette og da blir det konkurranse om spillerne og klubbene kan by over FFK. Og vips, så var det min skyld, at det kom ut.

 Det er best å veie ordene for hva man sier" Sitat slutt.

Men selvfølgelig, det var mitt inntrykk og jeg kan ha tolket det helt feil. No big deal egentlig. Var bare menst som ett spørsmål til Patrioten.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 jul 08, 16:57

Opprinnelig postet av stjernengutt

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Han har vel kun gitt beskjed om at det skal komme 2-3 spillere ?? Han har ikke gitt uttrykk for hvem disse skulle være etter det jeg har lest her inne.

 

Utfra disse to sitatene fra 24. juli, fikk jeg inntrykk av at han viste noe ja.

Sitat"

Denne gang kan jeg berolige deg med at det er kvalitetspillere som kommer."Sitat slutt


Sitat "Vil ikke si noe mer, enn at det jobbes med kvalietspillere. gode spillere.

Er man så dum at man lekker ut for mye opplysninger, kan det gjøre at FFK mister spillerne, siden andre klubber får greie på dette og da blir det konkurranse om spillerne og klubbene kan by over FFK. Og vips, så var det min skyld, at det kom ut.

 Det er best å veie ordene for hva man sier" Sitat slutt.

Men selvfølgelig, det var mitt inntrykk og jeg kan ha tolket det helt feil. No big deal egentlig. Var bare menst som ett spørsmål til Patrioten.

De har i hvertfall jobbet med kvalitetspillere og noen av navnene har jo kommet ut, kan jo være at de har fått nei fra flere spillere og jobber lenger seg lenger ned på blokken, det er kvalitet der også, men kanskje ikke så mye som de første på listen. Utgangspunktet har kanskje forandret seg, kanskje spillerne har vært for dyre og FFK har tapt budrunder?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 jul 08, 20:15

Steffen Iversen på vei til England. Men ikke før Rosenborg har en erstatter klar, de har skjønt det, dette burde FFK også ha tenkt på. Og ikke kave slik de tydeligvis gjør nå. http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/rosenborg/article2101621.ece


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 30 jul 08, 20:18
Endret: 30 jul 08, 20:26
Endret av: Holters

Nå må du gi deg, Patrioten!!

Overgangsvinduet har ikke åpnet engang. Tarik spiller kampen mot Vålerenga!!

FFK jobber jo med forsterkninger, de HADDE og HAR spillere på blokka som skal erstatte Tarik direkte eller indirekte. De har ikke brått fått "nei" fra noen superduperspillere som de skulle pga mediauttalelsen "svar tidlig i denne uka", og som du har hengt deg kraftig opp i.

Snakk om å overanalysere de minste ting.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 30 jul 08, 20:32

Det hjelper vel for faen ikke om de jobber med forsterkninger ETTER at Tarik har blitt solgt? Dette burde SELVFØLGELIG ha vært klart før Tarik ble solgt. Hva om alle spillerne de nå ønsker sier nei? Da sitter de med skjegget i postkassa og kan se laaaangt etter gullet.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 30 jul 08, 20:33

Tror dere virkelig at FFK begynte å jobbe med dette først etter at Tarik ble solgt...?

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 30 jul 08, 20:36

Nei, men burde de ikke hatt noe klart, før de takket ja til budet på Tarik?



Flat Trådet Nøstet
Side 17 av 71 17

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f